Wat!! Jammer dat ze niet zo'n auto beschikbaar hadden toen ik dat gedicht over doomsday bij m'n bescikbaarheid had gezet..quote:
Me jelly!quote:
Is niet echt een auto waar je even lekker in gaat werken inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Me jelly!
Ik ben benieuwd waarom de klant niet mag/kan rijden, rijbewijs afgepakt?(ik neem aan de het een pc rit is)
Golf 5 in de Ves...straat in Alphen?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen alweer beginnen vanuit Groningen. Wordt weer vroeg dus.
Dan met een Picanto naar Nieuwegein..Daarna Alphen ad Rijn - Amersfoort, een Golf, moet ik ophalen bij een rijschool.
Is die nieuwe locatie in Amersfoort wat? Ik vond die locatie in Barneveld altijd wel ideaal.
Een zwarte station, zie ik net. In de vlierboomstraat.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Golf 5 in de Ves...straat in Alphen?
Ah balen, dat is de concurrent. Dacht even dat je "mijn" lesauto zou meekrijgenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Een zwarte station, zie ik net. In de vlierboomstraat.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Marco001 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Honda Insight?
Klopt, komt doordat hun hoofdleverancier van accu's failliet is gegaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Panthera. het volgende:
Ja, klopt, echt failliet zijn ze niet, maar sinds augustus hebben ze niet meer geproduceerd.
In het gebouw van de Bijenkorf, of in het gebouw aan de andere kant met o.a. de Media Markt?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:53 schreef bitowner het volgende:
Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
overkant mediamarkt en dan niet de bijenkorf:pquote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
In het gebouw van de Bijenkorf, of in het gebouw aan de andere kant met o.a. de Media Markt?
Bijenkorf? Dan zou ik gewoon op het stationsplein parkeren, gebouw waar de Media Markt in zit heeft als ik het me goed herinner een parkeergarage. Of gewoon de cp ff bellen dat hij naar de straat toe komt
Ik vind 't niet echt wat, maar ik was ook al niet zo'n fan van die oude locatie. De OV-verbinding is iig kutterquote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Is die nieuwe locatie in Amersfoort wat? Ik vond die locatie in Barneveld altijd wel ideaal.
Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand dit al gelezen:
http://www.nu.nl/economie(...)at-autos-leasen.html
Las ergens anders dat het een pool van 30.000 auto's wordt. Als EW die kan binnenslepen als klant dan kunnen we weer even vooruit schat ik.
edit: hier staat het van die 30.000 auto's. Maar waarschijnlijk betreft dat dus het aantal voor heel de Benelux en Duitsland.
Gevalletje 'unrelated diversification'... Ja ja, is tentamens leren toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:20 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?
adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Klopt, komt doordat hun hoofdleverancier van accu's failliet is gegaan.
@Mothergoose: supervet man zo'n 911. Is het een lang ritje??
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef mothergoose het volgende:
kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.
had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
geen idee. aangezien mijn OV sinds een week op is krijg ik zowiezo bijna geen werk meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?
Geen zin gaat niet op. Wie heeft er nou geen zin om in een 911 te rijden?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef mothergoose het volgende:
[..]
adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |