abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:36:21 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122207482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je bent nog stommer dan ik dacht. .. de meest foute vaccin van al is die van polio.
De kankeindustrie heeft je helemaal in zijn criminele houtgreep.
Het domme is dat veel van de aanwijzingen van de goede dingen die vaccins doen nou niet bepaald moeilijk te begrijpen zijn. Als je bijv ziet dat als er weer eens een uitbraak is van een (kinder) ziekte waar tegen gevaccineerd wordt, dit vaak is in een gebied met een hoge concentratie streng gelovigen. Goh, hoe zou dat toch komen :P Of denk jij dat Bigpharma daar expres wat mensen gaat besmetten of zo?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:39:50 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_122207587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het domme is dat veel van de aanwijzingen van de goede dingen die vaccins doen nou niet bepaald moeilijk te begrijpen zijn. Als je bijv ziet dat als er weer eens een uitbraak is van een (kinder) ziekte waar tegen gevaccineerd wordt, dit vaak is in een gebied met een hoge concentratie streng gelovigen. Goh, hoe zou dat toch komen :P Of denk jij dat Bigpharma daar expres wat mensen gaat besmetten of zo?
ja natuurlijk het is een ziekte-industrie. Alles van a-z wordt geexploiteerd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 12:41:33 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122207650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja natuurlijk het is een ziekte-industrie. Alles van a-z wordt geexploiteerd.
Let me get this straight.
Jij gelooft serieus dat bigpharma een paar mensen met bijv mazelen of rode hond op dat soort risicogroepen af stuurt, om mensen zoals mij en SP om de tuin te leiden?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:23:59 #129
52357 Lambiekje
pi_122209358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Let me get this straight.
Jij gelooft serieus dat bigpharma een paar mensen met bijv mazelen of rode hond op dat soort risicogroepen af stuurt, om mensen zoals mij en SP om de tuin te leiden?
nee dat gaat wat grootschaliger hoor.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:27:08 #130
52357 Lambiekje
pi_122209504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 10:55 schreef .SP. het volgende:

[..]

geweldig, absoluut, ja, je hebt me overtuigd.

Ik heb geen vrije wil meer, zal wel door vaccins/chemtrails/TV komen.

Ik wil ik je grote mond wel eens horen als er een pokkenepidemie uitbreekt, eens zien hoeveel vaccinatiedummies er vooraan de vaccinatierij staan te trappelen.

LANG LEVE VACCINS!
(uitgelekte) documentatie zegt toch heel wat anders ...
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)oden_acceptable_zijn

Als nu een fractie percentage waar is wat ik claim dan is er serieus iets mis?

60 jaar geleden was NL Wetenschap overeens asbest, tsss niets aan de hand doorlopen /doorwerken. NL Wetenschap vind het niet interessant dat bijen doodgaan door pesticide. NL Wetenschap vindt gsm-straling flauwekul.

Inmiddels is NL Wetenschap over eens dat asbest best erg is. Woonwijk wordt ontruimt voor een korrel en worden er pakken gebruikt wat nog overdreven is om Van Allen Belt te weerstaan.

Wat nu als het hetzelfde geldt voor vaccins. Dat kwik en andere rotzooi toch niet zo goed voor je is?! Buitenlandse onderzoeken tonen het al aan, onderschepte documentatie enz. Net zoals buitenlandse onderzoeken al aantoonden over asbest, straling en bijensterfte. (overigens was voor de jaartelling al bekekend dat asbest niet zo goed is...) NL wetenschappers hobbelen extreem (te) laat achter de feiten aan. Met alles blijkt dat NL Wetenschappers nog al dogmatische naieve domme criminele loopjongens zijn. En met terugwerkende kracht zouden diegene die nu met de gebakken peren zitten qua asbest de wetenschappers, politici door de gehaktmolen halen.

Het sowieso dom (crimineel) om te claimen dat vaccins, straling, pesticide of chemicalen onschuldig zijn. De nigerdelta is zeker ook schoon?

Claimen dat vaccins veilig zijn is kwalijk, triest, crimineel en misdadig.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lambiekje op 29-01-2013 13:46:54 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:36:04 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122209900
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat gaat wat grootschaliger hoor.
Maar dat scenario is er wel onderdeel van?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:45:53 #132
52357 Lambiekje
pi_122210263
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Maar dat scenario is er wel onderdeel van?
in zet van uitbraken is een onderdeel van..
Spaanse griep, MexGriep, Sars alles is gestaged.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:47:06 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122210309
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

in zet van uitbraken is een onderdeel van..
Spaanse griep, MexGriep, Sars alles is gestaged.
Daar ging het mij niet om. Het ging mij om uitbraken van kinderziektes waar tegen gevaccineerd wordt.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 13:50:41 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122210450
Ik zou toch voor een ander mobieltje gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:06:39 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122211054
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:50 schreef Copycat het volgende:
Ik zou toch voor een ander mobieltje gaan.
?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:07:59 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122211112
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Lambiekje het volgende:.

Leuk die woordverbeterfunctie van de mobieltjes :)
Mobieltjes die zinnen verhaspelen en van houdgreep houtgreep maken, zijn slecht voor je.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:10:55 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122211212
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mobieltjes die zinnen verhaspelen en van houdgreep houtgreep maken, zijn slecht voor je.
Aah op die fiets :P
Onikaan ni ov dovah
pi_122211395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

(uitgelekte) documentatie zegt toch heel wat anders ...
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)oden_acceptable_zijn

Als nu een fractie percentage waar is wat ik claim dan is er serieus iets mis?

60 jaar geleden was NL Wetenschap overeens asbest, tsss niets aan de hand doorlopen /doorwerken. NL Wetenschap vind het niet interessant dat bijen doodgaan door pesticide. NL Wetenschap vindt gsm-straling flauwekul.

Inmiddels is NL Wetenschap over eens dat asbest best erg is. Woonwijk wordt ontruimt voor een korrel en worden er pakken gebruikt wat nog overdreven is om Van Allen Belt te weerstaan.

Wat nu als het hetzelfde geldt voor vaccins. Dat kwik en andere rotzooi toch niet zo goed voor je is?! Buitenlandse onderzoeken tonen het al aan, onderschepte documentatie enz. Net zoals buitenlandse onderzoeken al aantoonden over asbest, straling en bijensterfte. (overigens was voor de jaartelling al bekekend dat asbest niet zo goed is...) NL wetenschappers hobbelen extreem (te) laat achter de feiten aan. Met alles blijkt dat NL Wetenschappers nog al dogmatische naieve domme criminele loopjongens zijn. En met terugwerkende kracht zouden diegene die nu met de gebakken peren zitten qua asbest de wetenschappers, politici door de gehaktmolen halen.

Het sowieso dom (crimineel) om te claimen dat vaccins, straling, pesticide of chemicalen onschuldig zijn. De nigerdelta is zeker ook schoon?

Claimen dat vaccins veilig zijn is kwalijk, triest, crimineel en misdadig.

Heeeee, standaard tactiek om hele reeksen niet relevante onzin uit te kramen.

Maar laten we het bij vaccins houden, want vaccins zijn het beste wat de mensheid ooit is tegengekomen. Zonder vaccins miljoenen doden, ik zeg lang leve het vaccin!

Hoera hoera hoera, lang leve het vaccin!
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:46:23 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122212670
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Maar laten we het bij vaccins houden, want vaccins zijn het beste wat de mensheid ooit is tegengekomen. Zonder vaccins miljoenen doden, ik zeg lang leve het vaccin!

Heel standaard ja :P
Lambiekje, weet je nou al wat de grote fout is in dat onderzoek naar ziektes onder gevaccineerde kinderen waar je laatst mee kwam?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:31:28 #140
52357 Lambiekje
pi_122214532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Zet je hakken maar in het zand. Stop je hoofd maar in het zand. Het is al lang geen complot meer. Ik heb de documentatie achter me. Ohh wat zul je je kapot schamen over een tijdje als zeepbel doorprikt is.

Impfstoff macht frei

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 29-01-2013 16:49:27 ]
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:32:15 #141
52357 Lambiekje
pi_122214565
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:46 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heel standaard ja :P
Lambiekje, weet je nou al wat de grote fout is in dat onderzoek naar ziektes onder gevaccineerde kinderen waar je laatst mee kwam?
jij weet het vast, wat er fout volgens jouw?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 15:39:41 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122214869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jij weet het vast, wat er fout volgens jouw?
Dat is heel simpel. Ze hebben hun proefpersonen geworven bij een website zoals 'vaccine truth' etc. Bij bezoekers van dat soort sites heb je bij voorbaat al een selectie aan de poort van mensen met zieke kinderen die een verklaring zoeken. Dat maakt het geen eerlijke steekproef, en veroorzaakt een bias in de resultaten.
Mee eens?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:00:57 #143
52357 Lambiekje
pi_122218372
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is heel simpel. Ze hebben hun proefpersonen geworven bij een website zoals 'vaccine truth' etc. Bij bezoekers van dat soort sites heb je bij voorbaat al een selectie aan de poort van mensen met zieke kinderen die een verklaring zoeken. Dat maakt het geen eerlijke steekproef, en veroorzaakt een bias in de resultaten.
Mee eens?
waarom is het een heikel punt? Maar als de regulieren het doen in 99,99% van de gevallen is er geen vuiltje aan de lucht.

De reguliere wetenschappers (klootzakken) moeten eens verder kijken dan hun industriele neus lang is. Zulke mensen misdadigers vernielen het hele ecosysteem voor wat?! Een A5 onder hun reet.

Uit alle takken van wetenschap (ook de alternatieve) moet de stekker uit. Accuut. Net zoals met de sport en epo (het is dus niet alleen bij wielrenner die nu opeens boekje opdoen) is het tot op het bot gecorrumpeerd. Helaas ben ik me er terdege van bewust dat het een utopische gedachte is aangezien de industrie de wetenschap, politiek en sport (enz) bestuurd. Er zal nooit een oplossing komen niet in deze maatschappij. Niet als dezelfde figuren aan het roer blijven en de bevolking zo utterly naief blijft.
pi_122218375
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 15:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zet je hakken maar in het zand. Stop je hoofd maar in het zand. Het is al lang geen complot meer. Ik heb de documentatie achter me. Ohh wat zul je je kapot schamen over een tijdje als zeepbel doorprikt is.

Impfstoff macht frei
Als jij ongefundeerde websites geschreven door niet voldoende onderlegde personen met misgeinterpreteerde echte wetenschap, documentatie noemt en de basis van jouw "kunde" is, zou de schaamte ergens ander moeten liggen.

Vaccinatie redt de mensheid!
pi_122218487
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

waarom is het een heikel punt? Maar als de regulieren het doen in 99,99% van de gevallen is er geen vuiltje aan de lucht.

De reguliere wetenschappers (klootzakken) moeten eens verder kijken dan hun industriele neus lang is. Zulke mensen misdadigers vernielen het hele ecosysteem voor wat?! Een A5 onder hun reet.

Uit alle takken van wetenschap (ook de alternatieve) moet de stekker uit. Accuut. Net zoals met de sport en epo (het is dus niet alleen bij wielrenner die nu opeens boekje opdoen) is het tot op het bot gecorrumpeerd. Helaas ben ik me er terdege van bewust dat het een utopische gedachte is aangezien de industrie de wetenschap, politiek en sport (enz) bestuurd. Er zal nooit een oplossing komen niet in deze maatschappij. Niet als dezelfde figuren aan het roer blijven en de bevolking zo utterly naief blijft.
Wederom een rant met ongerelateerde zaken, en het geen heikel punt vinden dat een onderzoek niet op een random deel van de populatie is uitgevoerd. tsktsk, wat een knullie gedoe allemaal.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:11:27 #146
52357 Lambiekje
pi_122218930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef .SP. het volgende:

[..]

Als jij ongefundeerde websites geschreven door niet voldoende onderlegde personen met misgeinterpreteerde echte wetenschap, documentatie noemt en de basis van jouw "kunde" is, zou de schaamte ergens ander moeten liggen.

Vaccinatie redt de mensheid!
Helaas is de stelling al door Bill Gates onderuit gehaald en denken bij Afrikanen en Indiers er heel anders over... Je kunt wel krampachtig aan de aannames vast houden maar de realiteit haalt je in.

Waarom zie je niet in dat het gewoon een een winst-productie is.
Ik vind het echt wonderlijk dat men het idee heeft dat vaccin goed en gezond is. Onbegrijpelijk.

Ooit zul je je kapot schamen! Je vader stond zeker ook lachend asbest te verzagen. Lijntjes te zuigen. Asbest tsss wat nou schadelijk.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:11:41 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_122218944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb de rant even weggehaald, want daar ging het niet over.
Ja dat is een heikel punt. Het is alsof je eerst 1000 kinderen in de wachtkamer bij een kinderarts recruteerd voor een onderzoek, en dan verbaast zijn dat zo ontzettend veel kinderen ziek blijken te zijn. Als je met een slechte steekproef begint, en vervolgens iets over de populatie wil zeggen, is je resultaat waardeloos.
Laat ik het anders eens omkeren, voor als je het hier niet mee eens bent. Waarom zou het geen heikel punt zijn?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 januari 2013 @ 17:13:43 #148
52357 Lambiekje
pi_122219047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb de rant even weggehaald, want daar ging het niet over.
Ja dat is een heikel punt. Het is alsof je eerst 1000 kinderen in de wachtkamer bij een kinderarts recruteerd voor een onderzoek, en dan verbaast zijn dat zo ontzettend veel kinderen ziek blijken te zijn. Als je met een slechte steekproef begint, en vervolgens iets over de populatie wil zeggen, is je resultaat waardeloos.
Laat ik het anders eens omkeren, voor als je het hier niet mee eens bent. Waarom zou het geen heikel punt zijn?
maar dat is de gehele basis van badpharma geknoei met cijfers. Complete fictieve patienten (daar ook al vicsims) noem maar op.
pi_122219192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar dat is de gehele basis van badpharma geknoei met cijfers. Complete fictieve patienten (daar ook al vicsims) noem maar op.
Dan zou je toch verwachten dat de klokkenluiders die de hele dag met hun vingertje de fouten van de anderen aanwijzen het beter zouden doen denk je niet? Ik neem aan dat het slechte onderzoek van de bigpharma geen excuus is om zelf ook slecht onderzoek te doen want daar lijkt het op.
pi_122219233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 17:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Helaas is de stelling al door Bill Gates onderuit gehaald en denken bij Afrikanen en Indiers er heel anders over... Je kunt wel krampachtig aan de aannames vast houden maar de realiteit haalt je in.

Waarom zie je niet in dat het gewoon een een winst-productie is.
Ik vind het echt wonderlijk dat men het idee heeft dat vaccin goed en gezond is. Onbegrijpelijk.

Ooit zul je je kapot schamen! Je vader stond zeker ook lachend asbest te verzagen. Lijntjes te zuigen. Asbest tsss wat nou schadelijk.
Wat is de stelling waar je naar refereert?

Vaccins voor iedereen! Gratis als het even kan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')