Jij Spoilert nu even een foto van jezelf of DM hemquote:
quote:
ik wist het wel!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, want iemand is meteen bi als ze een ander vrouw mooi vindt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Zal ik mn vriendin vragen om te gaan fokken, dan hebben we gelijk de lelijkste gevonden.
keep tryingquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Als IK nou eens WIST hoe ze eruit zag!
Als een Chinees meisje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:01 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Als IK nou eens WIST hoe ze eruit zag!
Yep, ik weet dat Angel-Joy een Aziatische dame is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:09 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Jellereppe hoor je dat?
Oh wacht dat wist je al..
Shit, ik nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Yep, ik weet dat Angel-Joy een Aziatische dame is.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Je kunt niet alles weten.
Gelukkig maar! Dan kan ik nu met een gerust hart een serie gaan kijken! Fijne avond allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
even je fb gecheckt, ja jij mag er wel zijn
Gelukkig, weer een dag gered van de ondergang!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan kan ik nu met een gerust hart een serie gaan kijken! Fijne avond allemaal
Ja, inderdaad maar wie verkies jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:50 schreef Nestalgie het volgende:
er zijn best wel wat mooie FOKsters, uft aj rosepetals omdatappel cruelladevil lb cuppiecake en.nog meer
niemand, ik ben geen criticusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ja, inderdaad maar wie verkies jij?
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een dikkertje
Open nog een topic danquote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef mr_chuck het volgende:
Nee, dit is niets voor niets VOOR FOK!sters
Doe jij het even, straks gaat iedereen denken dat ik homoseksueel benquote:
Bitch please.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef Chinless het volgende:
Ik heb de FB van angel joy... Alleen mocht ik um niet geven
ONZ / Knapste FOK!kerquote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Doe jij het even, straks gaat iedereen denken dat ik homoseksueel ben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om een objectief oordeel te kunnen vellen zou iemand ze allemaal op moeten trommelen, ze schaars gekleed in een rijtje naast elkaar moeten zetten - tetten richting het fototoestel - en dan een foto moeten maken om vervolgens in de OP te plaatsen. Eventueel ook nog een pic van de billen. Pas dan kan er een objectief oordeel geveld worden.
Wil ik dat wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:43 schreef mr_chuck het volgende:
Oké, Oproep aan knappe FOK!sters
DM of zet je foto in een spoiler in dit topiek!
Klopt!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Daarna gaat het héééééél snel bergafwaarts natuurlijk
Ts is illegaalquote:Op zondag 6 januari 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
dit.pff halloooo we zien er nog steeds goed uit in de 20 hoor. misschien op de zonnenbanksnollen na, die zullen wel snel beginnen met aftakelen:pquote:
Nou stuur maar even een Plc op hè?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit.pff halloooo we zien er nog steeds goed uit in de 20 hoor. misschien op de zonnenbanksnollen na, die zullen wel snel beginnen met aftakelen:p
Die bestaat al iets langer zou te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh wauw van wie is deze kloon [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh wauw van wie is deze kloon [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb nooit een foto van haar gezien
waar heb je het over? ik heb geen eens een foto geplaatstquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat mensen niet willen dat iedereen op internet hun foto kan zien.
onder de 20quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:37 schreef mr_chuck het volgende:
Wie verkies jij zelf tot knapste FOK!ster onder de 20?
Wie heeft de look die jou aanspreekt?
Zet usernaam even hieronder
ik las het verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat meiden hun foto en video moesten plaatsen haha.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
waar heb je het over? ik heb geen eens een foto geplaatst
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Er worden hier FOK!sters genoemd die in het dagelijks leven niet meer dan een zesje zijn. Er is maar één FOK!ster écht knap, iemand die ver boven de rest staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken er anders maar 2quote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat knappe foksters
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Er worden hier FOK!sters genoemd die in het dagelijks leven niet meer dan een zesje zijn. Er is maar één FOK!ster écht knap, iemand die ver boven de rest staat:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zitten ook een hoop "normale" mensen op fok hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
zijn er knappe fokkers dan?
zijn hier alleen maar van die ongezond bleke zeugen die alleen maar op f5 drukken in de hoop op een reactie toch?
Beetje respect man. Tuig.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Weka het volgende:
Rosepetals zou ik wel geven. Angel-Joy kan echt heerlijke loempia's vouwen.
Sambal erbij?quote:Op zondag 13 januari 2013 21:13 schreef Weka het volgende:
Rosepetals zou ik wel geven. Angel-Joy kan echt heerlijke loempia's vouwen.
Wat is er mis met loempia's? Racist.quote:Op zondag 13 januari 2013 22:16 schreef UncleJoe het volgende:
[..]
Beetje respect man. Tuig.![]()
Tevens rosetal. Ik vertrouw erop dat ze niets faked..
Rustig maar, dat ben jij nog steedsquote:
wij samen tochquote:Op maandag 2 maart 2015 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rustig maar, dat ben jij nog steeds
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:15 schreef theguyver het volgende:
Mag het ook boven de 20 zijn?
Dan nomineer ik Motorbloempje!
De enige echte bikerchick hier op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |