Dat is geen concrete oplossing.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hier is een oplossing: zit er niet zo mee. Zoek een ander maatje en wees gelukkig.
Okee TS wat dacht je van dit advies:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat had ik ja, maar dat eindigde net zo als nu dit topic eindigt. Zodra mensen het zat zijn dan moet ik "professionele hulp" zoeken.
Ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil een oplossing voor een aantal van mijn problemen. Het probleem in dit topic is daar één van, maar in plaats daarvan wil iedereen me afschuiven.
Waarom reageer je niet op mijn posts?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen concrete oplossing.
• Hoe kan ik er niet mee zitten? Dat zit ik namelijk wel.
• Een ander maatje zoeken wil ik dolgraag, maar dat is ziekelijk moeilijk en niemand vertelt me hoe.
• Wees gelukkig? Als ik wist hoe ik dat moest doen waren al die andere dingen niet eens nodig; dan was ik gelukkig.
Dat advies had ik zelf al bedacht. Toen jullie beweerden dat ze liegt heb ik dat bedacht; want ik wil de waarheid.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:40 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Okee TS wat dacht je van dit advies:
Bel je vriendin op en vraag of ze een keer met je af wilt spreken. Ze zegt natuurlijk dat ze geen tijd heeft, maar zeg dat het dringend is en belangrijk is. Je gaat naar haar toe en legt de situatie uit, je vindt het vervelend dat ze je geen aandacht geeft. Vraag haar of de vriendschap nog zin heeft of dat ze misschien liever het contact verbreekt. Met dat antwoord neem je dan genoegen.
Is dat een idee??
Omdat er heel snel achter elkaar op me geschoten word en ik probeer op elk punt maar één keer te antwoorden, zelfs als meerdere mensen het maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef Smack10 het volgende:
Waarom reageer je niet op mijn posts?
Maar goed, wat heb je zelf aan om alles te analyseren? Niet alles is te analyseren/begrijpen.
Dat maakt het leven juist zo mooi.
Je kan als je vanavond over straat loopt gewoon de liefde van je leven tegenkomen![]()
Als je er maar voor openstaat.
Hoe weet jij zo zeker dat die 'andere dingen' jou wel gelukkig gaan maken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen concrete oplossing.
• Hoe kan ik er niet mee zitten? Dat zit ik namelijk wel.
• Een ander maatje zoeken wil ik dolgraag, maar dat is ziekelijk moeilijk en niemand vertelt me hoe.
• Wees gelukkig? Als ik wist hoe ik dat moest doen waren al die andere dingen niet eens nodig; dan was ik gelukkig.
Dus, ga je dat doen??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:45 schreef benzin het volgende:
Dat advies had ik zelf al bedacht. Toen jullie beweerden dat ze liegt heb ik dat bedacht; want ik wil de waarheid.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou, je praat zo rationeel en overwogen voor een meisje
Ik wil de waarheid, maar ik ga er wel vanuit dat ze niet liegt. Ik hoop dat jullie ongelijk hadden toen jullie dat zeiden.quote:
Dus.... Ga je haar bellen om af te spreken??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil de waarheid, maar ik ga er wel vanuit dat ze niet liegt. Ik hoop dat jullie ongelijk hadden toen jullie dat zeiden.
Accepteer de situatie nu gewoon zoals het is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil de waarheid, maar ik ga er wel vanuit dat ze niet liegt. Ik hoop dat jullie ongelijk hadden toen jullie dat zeiden.
Ik ga bewijzen dat jullie geen gelijk hadden ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Dus.... Ga je haar bellen om af te spreken??
Nee, een meisje waar ik op het moment een tijdje via mijn werk mee te maken heb.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:49 schreef Zucht93 het volgende:
Heb je een oogje op een meisje van internet?
Dus je gaat haar bellen om af te spreken en je verhaal doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:50 schreef benzin het volgende:
Ik ga bewijzen dat jullie geen gelijk hadden ja.
En zij zegt in een gesprek een excuus/leugen om TS niet te kwetsen en dan gaat TS proberen dat te begrijpen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Dus je gaat haar bellen om af te spreken en je verhaal doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik wil...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar vind ik in dit geval niets mis mee, als vrienden heb je gewoon recht op de waarheid. Ik zou dat andersom ook niet meer dan eerlijk vinden.quote:
Heb je al gebeld? Ik denk dat je de waarheid alleen wilt als die jou uitkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar vind ik in dit geval niets mis mee, als vrienden heb je gewoon recht op de waarheid. Ik zou dat andersom ook niet meer dan eerlijk vinden.
Jij snapt niet als mensen uit elkaar gaan altijd zeggen dat ze vrienden blijven, dat is net zoiets als "doei" zeggen als je ergens weggaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar vind ik in dit geval niets mis mee, als vrienden heb je gewoon recht op de waarheid. Ik zou dat andersom ook niet meer dan eerlijk vinden.
Natuurlijk. Maar in dit topic horen we niet anders dan wat jij wil voor jezelf. Als je irl net zo bent, met jezelf allerlei rechten toekennen (ergo: anderen plichten toewijzen), dan lijk je me geen fijne vriend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Die chick vindt het gewoon wel nice. Ze had kunnen weten dat deze jongen een jankbal is en hier niet mee om zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij snapt niet als mensen uit elkaar gaan altijd zeggen dat ze vrienden blijven, dat is net zoiets als "doei" zeggen als je ergens weggaat.
Is geen garantie, maar beleefdheid.
Snap je dit echt niet?
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat postte ik op pagina 1 al, ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen waarom iemand afstand neemt van TS.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar in dit topic horen we niet anders dan wat jij wil voor jezelf. Als je irl net zo bent, met jezelf allerlei rechten toekennen (ergo: anderen plichten toewijzen), dan lijk je me geen fijne vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |