er zijn vast posters die nog nooit een meisje hebben gezien, vandaar de uitlegquote:
Ik vond het ook wel attent van jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn vast posters die nog nooit een meisje hebben gezien, vandaar de uitleg
Yep, bedankt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn vast posters die nog nooit een meisje hebben gezien, vandaar de uitleg
Met je kerstmuts.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme dit was wel een heel snel bezoekje aan de Intratuin
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
hmmm volgens mij is de jongen niet zo into meisjes, weet hij het alleen zelf nog niet.
Kan niet missen.quote:
Heb je hem overvallen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:42 schreef Pino112 het volgende:
Verdomme dit was wel een heel snel bezoekje aan de Intratuin
ach, misschien is zij wel lesbisch dus zijn ze een ideale matc......ow, wacht...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
hmmm volgens mij is de jongen niet zo into meisjes, weet hij het alleen zelf nog niet.
Oh gezellig, dan kan je zo de kliniek in hier! Leuk, een beetje kaarten met wolfje en SCquote:
als ik je nou achterop de fiets neem om je te helpen ontsnappen, krijg ik dan een aandeel?quote:
Ja en met jou erbij natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh gezellig, dan kan je zo de kliniek in hier! Leuk, een beetje kaarten met wolfje en SC
Oeh!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
als ik je nou achterop de fiets neem
is SC eigenlijk alweer in het land der levenden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh gezellig, dan kan je zo de kliniek in hier! Leuk, een beetje kaarten met wolfje en SC
Tuurlijk, met z'n drieën kan je niet klaverjassenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en met jou erbij natuurlijk
Daarom zitten we er toch, jwz.
Zal ik hem eens een berichtje sturen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is SC eigenlijk alweer in het land der levenden?
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal ik hem eens een berichtje sturen?
Sorry, je kent me. Ik kan dat soort dingen niet latenquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n enge homofoob?
goedeMIDDAG!quote:
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb voor het eerst in jaren een cd besteld.
tot laterquote:
ik had deel 6 volgens mij op cassettequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Yabba Dabba Dance kreeg ik vroeger voor mijn verjaardag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had deel 6 volgens mij op cassette![]()
deel 3 heb./had ik ook. dat is die gele volgens mij. met oa Mr Davies en The Hitkids als slottrack. en ik had ook nog Yabbadabbahits volgens mij...quote:
die blauwe is 1 of 4quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
ik had een rode en een blauw, ik heb geen idee waar ze gebleven zijn.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die blauwe is 1 of 4
die rode is deel 2
dit was ook zo'n pareltje: yabbadabbahits: http://www.discogs.com/Various-Yabba-Dabba-Hits/release/511189quote:
NEE!quote:
GEEN IDEE, IK HEB EEN BANAAN IN MIJN OOR!quote:
Funk it up is een bazentrackquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
deze had ik ook: http://www.discogs.com/Various-Dance-Hits-4-Kids/release/1695544 volgens mij voor 5gulden bij Scapino gekocht![]()
mmm, dan moet ik vermoedelijk eerst in dozen bij mijn ouders op zolder gaan graven....daar staat vast nog wel wat van die 90s-troep...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
mss moeten we een feestje houden met alleen maar muziek van cd's uit de categorie yababa dabba dance, dance 4 kids en aanverwanten?
dat zeker! ontdekking van 2UnlimitedRay volgens mijquote:
broekie! maar volgens mij kocht jij die cd's alleen maar vanwege de hoesjes. boefje!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is wat ik heb aan verzamelcd's van toen ik 12/13 was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ook een beetjequote:
goedeMIDDAG!quote:
verder ben je wel in orde?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:04 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik verstond altijd "NOS neusjournaal" in de leader van het Jeugdjournaal
vorig uur had ie Wok with an Egyptian....quote:
Damn I'm good! Het was maar een fractie van een secondequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je mag door voor de wasmachine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |