abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121193183
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hier is een oplossing: zit er niet zo mee. Zoek een ander maatje en wees gelukkig.
Dat is geen concrete oplossing.

• Hoe kan ik er niet mee zitten? Dat zit ik namelijk wel.
• Een ander maatje zoeken wil ik dolgraag, maar dat is ziekelijk moeilijk en niemand vertelt me hoe.
• Wees gelukkig? Als ik wist hoe ik dat moest doen waren al die andere dingen niet eens nodig; dan was ik gelukkig.
pi_121193238
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat had ik ja, maar dat eindigde net zo als nu dit topic eindigt. Zodra mensen het zat zijn dan moet ik "professionele hulp" zoeken.

Ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil een oplossing voor een aantal van mijn problemen. Het probleem in dit topic is daar één van, maar in plaats daarvan wil iedereen me afschuiven.
Okee TS wat dacht je van dit advies:

Bel je vriendin op en vraag of ze een keer met je af wilt spreken. Ze zegt natuurlijk dat ze geen tijd heeft, maar zeg dat het dringend is en belangrijk is. Je gaat naar haar toe en legt de situatie uit, je vindt het vervelend dat ze je geen aandacht geeft. Vraag haar of de vriendschap nog zin heeft of dat ze misschien liever het contact verbreekt. Met dat antwoord neem je dan genoegen.

Is dat een idee??
pi_121193276
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef benzin het volgende:

[..]

• Een ander maatje zoeken wil ik dolgraag, maar dat is ziekelijk moeilijk en niemand vertelt me hoe.
• Wees gelukkig? Als ik wist hoe ik dat moest doen waren al die andere dingen niet eens nodig; dan was ik gelukkig.
Waarom reageer je niet op mijn posts?

Maar goed, wat heb je zelf aan om alles te analyseren? Niet alles is te analyseren/begrijpen.

Dat maakt het leven juist zo mooi.

Je kan als je vanavond over straat loopt gewoon de liefde van je leven tegenkomen :Y

Als je er maar voor openstaat.
pi_121193393
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:40 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Okee TS wat dacht je van dit advies:

Bel je vriendin op en vraag of ze een keer met je af wilt spreken. Ze zegt natuurlijk dat ze geen tijd heeft, maar zeg dat het dringend is en belangrijk is. Je gaat naar haar toe en legt de situatie uit, je vindt het vervelend dat ze je geen aandacht geeft. Vraag haar of de vriendschap nog zin heeft of dat ze misschien liever het contact verbreekt. Met dat antwoord neem je dan genoegen.

Is dat een idee??
Dat advies had ik zelf al bedacht. Toen jullie beweerden dat ze liegt heb ik dat bedacht; want ik wil de waarheid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef Smack10 het volgende:

Waarom reageer je niet op mijn posts?

Maar goed, wat heb je zelf aan om alles te analyseren? Niet alles is te analyseren/begrijpen.

Dat maakt het leven juist zo mooi.

Je kan als je vanavond over straat loopt gewoon de liefde van je leven tegenkomen :Y

Als je er maar voor openstaat.
Omdat er heel snel achter elkaar op me geschoten word en ik probeer op elk punt maar één keer te antwoorden, zelfs als meerdere mensen het maken.

Ik heb er niet per se iets aan om alles te analyseren. Het geeft me gemoedsrust en ik wil de situatie begrijpen. Maar ik weet dat het niet altijd goed werkt, maar ik weet niet wat ik anders moet doen. Het is hoe ik problemen oplos en zolang het niet met mensen te maken heeft, of alleen met mensen in een zakelijke omgeving werkt het perfect. Ik weet niet hoe ik anders problemen moet oplossen.

Dat zou kunnen als je mazzel hebt ja.
pi_121193396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat die 'andere dingen' jou wel gelukkig gaan maken?

Wat wil je eigenlijk met dit topic?
pi_121193419
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:45 schreef benzin het volgende:

Dat advies had ik zelf al bedacht. Toen jullie beweerden dat ze liegt heb ik dat bedacht; want ik wil de waarheid.

Dus, ga je dat doen??
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:47:04 #207
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121193436
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben een beetje verliefd op jou, je praat zo rationeel en overwogen voor een meisje :@
:@
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_121193467
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:46 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Dus, ga je dat doen??
Ik wil de waarheid, maar ik ga er wel vanuit dat ze niet liegt. Ik hoop dat jullie ongelijk hadden toen jullie dat zeiden.
pi_121193495
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik wil de waarheid, maar ik ga er wel vanuit dat ze niet liegt. Ik hoop dat jullie ongelijk hadden toen jullie dat zeiden.
Dus.... Ga je haar bellen om af te spreken??
pi_121193512
Heb je een oogje op een meisje van internet?
pi_121193528
quote:

[..]

Accepteer de situatie nu gewoon zoals het is.

Je komt over als een controlfreak die alles wil weten.

Wat geeft jou het recht om alles van haar te weten? Niets.
pi_121193542
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

:@
Ja echt :@
pi_121193560
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Dus.... Ga je haar bellen om af te spreken??
Ik ga bewijzen dat jullie geen gelijk hadden ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Zucht93 het volgende:
Heb je een oogje op een meisje van internet?
Nee, een meisje waar ik op het moment een tijdje via mijn werk mee te maken heb.
pi_121193589
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef benzin het volgende:

Ik ga bewijzen dat jullie geen gelijk hadden ja.

Dus je gaat haar bellen om af te spreken en je verhaal doen?
pi_121193671
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Dus je gaat haar bellen om af te spreken en je verhaal doen?
En zij zegt in een gesprek een excuus/leugen om TS niet te kwetsen en dan gaat TS proberen dat te begrijpen.

Dat lukt hem uiteraard niet, omdat hij de context niet snapt.
pi_121193679
Waarom bel je haar nu niet meteen even, dan weet je waar je aan toe bent. Geen reden om het uit te stellen lijkt me
pi_121193717
als je gaat bellen om dat te vragen, bedenk dan dat ze je niet wilde kwetsen, dus tot op zekere hoogte zal ze heus wel wat om je geven/gegeven hebben.

probeer niet al te verwijtend etc te zijn.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:57:04 #218
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121193796
En TS, genoeg concrete adviezen gezien. Je wil er alleen niets mee. Je maakt mij echt niet wijs dat je alles al tot in den treuren geprobeerd hebt en het desondanks toch niet werkt.
Het moeilijk vinden is een slap excuus; je zult echt je eigen angsten onder ogen moeten komen als je wil dat er iets verandert in je leven.

Biertje drinken met collega's, hobby zoeken (dan vermaak je je met iets dat jouw interesse heeft én doe je nieuwe contacten op), sporten... En niet te vergeten: zoek hulp.

Ik denk dat de enige reden is dat jij weigert een coach, praatgroep, maatschappelijk werker, psycholoog, psychiater of psychotherapeut te bezoeken is omdat je doodsbang bent om jezelf te confronteren met al je angsten en tekortkomingen.
Natuurlijk is dat moeilijk, maar als je dat niet doet kom je er nooit helemaal uit. Dit is zo complex, dat kan je niet alleen. En Fok! kan je ook maar tot op zekere hoogte helpen en inmiddels is wel gebleken dat we daar ook niet erg in slagen. Dat is geen afwijzing, dat is de realiteit inzien en je verwijzen naar de juiste hulp.

Doe iets, of stop met janken over alles wat fout gaat in je leven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:58:15 #219
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121193830
quote:

[..]

Ik wil...
pi_121193854
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik wil...
Daar vind ik in dit geval niets mis mee, als vrienden heb je gewoon recht op de waarheid. Ik zou dat andersom ook niet meer dan eerlijk vinden.
pi_121193880
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar vind ik in dit geval niets mis mee, als vrienden heb je gewoon recht op de waarheid. Ik zou dat andersom ook niet meer dan eerlijk vinden.
Heb je al gebeld? Ik denk dat je de waarheid alleen wilt als die jou uitkomt.
pi_121193899
quote:

[..]

Jij snapt niet als mensen uit elkaar gaan altijd zeggen dat ze vrienden blijven, dat is net zoiets als "doei" zeggen als je ergens weggaat.

Is geen garantie, maar beleefdheid.

Snap je dit echt niet? :{
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:02:46 #223
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121194006
quote:

[..]

Natuurlijk. Maar in dit topic horen we niet anders dan wat jij wil voor jezelf. Als je irl net zo bent, met jezelf allerlei rechten toekennen (ergo: anderen plichten toewijzen), dan lijk je me geen fijne vriend.

En je kan wel denken dat je recht hebt op de waarheid, maar degene die jou die waarheid moet verschaffen kan daar om legio redenen heel anders over denken.
pi_121194012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij snapt niet als mensen uit elkaar gaan altijd zeggen dat ze vrienden blijven, dat is net zoiets als "doei" zeggen als je ergens weggaat.

Is geen garantie, maar beleefdheid.

Snap je dit echt niet? :{
Die chick vindt het gewoon wel nice. Ze had kunnen weten dat deze jongen een jankbal is en hier niet mee om zou kunnen gaan.
pi_121194073
quote:

[..]

8)7

Ik snap werkelijk niet waarom je dit topic begonnen bent als je het toch zo goed weet.

Je bent geen vrienden meer met haar, en zelfs al zou dat wel zo zijn heb je nog nergens recht op. Zo werkt dat gewoon niet.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Yuki het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar in dit topic horen we niet anders dan wat jij wil voor jezelf. Als je irl net zo bent, met jezelf allerlei rechten toekennen (ergo: anderen plichten toewijzen), dan lijk je me geen fijne vriend.
Dat postte ik op pagina 1 al, ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen waarom iemand afstand neemt van TS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miracle_Drug op 05-01-2013 16:14:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')