Zou toch vervelend zijn als je serieus vielquote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En word je meteen de sauna uitgetrapt.
Maar daar heeft zo een beetje iedereen gewoon een sauna thuis toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:24 schreef chufi het volgende:
Toen ik in Finland was ging ik 2 x per dag naar de sauna en dan schoven vrouw des huizes met kinderen gewoon aan en er werd niet echt gekeken of zo
Dat is onzin. Ik kom niet is sauna's omdat ik het niet prettig vind om naakt te zijn onder vreemden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feit dat mannen van nature viezeriken zijn en vrouwen niet?
Maar net zei je nog dat je je bekeken voelt met al die haantjes?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik kom niet is sauna's omdat ik het niet prettig vind om naakt te zijn onder vreemden.
Wel geprobeerd hoor, maar niks voor mij
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is onzin. Ik kom niet is sauna's omdat ik het niet prettig vind om naakt te zijn onder vreemden.
Wel geprobeerd hoor, maar niks voor mij
Echtquote:
Dat is een uitdaging. En je private parts zijn toch foetsiequote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Finland ben ik ooit eens vrijwillig geweest, compleet met gat in het ijs.
Maar kan je dan wel uitleggen waarom je dat hebt?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
maar met mannen zou ik niet zo snel in de sauna gaan.
We schelen nogal wat jaartjes en ervaringen Toppiequote:Op zondag 6 januari 2013 19:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar net zei je nog dat je je bekeken voelt met al die haantjes?
quote:
Nee, dat kan ik niet uitleggen, dat is een gevoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar kan je dan wel uitleggen waarom je dat hebt?
Er zaten ook 90% vrouwen, de kerels waren te bezopen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een uitdaging. En je private parts zijn toch foetsie
Ik zou hem eerst heel hard uitlachen en daarna heel hard ruzie makenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat een vréselijk wereldje is dat toch!
![]()
Wat zou jij doen als je een boobiebon van Donald kreeg?
Ik begrijp je niet helemaal je lijkt jezelf tegen te spreken... Maar ok.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
We schelen nogal wat jaartjes en ervaringen Toppie
Ja zoiets zal de reactie wel zijn denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou hem eerst heel hard uitlachen en daarna heel hard ruzie maken
Ik begrijp mijn gevoelens vaak wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet uitleggen, dat is een gevoel.
Ik begrijp mijn gevoelens ook prima, maar jij begrijpt de mijne niet, maar dat geeft niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn gevoelens vaak wel.
Leg dat maar uit dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal je lijkt jezelf tegen te spreken... Maar ok.
Zou het wel graag willen snappen zodat ik er op zou kunnen letten bij mezelf bijvoorbeeld dat ik dat gedrag niet onbewust ga vertonen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn gevoelens ook prima, maar jij begrijpt de mijne niet, maar dat geeft niet.
Mannen zijn niet van nature viezerikken maar ze bekijken je wel allemaal in de sportschool?quote:
Deze zal je toch zelf uit moeten vogelen, want gevoelens zijn niet altijd uit te leggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
Zou het wel graag willen snappen zodat ik er op zou kunnen letten bij mezelf bijvoorbeeld dat ik dat gedrag niet onbewust ga vertonen.
Ik zal wel gewoon een niet vervelend mens proberen te zijnquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze zal je toch zelf uit moeten vogelen, want gevoelens zijn niet altijd uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |