Zwak, ik heb het nooit over viezerikken gehad, dat maak jij ervan. Ik vond het sporten met dames alleen meer ontspannen. In diverse sportscholen stonden er loerders, het voelde gewoon ongemakkelijk. Meer niet. Wel jammer dat die dames sportschool er niet meer is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou het wel graag willen snappen zodat ik er op zou kunnen letten bij mezelf bijvoorbeeld dat ik dat gedrag niet onbewust ga vertonen.
[..]
Mannen zijn niet van nature viezerikken maar ze bekijken je wel allemaal in de sportschool?
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwak, ik heb het nooit over viezerikken gehad, dat maak jij ervan.
Jouw reactie:quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feit dat mannen van nature viezeriken zijn en vrouwen niet?
Dus in concludeer dat je ze geen viezerikken vindt... Maar ze bekijken je wel in de sportschool, snap je?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik kom niet is sauna's omdat ik het niet prettig vind om naakt te zijn onder vreemden.
Wel geprobeerd hoor, maar niks voor mij
Donder toch op zegquote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jouw reactie:
[..]
Dus in concludeer dat je ze geen viezerikken vindt... Maar ze bekijken je wel in de sportschool, snap je?
Zoiets FANNquote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mannen zullen altijd naar vrouwen blijven kijken, of ze zijn homo en dan kijken ze naar
mannen, Bid Deal![]()
Zijn niet persé viezerikken, maar gewoon gezonde kerels denk ik dan
Toch?![]()
Als ze gaan staren of vervelend gaan doen is iets anders, dat moeten ze niet doen
maar jah...hormonen enzo...
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Dames kijken ook wel trouwens...
Ik keek eens naar achter in de sportschool, zag ik 2 koppies allebei synchroon een andere kant opkijken
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Altijd fijn, wat koop ik daarmee?
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanjequote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu![]()
vast niet![]()
Hoe staat het nu met je spaanse vriendinnen ? zit er al schot in ?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanje
Jahoor, maar dan zijn 2 hoofdjes die snel wegkijken nogal onzinnigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
lekker optimistisch weer Top !
Je koopt er geen brood voormaar tis toch best leuk om af en toe sjans te hebben.
Niet liegen
Ja zeker, maar daar ken ik er wel meer vanquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]een Spaanse Dokteres
![]()
Interessant![]()
Toch?
Tja, misschien waren ze verlegen, dan moet jij ze aanspreken ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, maar dan zijn 2 hoofdjes die snel wegkijken nogal onzinnig
is ook zoquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ik wel tof vindt Fann...
Is een glimlach.
Altijd handig drugs op receptquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanje
Ik moet helemaal niemand aanspreken gelukkigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, misschien waren ze verlegen, dan moet jij ze aanspreken ofzo
Juistquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Handig als je de Spaanse Griep krijgt !
Nee da's waar, je moet niks en je hebt alle tijd van de wereld dus .......quote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niemand aanspreken gelukkig
Helaas betekent het wel dat als ik het niet doe er nooit contact komt. (behalve met de uitzonderlijke vrouw die wel op mannen afstapt)
Waar het om gaat is dat je je goed voelt in een omgeving (waar je meestal nog véél geld aan uitgeeft)quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mannen zullen altijd naar vrouwen blijven kijken, of ze zijn homo en dan kijken ze naar
mannen, Bid Deal![]()
Zijn niet persé viezerikken, maar gewoon gezonde kerels denk ik dan
Toch?![]()
Als ze gaan staren of vervelend gaan doen is iets anders, dat moeten ze niet doen
maar jah...hormonen enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dan moet ze wel op jou afstappenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niemand aanspreken gelukkig
Helaas betekent het wel dat als ik het niet doe er nooit contact komt. (behalve met de uitzonderlijke vrouw die wel op mannen afstapt)
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je je goed voelt in een omgeving (waar je meestal nog véél geld aan uitgeeft)
Sportschool, sauna ect. Ik voel me daar niet fijn met mannen om me heen. Heeft niks met hormonen te maken. Maar qua persoon.Er zullen vast wel een paar van die rukkers bijzitten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar meestal valt
niemand je lastig, maar daar waar ik ga is het gewoon erg gezellig onder elkaar
en ik denk dat dat toch komt omdat er geen mannen bijzijn eerlijk gezegd.
Die gesprekken die ik daar heb gehad in dat zweethok zou ik niet snel hebben met
een paar vreemde kerels erbij denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms vin ik je zo schattigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel van vrouwen om een of andere reden, doet me meer dan van mannen
Het komt misschien een beetje verlegen over ofzo, iemand die naar je glimlacht?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Soms vin ik je zo schattig![]()
![]()
misschien ben je in het echt wel oervervelend
Een glimlach is gewoon leuk of lief.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het komt misschien een beetje verlegen over ofzo, iemand die naar je glimlacht?
Schattig?
Dat compenseer ik wel qua stoerheid op andere frontenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een glimlach is gewoon leuk of lief.
mwja
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een paar van die rukkers bijzitten hoormaar meestal valt
Die gesprekken die ik daar heb gehad in dat zweethok zou ik niet snel hebben met
Ik ga domweg niet naakt nergens meer zitten, plus een sauna en die stoom ellende is sowieso niet aan me besteed. Wat een ellende is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
sauna heb ik nooit wat gevonden, stoombad is wel lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga domweg niet naakt nergens meer zitten, plus een sauna en die stoom ellende is sowieso niet aan me besteed. Wat een ellende is dat
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zullen vast wel een paar van die rukkers bijzitten hoormaar meestal valt
Ik wil details horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Persoonlijk vind ik je een naar ventje. Ziekelijk vervelend en dom gebral voor een ventje van 20 nu?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat compenseer ik wel qua stoerheid op andere fronten
Zo ben ik een schattige stoere vent.![]()
Ik niet, ik vind fann wel gezellig, zij mij ook wel geloof ikquote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik je een naar ventje. Ziekelijk vervelend en dom gebral voor een ventje van 20 nu?
Ik zou me toch ergens anders ventileren
Get a roomquote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind fann wel gezellig.
Ik vind het ook niksquote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga domweg niet naakt nergens meer zitten, plus een sauna en die stoom ellende is sowieso niet aan me besteed. Wat een ellende is dat
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind fann wel gezellig.
Je hebt mij een vervelend pokke ventje gemaakt Fann, ik kan er niks aan doen, het is jouw schuld.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]straks krijg ik de schuld
![]()
Maar van mij mag je blijven hoor Topik heb er geen last van
dat was je alquote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt mij een vervelend pokke ventje gemaakt Fann, ik kan er niks aan doen, het is jouw schuld.
Nouja zeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat was je al![]()
moet je nog overheen groeien ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |