Ik keur kerels ook, maar niet alleen op hun uiterlijk, voornamelijk op hun gedrag. De meesten zijn gewoon lomperikken.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou jah... object, object![]()
je wordt natuurlijk wel even gekeurdda's ook wel weer logisch vanuit die mannen gezien
als ik een vent was zou ik dat ook doen denk ik
Ken je nagaan hoe moeilijk je het in een saua krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef echt wel toe dat ik soms naar een vrouw kijk... En als ze heel knap is soms iets teveel allicht...
Maarja dat is wel hetgene wat ik juist niet zou willen... Iemand afstoten met dat gedrag
Je spoort niet. Dat blijkt wel dat je hier post, wat mij betreft hoef je nooit meer wat te zeggen. En ja ik voelde me beter met dames ipv die haantjes om me heenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wilt dat ik zeg? Maar ik vind het kut voor je dat je je een object schijnt te voelen in een sportschool met mannen erbij.
Zal meevallen...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe moeilijk je het in een saua krijgt
Ok..quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort niet. Dat blijkt wel dat je hier post, wat mij betreft hoef je nooit meer wat te zeggen. En ja ik voelde me beter met dames ipv die haantjes om me heen
Nee Top ! Je kan beter niet naar de borsten gaan starenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zal meevallen...
Tis niet heel gepast om naar iemands borsten te staren ofzo
Tuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen kijkt toch naar elkaar in een sauna? Anders moet je naar een sauna voor blinden gaan
Met homo's in een sauna lijkt me dan wel weer gezellig, dan krijg je toch weer dat theehuisjesgevoel en potten vind ik ook ook niet erg.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En wat nu als het allemaal homo's zijn?
Of in een sauna met alleen maar potten?
Mannelijke humor toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik keur kerels ook, maar niet alleen op hun uiterlijk, voornamelijk op hun gedrag. De meesten zijn gewoon lomperikken.
Moet je als man niet doen denk ik Fannquote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tuurlijkmaakt ook niet uit, maar ik vind het wel gezellig onder de dames en wij bekijken
elkaar ook, maar dan openlijk![]()
Ik vin het gewoon gezellig daaro
Maar dan loopt je als blinde weer het risico dat je over iemands voeten struikelt en lig je nakend in een onflatteuze houding op de vloerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef Bluezz het volgende:
Iedereen kijkt toch naar elkaar in een sauna? Anders moet je naar een sauna voor blinden gaan
Wat is dat dan precies? Wat geeft dat nare gevoel zegmaar voor jou dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef Deisyy het volgende:
er gezellig, dan krijg je toch weer dat theehuisjesgevoel en potten vind ik ook ook niet erg.
Fann is dan ook geen manquote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je als man niet doen denk ik Fann
Of je ligt met je hoofd op/in iemands schoot...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan loopt je als blinde weer het risico dat je over iemands voeten struikelt en lig je nakend in een onflatteuze houding op de vloer
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet je als man niet doen denk ik Fann
Het feit dat mannen van nature viezeriken zijn en vrouwen niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is dat dan precies? Wat geeft dat nare gevoel zegmaar voor jou dan?
Is niet verstandig in een saunaquote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je ligt met je hoofd op iemands schoot...
Dat vind je oprecht?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het feit dat mannen van nature viezeriken zijn en vrouwen niet?
Maar ik hou wel van lompe mannenhumor.quote:
En word je meteen de sauna uitgetrapt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je ligt met je hoofd op/in iemands schoot...
Nee niet gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van lompe mannenhumor.
Iemand gisteravond de Gooische Vrouwen-film gezien? De humor van Martin als hij Cheryl nieuwe borsten voor haar verjaardag geeft, geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |