Yep, incasseren en op naar de volgende kip haan met de gouden credit cards.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er staat dat ze de draad zo snel mogelijk weer wilt oppakken. Dat geloof ik dan ook wel.
Briljantquote:Op maandag 7 januari 2013 10:26 schreef MightyMightyM het volgende:
Nou ik heb die prive gekocht. Wordt wel een klusje aangezien het formaat nogal bijzonder is en het 40 pagina' s zijn, maar hier alvast:
Als Grazia haar maar genoeg biedt.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)lumn-laag-pitje.html
Ik ben benieuwd of er ooit nog een column komt.
Eens. Ik zou iemand die 20.000 ¤ per maand uitgeeft aan kleding zeker geen golddigger willen noemen.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tis wat zeg. Doen ze aan hun carriere en hebben ze nanny's voor hun kinderen is het niet goed, poetsen ze hun huis zelf en zorgen ze zelf voor de kinderen is het ook niet goed.
Het is nooit goed.
mijn hemel sinds wanneer ben jij zo´n veroordelende roddelnicht geworden?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens. Ik zou iemand die 20.000 ¤ per maand uitgeeft aan kleding zeker geen golddigger willen noemen.
Ze zal vast een goeie moeder zijn en daar gaat het om.
Ook als het haar eigen geld is?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef Cynix ® het volgende:
Eens. Ik zou iemand die 20.000 ¤ per maand uitgeeft aan kleding zeker geen golddigger willen noemen.
Wie veroordeel ik precies?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mijn hemel sinds wanneer ben jij zo´n veroordelende roddelnicht geworden?
die heeft binnen een maand toch wel vervanging geregeld?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Doordat ze geen voetbalvrouw meer is wordt ze wel gelijk een stuk minder interessant denk ik
Ik reageerde (met name) hier op:quote:
Geen idee of ze zelf enig inkomen of vermogen heeft.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:01 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia is trouwens pas een golddigger. Zij heeft zelf volgens mij 0,0 aan eigen vermogen zal voortaan op khalids alimentatie leven omdat zij, zijn kinderen heeft uitgepoept.
Ik geloof ook wel dat zij dat wil, ik vraag me alleen af of de Grazia nog zin heeft in haar. Waar kan de post heen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er staat dat ze de draad zo snel mogelijk weer wilt oppakken. Dat geloof ik dan ook wel.
Terwijl het overduidelijk is dat het arme kind dacht dat ze de boekhouder aan de haak had geslagenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iemand een golddigger noemen is niet veroordelend? aha.
Maar je weet wel dat ze 20.000 euro per maand aan kleding uitgeeft. Want Sylvie doet het ook ...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik reageerde (met name) hier op:
[..]
Geen idee of ze zelf enig inkomen of vermogen heeft.
Ik had het dus over Sabia, om misverstanden te voorkomen. Niettemin wéten we inderdaad niet zeker of de dames nou wel of niet met voorbedachte rade voor het grote geld zijn gegaan. Ze zóuden in het verleden ooit gezegd hebben bewust op een rijke voetballer uit te zijn, maar ok, ook dat is niet verboden. Als het al waar is.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
iemand een golddigger noemen is niet veroordelend? aha.
En Sabia wordt daarom door andere spelersvrouwen arrogant gevonden (aldus Bild).quote:Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ze 20.000 euro per maand aan kleding uitgeeft. Want Sylvie doet het ook ...
Nee, ze draagt de afdankertjes van Sylvie. Rrright.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat ze 20.000 euro per maand aan kleding uitgeeft. Want Sylvie doet het ook ...
Ik denk overigens dat niemand bewust voor een klaploper in de bijstand gaat....quote:Op maandag 7 januari 2013 12:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik had het dus over Sabia, om misverstanden te voorkomen. Niettemin wéten we inderdaad niet zeker of de dames nou wel of niet met voorbedachte rade voor het grote geld zijn gegaan. Ze zóuden in het verleden ooit gezegd hebben bewust op een rijke voetballer uit te zijn, maar ok, ook dat is niet verboden. Als het al waar is.
Want dat zijn de enige twee opties ...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, ze draagt de afdankertjes van Sylvie. Rrright.
On topic maar weer.
Ja, maar Sylvie hoeft er maar 1 kind van te kleden, Sabia 3..... dat hakt erin hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
On topic maar weer.
Nou ja, ze komt in ongeveer de helft van de posts in deze reeks voor, vooral als draagkoelie van Sylvie.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Copycat het volgende:
Maar is de vrouw van Boulahuppeldepup hier echt on topic?
Bij die eerste beelden dat ze (Sylvie) in dat camelkleurige jasje liep en in de auto stapten dacht ik even dat het haar bodyguard wasquote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ze komt in ongeveer de helft van de posts in deze reeks voor, vooral als draagkoelie van Sylvie.
Raf heeft geslagen, dus die is allang blij als deze storm zo snel mogelijk gaat liggenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Montelly het volgende:
Vind het nog knap dat mannen (voorlopig) hun mond houden, ik zou die krengen internationaal voor lul zetten en vertellen hoe het echt in elkaar steekt.
Dat ligt er dan vooral aan hoe het echt in elkaar steekt....quote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Montelly het volgende:
Vind het nog knap dat mannen (voorlopig) hun mond houden, ik zou die krengen internationaal voor lul zetten en vertellen hoe het echt in elkaar steekt.
Sabia twee, niet drie...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar Sylvie hoeft er maar 1 kind van te kleden, Sabia 3..... dat hakt erin hoor
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, ze komt in ongeveer de helft van de posts in deze reeks voor, vooral als draagkoelie van Sylvie.
Daar ging mijn koffie bijnaquote:Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij die eerste beelden dat ze (Sylvie) in dat camelkleurige jasje liep en in de auto stapten dacht ik even dat het haar bodyguard was
Het lijkt me ook sterk dat ze de maatjes nul van Sylvie past, niet dat ze fors is, maar geen maatje nul.
De kleding of Raf?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
On topic maar weer.
Serieus? Nooit gewetenquote:Op maandag 7 januari 2013 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Khalid, ze had al een kind uit een vorige relatie.
Dat.quote:
Je ziet nu dingen die er niet zijn. Jammer.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:
Koelie ... Echt waar? Sjeesus.
Ga het anders ook nog even over haar snor hebben, als Turkse vrouw moet ze die hebben.
Maar het nut van dat andere topic is dan dus inderdaad nihil.
Dus dat. Vrouwen worden al vrij snel voor golddigger aangezien. Als je moet kiezen tusen bijstandstrekker of een rijke man is de keuze voor veel vrouwen snel gemaakt. Voor mij persoonlijk is het financiele plaatje niet zo belangrijk, maar het succes, de ambitie en de intelligentie die ermee gepaard kunnen gaan wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat niemand bewust voor een klaploper in de bijstand gaat....
Khalid en Sabia hebben tijden EK van 2008 een kindje verloren. Want toen is hij gestopt met EK voetbal en ging naar het ziekenhuis waar zij lag.quote:
quote:
Bronquote:Boulahrouz wuchs in Hamburg auf, hat türkische Wurzeln. Sie war Jeans-Verkäuferin und Gogo-Tänzerin. Aus einer Beziehung mit einem Gastronomen hat sie ein Kind, später heiratet sie einen Musik-Manager.
Ik snapte de term Koelie niet omdat dit door een vriend van me altijd gebruikt wordt voor Hindoestanen. Hij komt van Katendrecht in Rotterdam Zuid. Daar wordt voor iedereen een naam verzonnen, Joego, Mocro, Koelie en de favoriete term: Berber ter vervanging van het woord 'eikel' en aanverwante woorden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je je eerst in de betekenis verdiepen, voor je met dat soort termen gaat smijten, Dát is pas jammer.
Niet alleen voetballers, je moet de FOK!topics eens lezen waar gevraagd wordt of de FOK!ker (met een IQ van 140, een lul van 30 cm en een netto maandsalaris van ¤ 5.000) een serieuze relatie zou aangaan met het kassameisje bij de Blokker, of met de medewerkster bij de Frikandellenfabriek.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:12 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dus dat. Vrouwen worden al vrij snel voor golddigger aangezien. Als je moet kiezen tusen bijstandstrekker of een rijke man is de keuze voor veel vrouwen snel gemaakt. Voor mij persoonlijk is het financiele plaatje niet zo belangrijk, maar het succes, de ambitie en de intelligentie die ermee gepaard kunnen gaan wel.
En, kom op, andersom kiezen die voetballers echt niet voor een onooglijke vrouw.
ik denk dat ze daar niet zoveel moeite mee hebben, mits kassameisje is lekker wijfquote:Op maandag 7 januari 2013 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen voetballers, je moet de FOK!topics eens lezen waar gevraagd wordt of de FOK!ker (met een IQ van 140, een lul van 30 cm en een netto maandsalaris van ¤ 5.000) een serieuze relatie zou aangaan met het kassameisje bij de Blokker, of met de medewerkster bij de Frikandellenfabriek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |