Zwak, ik heb het nooit over viezerikken gehad, dat maak jij ervan. Ik vond het sporten met dames alleen meer ontspannen. In diverse sportscholen stonden er loerders, het voelde gewoon ongemakkelijk. Meer niet. Wel jammer dat die dames sportschool er niet meer is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou het wel graag willen snappen zodat ik er op zou kunnen letten bij mezelf bijvoorbeeld dat ik dat gedrag niet onbewust ga vertonen.
[..]
Mannen zijn niet van nature viezerikken maar ze bekijken je wel allemaal in de sportschool?
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwak, ik heb het nooit over viezerikken gehad, dat maak jij ervan.
Jouw reactie:quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feit dat mannen van nature viezeriken zijn en vrouwen niet?
Dus in concludeer dat je ze geen viezerikken vindt... Maar ze bekijken je wel in de sportschool, snap je?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik kom niet is sauna's omdat ik het niet prettig vind om naakt te zijn onder vreemden.
Wel geprobeerd hoor, maar niks voor mij
Donder toch op zegquote:Op zondag 6 januari 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Jouw reactie:
[..]
Dus in concludeer dat je ze geen viezerikken vindt... Maar ze bekijken je wel in de sportschool, snap je?
Zoiets FANNquote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mannen zullen altijd naar vrouwen blijven kijken, of ze zijn homo en dan kijken ze naar
mannen, Bid Deal![]()
Zijn niet persé viezerikken, maar gewoon gezonde kerels denk ik dan
Toch?![]()
Als ze gaan staren of vervelend gaan doen is iets anders, dat moeten ze niet doen
maar jah...hormonen enzo...
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
Dames kijken ook wel trouwens...
Ik keek eens naar achter in de sportschool, zag ik 2 koppies allebei synchroon een andere kant opkijken
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Altijd fijn, wat koop ik daarmee?
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanjequote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
uhu![]()
vast niet![]()
Hoe staat het nu met je spaanse vriendinnen ? zit er al schot in ?
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanje
Jahoor, maar dan zijn 2 hoofdjes die snel wegkijken nogal onzinnigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
lekker optimistisch weer Top !
Je koopt er geen brood voormaar tis toch best leuk om af en toe sjans te hebben.
Niet liegen
Ja zeker, maar daar ken ik er wel meer vanquote:Op zondag 6 januari 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]een Spaanse Dokteres
![]()
Interessant![]()
Toch?
Tja, misschien waren ze verlegen, dan moet jij ze aanspreken ofzoquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jahoor, maar dan zijn 2 hoofdjes die snel wegkijken nogal onzinnig
is ook zoquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
Wat ik wel tof vindt Fann...
Is een glimlach.
Altijd handig drugs op receptquote:Op zondag 6 januari 2013 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn weer terug in Spanje.. Verder geen idee... De ene is apotheker en de andere dokter ... Wie weet dat ik dit jaar ens op bezoek ga daar in het noorden van Spanje
Ik moet helemaal niemand aanspreken gelukkigquote:Op zondag 6 januari 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja, misschien waren ze verlegen, dan moet jij ze aanspreken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |