Leuk plaatje maar die hiphop-clipjes ....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:38 schreef Copycat het volgende:
De Queenpin dat ze is.
Met Avon Barksdale, zie ik nu. En zo valt alles weer mooi samen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Leuk plaatje maar die hiphop-clipjes ....
Maar wel een badboy, een BMW met geblindeerde ramen en een 'verhaaltje'. Ik moet er altijd een beetje om lachen maar vind het eigenlijk vaak heel fantasieloos. Maar goed: een muziekclip heeft veel beperkingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Geen ho's, geen pools, geen blunts.
Maar wel veel tussendoor gelul. En Avon Barksdale.
Compromis! Omdat associatie tweede couplet.
Gadverdamme.. doe dan iig de fatsoenlijke versie...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Geen ho's, geen pools, geen blunts.
Maar wel veel tussendoor gelul. En Avon Barksdale.
Compromis! Omdat associatie tweede couplet.
Deze is nog niet eens zo cliché. Moet je eens opletten hoe vaak je een autodeur in close-up geopend of gesloten ziet worden in videoclips. Alle artiesten binnen één genre lijken eenzelfde soort videoclip te willen, weinigen komen nog met iets nieuws. De belangen zijn te groot, denk ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
Ah, so. Het verhaaltje volgt hier heel erg de lyrics. Plaatje, praatje 101 inderdaad.
Vergeet de Dirty Bitch niet he'?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze is nog niet eens zo cliché. Moet je eens opletten hoe vaak je een autodeur in close-up geopend of gesloten ziet worden in videoclips. Alle artiesten binnen één genre lijken eenzelfde soort videoclip te willen, weinigen komen nog met iets nieuws. De belangen zijn te groot, denk ik.
Ik ken iemand die in Nederland hip-hop videoclips maakt. De benodigdheden zijn vaak hetzelfde: een dure auto, heras hekwerk, minimaal twee aantrekkelijke dames, een bull-achtige hond etc.
Heras inderdaad!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken iemand die in Nederland hip-hop videoclips maakt. De benodigdheden zijn vaak hetzelfde: een dure auto, heras hekwerk, minimaal twee aantrekkelijke dames, een bull-achtige hond etc.
Nice!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heras inderdaad!
En in de VS zijn het weer de blunts, de halfnaakte vrouwen aan het zwembad en de bling. Da Luniz all the way.
Daarom om het sterotyperend af te leren. Want hij blijft lekker.
Plak ik er nog een The Wire achter.
Kon ook niet missen, hè?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:25 schreef Copycat het volgende:
Al heel vaak gezien. En in eigen collectie.
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet de Dirty Bitch niet he'?
4x WW...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)
Michael was dan ook meer degene die de standaard zette en de elementen aanleverde die daarna jarenlang gekopieerd werden door mindere goden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet mijn stijl, wel mijn respect, die hoort zeker niet thuis in het rijtje fantasieloze éénheidsworstrappersvideo's (hoeveel is dat met scrabble?)
Ik dacht dat het deze was..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
Dubbele Lul heeft ook eens een clip gemaakt in DGK. Zwembad en naakte wijven. Het filmpje klopt maar de muziek niet. Iets met Pimp your......nog iets. Wie?
<filmpjuh>
"Get your pimp on" als ik me niet vergis. Slimme zakenman, zo'n locatie gratis en voor niks.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:35 schreef beequeen het volgende:
Dubbele Lul heeft ook eens een clip gemaakt in DGK. Zwembad en naakte wijven. Het filmpje klopt maar de muziek niet. Iets met Pimp your......nog iets. Wie?
exact!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Michael was dan ook meer degene die de standaard zette en de elementen aanleverde die daarna jarenlang gekopieerd werden door mindere goden.
Yes, dat was 'm. Nergens meer te vinden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
"Get your pimp on" als ik me niet vergis. Slimme zakenman, zo'n locatie gratis en voor niks.
De evolutie van de RLS. Via BB1 en DGK zijn we nu uitgekomen bij SVO. A hard act to follow..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
En nu hebben we Oop, ik kan eigenlijk wel janken
Best RLS evah.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef Jian het volgende:
DGK, wat een geweldig gebeuren was dat toch
Hij was een tijdje geleden weer te zien op tv in "Love in the Wild". Daar liep hij te schermen met z'n verhaal dat z'n grote liefde vermoord is en dat hij het sindsdien moeilijk vindt om zich over te geven aan de liefde. Dat doet het wel goed bij de dames, alleen zit het verhaal volgens ingewijden wel iets anders dan wat hij vertelt. Dat meisje is namelijk door haar vriend vermoord in de flat waar ze samenwoonden. Maar volgens Double L had hij met haar een geweldige toekomst. Nou ja, hij heeft er een leuk plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yes, dat was 'm. Nergens meer te vinden.
Maar slim.......wat een nep gangsta was dat zeg.
Dat wil zeggen: tot Oop begon te streamen natuurlijk!quote:
Ja, ik heb daar een paar afleveringen van gezien. Wat een loser.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was een tijdje geleden weer te zien op tv in "Love in the Wild". Daar liep hij te schermen met z'n verhaal dat z'n grote liefde vermoord is en dat hij het sindsdien moeilijk vindt om zich over te geven aan de liefde. Dat doet het wel goed bij de dames, alleen zit het verhaal volgens ingewijden wel iets anders dan wat hij vertelt. Dat meisje is namelijk door haar vriend vermoord in de flat waar ze samenwoonden. Maar volgens Double L had hij met haar een geweldige toekomst. Nou ja, hij heeft er een leuk plaatje van gemaakt.
Oh ja, met die vreselijke Djoon en haar nog vreselijkere moeder Diana.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Secret Story was toch veel beter? Volgens Alphons Martens dan. Reality 2.0
Joannaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, met die vreselijke Djoon en haar nog vreselijkere moeder Diana.
Zo voorspelbaar.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:18 schreef Jian het volgende:
het enige mooie nummer dat Metallica Metálieka ooit gemaakt heeft volgens Oop, een echte kenner die ouwe
PB lacht die arme man gewoon uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Maakt het nog maar erger, wat een faal die ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |