quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk plaatje maar die hiphop-clipjes ....
Maar wel een badboy, een BMW met geblindeerde ramen en een 'verhaaltje'. Ik moet er altijd een beetje om lachen maar vind het eigenlijk vaak heel fantasieloos. Maar goed: een muziekclip heeft veel beperkingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Geen ho's, geen pools, geen blunts.
Maar wel veel tussendoor gelul. En Avon Barksdale.
Compromis! Omdat associatie tweede couplet.
Gadverdamme.. doe dan iig de fatsoenlijke versie...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Geen ho's, geen pools, geen blunts.
Maar wel veel tussendoor gelul. En Avon Barksdale.
Compromis! Omdat associatie tweede couplet.
Deze is nog niet eens zo cliché. Moet je eens opletten hoe vaak je een autodeur in close-up geopend of gesloten ziet worden in videoclips. Alle artiesten binnen één genre lijken eenzelfde soort videoclip te willen, weinigen komen nog met iets nieuws. De belangen zijn te groot, denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Ah, so. Het verhaaltje volgt hier heel erg de lyrics. Plaatje, praatje 101 inderdaad.
Vergeet de Dirty Bitch niet he'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze is nog niet eens zo cliché. Moet je eens opletten hoe vaak je een autodeur in close-up geopend of gesloten ziet worden in videoclips. Alle artiesten binnen één genre lijken eenzelfde soort videoclip te willen, weinigen komen nog met iets nieuws. De belangen zijn te groot, denk ik.
Ik ken iemand die in Nederland hip-hop videoclips maakt. De benodigdheden zijn vaak hetzelfde: een dure auto, heras hekwerk, minimaal twee aantrekkelijke dames, een bull-achtige hond etc.
Heras inderdaad!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken iemand die in Nederland hip-hop videoclips maakt. De benodigdheden zijn vaak hetzelfde: een dure auto, heras hekwerk, minimaal twee aantrekkelijke dames, een bull-achtige hond etc.
Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heras inderdaad!
En in de VS zijn het weer de blunts, de halfnaakte vrouwen aan het zwembad en de bling. Da Luniz all the way.
Daarom om het sterotyperend af te leren. Want hij blijft lekker.
Plak ik er nog een The Wire achter.
Kon ook niet missen, hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Copycat het volgende:
Al heel vaak gezien. En in eigen collectie.
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet de Dirty Bitch niet he'?
4x WW...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)
Michael was dan ook meer degene die de standaard zette en de elementen aanleverde die daarna jarenlang gekopieerd werden door mindere goden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)
Ik dacht dat het deze was..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
Dubbele Lul heeft ook eens een clip gemaakt in DGK. Zwembad en naakte wijven. Het filmpje klopt maar de muziek niet. Iets met Pimp your......nog iets. Wie?
<filmpjuh>
"Get your pimp on" als ik me niet vergis. Slimme zakenman, zo'n locatie gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
Dubbele Lul heeft ook eens een clip gemaakt in DGK. Zwembad en naakte wijven. Het filmpje klopt maar de muziek niet. Iets met Pimp your......nog iets. Wie?
exact!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Michael was dan ook meer degene die de standaard zette en de elementen aanleverde die daarna jarenlang gekopieerd werden door mindere goden.
Yes, dat was 'm. Nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
"Get your pimp on" als ik me niet vergis. Slimme zakenman, zo'n locatie gratis en voor niks.
De evolutie van de RLS. Via BB1 en DGK zijn we nu uitgekomen bij SVO. A hard act to follow..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
En nu hebben we Oop, ik kan eigenlijk wel janken
Best RLS evah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef Jian het volgende:
DGK, wat een geweldig gebeuren was dat toch
Hij was een tijdje geleden weer te zien op tv in "Love in the Wild". Daar liep hij te schermen met z'n verhaal dat z'n grote liefde vermoord is en dat hij het sindsdien moeilijk vindt om zich over te geven aan de liefde. Dat doet het wel goed bij de dames, alleen zit het verhaal volgens ingewijden wel iets anders dan wat hij vertelt. Dat meisje is namelijk door haar vriend vermoord in de flat waar ze samenwoonden. Maar volgens Double L had hij met haar een geweldige toekomst. Nou ja, hij heeft er een leuk plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yes, dat was 'm. Nergens meer te vinden.
Maar slim.......wat een nep gangsta was dat zeg.
Dat wil zeggen: tot Oop begon te streamen natuurlijk!quote:
Ja, ik heb daar een paar afleveringen van gezien. Wat een loser.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een tijdje geleden weer te zien op tv in "Love in the Wild". Daar liep hij te schermen met z'n verhaal dat z'n grote liefde vermoord is en dat hij het sindsdien moeilijk vindt om zich over te geven aan de liefde. Dat doet het wel goed bij de dames, alleen zit het verhaal volgens ingewijden wel iets anders dan wat hij vertelt. Dat meisje is namelijk door haar vriend vermoord in de flat waar ze samenwoonden. Maar volgens Double L had hij met haar een geweldige toekomst. Nou ja, hij heeft er een leuk plaatje van gemaakt.
Oh ja, met die vreselijke Djoon en haar nog vreselijkere moeder Diana.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Secret Story was toch veel beter? Volgens Alphons Martens dan. Reality 2.0
Joannaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, met die vreselijke Djoon en haar nog vreselijkere moeder Diana.
Zo voorspelbaar.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
het enige mooie nummer dat Metallica Metálieka ooit gemaakt heeft volgens Oop, een echte kenner die ouwe
PB lacht die arme man gewoon uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het nog maar erger, wat een faal die ouwe
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Lambada valt aardig in de smaak bij Oop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Geinig die concerten achterop, hij is nog te beroerd om naar de Arena toe te gaan voor een wedstrijd van Ajax, laat staan dat ie naar een concert zou gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is erg trots op zijn Led Zeppelin-shirt, met alle concerten op de rug
[ afbeelding ]
En 's avonds poetst opa gewoon weer z'n tanden met die borstel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
Oop heeft een werkster die poetst het hele huis met een tandenborstel. Ze vergeet alleen wel eens een stukkie achter de bank
Als ik 'm zo zie bewegen kan ie volgens mij zelf wel z'n biertjes halen .....en dat is nog het minstequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik 'm dan zo zie weet ik haast zeker dat hij familie is van Schlitzie uit Freaks.
Vreemdgaan is 'm veel te veel werk, daarvoor moet-ie misschien zelfs wel voor naar buiten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
Hij is al 40 jaar met oma getrouwd en hij gaat niet vreemd. OMG het arme mens heeft een echt lot uit de loterij
Ik wil net zeggen en welke vrouw krijg je bovendien zo gek om biertjes te halen als reactie op een belletje?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vreemdgaan is 'm veel te veel werk, daarvoor moet-ie misschien zelfs wel voor naar buiten.
zélf???quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Tijdens de karaoke-ronde wordt het Feyenoordlied ingezet. Oop gaat maar even bier halen...
[ afbeelding ]
Ja het liefst zou ie natuurlijk willen dat oma er het bed voor uit zou komen, maar zooo gek is ze nog niet geloof ik .......quote:
Ze zal wel lekker kunnen slapen van die mooie muziek.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja het liefst zou ie natuurlijk willen dat oma er het bed voor uit zou komen, maar zooo gek is ze nog niet geloof ik .......
Ja, maar hij heeft natuurlijk geroepen, als je er last van hebt, moet je het zeggen hoor ..... ja, jaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zal wel lekker kunnen slapen van die mooie muziek.
Als een echte Feyenoorderquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef BendeBielzen het volgende:
*Hand in Hand Kameraden*
[ afbeelding ]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een echte Feyenoord-fan is. Misschien kunnen we eens voor hem regelen dat de Feyenoord-selectie hem eens thuis komt bezoeken. Vindt-ie vast leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee eerlijk is eerlijk, hij zong Ajax nummer 1... Arme vogel
Als jij dat regelt kun je niet meer stuk bij hemquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een echte Feyenoord-fan is. Misschien kunnen we eens voor hem regelen dat de Feyenoord-selectie hem eens thuis komt bezoeken. Vindt-ie vast leuk.
Zo'n gekke gedachte is dat niet hoor, "Sjonnie de Wilg" waait alle kanten op .....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een echte Feyenoord-fan is.
Precies, opa is toch net Schlitzie?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef Copycat het volgende:
One of us, one of us
Gooble, gobble
We accept him
One of us.
In SP en original.
Nite!
Sorryquote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef Copycat het volgende:
Ik wil Freaks nog graag een paar keer zien zonder ouwe-associatie. En Schlitzie was een lieve man in een jurk.
Ja, Djooon.quote:
Je weet niet half hoe handig ik al ben geworden...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:29 schreef Jian het volgende:
hup schopje, anders kan Gher het topic straks helemaal niet meer vinden
Je hebt je actieve topics gevonden !!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe handig ik al ben geworden...
Ik mopper nooit over Oop..quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt je actieve topics gevonden !!![]()
Nu kun je nergens meer over mopperen , alleen nog over Opa
Zal je zeggen WIDM, nooit in verdiept hè, echt niet, ook nooit naar gekeken, door het gelul hier van de week de 1e aflevering op uitzendinggemist gekeken ........ en ik denk dat ik de 2e ook ga kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mopper nooit over Oop..![]()
Maar ik zie hieronder nog wel 17 andere topics die wel wat kritiek gebruiken kunnen...
Gezellig.. maar voel je niet verplicht hoor, dat wil ik je niet aandoen...quote:Op zondag 6 januari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal je zeggen WIDM, nooit in verdiept hè, echt niet, ook nooit naar gekeken, door het gelul hier van de week de 1e aflevering op uitzendinggemist gekeken ........ en ik denk dat ik de 2e ook ga kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |