Loting:quote:The 2013 Lakeside World Professional Darts Championship will be the 36th World Championship organised by the British Darts Organisation, and the 28th staging at the Lakeside Country Club at Frimley Green.
Christian Kist will be the defending men's champion, having won the title for the first time in the previous year's final against Tony O'Shea. The defending women's champion will be Anastasia Dobromyslova, who won her second title in the 2012 final against Deta Hedman.
Players from around the globe will compete to reach the BBC televised finals, which run from 5–13 January at Frimley Green.
Jup, Ik vind hem beter gooien dan die puppie Hubbard op het PDC WKquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:34 schreef tja77 het volgende:
En toch zit er wel potentie is die Goerge...
Mooie techniek, lekker tempo, en laat zich niet uit het veld slaan na een misser.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jup, Ik vind hem beter gooien dan die puppie Hubbard op het PDC WK
Ik neem aan dat ze deze wedstrijd tot het einde laten zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
18:35 en ze dartsen nog steeds op BBC.
Straks nog een tiebreakjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:36 schreef glaciest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze deze wedstrijd tot het einde laten zien.
Nog erger dan Co...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef Vierkantblokje het volgende:
wat een shit manier van gooien heeft die george...
5-5quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Da's bij 3-3?
Bij 2-2 in legs wordt het een tiebreakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Da's bij 3-3?
quote:
Zo ziet het er wel uit, die ene kijkt ook pas 30 jaar darts.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:45 schreef Caland het volgende:
Dachten die hoeren dat het voorbij was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |