Er wordt nog gepostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef iFok. het volgende:
OhHet is geen reeks.
Die van mij mag dicht.
Mijn ervaring is andersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan niet. Wij doen niet aan seks voor het huwelijk.
Echt origineel ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie het verschil tussen een turkse man en een turkse vrouw nooit
Schande! Geef me haar naam, bel ik haar ouders op...quote:
Omdat turkai altijd bir.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom trouwens alleen Turken en geen Marokkanen, Libanezen, Syriers, Iraniers etc?
Turkse vrienden van me hebben ook gewoon seks met turkse meisjes, anaal schijnt wel te mogen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schande! Geef me haar naam, bel ik haar ouders op...
Vraag me af of een relatie tussen Turk en Nederlander wel werkt als zij niet aan seks doet.
Fok is geen Twitterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef iFok. het volgende:
Lieve zarGon , zou je deze willen reeksen?
Nee, mag niet. Wat een schijnheilige wijven. Laat je dan gewoon van voren nemen, is toch lekkerderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Turkse vrienden van me hebben ook gewoon seks met turkse meisjes, anaal schijnt wel te mogen.
Volgens mij werkt dat niet op die manierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef iFok. het volgende:
[..]
Met een quote melding komt hij sneller.
Van voren kan ook anaalquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Wat een schijnheilige wijven. Laat je dan gewoon van voren nemen, is toch lekkerder
Dat maakt het ook zo leukquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:30 schreef Weissman het volgende:
Nog geen 25 posts verder en het gaat al weer mis
Niet aan sex doet????quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vraag me af of een relatie tussen Turk en Nederlander wel werkt als zij niet aan seks doet.
allah, wollaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:31 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Niet aan sex doet????
Waar komen kleine Turkjes dan vandaan?
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.quote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef iFok. het volgende:
[..]
Je hebt de Quote-melding functie uit staan?
Hm. En Turkse mannen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.
Zoenen ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Ik doel dus op geen seks voor het trouwen. Dus geen penetratie, geen oraal, niks, noppes.
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef Ambipur het volgende:
Weissman, daarom ben je hier. Als het braaf was zou je niet eens posten, rot Turk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die worden onderworpen aan een test bestaande uit o.a de volgende onderdelen; olieworstelen, een wedstrijd çig köfte kneden, een potje Okey, dan Raki adten en tenslotte een challenge wie het hardst vrouwen kan slaan.
Een fokker is per definitie bir. Als dat betekent maagdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yep, een Turkse vader zal zijn dochter nooit verkopen uithuwelijken aan een jongeman die niet bir is. Of zich nog niet bewezen heeft in het bir zijn.
Met dank aan Levolution; het was de blauwdruk voor de Turkolympics.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
! Kofte kneden hahaha,
![]()
vermakelijk stukje proza.
Andere discussie.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 99% van de ouders dat niet accepteert.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef Nightwulf het volgende:
Mijn meest gewaagde sex avontuur was overigens met een Turkse
Sowieso.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:46 schreef Nightwulf het volgende:
Mijn meest gewaagde sex avontuur was overigens met een Turkse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |