SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Van de kat een broodje Doner maken14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
wombatOp dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
Ik ga een gat inde tuin graven
Later!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat gaat er in dat gat?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Nu wel, duurt ff tochquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
Huppel, je ontvangt m'n whatsappjes niet volgens mij.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Over ontdekken gesproken
Ik zag een topic in KPD over klaarkomen zonder handen dmv hypnose
Mijn leven is sindsdien niet meer hetzelfde![]()
![]()
Zo ziekjes schat?quote:
Je had je zo verheugd op dat gebeuren
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, maar lijkt me niet verstandig om nu op andere mensen te gaan liggen enzoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ziekjes schat?
Je had je zo verheugd op dat gebeuren![]()
Is dat geen fetisj in Japan ofzo? Vast welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar lijkt me niet verstandig om nu op andere mensen te gaan liggen enzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Coolquote:
14 SHADES OF GREY
Er zijn vast wel liefhebbers voor ja, maar ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat geen fetisj in Japan ofzo? Vast wel![]()
Deceptie weerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel liefhebbers voor ja, maar ik niet.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Regel 34quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn vast wel liefhebbers voor ja, maar ik niet.![]()
![]()
Hoe heette dat gedoe waar je heen wilde ook alweer?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer niet aan je verwachtingen voldoeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
movie fighting workshopquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heette dat gedoe waar je heen wilde ook alweer?
Met Ron Smoorenburg
In de van Rappardhal![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik vind hem zelf ook veel te leukquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Baal er wel van.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf ook veel te leuk
Ron Smoorenburg helemaal enthousiast dat ie eigenlijk tips kon krijgen van mij.
En ik had al een kratje HJ gehaald voor vanavond![]()
![]()
Uhuhquote:![]()
Heb de F&S pagina open staan zodat ik direct kan maken als er hier iets leuks gebeurd
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja verdommequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik had al een kratje HJ gehaald voor vanavond
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar vandaag zit ik zonder bierquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat kratje loopt niet weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien heeft muhahaha wel een kratje standaard in zijn auto staan, het is een brabander hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar vandaag zit ik zonder bier![]()
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien heeft muhahaha wel een kratje standaard in zijn auto staan, het is een brabander he
c_a komt ook langs, die neemt ook bier mee![]()
Spontane meet bij hups![]()
En jij moet dat missen
[b]AirwiN schreef [/b]
Aangepast voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeker weten heeft muhahaha wel een kratje standaard in zijn auto staan, het is een brabander he![]()
Mis ik weer C_Aquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het hopen
En jij moet dat missen![]()
![]()
![]()
Zo, brood in de oven. Zo even mezelf verwennen met een stokbroodje gezond
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Ik krijg honger van jullie
Zometeen toch even naar het winkelcentrum met de tram, dan maar even mijzelf trakteren op een bakkie kip ofzo.![]()
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Een matigequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
nuchtere c_aquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het hopen
En jij moet dat missen![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2013 14:53:40 ]![]()
Dat dan weer welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een matigeMwehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou zo fijn zijn als dat de oorzaak was! Dan wisten we iig waarom dat pokkeding steeds af gaat.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
Nuchtere C_A is als een droge kut.
Het is wel lekker, maar het is het net-niet..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Batterij bijna leeg? Stof op de sensorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe.
Het zou zo fijn zijn als dat de oorzaak was! Dan wisten we iig waarom dat pokkeding steeds af gaat.14 SHADES OF GREY
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
Nuchtere C_A is als een droge kut.
Het is wel lekker, maar het is het net-niet.![]()
![]()
Ik heb een boodschap voor jou van Muhahaha:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste een Mod waar we iets aan hebben
Tss zelfs met de schijterij kan je wel lampjes ophangen dus hij komt maar gewoon!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik woon op een studentencomplex, en het is in het hele complex een probleem. Het bedrijf wat die dingen plaatst en onderhoudt kan niks vinden, maar toch gaan ze steeds af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Batterij bijna leeg? Stof op de sensor
Dus nu moeten we elke keer dat ze afgaan melden, zodat ze een beeld krijgen van de overlast, en een monteur eventueel zsm langs kan komen om te kijken of hij nu wel iets ziet.![]()
Lukt het hem zelf niet dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een boodschap voor jou van Muhahaha:
Tss zelfs met de schijterij kan je wel lampjes ophangen dus hij komt maar gewoon!![]()
Pff lastigquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik woon op een studentencomplex, en het is in het hele complex een probleem. Het bedrijf wat die dingen plaatst en onderhoudt kan niks vinden, maar toch gaan ze steeds af.
Dus nu moeten we elke keer dat ze afgaan melden, zodat ze een beeld krijgen van de overlast, en een monteur eventueel zsm langs kan komen om te kijken of hij nu wel iets ziet.
14 SHADES OF GREY
TC aanzettenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Anders kan Roy toch gewoon toe kijken hoe anderen lampjes ophangen, voorzien van commentaar :-)![]()
![]()
Nou die F&S die ik had gemaakt?quote:
Die kan nog wel eens werkelijkheid worden![]()
Maar het boortje wil niet op de boor blijven zitten
[b]AirwiN schreef [/b]
Best wel. Als het zo doorgaat maak ik misschien zelfs een keer mijn belminuten op.quote:
En ze bellen dus ook elke keer terug om door te geven dat de melding aangekomen is. Wat best vervelend is als je nog lag te slapen, maar goed bedoeld natuurlijk.![]()
Het was wel een bazenmeetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe manier van meeten-op-afstand heb ik het idee
[b]AirwiN schreef [/b]
Fijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Best wel. Als het zo doorgaat maak ik misschien zelfs een keer mijn belminuten op.
En ze bellen dus ook elke keer terug om door te geven dat de melding aangekomen is. Wat best vervelend is als je nog lag te slapen, maar goed bedoeld natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Ontzettend.quote:
Al was het wel fijn dat ze nu al 2 keer gewoon overdag af zijn gegaan. In plaats van, zoals tot nu toe steeds gebeurde, midden in de nacht of 's ochtends vroeg.![]()
![]()
Haha, ik hoop dat je nog genoeg kaarsen hebt danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou die F&S die ik had gemaakt?
Die kan nog wel eens werkelijkheid worden![]()
Maar het boortje wil niet op de boor blijven zitten![]()
Zo. Huis bijna aan kant, dan mezelf nog en dan verjaardag voorbereiden bij vriendin en verjaardag vieren.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Het is gewoon een wekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ontzettend.
Al was het wel fijn dat ze nu al 2 keer gewoon overdag af zijn gegaan. In plaats van, zoals tot nu toe steeds gebeurde, midden in de nacht of 's ochtends vroeg.
14 SHADES OF GREY
Check!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat je nog genoeg kaarsen hebt dan
Ga ik vanavond gewoon romantisch doen met c_a
[b]AirwiN schreef [/b]
Iemand heel erg de behoefte om 2 kattenbakken te doen, af te wassen en te stofzuigen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check!
Ga ik vanavond gewoon romantisch doen met c_a![]()
Die PM![]()
![]()
Jaquote:nee er is waarschijnlijk een storing in het systeem
14 SHADES OF GREY
Met een nuchtere C_Aquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Check!
Ga ik vanavond gewoon romantisch doen met c_a
Dat gaat vast geen spannende verhalen opleveren![]()
![]()
Niemand dus.. Jammer. Dan ga ik zelf maar verder. Ajuus mensjes. Tot ooit
Nee sorryquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Iemand heel erg de behoefte om 2 kattenbakken te doen, af te wassen en te stofzuigen?
Ik durf hem niet te postenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of juist welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een nuchtere C_A
Dat gaat vast geen spannende verhalen opleveren
[b]AirwiN schreef [/b]
erg flauw weer..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry
[..]
Ik durf hem niet te posten
Mja. Het schijnt opgelost te zijn als ze bij een huis die dingen bedraden, maar dat doen ze alleen als er genoeg overlast is. Dus we blijven maar braaf meldingen maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janee er is waarschijnlijk een storing in het systeem
![]()
Ik heb net al de hele kattenkamer geboendquote:![]()
Ga nu de keuken in
[b]AirwiN schreef [/b]
ik dacht eerst c_aquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry
[..]
Ik durf hem niet te postenLijkt er wel op
Tuurlijk wel! Posten die hap![]()
![]()
Oh ja, schoonmaken opruimen en boodschappen doen. Goed idee ja.
Moet nog een surprise maken voor vanavondVerlaat sinterkerst idee
_!
Nergens aan begonnen en uiteraard pas 3 uur vantevoren iets bedenken en moeten maken. Nee echt, ik ben zo trots op mijzelf_!
![]()
Wat voor PM? Van wie?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry
[..]
Ik durf hem niet te posten![]()
Mijn ouders hebben hier zo ontzettend om moeten lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:06 schreef Monopoly het volgende:
Anders kan Roy toch gewoon toe kijken hoe anderen lampjes ophangen, voorzien van commentaar :-)![]()
![]()
The last-minute surprises zijn meestal wel het leukstquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:22 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja, schoonmaken opruimen en boodschappen doen. Goed idee ja.
Moet nog een surprise maken voor vanavondVerlaat sinterkerst idee
_!
Nergens aan begonnen en uiteraard pas 3 uur vantevoren iets bedenken en moeten maken. Nee echt, ik ben zo trots op mijzelf_!
![]()
![]()
DE EERSTE LAMP HANGT!!
FUCK YEAH!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie DM.quote:
Ik had nog een F&S gemaakt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, dat komt straks pas.. De katten hebben mn hele hut, die heb ik al gedaan. Ik heb zelfs nog wat lijken onder mn bank uitgetrokken.. Ze begonnen te lekken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net al de hele kattenkamer geboend![]()
Ga nu de keuken in
Jawelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb braaf thee gezetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht even dat jij het zelf had gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
Huppel, gewoon posten, anders doe ik het voor je.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht even dat jij het zelf had gedaanAs if
Doe maarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
Huppel, gewoon posten, anders doe ik het voor je.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekkah!!!
Ik ga vanavond aan de theeeeeee![]()
![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik blijf erom lachen.
Ja die ken ik ook nietquote:14 SHADES OF GREY
Ik heb al bijna licht in de wcquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik lig in bad, zo even wraps maken voor de mannen. En dan richting Huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Was vroeger mod, heeft gigantisch gelekt, postte in KPD als minderjarige was geen maatje slank << samenvattingquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Een typische Fok!sterquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was vroeger mod, heeft gigantisch gelekt, postte in KPD als minderjarige was geen maatje slank << samenvatting14 SHADES OF GREY
Was dat diegene met dat varkentje als UI?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was vroeger mod, heeft gigantisch gelekt, postte in KPD als minderjarige was geen maatje slank << samenvattingEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fotoboek van Chocolate-chickquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat diegene met dat varkentje als UI?![]()
moet je een maatje slank hebben om in KPD te posten dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Was vroeger mod, heeft gigantisch gelekt, postte in KPD als minderjarige was geen maatje slank << samenvatting[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je moet wel meerderjarig zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet je een maatje slank hebben om in KPD te posten dan?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben 13.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Die naam heb ik wel eens voorbij zien komen, maar ken haar verder niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fotoboek van Chocolate-chick
Jammer dat ik altijd alle relletjes mis.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
wad geen relletje hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die naam heb ik wel eens voorbij zien komen, maar ken haar verder niet.
Jammer dat ik altijd alle relletjes mis.
Was gewoon 1 groot schandaal
Ok minder dan het graseter schandaal, maar toch![]()
![]()
Waar ging dat schandaal/rel over?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wad geen relletje hoor.
Was gewoon 1 groot schandaal
Ok minder dan het graseter schandaal, maar toch14 SHADES OF GREY
Ik vind van nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet je een maatje slank hebben om in KPD te posten dan?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
echt? Die heeft een levenslange banquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef Samzz het volgende:
Grasetert.
Die heb ik gemist, volgens mij.
Iets met Google Ads enzo![]()
![]()
Echt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Die heeft een levenslange ban
Iets met Google Ads enzo![]()
Nee hoor!!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moet je een maatje slank hebben om in KPD te posten dan?
IK HEB LICHT OP DE WC!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo erg zal het toch niet geweest zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes
Door hem bestond fok! Bijna niet meer![]()
Daar geloof ik ook niet inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet geweest zijn.14 SHADES OF GREY
porno in niet-kpd, daardoor begon google moeilijk te doen vwb de ads, en daar draait fok! op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yes
Door hem bestond fok! Bijna niet meer
ik vond hem maar een sukkel trouwens.![]()
![]()
Wat make up en kleren wel niet allemaal kunnen doen. Van campingmuts naar mezelf getransformeerd
jawelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch niet geweest zijn.![]()
![]()
Gelukkig Maar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oh, was hij dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt? Die heeft een levenslange ban
Iets met Google Ads enzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mensen.. Wat is een goede plaats om een ipad te verstoppen?So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
Achter je beha. Nee, weet ik niet. Bij de schoonmaakspullen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen.. Wat is een goede plaats om een ipad te verstoppen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mompelt iets over gleuvenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen.. Wat is een goede plaats om een ipad te verstoppen?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mensen.. Wat is een goede plaats om een ipad te verstoppen?
omdat ik een afspraak heb, als H. m vind dan krijgt een massage, en zo niet dan ik.quote:
goede, daar kijken mannen nooitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Achter je beha. Nee, weet ik niet. Bij de schoonmaakspullen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik een afspraak heb, als H. m vind dan krijgt een massage, en zo niet dan ik.Achter de wc?
![]()
zo groot is mn gleuf nou ook weer niet hoor.quote:
In de stortbak van de wc.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik een afspraak heb, als H. m vind dan krijgt een massage, en zo niet dan ik.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
daarvoor komt ie me iets te vaak op de wcquote:
bye bye ipadquote:
Zipzak eromheen.quote:
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: