Er wordt nog gepostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef iFok. het volgende:
OhHet is geen reeks.
Die van mij mag dicht.
Mijn ervaring is andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan niet. Wij doen niet aan seks voor het huwelijk.
Echt origineel ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie het verschil tussen een turkse man en een turkse vrouw nooit
Schande! Geef me haar naam, bel ik haar ouders op...quote:
Omdat turkai altijd bir.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom trouwens alleen Turken en geen Marokkanen, Libanezen, Syriers, Iraniers etc?
Turkse vrienden van me hebben ook gewoon seks met turkse meisjes, anaal schijnt wel te mogen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schande! Geef me haar naam, bel ik haar ouders op...
Vraag me af of een relatie tussen Turk en Nederlander wel werkt als zij niet aan seks doet.
Fok is geen Twitterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef iFok. het volgende:
Lieve zarGon , zou je deze willen reeksen?
Nee, mag niet. Wat een schijnheilige wijven. Laat je dan gewoon van voren nemen, is toch lekkerderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turkse vrienden van me hebben ook gewoon seks met turkse meisjes, anaal schijnt wel te mogen.
Volgens mij werkt dat niet op die manierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met een quote melding komt hij sneller.
Van voren kan ook anaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Wat een schijnheilige wijven. Laat je dan gewoon van voren nemen, is toch lekkerder
Dat maakt het ook zo leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:30 schreef Weissman het volgende:
Nog geen 25 posts verder en het gaat al weer mis
Niet aan sex doet????quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag me af of een relatie tussen Turk en Nederlander wel werkt als zij niet aan seks doet.
allah, wollaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Niet aan sex doet????
Waar komen kleine Turkjes dan vandaan?
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je hebt de Quote-melding functie uit staan?
Hm. En Turkse mannen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.
Zoenen ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Ik doel dus op geen seks voor het trouwen. Dus geen penetratie, geen oraal, niks, noppes.
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Weissman, daarom ben je hier. Als het braaf was zou je niet eens posten, rot Turk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.
Een fokker is per definitie bir. Als dat betekent maagdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.
Met dank aan Levolution; het was de blauwdruk voor de Turkolympics.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
! Kofte kneden hahaha,
![]()
vermakelijk stukje proza.
Andere discussie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 99% van de ouders dat niet accepteert.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef Nightwulf het volgende:
Mijn meest gewaagde sex avontuur was overigens met een Turkse
Sowieso.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef Nightwulf het volgende:
Tja, ik ken hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef Nightwulf het volgende:
inbe4 AryaMehrquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn tip voor als je iets met een vrouw van een islamitische cultuur wil: neem een Iraanse. Dat zijn de mooiste, ze zijn vaak hoogopgeleid en niet zo moeilijk als turken of marokkanen.. Omdat ze niet zo religieus zijn denk ik.
Gister zei je wat andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Mijn tip voor als je iets met een vrouw van een islamitische cultuur wil: neem een Iraanse. Dat zijn de mooiste, ze zijn vaak hoogopgeleid en niet zo moeilijk als turken of marokkanen.. Omdat ze niet zo religieus zijn denk ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik wil een één-vrouw Weissmanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil een Nederlandse Weissman.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben gelukkig met wat ik hebquote:
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gelukkig met wat ik heb
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben gelukkig met wat ik heb
ok: hoe vaak heb jij 'geneukt' met Turkse of Nederlandse mannen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En zo hoort het![]()
Op zijn Turks dan: Allah ayirmasin.
Op zijn Nederlands vertaald: Moge God het niet verbreken.
Nou wordt het te zoetsappig, kunnen we weer terug naar het neukverhaal?
Gisteren zei ik dat ik mijn ex nog steeds de mooiste vind, en die is toevallig turkse dat klopt. Ik vind marokkaansen en turksen ook aantrekkelijk, maar als je naar het hele plaatje kijkt heb ik Iraniers het hoogste zitten. Maar ach, generaliseren is ook weer niet de bedoelingquote:
Ben nog maagd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook hoor.
[..]
ok: hoe vaak heb jij 'geneukt' met Turkse of Nederlandse mannen?
Ik doel op Turkse vrouwen religieuzer dan Iraanse. BS.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat ik mijn ex nog steeds de mooiste vind, en die is toevallig turkse dat klopt. Ik vind marokkaansen en turksen ook aantrekkelijk, maar als je naar het hele plaatje kijkt heb ik Iraniers het hoogste zitten. Maar ach, generaliseren is ook weer niet de bedoeling
Ik moet je daarin gelijk geven. Ik heb twee vrouwelijke Iraanse collega's. Twee erg mooie vrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat ik mijn ex nog steeds de mooiste vind, en die is toevallig turkse dat klopt. Ik vind marokkaansen en turksen ook aantrekkelijk, maar als je naar het hele plaatje kijkt heb ik Iraniers het hoogste zitten. Maar ach, generaliseren is ook weer niet de bedoeling
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef iFok. het volgende:
[..]
Getrouwd geweest, en nog maagd zijn.knap.
Scherpquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]in het poepertje telt niet als sex
Hmm ik niet snap. De turkse cultuur vind ik meer gesloten dan de Iraanse, ook al zijn turken msg ook niet erg religieus. Heb er een tijdje een sport van gemaakt om iets te hebben (al dan niet serieus) met moslima's uit verschillende culturen. Irak ontbreekt nog, maar die zijn ook moeilijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op Turkse vrouwen religieuzer dan Iraanse. BS.
Klopt, maar blijft toch raar als je getrouwd bent?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]in het poepertje telt niet als sex
Waar ga jij op zoek dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hmm ik niet snap. De turkse cultuur vind ik meer gesloten dan de Iraanse, ook al zijn turken msg ook niet erg religieus. Heb er een tijdje een sport van gemaakt om iets te hebben (al dan niet serieus) met moslima's uit verschillende culturen. Irak ontbreekt nog, maar die zijn ook moeilijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:36 schreef iFok. het volgende:
[..]
Klopt, maar blijft toch raar als je getrouwd bent?
Laat maar, ik hoef het ook niet te weten.
Ik ging niet op zoek..vaak kwam ik ze vanzelf tegen door mijn werk. Niet altijd maar vaak wel. Ex was ook voormalige client.quote:
Irakese, Koerdische vrouwen zijn ook liev..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik doel op Turkse vrouwen religieuzer dan Iraanse. BS.
Alle vrouwen zijn lief.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Irakese, Koerdische vrouwen zijn ook liev..
Het gaat om een vrouw. Niet perse een moslimvrouw.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef bojan het volgende:
Moslimvrouwen mogen trouwens niet trouwen met een andersgelovige man aangezien die volgens de koran aan het hoofd van het gezin staat.
Dus het woord "vrouw" mag je schrappen uit de topic titel, geen dank.
Dus zonder hoofddoek, zonder ramadam, zonder bidden enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het gaat om een vrouw. Niet perse een moslimvrouw.
Want elke Turk is moslimquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef bojan het volgende:
Moslimvrouwen mogen trouwens niet trouwen met een andersgelovige man aangezien die volgens de koran aan het hoofd van het gezin staat.
Dus het woord "vrouw" mag je schrappen uit de topic titel, geen dank.
Moet je altijd rekening mee houden ja. Een dame zonder broers heeft daarom altijd de voorkeur.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:01 schreef bojan het volgende:
Nee, want haar broers zouden mij wellicht komen bedreigen.
Die heeft waarschijnlijk wel nog een aantal neefjes die daar een stokje voor komen steken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet je altijd rekening mee houden ja. Een dame zonder broers heeft daarom altijd de voorkeur.
Alleen in theorie.. Mijn ex at geen varkensvlees (prima, moet ze zelf weten) en deed half half mee met de ramadan.. Dat was het wel zo'n beetje. Zulke moslima's mag ik wel.quote:
Dat zijn slechte moslims dan, sowieso zou ik nooit iets beginnen met een moslimvrouw.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen in theorie.. Mijn ex at geen varkensvlees (prima, moet ze zelf weten) en deed half half mee met de ramadan.. Dat was het wel zo'n beetje. Zulke moslima's mag ik wel.
Daar kunnen we ook creatief, flexibel mee omgaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:02 schreef bojan het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:10 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook creatief, flexibel mee omgaan
Hoe slechter hoe beterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:09 schreef bojan het volgende:
[..]
Dat zijn slechte moslims dan, sowieso zou ik nooit iets beginnen met een moslimvrouw.
Geluksvogelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ging niet op zoek..vaak kwam ik ze vanzelf tegen door mijn werk. Niet altijd maar vaak wel. Ex was ook voormalige client.
Iets beginnen met een moslimvrouw is pas de eerste stap eigenlijk.. Stap 2 is als ze je dwingen om zelf moslim te worden. Dat is een stuk moeilijker.quote:
Ja, je kan vervelender werk hebbenquote:
Waarom zou ze dat willen? Houdt ze van klappen krijgen misschien?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iets beginnen met een moslimvrouw is pas de eerste stap eigenlijk.. Stap 2 is als ze je dwingen om zelf moslim te worden. Dat is een stuk moeilijker.
Omdat je anders niet met haar mag trouwen van papsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:19 schreef bojan het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat willen? Houdt ze van klappen krijgen misschien?
Niet iedere baba doet daar even moeilijk overquote:
Dan kom ik persoonlijk die onverdraagzame man het land uitzetten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat je anders niet met haar mag trouwen van paps
Lees jullie teksten eens....quote:
Dat wordt ook niet ontkend. Ik heb een tijdje contact gehad met een Marokkaanse (ik mis haar nog steeds moet ik zeggen) die zichzelf omschreef als een 'geil wijf' Dat was ze ook wel eerlijk gezegd. Maar ze wilde alleen een Nederlander als hij moslim werd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lees jullie teksten eens....Alsof moslima's rare wezens zijn. Er zitten er ook bij die drinken en van sex genieten, hoor
![]()
De vraag zou uitgebreid kunnen worden met: Wil jij als Turkse een NL. Of jullie zo normaal zijn
Huh die begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vooral jij... Valt me tegen wat jij hier allemaal post, na je posts van gisteren.
Hou op met dat generaliseren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat wordt ook niet ontkend. Ik heb een tijdje contact gehad met een Marokkaanse (ik mis haar nog steeds moet ik zeggen) die zichzelf omschreef als een 'geil wijf' Dat was ze ook wel eerlijk gezegd. Maar ze wilde alleen een Nederlander als hij moslim werd.![]()
Die hypocrisie..daar kan ik niet tegen
Trouwen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op met dat generaliseren.
Ik, Turkse, moslima, verklaar hierbij, dat mijn volgende partner zich niet hoeft te bekeren. We hoeven alleen maar rekening met elkaar te houden.
Kijk, die instelling is precies hoe ik erover denk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hou op met dat generaliseren.
Ik, Turkse, moslima, verklaar hierbij, dat mijn volgende partner zich niet hoeft te bekeren. We hoeven alleen maar rekening met elkaar te houden.
Gezien al de moslima's die ik ken of heb gekend is dat niet zo vreemd hoor.. Heel erg veel zijn niet zo ruimdenkend. Ik vind niet dat ik vooroordelen heb, ga alleen af op wat ik zelf heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sure babe.
Jammer dat er nog zoveel vooroordelen zijn!
Gaat wel overquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sure babe.
Jammer dat er nog zoveel vooroordelen zijn!
Tja... Apart.. Qua doen en laten neig ik naar een niet-moslim in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Kostyan het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen vaak mooie vrouwen om te zien, bijna wel de mooiste...
Maar zou er in zeldzame gevallen wat mee kunnen beginnen. En dan heb ik het over de "verwesterde" Turken, deze volgen hun geloof vaak niet of in ieder geval niet fanatiek op.
Mijn antwoord is dus eigenlijk nee, ik zou er niks mee beginnen.. en dat heeft alles met geloof en cultuur te maken. Ik geloof best dat de Islam een mooi geloof kan zijn, en ongetwijfeld zullen er mooie dingen in de Koran staan die de wereld beter zouden moeten maken. Maar de praktijk bewijst dat dit geloof nog erg dichtbij de middeleeuwen staat en daar wil ik ten alle tijden afstand van houden.
Ik snap die meiden ook niet die een relatie aangaan met dit soort gasten (en dan vooral Marokkanen). Mijn zus is er helaas ook zo één, hoe verschrikkelijk ik het ook vind om te moeten zeggen. Lijkt wel of ze dat tegenwoordig allemaal willen.. vertel eens vrouwen op FOK, is dit waar of is het maar een valse illusie van mij?
Ook snap ik niet dat er van die mensen zijn die meteen zeggen: "Ik snap niet waarom dit niet zou kunnen". Zeer irritant...
Waarom zou het niet kunnen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:33 schreef Kostyan het volgende:
Ik vind Turkse vrouwen vaak mooie vrouwen om te zien, bijna wel de mooiste...
![]()
![]()
![]()
Ook snap ik niet dat er van die mensen zijn die meteen zeggen: "Ik snap niet waarom dit niet zou kunnen". Zeer irritant...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:
Ja waarom niet? In elke relatie pas je je beiden aan als het goed is....dat dat soms wat ingewikkelder is of meer van iemand vraagt als het om een andere nationaliteit/religie gaat is voor mij nooit echt zo'n probleem(geweest).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Ambipur het volgende:
TS van deel 1 schreef:
Zou je een relatie aan kunnen gaan met een Turkse man of vrouw? Zou je met een Turkse man of vrouw kunnen trouwen? Waarom wel niet?
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het nooit kan.. eerder vaak niet. En dan zal een relatie tussen een Islamitische vrouw en een Nederlandse man beter gaan dan tussen een Islamitische man en Nederlandse vrouw. Het probleem is alleen, en dat kan je volgens mij niet ontkennen, dat in vele Islamitische families het absoluut niet wordt geaccepteerd wanneer een moslima met een niet-moslim gaat. Volgens mij gaat het niet eens om nationaliteit maar om het geloof. Wat er dus gebeurd is dat de moslima wordt afgestoten door haar familie, of erger nog.. op verschrikkelijke wijze wordt verminkt. En ik zeg niet dat dit nu zó vaak gebeurd, maar het komt vaker voor dan in niet-Islamitische families.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:07 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kunnen?
Er zijn toch voorbeelden zat waar het wel kan, en wel goed gaat?
Je hebt wel wat punten maar je hebt echt een nogal bekrompen houding.....anders zou je überhaupt dit soort vragen zelf wel kunnen beantwoorden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Klopt, ik zal ook niet zeggen dat het nooit kan.. eerder vaak niet. En dan zal een relatie tussen een Islamitische vrouw en een Nederlandse man beter gaan dan tussen een Islamitische man en Nederlandse vrouw. Het probleem is alleen, en dat kan je volgens mij niet ontkennen, dat in vele Islamitische families het absoluut niet wordt geaccepteerd wanneer een moslima met een niet-moslim gaat. Volgens mij gaat het niet eens om nationaliteit maar om het geloof. Wat er dus gebeurd is dat de moslima wordt afgestoten door haar familie, of erger nog.. op verschrikkelijke wijze wordt verminkt. En ik zeg niet dat dit nu zó vaak gebeurd, maar het komt vaker voor dan in niet-Islamitische families.
Verder krijgen vrouwen in de moslimgemeenschap ook vaak beperking opgelegd door vader of broers, ze mogen veel minder dan mannen. En dat zie je wel, want het wordt veel meer geaccepteerd wanneer zoonlief met een Nederlandse gaat als wanneer dochter met een Nederlander gaat. En uiteindelijk, en dat is iets wat Nederlandse meiden niet zien, worden ze toch aan de kant gezet en zijn ze gebruikt als hoer om het maar even lelijk te zeggen. Want ook van zoonlief wordt verwacht dat hij met een moslima zal trouwen.
En de reden dat ik dus denk dat een moslima met een Nederlander beter werkt dan een Nederlandse met een moslim is omdat ik dus denk dat er zeer veel moslima's zijn die de vrijheid en gelijkheid die ze bij een Nederlander krijgen enorm kunnen waarderen.
Een moslim zal van zijn Nederlandse vriendin verwachten dat zij zich als een vrouw gedraagt zoals een moslim dat graag ziet, met de nodige beperkingen dus. En aangezien dat Nederlandse meisje opgevoed is op een westerse wijze, met vrijheid en gelijkheid dus.. zal dat nooit zo snel kunnen klikken. En het erge is, wanneer ze dan eindelijk tot deze conclusie komt.. krijgt ze nog vaak te maken met eerwraak ook en staan er 20 Marokkanen voor de deur.
Ik zeg niet dat dit voor alle gevallen geld, ik ken ook zat voorbeelden waarbij het wel goed gaat.. maar dit zijn dan ook stelletjes die niet teveel van elkaar schelen. Meestal is het fanatieke waar vele moslims over beschikken er wel vanaf in deze relaties en zijn ze toch ook wel westers georiënteerd.
Ik heb absoluut niets tegen andere culturen of geloven, zolang deze mensen daar gelukkig mee zijn moeten ze vooral op deze manier leven.. zolang het humaan is. Ik denk alleen wel dat de verschillen tussen de diverse culturen erg groot is wat het moeilijk maakt voor een hoop relaties.
Daarom irriteer ik me ook aan mensen die "over-tolerant" zijn, zij zijn zo tolerant geworden dat ze niet meer realistisch zijn. Maar daar kunnen zij ook niets aan doen, het wordt er tegenwoordig met de paplepel in gegoten dat iedereen gelijk is en dat er geen verschil mag bestaan. Kwa rechten is ieder mens ook wel gelijk.. gelukkig. Alleen kwa cultuur en geloof is niet ieder mens gelijk en dat kan zorgen voor de nodige wrijving tussen de verschillende culturen. Je moet het dan ook niet forceren naar mijn mening.
Waarom vind je dat ik een bekrompen houding heb? Verklaar je nader...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:28 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Je hebt wel wat punten maar je hebt echt een nogal bekrompen houding.....anders zou je überhaupt dit soort vragen zelf wel kunnen beantwoorden.
Omdat je zegmaar allemaal specifieke voorbeelden van "problemen" noemt...en die toeschrijft aan iedereen die toevallig islamitisch is..(of turks)...en dan vervolgens doet alsof dat bij al die mensen zo werkt..en jij daar dus tegenaan loopt. Snapje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik een bekrompen houding heb? Verklaar je nader...
Ik begrijp dat het lijkt alsof ik inderdaad schets dat het er bij al deze mensen zo aan toe gaat, ik heb geprobeerd te laten merken dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Omdat je zegmaar allemaal specifieke voorbeelden van "problemen" noemt...en die toeschrijft aan iedereen die toevallig islamitisch is..(of turks)...en dan vervolgens doet alsof dat bij al die mensen zo werkt..en jij daar dus tegenaan loopt. Snapje?
Ik ontken dus niet dat sommige, meer dan bij ongelovige mensen, inderdaad zo raar met relaties omgaan. Maar je moet het niet erger maken dan het is zoals dat mooi heet....dat is namelijk iets wat domme mensen doen, en dat ben jij geloof ik niet toch?
Ik kan het je nog sterker vertellen beste man(denk ik) überhaupt ongeveer 3 miljard vrouwen zijn onbereikbaar voor welke man dan ook...omdat je gewoon in je ene leven op deze planeet nou eenmaal maar met zoveel vrouwen (zelfs al doe je het tegelijk met andere relaties) een relatie kan hebben....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:53 schreef Kostyan het volgende:
Het grootste gedeelte van de Turkse vrouwen is dus helaas onbereikbaar voor de Nederlandse man naar mijn mening.
Dat ben ik helemaal met je eens, ik weet ook dat Turkse vrouwen niet vies zijn van een Nederlandse man. Ik zal je vertellen dat ik meer aandacht van hen krijg dan van de Nederlandse vrouw. Er is absoluut geen sprake van discriminatie of iets in die trend... er zijn alleen bepaalde verschillen aanwezig die het heel moeilijk maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:59 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Ik kan het je nog sterker vertellen beste man(denk ik) überhaupt ongeveer 3 miljard vrouwen zijn onbereikbaar voor welke man dan ook...omdat je gewoon in je ene leven op deze planeet nou eenmaal maar met zoveel vrouwen (zelfs al doe je het tegelijk met andere relaties) een relatie kan hebben....
Maar ik kan je vertellen dat zeker gewoon niet heel erg (streng) religieuze vrouwen van turkse komaf echt niet vies zijn van een leuke Nederlandse man. Dat die er weinig zijn is natuurlijk iets heel anders waar niet alleen Turks-Nederlandse dames tegenaan lopen.
Ik weet niet of dat laatste wat je stelt dus altijd, zegmaar standaard een probleem is. Wat ik al zei de broertjes zijn nogal eens vervelend maar gelukkig zijn ook islamitische dames heus wel slim genoeg om stiekem af te spreken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:02 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, ik weet ook dat Turkse vrouwen niet vies zijn van een Nederlandse man. Ik zal je vertellen dat ik meer aandacht van hen krijg dan van de Nederlandse vrouw. Er is absoluut geen sprake van discriminatie of iets in die trend... er zijn alleen bepaalde verschillen aanwezig die het heel moeilijk maken.
Het is geen standaard probleem, eerder een veelvoorkomend probleem. En wie weet heb je wel gelijk en is dit probleem over 50 jaar opgelost. Verder ben ik het ook verre van eens met Wilders, moet alleen helaas wel toegeven dat hij ook vaak een punt heeft. Maar goed, daar moeten we nu verder niet op in gaan, dan wijken we teveel af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat laatste wat je stelt dus altijd, zegmaar standaard een probleem is. Wat ik al zei de broertjes zijn nogal eens vervelend maar gelukkig zijn ook islamitische dames heus wel slim genoeg om stiekem af te spreken.
Als ze ouder zijn wordt die sociale controle alleen maar moeilijker voor de ouders...dusja.
Vergeet niet, 50 jaar terug waren Nederlandse christenen ook heel primitief in gedachten...dat veranderd gewoon met de tijd..... tenzij mensen elkaar gaan haten en opfokken, zoals Wilders enzo
Trouwens nu we het erover hebben heb je nog een leuke zus die vrijgezel is?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:09 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Het is geen standaard probleem, eerder een veelvoorkomend probleem. En wie weet heb je wel gelijk en is dit probleem over 50 jaar opgelost. Verder ben ik het ook verre van eens met Wilders, moet alleen helaas wel toegeven dat hij ook vaak een punt heeft. Maar goed, daar moeten we nu verder niet op in gaan, dan wijken we teveel af.
Haha, laat me raden.. je bent Turk?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Trouwens nu we het erover hebben heb je nog een leuke zus die vrijgezel is?![]()
(grapjuh)
Nee joh. Maar wel Turks vriendinnetje gehad dus in die zin loop ik niet uit m'n Hollandse nek te kletsen als ik zeg dat het zeker niet altijd godsonmogelijk is....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:10 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Haha, laat me raden.. je bent Turk?
Maar heb je wel problemen gehad met irritante broertjes en moest je stiekem afspreken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Nee joh. Maar wel Turks vriendinnetje gehad dus in die zin loop ik niet uit m'n Hollandse nek te kletsen als ik zeg dat het zeker niet altijd godsonmogelijk is....
Nah in het begin wel eens maar dat was ook meer omdat hij haar dan dus gewoon ergens afzette en uiteindelijk wel een keer mij met haar heeft gezien. Maar ook geen gezeik mee gehad, alleen kan ik me(omdat ik zelf een zusje heb) natuurlijk voorstellen dat hij daar niet vrolijk van werd...en dat zag ik dan weer wel aan zn hoofd jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Maar heb je wel problemen gehad met irritante broertjes en moest je stiekem afspreken?:D
Niet leuk toch? Als je constant stiekem af moet spreken en achterom moet kijken omdat je wat met een Turks meisje hebt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:14 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Nah in het begin wel eens maar dat was ook meer omdat hij haar dan dus gewoon ergens afzette en uiteindelijk wel een keer mij met haar heeft gezien. Maar ook geen gezeik mee gehad, alleen kan ik me(omdat ik zelf een zusje heb) natuurlijk voorstellen dat hij daar niet vrolijk van werd...en dat zag ik dan weer wel aan zn hoofd ja
Been there, done that, got the t-shirt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Kostyan het volgende:
Maar heb je wel problemen gehad met irritante broertjes en moest je stiekem afspreken?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t-shirt...
Weetje mij maakte het niet uit. Het is met zulke dingen, en dat geldt ook voor "de andere partij" dus welke dame/meisje in kwestie dan ook....gewoon echt hoe jij er zelf tegenover staat en daarover denkt. Daarom heb je dus ook niet veel aan je druk maken om eventuele theoretische problemen snapje? Problemen krijg je met elke relatie, maar die zijn echt zooooovaak niet cultureel....:)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Niet leuk toch? Als je constant stiekem af moet spreken en achterom moet kijken omdat je wat met een Turks meisje hebt.
Toen ik een relatie had, had ik schijt aan mijn broer. Ik liet me vlak voor het ouderlijk huis afzetten etc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Niet leuk toch? Als je constant stiekem af moet spreken en achterom moet kijken omdat je wat met een Turks meisje hebt.
Meestal kijkt de meid in kwestie dan juist steeds 'achterom' en let ze dan op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:17 schreef Kostyan het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus aan te geven. Meneer is iets te negatief....en vergeet even dat dames hun eigen wil en verstand hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toen ik een relatie had, had ik schijt aan mijn broer. Ik liet me vlak voor het ouderlijk huis afzetten etc.
Nu wil hij zich er nog mee bemoeien, maar dat negeer ik met alle liefde.
Duhquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Psychotomimetic het volgende:
Als een "moslima" drinkt en zit te neuken kan ze net zo goed geen moslima zijn. Ze doet dan alles wat de Koran heeft verboden, hetzelfde geldt voor de "moslim"-man
...daarom, scheelt weer. Maargoed als je dan slim bent spreek je gewoon even bij iemand thuis af toch, heb je dat gezeik ook niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meestal kijkt de meid in kwestie dan juist steeds 'achterom' en let ze dan op.
Precies. Of op plekken waarvan je zeker weet dat je geen bekenden tegenkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:23 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
...daarom, scheelt weer. Maargoed als je dan slim bent spreek je gewoon even bij iemand thuis af toch, heb je dat gezeik ook niet.
Onzin. Je bent bekend met het feit dat de Islam tig soorten vormen/invullingen heeft en niet één vorm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:44 schreef Psychotomimetic het volgende:
Als een "moslima" drinkt en zit te neuken kan ze net zo goed geen moslima zijn. Ze doet dan alles wat de Koran heeft verboden, hetzelfde geldt voor de "moslim"-man
Juist.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies. Of op plekken waarvan je zeker weet dat je geen bekenden tegenkomt.
Dat is waar natuurlijk...maar zij probeerde denk ik te zeggen dat het hypocriet is....als ze dat ook echt bedoelde dan denk ik dus ook: ja....een beetje wel....maar dat hoeft natuurlijk niet perse. Verschilt per geval, zoals jij eigenlijk al zegt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Onzin. Je bent bekend met het feit dat de Islam tig soorten vormen/invullingen heeft en niet één vorm?
Van uitermate vrijzinnig tot zeer orthodox. Goh, het lijkt het Christendom wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef Ambipur het volgende:
Onzin. Je bent bekend met het feit dat de Islam tig soorten vormen/invullingen heeft en niet één vorm?
Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Juist.![]()
Haha, zo moeilijk is het allemaal niet....dat maken "we" er altijd van...
29. Zou jij niet moe worden van een relatie, waarin jij constant moet opletten etc? Stiekem afspreken deed ik toen ik 18 was., op mijn 22ste ben ik daar snel mee opgehouden. Nu zou ik dat nooit accepteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef DrStrangeLoverrr het volgende:
[..]
Inmiddels 26,75 haha. Over 4 maand 27 dus. Jij dannn?
Daarom erger ik mij enorm aan mensen die spreken over moslims. We zijn niet één geheel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Van uitermate vrijzinnig tot zeer orthodox. Goh, het lijkt het Christendom wel.
Maar krijg je dan naderhand geen vragen over waar je zoal bent geweest? Ik neem aan dan wanneer ouders zulke strikte regels hanteren dat ze dan ook hun kroost wel redelijk in de gaten blijven houden enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Precies. Of op plekken waarvan je zeker weet dat je geen bekenden tegenkomt.
Ach ja, daar kun je je wel druk over maken, maar mensen hebben nu eenmaal de eigenschap om te generaliseren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
Daarom erger ik mij enorm aan mensen die spreken over moslims. We zijn niet één geheel.
Precies!, net zoals een hier geboren en in de stad opgegroeide Turkse man of vrouw niet te vergelijken is met iemand die net uit een oost Turks bergdorp naar Nederland is gekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarom erger ik mij enorm aan mensen die spreken over moslims. We zijn niet één geheel.
Gaat ook niet op... Mijn ouders zijn geboren en getogen in Oost-Turkije. Maar het feit, dat ik nu onafhankelijk ben en tot aan het irritante toe bijdehand ben, is aan die twee te danken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Precies!, net zoals een hier geboren en in de stad opgegroeide Turkse man of vrouw niet te vergelijken is met iemand die net uit een oost Turks bergdorp naar Nederland is gekomen.
Ik denk dat ze een irritant bijdehandje is geworden omdat ze hier is opgegroeid en zich afzet tegen dat oude gedoequote:Op zondag 6 januari 2013 00:11 schreef Nightwulf het volgende:
Goeie keus van je ouders om naar NL te komen.
Weet niet of je het daar als irritant bijdehandje naar je zin zou hebben gehad
Zou dat het zijn?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:18 schreef iFok. het volgende:
Ik denk dat ze een irritant bijdehandje is geworden omdat ze hier is opgegroeid en zich afzet tegen dat oude gedoe
Dat denk ik.quote:
Nee, want mijn zusje is wel beleefder en rustiger dan ik. Newsflash: ik ben ook opgegroeid in twee culturenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:18 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een irritant bijdehandje is geworden omdat ze hier is opgegroeid en zich afzet tegen dat oude gedoe
Helemaal waar.. Mijn moeder vond het super dat ik alleen met meiden op vakantie ging wayyyy back, want: het helpt je bij het onafhankelijk worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:20 schreef Nightwulf het volgende:
Nee, denk dat papa en mama haar bewust zo opgevoed hebben om lekker voor zichzelf op te kunnen komen.
Waar?
Dat bedoelde ik inderdaad. Je bent hier opgegroeid, maar van Turkse komaf. Dus dan is het makkelijker (naar mijn mening) om keuzes te maken dan als je maar 1 cultuur 'kent'.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want mijn zusje is wel beleefder en rustiger dan ik. Newsflash: ik ben ook opgegroeid in twee culturen
Nee, want ik worstel daar zelfs nu nog soms mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Je bent hier opgegroeid, maar van Turkse komaf. Dus dan is het makkelijker (naar mijn mening) om keuzes te maken dan als je maar 1 cultuur 'kent'.
Je moet er een tussenweg in vinden. Ik heb daar (nog) geen problemen mee gehad. Hopen dat het zo blijft.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, want ik worstel daar zelfs nu nog soms mee.Ik heb respect voor mensen, die de twee culturen moeiteloos kunnen handelen.
Ik ben iemand van uitersten, daarom faal ikquote:Op zondag 6 januari 2013 00:40 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je moet er een tussenweg in vinden. Ik heb daar (nog) geen problemen mee gehad. Hopen dat het zo blijft.
Woman, please. Houd je onzin toch lekker voor jezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef Psychotomimetic het volgende:
Nee dan kan je net zo goed een christen worden of een boedhist etc. In de koran staat overduidelijk dat je geen alcohol drinkt en geen seks hebt voor huwelijk. Geef mij de redenen waarom je uberhaupt nog een moslim bent als je niet die simpele regeltjes kan houden. En "vrije" moslims die alles doen wat God niet wil, respecteren zijn woord niet en zijn geen moslims. Anders kan iedereen zeggen ja maar ik wil wel neuken en varkensvlees eten ik ben dan lekker nog steeds een moslim.
Ik mag jou welquote:Op zondag 6 januari 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
Woman, please. Houd je onzin toch lekker voor jezelf.
Verder, ik ga jou helemaal geen verantwoording geven. Deze discussie voer ik niet. Dat gezeur met godsdiensten altijd en het willen bestempelen van elkaar.
Tja, in de Torah en de Bijbel staan ook duizenden regeltjes... die op tig manieren geinterpreteerd kunnen worden. Vandaar ook dat er zoveel stromingen staan binnen al die religies? Omdat iedereen exact hetzelfde denkt en gelooft?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:43 schreef Psychotomimetic het volgende:
Nee dan kan je net zo goed een christen worden of een boedhist etc. In de koran staat overduidelijk dat je geen alcohol drinkt en geen seks hebt voor huwelijk. Geef mij de redenen waarom je uberhaupt nog een moslim bent als je niet die simpele regeltjes kan houden. En "vrije" moslims die alles doen wat God niet wil, respecteren zijn woord niet en zijn geen moslims. Anders kan iedereen zeggen ja maar ik wil wel neuken en varkensvlees eten ik ben dan lekker nog steeds een moslim.
quote:
Met snor of zonder snor?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef Nightwulf het volgende:
[..]![]()
Maar ga nu dromen over Turkse schonen![]()
iyi geceler
Je bent een van de weinigen, geloof ik.... Dank je welquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef Nightwulf het volgende:
[..]![]()
Maar ga nu dromen over Turkse schonen![]()
iyi geceler
Het gaat nu echt om de hoofdregels die niet verschillend geinterpreteerd kunnen worden. Regels die maken dat men of Jesus of Mohammed volgt of een andere profeet. Echter wil men nu gaan praten over een nieuwe soort moslim, waarin er niks van de islam terug is te herkennen. Een protestant zegt toch ook niet dat hij een katholiek is?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, in de Torah en de Bijbel staan ook duizenden regeltjes... die op tig manieren geinterpreteerd kunnen worden. Vandaar ook dat er zoveel stromingen staan binnen al die religies? Omdat iedereen exact hetzelfde denkt en gelooft?
Definieer moslim. Heb je het dan over een alaviet, een soenniet of een salafist?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef Psychotomimetic het volgende:
Het gaat nu echt om de hoofdregels die niet verschillend geinterpreteerd kunnen worden. Regels die maken dat men of Jesus of Mohammed volgt of een andere profeet. Echter wil men nu gaan praten over een nieuwe soort moslim, waarin er niks van de islam terug is te herkennen. Een protestant zegt toch ook niet dat hij een katholiek is?
Ik wens je veel succes met het vinden van een moslim, die hierover wenst te discussiëren.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:56 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Het gaat nu echt om de hoofdregels die niet verschillend geinterpreteerd kunnen worden. Regels die maken dat men of Jesus of Mohammed volgt of een andere profeet. Echter wil men nu gaan praten over een nieuwe soort moslim, waarin er niks van de islam terug is te herkennen. Een protestant zegt toch ook niet dat hij een katholiek is?
Simple miss don't label yourself as a muslim. Je mag doen en laten wat je wil. Als het onzin was dan kon je wel in een paar zinnen uitleggen wat je beweegredenen zijn. Echter heb al teveel woorden aan je verspilt. Toedeloe.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben iemand van uitersten, daarom faal ik![]()
Fijn te lezen, dat het jou geen moeite kost!
[..]
Woman, please. Houd je onzin toch lekker voor jezelf.
Verder, ik ga jou helemaal geen verantwoording geven. Deze discussie voer ik niet. Dat gezeur met godsdiensten altijd en het willen bestempelen van elkaar.
Seven. Hoest?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef Seven. het volgende:
Ja hoor, geen probleem. Zolang het een seculier individu is of zeer vrijzinnig in de religie staat. Zodra er allerhande regeltjes bij komen kijken, wordt het voor mij te moeilijk. Ik heb nu eenmaal schijt aan conventionele genderrollen en de taken die daarbij komen kijken en ik wil best beleefd zijn tegen anderen maar als ik in mijn achtertuin een dikke vette joint op wil steken nadat alle kindertjes in de buurt naar bed zijn, dan doe ik dat.
Een dergelijke levenshouding is te verschillend met een traditionele levenshouding, en het maakt geen fuck uit of de traditionele levenshouding voortkomt uit een religieuze opvoeding, welke religie dan ook. Het past niet bij mij, ik kan alleen gelukkig zijn met een persoon die liberaal in het leven staat.
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Simple miss don't label yourself as a muslim. Je mag doen en laten wat je wil. Als het onzin was dan kon je wel in een paar zinnen uitleggen wat je beweegredenen zijn. Echter heb al teveel woorden aan je verspilt. Toedeloe.
Vond het juist geinig om te zien hoe je pretendeert een moslim te zijn. Doe maar wat je wil. Vind het jammer dat je het geloof zo door de slijk haalt. Als je niet wil discussieren reageer je niet. Doe je toch steeds weer. Bye and enjoy your life.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het vinden van een moslim, die hierover wenst te discussiëren.
Tot die tijd drink ik er lekker op los en doe ik alles, waarvan ik denk, dat het kan.
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:04 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Vond het juist geinig om te zien hoe je pretendeert een moslim te zijn. Doe maar wat je wil. Vind het jammer dat je het geloof zo door de slijk haalt. Als je niet wil discussieren reageer je niet. Doe je toch steeds weer. Bye and enjoy your life.
Je haalt nu 2 concepten door elkaar: geloof en religie.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:04 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Vond het juist geinig om te zien hoe je pretendeert een moslim te zijn. Doe maar wat je wil. Vind het jammer dat je het geloof zo door de slijk haalt. Als je niet wil discussieren reageer je niet. Doe je toch steeds weer. Bye and enjoy your life.
Waarom zou jij je druk maken over op welke manier iemand anders zich als moslim identificeert?quote:Op zondag 6 januari 2013 01:04 schreef Psychotomimetic het volgende:
[..]
Je verwoordt het zo prachtig....quote:Op zondag 6 januari 2013 01:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou jij je druk maken over op welke manier iemand anders zich als moslim identificeert?
Ben jij moslim? Zo niet, kop dicht over zaken waar jij je onmogelijk in kunt inleven. Zo wel, ga terug naar het jaar waarin de Koran geschreven werd met je zwart-wit interpretatie want dat is niet meer van deze tijd.
En verder ben je gewoon een misselijk figuur die de discussie verziekt, je toon is echt abnormaal. Doe normaal.
Nee, toch? Dat is te makkelijk....quote:Op zondag 6 januari 2013 01:19 schreef Seven. het volgende:
Ik vermoed dat iemand nu woedend zit te typen.
Salute!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:22 schreef Ambipur het volgende:
Deze moslima doet even een Corona openen.
Niet te vaak of te lang afspreken, eens in de zoveel tijd. Je zegt natuurlijk dat je met vriendinnen bent, aan het winkelen of weekveel wat allemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Maar krijg je dan naderhand geen vragen over waar je zoal bent geweest? Ik neem aan dan wanneer ouders zulke strikte regels hanteren dat ze dan ook hun kroost wel redelijk in de gaten blijven houden enz.
Hmmm, denk niet dat ik een relatie op zo'n manier erg lang vol zou kunnen houden. Het niet ontspannen lang bij elkaar kunnen zijn zou toch wel aan me gaan knagen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet te vaak of te lang afspreken, eens in de zoveel tijd. Je zegt natuurlijk dat je met vriendinnen bent, aan het winkelen of weekveel wat allemaal.
Klopt ja, maar het is dat of niks.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hmmm, denk niet dat ik een relatie op zo'n manier erg lang vol zou kunnen houden. Het niet ontspannen lang bij elkaar kunnen zijn zou toch wel aan me gaan knagen.
Snap ik, maar ik vraag me wel af hoe je vanuit die situatie naar het maken van toekomstplannen kijkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt ja, maar het is dat of niks.En als je echt gelukkig bent, al is het die paar uur maar. Dan is dat beter dan niks toch?
Geen idee. Denk dat dat verschilt per stel, hehe.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:39 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik vraag me wel af hoe je vanuit die situatie naar het maken van toekomstplannen kijkt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat heb je net terug uit Duitsland? Je geconfisceerde fiets uit 1943?
En nog steeds hebben we geen antwoord op de vraag in de TT.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik ben net terug uit Duitsland.
We wilden daar wat doen dus gingen we uit in een klein stadje. Er was één fatsoenlijke disco (of hoe je het noemen wilt). Het enige leuke meisje had een Turks uiterlijk.
En bij mijn opleiding lopen er ook genoeg rond, sommige zijn erg stereotype en de andere juist weer totaal niet.
We hebben toch antwoord eigenlijk...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:51 schreef iFok. het volgende:
[..]
En nog steeds hebben we geen antwoord op de vraag in de TT.
Duidelijkquote:Op zondag 6 januari 2013 22:53 schreef IPA35 het volgende:
Al eerder gegeven. Ja, maar ik begrijp heel goed dat religie/cultuur een onoverkomelijk probleem kan vormen in veel gevallen.
In bed zijn we allen één, zeg ik dan maar concluderend.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:53 schreef IPA35 het volgende:
Al eerder gegeven. Ja, maar ik begrijp heel goed dat religie/cultuur een onoverkomelijk probleem kan vormen in veel gevallen.
Zolang hij/zij leuk is en niet te orthodox qua geloof kan het prima volgens mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:51 schreef iFok. het volgende:
En nog steeds hebben we geen antwoord op de vraag in de TT.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Zolang hij/zij leuk is en niet te orthodox qua geloof kan het prima volgens mij.
Ik ga echt geen meisje afwijzen omdat ze gelovig is. Het punt is dat Turkse meisjes/vrouwen vaak een godsdienst aanhangen die er afwijzend tegenover staat. Nu is de verwachting van de Koran dat een niet-moslim een meisje automatisch van haar geloof af zou dingen misschien terecht in de tijd dat het geschreven is maar ik denk dat dit nogal achterhaald is.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
We hebben toch antwoord eigenlijk...
Ja, mits ze lekker en niet erg gelovig is.
Gezien men ervan uitgaat, dat alle Turken moslims zijn, doelde ik ook op de Islamquote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ga echt geen meisje afwijzen omdat ze gelovig is. Het punt is dat Turkse meisjes/vrouwen vaak een godsdienst aanhangen die er afwijzend tegenover staat. Nu is de verwachting van de Koran dat een niet-moslim een meisje automatisch van haar geloof af zou dingen misschien terecht in de tijd dat het geschreven is maar ik denk dat dit nogal achterhaald is.
Verder zouden eventuele kinderen nog een probleem kunnen vormen, als mijn kinderen een of andere religie willen aanhangen moeten ze dat zelf weten maar ik zou het toch niet fijn vinden als mijn vrouw onze kinderen op jonge leeftijd al een religie zou willen aanpraten. Natuurlijk kan ze het wel ter sprake brengen maar de keuze moet wel vrij zijn.
Eigenlijk is het ook geen probleem als ze zo lelijk is als de nacht en als ze erg gelovig is. Echte liefde overwint allesquote:Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik twijfel en eerlijk gezegd weten mensen dit niet, ik bedoel, wat maakt het uit? Waarom zou ik mijn twijfels met mijn ouders ofzo moeten bespreken? Het geloof is een prive kwestie.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef IPA35 het volgende:
Ik denk dat die verwachting wel terecht is. Is het niet zo dat als een Turk aan zijn/haar geloof twijfelt of er van afstapt dat hij/zij dit 9 van de 10 keer voor zichzelf houdt? Omdat familie/vrienden dat anders niet leuk gaan vinden en dit dus ook verzwijgen voor ethisch Nederlandse mannen? Vandaar het beeld dat alle Turken moslim zijn terwijl er misschien vele duizenden zijn die geen moslim zijn.
Overigens vraag ik me af in hoeverre, los van de eventuele Islam, de cultuur an sich een belemmering vormt. Turken zijn vaak erg nationalistisch.
Wat lief!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook geen probleem als ze zo lelijk is als de nacht en als ze erg gelovig is. Echte liefde overwint alles
Sinds ik wat meer contacten heb met Turken via mijn opleiding kan ik het zeggen, ze zijn altijd wel beleefd en vriendelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik twijfel en eerlijk gezegd weten mensen dit niet, ik bedoel, wat maakt het uit? Waarom zou ik mijn twijfels met mijn ouders ofzo moeten bespreken? Het geloof is een prive kwestie.
Turken zijn idd erg nationalistisch. Er is geen betere dan een Turk en meer van dat gezeur. Maar wat dat met cultuur te maken heeft, begrijp ik niet, want Turken zijn wel erg gastvrij. Al mogen ze je niet, je bent welkom en al
Heb jij dezelfde UFO-vloot gezien als ik gisteravond?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook geen probleem als ze zo lelijk is als de nacht en als ze erg gelovig is. Echte liefde overwint alles
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En goed kunnen koken natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Vind deze zinnen altijd prachtig! 'het gaat om het innerlijk'
Nou... Het gaat om uitstraling vind ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:15 schreef iFok. het volgende:
[..]![]()
Vind deze zinnen altijd prachtig! 'het gaat om het innerlijk'
Uitstraling en karakter. Je kan misschien lelijk zijn maar een geweldig karakter hebben en sympathiek zijn. Dat is soms ookquote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou... Het gaat om uitstraling vind ik.
Maar echte liefde overwint niet alles.. Dat zeg je als je nog lief en onschuldig onwetend bent.
Daarnaast moeten ze natuurlijk wel minimaal 1.95 zijn, erg breed etc, maar voor de rest idd uitstraling en een goed karakter.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:20 schreef iFok. het volgende:
[..]
Uitstraling en karakter. Je kan misschien lelijk zijn maar een geweldig karakter hebben en sympathiek zijn. Dat is soms ookMaar uitstraling staat wel op nummer 1.
Ben niet lief, en zeker niet onschuldig meer, maar misschien overwint echte liefde wel alles, komt alleen echte liefde weinig voor tussen man en vrouw?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nou... Het gaat om uitstraling vind ik.
Maar echte liefde overwint niet alles.. Dat zeg je als je nog lief en onschuldig onwetend bent.
Ik meen het ook niet. Maar wat je gisteren zei is wel aardig hoe het wel zou kunnen..elkaar respecteren, open staan voor de ander, beetje geven en nemen etc. Zo heb ik ooit de koran gekocht, was er zelfs in begonnen. En meedoen met ramadan vind ik ook geen probleem. Dat zijn maar een paar voorbeelden. Maar als de ander je echt wil veranderen heeft het geen zin.quote:
Andersom geldt 1.70 - 1.80 en een goed lichaam, daarnaast een leuke uitstraling en karakterquote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daarnaast moeten ze natuurlijk wel minimaal 1.95 zijn, erg breed etc, maar voor de rest idd uitstraling en een goed karakter.![]()
Erg OT dit....
Ik kan je puur vertellen wat mijn eigen ervaring is geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ben niet lief, en zeker niet onschuldig meer, maar misschien overwint echte liefde wel alles, komt alleen echte liefde weinig voor tussen man en vrouw?
Neem de liefde van een ouder naar zijn kind, er moet toch heel wat gebeuren wil die verdwijnen.
Dit klopt. Het moment dat iemand je wil veranderen, gaat de relatie richting afgrond.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar als de ander je echt wil veranderen heeft het geen zin.
Dat zegt iedereen die verliefd isquote:Op zondag 6 januari 2013 23:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan je puur vertellen wat mijn eigen ervaring is geweestIk denk wel dat ik echte liefde heb gevoeld. Weet dat wel zeker.
Thanks.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Nightwulf het volgende:
dat dan weer wel
Maar.... dan hou je nog steeds van hem toch?
Ik heb die woorden uitgesproken, zonder te beseffen dat het niet altijd in voor- en tegenspoed isquote:Op zondag 6 januari 2013 23:35 schreef Nightwulf het volgende:
ok, begrijp ik.
Maar is echte liefde niet oneindig, wat er ook gebeurd, voor en tegenspoed, blah blah?
Ja.. Jammer dat mensen denken dat mijn bijdehand zijn en de rest eromheen veranderbaar zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Nightwulf het volgende:
Klinkt heel bekend helaas :-(
Dat willen veranderen bedoel ik.
Ook zo onbegrijpelijk, je valt voor iemand, hoe hij of zij is....
En vervolgens wil je hem/haar veranderen??![]()
Zoek dan die andere, die wel aan jouw volmaakte beeld voldoet.
My god, dit wordt wel erg zoetsappig, hoor...... Nu nog een afscheidskus en het is compleetquote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Nightwulf het volgende:
Geloof ik niet, op een goede dag kom je weer iemand tegen en vergeet alles wat je nu beweert
Volgens mij is dat wel de algemene consensus (is dat dubbel op? Ja, dat is dubbel op)quote:Op zondag 6 januari 2013 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Yep. Voor mij is het antwoord btw Neen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel de algemene consensus (is dat dubbel op? Ja, dat is dubbel op)
Iets met appels en perenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef IPA35 het volgende:
Overigens is een familielid van mij ergens voor mijn tijd getrouwd met een Marokkaanse.
Nou dat ook natuurlijk!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Nightwulf het volgende:
Nee duh.. je doet niet meer aan relaties
ehmmm, hoe bedoel je ?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef IPA35 het volgende:
O. Het ging dus om de geloofskwestie, niet de nationaliteit.
achterlijke romantische nationalistische herkomst mythes
Die ja!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:55 schreef IPA35 het volgende:
Of wil je mij horen ranten over de herkomst van zowel Turken als Marokkanen? Ook wel leuk.
Ja, doequote:Op maandag 7 januari 2013 00:55 schreef IPA35 het volgende:
Mij lijkt het zeer onwenselijk als mijn vrouw/vriendin opeens een (misschien door familie ingegeven) andere houding gaat aannemen ten aanzien van haar geloof waardoor de relatie onhoudbaar wordt.
Of wil je mij horen ranten over de herkomst van zowel Turken als Marokkanen? Ook wel leuk.
ok, maar toch zou ik haar doen, mijn hezalamin om weer ontopic te komenquote:
To be honest... I couldn't care less waar Turken vandaan komen of waar Marokkaantjes vandaan komen.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:14 schreef IPA35 het volgende:
Waar begin ik?
Marokko ben ik wel snel klaar mee, daar doelde ik meer op het onderscheid tussen 'Berbers' en 'Arabieren'. Het punt is dus dat echte Arabieren in Arabië wonen en een groot deel van de mensen die vandaag de dag Arabier genoemd worden alleen maar hun cultuur hebben overgenomen en niet zozeer van die echte Arabieren afstammen. Tuurlijk werd dat land op een bepaald moment veroverd door de Arabieren maar voor zover ik weet was er geen sprake van een massale immigratie. Dus die zogenaamde Arabieren zijn etnische berbers (met invloeden van buitenaf, waaronder dan die arabieren). Zo zijn ook Egyptenaren, Palestijnen en zo geen etnische Arabieren, enkel cultureel. Daar ben ik van overtuigd.
Van die Turks nationalisten zijn ook achterlijk, zeker die pan Turkse identiteit en zo. Dat er in de elfde eeuw een horde nomaden Anatolië binnentrok is leuk en aardig allemaal maar er leefden toen al iets van 12 miljoen mensen daar. In eerste instantie werden die immigranten overigens in grote getallen christen en brave Romeinse burgers, die later onder de Komnenen ook dankbaar ingezet werden tegen hun islamitische verwanten. Dat in de eeuwen daarna de cultuur, taal en religie van de Seltsjoeken (later de Ottomanen) overgenomen werd door het overgrote deel van de inheemse inwoners wordt dan even voor het gemak vergeten. In de loop der jaren werd het onderscheid Turk en Griek (die ook weer lang niet allemaal ook echt 'Grieks' waren) van puur religieuze aard, niet etnisch.
In het kort durf ik te beweren dat de huidige inwoners van de staat Turkije voor het grootste deel afstammen van van Armenen, Grieken, Arabieren en alle andere inheemse Anatolische volkeren (zo deporteerde de Byzantijnen Romeinen er nog wel eens groepen uit de Balkan naartoe) die geassimileerd waren in de Grieks-Romeinse cultuur en maar voor een klein deel van Aziatische steppenvolkeren. Turks nationalisten zullen dan beweren dat ze toch echt uit de Altay bergen komen en verwant zijn aan Oezbeken en Tataren.
Beetje als Friezen die denken dat ze vrij zijn van Frankisch, Saksisch, Batavisch, Keltisch, Hugenotisch-Frans en zo bloed. Net als hedendaagse Joden die denken dat ze direct afstammen van de oude Israëlieten. Etc. Etc. Etc.
Allemaal bullshit, alle moderne volkeren zijn het product van samensmelting van verschillende golven immigranten die in een regio neerstreken.
Adem...
Mijn ex was deels Indisch, maar groot en werd altijd aangezien voor Griek, Spanjaard etc..quote:Op maandag 7 januari 2013 01:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
To be honest... I couldn't care less waar Turken vandaan komen of waar Marokkaantjes vandaan komen.
Om toch nog enigszins iets toe te voegen, Kijkend naar mama, die heeft toch echt Aziatische kenmerken. Kijkend naar papa, te blank voor een Arabier, te donker voor een Balkan typje. Kijkend naar mijn broer, zou ik je weer gelijk geven, die wordt aangezien voor een Yugo. En ik word aangezien voor Spaanse, Turkse, Marokkaanse en last but no least: Joods![]()
Mn nichtje is trouwens erg donker, terwijl haar moeder donkerblond is met groene ogen.
Gewoon een mengsel van alles en nog wat die Turken.
Ik niet, ik vind nog steeds wat ik dagen geleden ook al vond: het gaat om de persoon en niet om de afkomst.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:40 schreef IPA35 het volgende:
Ja klopt, ik ontken de Aziatische invloeden ook niet maar zeg alleen dat Turkse Turken niet hoofdzakelijk afstammen van Aziatische steppenbewoners. En natuurlijk zullen er (misschien wel sterke) regionale verschillen zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die zichzelf daadwerkelijk als minderheid beschouwen.
Een redelijk geleerd iemand zei dat er ongeveer 12 miljoen mensen woonden en dat de Seltsjoeken kwamen met een miljoen mensen (waarschijnlijk niet in één golf denk ik dan) en een Turk (uit Tr) zei dat het aandeel Aziatisch bloed 30% was. Wat de verhouding ook moge zijn in ieder geval weten we dat zei neerstreken en vermengenden met de lokale bevolking, ook al voor dat zei het Sultanaat van Rum stichtte. En ook toen de Komnenen grote stukken van Anatolië heroverden werden zei niet verdreven of zo, de meesten waarin immers orthodoxe christenen. De Byzantijnen/Romeinen gebruikten deze immigranten en hun nakomelingen in hun legers als boogschutters en bereden boogschutters. Een paar honderd jaar later kwamen de Timoeriden ook nog een kijkje nemen, ook weer een Aziatisch steppenvolk (die ook weer allerlei volkeren hadden onderworpen). Wie weet hebben die ook wel een invloed gehad.
Je begrijpt dat ik dit wel interessante materie vind?
Ja, en de andersom ook (de gemiddelde Nederlandse vrouw)..quote:Op maandag 7 januari 2013 01:45 schreef IPA35 het volgende:
Mee eens.
Maar afkomst is dus voor veel mensen wel een probleem. Waarom?
Om de culturele en ook religieuze eigenschappen die daaraan verbonden zitten.
Bij elke vrouw uit een 'islamitisch land' zal de gemiddelde Nederlandse man toch drie keer nadenken voor hij haar benadert.
De angst voor de familie vooral ja..quote:Op maandag 7 januari 2013 01:50 schreef IPA35 het volgende:
Het grote probleem is vaak toch de familie.
Ben jij Turks?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:54 schreef IPA35 het volgende:
Ik zou het niet weten. Maar het beeld is toch wel dat Turken over het algemeen erg conservatief zijn als het op dat punt aankomt, ook al zijn ze niet echt streng qua religie op andere punten (alcohol *kuch*).
Ik ben ook niet Turks.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef IPA35 het volgende:
Neen. Maar dat is het beeld in de ogen van mij, de Germaanse Nederlander, en van veel meer mensen uit diezelfde groep.
Sterker nog, ik heb denk ik nog een redelijk positief beeld.
Ja, en sommige families verwelkomen je gewoon wél hartelijk..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:06 schreef IPA35 het volgende:
Ja dat snap ik. Maar dan krijg je dus de situatie waar je je relatie lang geheim moet houden en er een uitzichtloze situatie ontstaat want op een gegeven moment zal de familie er toch achter moeten komen wil je verder met je relatie.
Laten we dan lekker kappen met deze discussie.. Jij bent niet Turks, ik ben niet Turks..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:12 schreef IPA35 het volgende:
Ik heb dus het gevoel dat die zwaar in de minderheid zijn, dat is alles. Heb er verder geen ervaring mee dus kan niet spreken uit ervaring.
Germaanse Nederlander..quote:Op maandag 7 januari 2013 02:02 schreef IPA35 het volgende:
Neen. Maar dat is het beeld in de ogen van mij, de Germaanse Nederlander, en van veel meer mensen uit diezelfde groep.
Sterker nog, ik heb denk ik nog een redelijk positief beeld.
Waarom doe je me dit aan..quote:
Die kwamen bij Lobith ons land binnenquote:
Kwamen ze carnaval vieren?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Die kwamen bij Lobith ons land binnen
Dat ''onhandelbare'' dat geeft ze ietsquote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb een zwakte voor Noord Afrikaanse, Turkse, Perzische en Arabische vrouwen. Al ben ik er ook wel achter dat ze op de lange termijn niet bij me passen. Naast het feit dat familie en cultuur obstakels zijn, zijn deze vrouwen vaak erg vurig en overdreven emotioneel. Op goede momenten zijn ze geweldig maar op slechte momenten zijn ze onhandelbaar. Ik generaliseer nu natuurlijk, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen.
Hoezo, weet je hoe heerlijk het is om met borden te smijten als je erg boos bent en 5 minuten later weer te lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb een zwakte voor Noord Afrikaanse, Turkse, Perzische en Arabische vrouwen. Al ben ik er ook wel achter dat ze op de lange termijn niet bij me passen. Naast het feit dat familie en cultuur obstakels zijn, zijn deze vrouwen vaak erg vurig en overdreven emotioneel. Op goede momenten zijn ze geweldig maar op slechte momenten zijn ze onhandelbaar. Ik generaliseer nu natuurlijk, er zijn ongetwijfeld uitzonderingen.
Ik ken dat soort relaties om me heen. Het ene moment alles geweldig, het andere moment spanningen en ruzies. Keer op keer, als een soort va achtbaan. Als het over zou gaan dan zou ik het nog voor lief kunnen nemen, maar niet levenslang.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat ''onhandelbare'' dat geeft ze iets
Maar dat heeft niets met temperament te maken.. Dat is een onstabiele relatiequote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik ken dat soort relaties om me heen. Het ene moment alles geweldig, het andere moment spanningen en ruzies. Keer op keer, als een soort va achtbaan. Als het over zou gaan dan zou ik het nog voor lief kunnen nemen, maar niet levenslang.
Ik zit zelf niet zo in elkaar. Voor de korte termijn is dat inderdaad aantrekkelijk, maar uiteindelijk wil ik wat meer stabiliteit.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoezo, weet je hoe heerlijk het is om met borden te smijten als je erg boos bent en 5 minuten later weer te lachen
Denk dat je mij niet begrijpt.. Ik word idd snel boos, met borden smijt ik als iemand me helemaal gek maakt, maar dat laatste is tot nu toe 2 x voorgekomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zit zelf niet zo in elkaar. Voor de korte termijn is dat inderdaad aantrekkelijk, maar uiteindelijk wil ik wat meer stabiliteit.
Ruzies hebben altijd het risico dat er woorden vallen of dingen gebeuren die ook na het goedmaken nog blijven hangen. Bij mijn relatie ging het de eerste handvol ruzies ook goed maar daarna gebeurde er dingen die permanent bleven hangen.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar dat heeft niets met temperament te maken.. Dat is een onstabiele relatie
Ik denk dat jij een dramaqueen naast je hadquote:Op maandag 7 januari 2013 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ruzies hebben altijd het risico dat er woorden vallen of dingen gebeuren die ook na het goedmaken nog blijven hangen. Bij mijn relatie ging het de eerste handvol ruzies ook goed maar daarna gebeurde er dingen die permanent bleven hangen.
Klopt, temperament is niet per se fout. Maar niet iedereen kan goed omgaan met de temperament van een ander. Zoals ik.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat je mij niet begrijpt.. Ik word idd snel boos, met borden smijt ik als iemand me helemaal gek maakt, maar dat laatste is tot nu toe 2 x voorgekomen.
Een relatie dat teveel ups en downs kent is een slechte, maar is niet perse de relatie die je hebt als je temperament hebt, hoor
Behoorlijk jaquote:Op maandag 7 januari 2013 11:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een dramaqueen naast je had
Ambipur niet, die gooit gewoon een bord naar je hoofdquote:Op maandag 7 januari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blegh.... Dan snap ik je wel. Vrouwen zeuren teveel.
Nee, op de grond. Bij jou wil ik het wel goed mikkenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:19 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ambipur niet, die gooit gewoon een bord naar je hoofd
Nou ja, voor zover ik weet heb ik geen voorouders van ver uit de regio. Mijn achternaam verraad dat ergens (waarschijnlijk iets van) 500 jaar geleden een voorvader van vaders kant een vluchteling uit Oost-Vlaanderen was. En de Lage Landen werden bevolkt door Germanen en Kelten (in het Zuiden) en later kwamen er meerdere Germaanse volkeren bij in de Grote Volksverhuizing (die de inheemse volkjes weer assimileerden). En we zullen vast ook wel enkele druppels Romeins bloed in ons hebben en in de 17e eeuw kwamen hier natuurlijk veel Duitsers/Engelsen/Britten naar toe.quote:
Sorry, maar dat was 400/500 jaar geleden.. Jij hebt geen gram Germaans bloed in je. Waarschijnlijk doen we het niet voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover ik weet heb ik geen voorouders van ver uit de regio. Mijn achternaam verraad dat ergens (waarschijnlijk iets van) 500 jaar geleden een voorvader van vaders kant een vluchteling uit Oost-Vlaanderen was. En de Lage Landen werden bevolkt door Germanen en Kelten (in het Zuiden) en later kwamen er meerdere Germaanse volkeren bij in de Grote Volksverhuizing (die de inheemse volkjes weer assimileerden). En we zullen vast ook wel enkele druppels Romeins bloed in ons hebben en in de 17e eeuw kwamen hier natuurlijk veel Duitsers/Engelsen/Britten naar toe.
Nee, dat waren de Batavieren, toch?quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Die kwamen bij Lobith ons land binnen
Wat? Nu beweer je ook nog eens dat NLers geen Germanen zijn?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sorry, maar dat was 400/500 jaar geleden.. Jij hebt geen gram Germaans bloed in je. Waarschijnlijk doen we het niet voor.
Ik liet mij bijna verleiden tot een discussie met je en de wil mijn post te verduidelijken.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Nu beweer je ook nog eens dat NLers geen Germanen zijn?
Dit.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Nu beweer je ook nog eens dat NLers geen Germanen zijn?
Top. Het zou ook nogal dom zijn gezien je getoonde totale onwetendheid gisteren.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik liet mij bijna verleiden tot een discussie met je en de wil mijn post te verduidelijken.
Maar, nee. Niet bij/met jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |