Gelukkig maar! Dan kan ik nu met een gerust hart een serie gaan kijken! Fijne avond allemaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
even je fb gecheckt, ja jij mag er wel zijn
Gelukkig, weer een dag gered van de ondergang!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Dan kan ik nu met een gerust hart een serie gaan kijken! Fijne avond allemaal
Ja, inderdaad maar wie verkies jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:50 schreef Nestalgie het volgende:
er zijn best wel wat mooie FOKsters, uft aj rosepetals omdatappel cruelladevil lb cuppiecake en.nog meer
niemand, ik ben geen criticusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:56 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Ja, inderdaad maar wie verkies jij?
quote:
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een dikkertje
Open nog een topic danquote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef mr_chuck het volgende:
Nee, dit is niets voor niets VOOR FOK!sters
Doe jij het even, straks gaat iedereen denken dat ik homoseksueel benquote:
Bitch please.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:59 schreef Chinless het volgende:
Ik heb de FB van angel joy... Alleen mocht ik um niet geven
ONZ / Knapste FOK!kerquote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Doe jij het even, straks gaat iedereen denken dat ik homoseksueel ben
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Om een objectief oordeel te kunnen vellen zou iemand ze allemaal op moeten trommelen, ze schaars gekleed in een rijtje naast elkaar moeten zetten - tetten richting het fototoestel - en dan een foto moeten maken om vervolgens in de OP te plaatsen. Eventueel ook nog een pic van de billen. Pas dan kan er een objectief oordeel geveld worden.
Wil ik dat wel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:43 schreef mr_chuck het volgende:
Oké, Oproep aan knappe FOK!sters
DM of zet je foto in een spoiler in dit topiek!
Klopt!quote:Op zondag 6 januari 2013 11:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Daarna gaat het héééééél snel bergafwaarts natuurlijk
Ts is illegaalquote:Op zondag 6 januari 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren.
dit.pff halloooo we zien er nog steeds goed uit in de 20 hoor. misschien op de zonnenbanksnollen na, die zullen wel snel beginnen met aftakelen:pquote:
Nou stuur maar even een Plc op hè?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit.pff halloooo we zien er nog steeds goed uit in de 20 hoor. misschien op de zonnenbanksnollen na, die zullen wel snel beginnen met aftakelen:p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |