Die bestaat al iets langer zou te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh wauw van wie is deze kloon [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oh wauw van wie is deze kloon [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
foto'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik heb nooit een foto van haar gezien
waar heb je het over? ik heb geen eens een foto geplaatstquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik denk dat mensen niet willen dat iedereen op internet hun foto kan zien.
onder de 20quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:37 schreef mr_chuck het volgende:
Wie verkies jij zelf tot knapste FOK!ster onder de 20?
Wie heeft de look die jou aanspreekt?
Zet usernaam even hieronder
ik las het verkeerd, ik dacht dat je bedoelde dat meiden hun foto en video moesten plaatsen haha.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
waar heb je het over? ik heb geen eens een foto geplaatst
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Er worden hier FOK!sters genoemd die in het dagelijks leven niet meer dan een zesje zijn. Er is maar één FOK!ster écht knap, iemand die ver boven de rest staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken er anders maar 2quote:Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Er zijn aardig wat knappe foksters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |