Holy fuckquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
GC / Zeg iets tegen de fokkers in 2013
Inderdaad hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
iemand vroeg met welke snelheid we downloadenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Vervoert. Jij schrijft vervoerd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 05:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Wat nu weer... wat heb ik nu weer fout gespeld?
Nu moet ik wel streng zijn, een werkwoord verkeerd vervoegen is natuurlijk niet hetzelfde als een spelfout. Graag de juiste terminologie gebruiken in het vervolg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vervoert. Jij schrijft vervoerd.
We worden dus robots?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:43 schreef sinepedraap het volgende:
IK denk dat er meer techniek in de mens wordt gebruikt.
Dus echt een scherm/telefoon/chip achtig ding in je arm wat je gewoon altijd bij je hebt,
ingebouwde speaker in je oor en ingebouwde mic bij je mond etc
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
wtfquote:Op zaterdag 5 januari 2013 04:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Bizar om te lezen
Mijn excuses. Ik moet nog wel even zeggen dat ik het om 03:49 heb geschreven, rond die tijd werkt mijn brein niet geweldig meer.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu moet ik wel streng zijn, een werkwoord verkeerd vervoegen is natuurlijk niet hetzelfde als een spelfout. Graag de juiste terminologie gebruiken in het vervolg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |