Nudist is ook niet erg, maar als je een baan gaat zoeken en die foto's komen een keer opquote:Op zondag 6 januari 2013 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verfend nudist vindt naakt niet erg.
Vriend van me gaat dus gewoon naar de sauna met zijn moeder
wat moet jij daar dan? of heb je geholpen met technische problemen?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Achter de schermen maar er ging volgens mij iets mis toen Danny met de servers aan het spelen was.
De Fokservers waren van slag en er stond ineens een tekst only scherm van de crewfora achter de schermen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat moet jij daar dan? of heb je geholpen met technische problemen?
ow... okéeeeeeeee ik begrijp nog niet goed wat je nou precies zegt, maar het zal wel goed zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Fokservers waren van slag en er stond ineens een tekst only scherm van de crewfora achter de schermen.
Tjah, leuke moeder verder.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ow... naar de sauna met je moeder? voor een 20 jarige knul ?
Tja ikweetniethoor heb ik geen mening overmoeten ze lekker doen ofzo?
Jij zou niet met je moeder naar de sauna gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij zou niet met je moeder naar de sauna gaan?Neh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar zijn ze niet zo moeilijk dus ach...
Ik ben nog nooit een sauna ingeweest eigenlijk...Rustig aan.
Ik wel, maar ik vind sauna eigenlijk niet lekker ik heb liever het Turkse stoombadquote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh...
Maar daar zijn ze niet zo moeilijk dus ach...
Ik ben nog nooit een sauna ingeweest eigenlijk...
Ik moet het beide maar eens proberen..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik vind sauna eigenlijk niet lekker ik heb liever het Turkse stoombad
da's veel lekkerder
Wel typisch dat mannen stilvallen als er een knappe vrouw langsloopt...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef Soury het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-heet-voor-tv-2-3157
Heb je het filmpje wel afgekekenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel typisch dat mannen stilvallen als er een knappe vrouw langsloopt...
Ik vind het ergens wel grappig eigenlijk... Zelf ook last van.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef Soury het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)-heet-voor-tv-2-3157
Ja ja naakt en zwetend in één ruimtequote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet het beide maar eens proberen..
Hoe werkt dat met turks stoombad? Ook iedereen naakt in een ruimte?
Een alleen mannen turks bad zou ook niet van de grond komen denk ik...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ja naakt en zwetend in één ruimte![]()
Maar is écht lekker, ik ga tegenwoordig trouwens voor Hammam bad,
alleen vrouwen toegestaan daarlekker rustig
Heb ik gedaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
e moet effe het hele filmpje kijken
Die bestaan volop hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
Een alleen mannen turks bad zou ook niet van de grond komen denk ik...
Nou jah... stoombad is toch weer anders dat rijles nemen vin ik danquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een alleen mannen turks bad zou ook niet van de grond komen denk ik...
Ergens wel een beetje triest gegeven eerlijk gezegd.
Hetzelfde met rijscholen alleen voor vrouwen![]()
Dat kan niet met mannen erbij?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... stoombad is toch weer anders dat rijles nemen vin ik dan![]()
ik vind het eigenlijk best fijn met alleen vrouwen niet omdat ik nou zo preuts
ben maar leuke gesprekken enzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |