Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Advocaat knipoogt naar de vierde man
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mooi Zweeds meisje op het vliegveld in Stockholm
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Tuurlijk, maar 7 miljoen lijkt me een verantwoorde investering voor een speler als deze.
Alleen als er mensen weg gaan wat mij betreft. Toivonen en Wijnaldum kunnen op die positie spelen, je zou Wijnaldum nog rechtsvoor kunnen zetten nu Narsingh geblesseerd is, maar dat verantwoord nog geen aankoop van 7 miljoen.
Goed nieuws wat dat betreft dat Engelaar lijkt te gaan vertrekken, nu nog overbodige spelers als Manolev, Nijland ed. dumpen ergens
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Weer een mega-investering in een speler die het nog maar moet laten zien vind ik niet verstandig. Ik zie Maher graag naar PSV komen, maar niet voor 7 miljoen of meer. Daarvoor doet hij me qua spel veels te veel aan Aissati denken....
Daarbij, hij gedraagt zich nu bij AZ alweer als een verwend kereltje dat weg wil, en die hebben we de laatste jaren genoeg gehad met Noord-Afrikaans bloed.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Zeker, maar niet het mooiste stadion van de stad. Hertha BSC speelt in het mooiste stadion, Olympische stadion is, zeker leeg, het indrukwekkendste stadion van Europa wat mij betreft.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Kunnen die gasten niet gewoon met elkaar praten in plaats van die kwats.
Zeker, maar niet het mooiste stadion van de stad. Hertha BSC speelt in het mooiste stadion, Olympische stadion is, zeker leeg, het indrukwekkendste stadion van Europa wat mij betreft.
stadion en de sfeer bij Union zijn wel briljant hoor, heerlijk staan en bovenop het veld. En uitstekende BBQ en bier en zo heerlijk in de oude volkswijk