abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121192496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dit soort vragen. :')

Alle goede adviezen worden weggewuifd met "ja maar", je bent nergens bereid om hand in eigen boezem te steken. Je hebt zo'n enorm bord voor je kop dat je niet in wilt of kunt zien wat je moet veranderen. Ik heb geprobeerd om dat bord door te zagen, maar het lukt niet.

Bovendien analyseer je alles kapot waardoor je alle gevoel voor realiteit en perspectief kwijt bent.

En dat maakt je bijzonder vermoeiend om mee te praten.
Ik ben een beetje verliefd op jou, je praat zo rationeel en overwogen voor een meisje :@
pi_121192544
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zijn geen adviezen die voor mij werken.

Ik ben bereid om het toe te geven als ik een fout maak of als iets echt aan mij ligt. Ik heb nooit gezegd dat ik vrij ben van fouten. Alleen dit soort sociale dingen is sowieso een soort magie en lijkt een kwestie van mazzel hebben (en dat heb ik kennelijk niet).

Vertel me wat ik fout doe en ik geef het zo toe.

[..]

Ik analyseer soms misschien teveel ja, maar ik wil gewoon graag begrijpen wat er gebeurt. Ik heb het gevoel dat ik nog met twee benen in de realiteit sta.
Je hebt alle sociale handicaps voor een autistische aandoening.
pi_121192571
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:10 schreef Smack10 het volgende:

Waarom heeft TS nog geen hulp gezocht als hij zich zo slecht voelt?

Blijkbaar stelt hij zich dus aan.
Daar heb ik mijn redenen voor. Ik heb dit over de jaren heen hier al verschillende keren geprobeerd uit te leggen en dat leidt altijd tot dezelfde discussies waarin het uiteindelijk een welles-nietesdiscussie blijft Het gaat om de redenen die ik heb absoluut niet gebeuren. Al zou het het laatste zijn wat ik kon doen, het gebeurt niet. Wat mij betreft is die discussie klaar, want ik heb daar de afgelopen jaren uren ingestoken en niemand hier lijkt het te begrijpen.

Dit topic gaat niet over professionele hulp; dit topic gaat ook over een ander probleem dan waar ik in dat andere topic over praat. (dit specifieke verlies van vriendschap vs problemen met versieren)

Ik wil troost, oplossingen, dingen die ik nu echt kan doen en niet worden weggewuifd omdat ik volgens jullie schijnbaar gek ben.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:19:49 #179
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121192574
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Het zijn geen adviezen die voor mij werken.

Ik ben bereid om het toe te geven als ik een fout maak of als iets echt aan mij ligt. Ik heb nooit gezegd dat ik vrij ben van fouten. Alleen dit soort sociale dingen is sowieso een soort magie en lijkt een kwestie van mazzel hebben (en dat heb ik kennelijk niet).

Vertel me wat ik fout doe en ik geef het zo toe.

[..]

Ik analyseer soms misschien teveel ja, maar ik wil gewoon graag begrijpen wat er gebeurt. Ik heb het gevoel dat ik nog met twee benen in de realiteit sta.
Hoe weet je nu of adviezen voor jou werken als je er geen 1 probeert?
pi_121192624
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe weet je nu of adviezen voor jou werken als je er geen 1 probeert?
Ik heb niets concreets gehoord dat ik nu kan doen om de situatie op te lossen. Ik ben meer dan bereid om het te proberen als ik die wel krijg.
pi_121192627
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn redenen voor. Ik heb dit over de jaren heen hier al verschillende keren geprobeerd uit te leggen en dat leidt altijd tot dezelfde discussies waarin het uiteindelijk een welles-nietesdiscussie blijft Het gaat om de redenen die ik heb absoluut niet gebeuren. Al zou het het laatste zijn wat ik kon doen, het gebeurt niet. Wat mij betreft is die discussie klaar, want ik heb daar de afgelopen jaren uren ingestoken en niemand hier lijkt het te begrijpen.

Dit topic gaat niet over professionele hulp; dit topic gaat ook over een ander probleem dan waar ik in dat andere topic over praat. (dit specifieke verlies van vriendschap vs problemen met versieren)

Ik wil troost, oplossingen, dingen die ik nu echt kan doen en niet worden weggewuifd omdat ik volgens jullie schijnbaar gek ben.
Dat zeg ik, je hebt een hoop klassieke trekjes voor een stoornis in het autistische spectrum.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:21:37 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121192635
quote:

[..]

En er is al meerdere keren aangegeven dat professionele hulp de enige manier is om jou te helpen, wij kunnen dat niet meer.
Dus of je gaat hulp zoeken, of je blijft de rest van je leven met je problemen lopen, een andere oplossing is er niet.
pi_121192637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Waardoor maak ik je zo moe?
je analyseert werkelijk waar alles kapot.
je negeert iedereen die met een antwoord komt wat jou niet aanstaan of wat je niet wilt
je zelfmedelijden wat van je afdruipt
het ontkennen dat mensen het beste met je voor hebben en je oprecht willen helpen
je luistert niet naar wat er gezegd wordt
je blijft in kringetjes hangen
je vraagt veel te veel bevestiging
etc
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:22:08 #184
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121192655
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb niets concreets gehoord dat ik nu kan doen om de situatie op te lossen. Ik ben meer dan bereid om het te proberen als ik die wel krijg.
Wat is er in jouw ogen niet concreet aan de woorden "professionele hulp"?
pi_121192657
quote:

[..]

Dit probleem en andere problemen komen voort uit jouw denkwijze.

Als jij niet geholpen wil worden omdat je te koppig bent dan wens ik je veel plezier in je leven, maar dan ga je geen plezier krijgen..

Ben je al eens bij een psychiater geweest?
pi_121192719
trouwens; ondanks dat ik ook denk dat een psycholoog/psychiater het beste voor je zou zijn, hebben we in de avnmg-reeks ook vaak geopperd om eens een andere vorm van hulp te zoeken; coaching, praatgroepen, etc. daar al eens wat mee gedaan?
pi_121192753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Wat is er in jouw ogen niet concreet aan de woorden "professionele hulp"?
Dat is geen concreet advies, dat is een dooddoener. Het voelt voor mij alsof dat gewoon een woord is waarmee je mensen die je zat bent weg stuurt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:26:17 #188
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121192794
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is geen concreet advies, dat is een dooddoener. Het voelt voor mij alsof dat gewoon een woord is waarmee je mensen die je zat bent weg stuurt.
Dus als iemand tandpijn heeft en die stuur je naar de tandarts dan is dat gewoon wegsturen?
pi_121192802
quote:

[..]

maar als zoveel mensen dat tegen je zeggen krijg je nooit eens het idee dat zij wellicht toch een punt hebben?
pi_121192820
quote:

[..]

Heb jij enig idee hoeveel mensen in Nederland coaching/advies krijgen?

Van mensen in de top van het bedrijfsleven tot verkrachte vrouwen, omdat juist een andere visie/reflecteren goed is voor je eigen ontwikkelingen. :Y

Mensen gaan op je in, maar zodra ze zeggen dat anderen je beter kunnen helpen wijs je het af.

Er is niets zo erg dan wat je jezelf aandoet..
pi_121192836
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dus als iemand tandpijn heeft en die stuur je naar de tandarts dan is dat gewoon wegsturen?
TS voelt zich natuurlijk afgewezen.
pi_121192874
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:24 schreef dawg het volgende:
trouwens; ondanks dat ik ook denk dat een psycholoog/psychiater het beste voor je zou zijn, hebben we in de avnmg-reeks ook vaak geopperd om eens een andere vorm van hulp te zoeken; coaching, praatgroepen, etc. daar al eens wat mee gedaan?
Googlen op coaching en praatgroepen levert niet echt iets op waarvan ik denk dat het mij helpt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nee, dat is logisch en niemand kan dat op afstand oplossen. Ik ben niet gek en ik heb geen hersenoperatie nodig dus ik heb geen "professional" nodig.

Dit topic gaat helemaal van de rails af, dit is een heel ander onderwerp.
pi_121192902
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Googlen op coaching en praatgroepen levert niet echt iets op waarvan ik denk dat het mij helpt.

[..]

Nee, dat is logisch en niemand kan dat op afstand oplossen. Ik ben niet gek en ik heb geen hersenoperatie nodig dus ik heb geen "professional" nodig.

Jij denkt dat je slim bent maar ziet het grote geheel niet?
pi_121192910
quote:

[..]

je hebt toch ook contact met die ene user, die had je toch een dm gestuurd? toch?

misschien weet zij wat concreets op dat gebied? al eens gevraagd?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:31:18 #195
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121192939
quote:

[..]

[..]

Maar toch ben je geestelijk niet helemaal in orde
pi_121192966
quote:

[..]

[..]

Je hebt wel degelijk iets wat een psych voor je kan diagnostiseren. Niemand zegt dat je gek bent.
pi_121193004
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:30 schreef dawg het volgende:

je hebt toch ook contact met die ene user, die had je toch een dm gestuurd? toch?
Dat had ik ja, maar dat eindigde net zo als nu dit topic eindigt. Zodra mensen het zat zijn dan moet ik "professionele hulp" zoeken.

Ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil een oplossing voor een aantal van mijn problemen. Het probleem in dit topic is daar één van, maar in plaats daarvan wil iedereen me afschuiven.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:34:48 #198
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_121193037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat had ik ja, maar dat eindigde net zo als nu dit topic eindigt. Zodra mensen het zat zijn dan moet ik "professionele hulp" zoeken.

Ik wil gewoon gelukkig zijn, ik wil een oplossing voor een aantal van mijn problemen. Het probleem in dit topic is daar één van, maar in plaats daarvan wil iedereen me afschuiven.
Je snapt het echt niet he.
De enige oplossing voor jou is professionele hulp.
Wij hebben geen oplossingen voor jouw problemen, en jij zelf ook niet.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:37:20 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121193114
quote:

[..]

Hier is een oplossing: zit er niet zo mee. Zoek een ander maatje en wees gelukkig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_121193131
quote:

[..]

het begint bijna stuitend te worden benzin. hoe jij mensen wegzet terwijl een aantal je echt willen helpen.

alleen is het punt dus dat jouw problemen allemaal met elkaar te maken hebben, waarschijnlijk ver teruggaan naar je vroege jeugd en het te complex is voor ons, waardoor we je niet kunnen helpen.

maar ga niet roepen dat niemand je wil helpen want dat is echt de grootste onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')