Zal je zeggen WIDM, nooit in verdiept hè, echt niet, ook nooit naar gekeken, door het gelul hier van de week de 1e aflevering op uitzendinggemist gekeken ........ en ik denk dat ik de 2e ook ga kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 15:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mopper nooit over Oop..![]()
Maar ik zie hieronder nog wel 17 andere topics die wel wat kritiek gebruiken kunnen...
Gezellig.. maar voel je niet verplicht hoor, dat wil ik je niet aandoen...quote:Op zondag 6 januari 2013 15:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zal je zeggen WIDM, nooit in verdiept hè, echt niet, ook nooit naar gekeken, door het gelul hier van de week de 1e aflevering op uitzendinggemist gekeken ........ en ik denk dat ik de 2e ook ga kijken
Precies wat ik dacht. Het beste zou oma op zondag alle eten voor de hele week klaarmaken en door de blender flikkeren. Witbrood met haring, knakworsten, erwtensoep, diverse stampotten, patat, kroketten en flink wat croma.... even blenderen, invriezen in éénpersoonsporties en dagelijks wat oppiepen in de magnetron. Ze vinden toch alles heerrrrrrrrrlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
Waarom pleurt hij het niet in de blender? Of laat hij het door zijn slavin voorkauwen en uitspugen? Qua smakelijkheid verandert dat tenslotte niks, maar het maakt het 'eten' nog makkelijker.
2 dagen Leidens ontzet na elkaar dus, wat een historisch besef heeft die man tochquote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. Poes-technisch gezien wordt er ander eten verwacht zou ik inschatten...
Ohw, misschien wil Oop wel een spuugje draadjesvlees op de grond doen?![]()
[ afbeelding ]
Nee, dank jequote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
En voor allen, sommigen, en ook wel diegene die het Hutspot-festijn gemist mochten hebben, hier de volledige versie....![]()
Ik zie Oop liever niet kauwenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja zeg, het zag er in eerste instantie heel lekker uit hoor....
Mooi wonen in die bossenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zou nooit een ton betalen voor een vakantiehuisje, dat is 'm net even te gek. Hij zit nu te rekenen hoeveel flesjes Cara je kan kopen voor een ton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |