BALLEN zijn lekker als ze oud zijn....maar ik hoef ze niet hoor! heb sinds bijna twee weken nieuwe borstenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de grootte af. Een klein scherm volstaat ook hoor als je alleen kijkt, pas wanneer je met een gezin kijk wordt een groter scherm interessant maar dan nog...erg veel Nederlanders hebben een scherm wat te groot is voor die kleine ruimte in dat rijtjeshuisje.
Ontopic, er wordt veel teveel een drama van gemaakt door sommigen. Natuurlijk leen je beter niet als je het niet nodig hebt (lees: als het niet ten koste gaat van je toekomstmogelijkheden dat je een bijbaan van 8-15 uur per week hebt) maar het is momenteel zeker geen drama om een studieschuld te hebben en die voorwaarden worden niet in negatieve zin met terugwerkende kracht aangepast.
Voor sanasoufi zou zo'n dienstplicht wel goed zijn geweest: een beetje ruggegraat en ballen kweken. Dan zou hij niet werkschuw zijn en niet een stage bij voorbaat opgeven omdat hij, oh wat erg, met een dikke vrouw met rood haar moet samenwerken. Grow a pair.
welke consequenties? je hebt toch tien jaar? 6 + 4 = 10 dus ik ben binnen de diplomatermijn klaar....welke consequenties? dat ze me zomaar in de aanloopfase en aflosfase stoppen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je NL saai vindt en je weigert een stage te lopen dan moet je ook de consequenties aanvaarden van studievertraging.
Jij hebt zelf bij de registratie voor dit forum aangegeven dat jij een man bent. Dat je gelogen hebt staat vast, de vraag is alleen wanneer je hebt gelogen, tijdens je registratie (je had daar ook niets kunnen invullen) of vandaag? Het maakt jouw toch al ongeloofwaardige verhalen die jij in deze draad plaatst nog minder geloofwaardig.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
BALLEN zijn lekker als ze oud zijn....maar ik hoef ze niet hoor! heb sinds bijna twee weken nieuwe borsten
eens! en daarom laat ik natuurlijk als het niet anders kan mijn ouders terugbetalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
Niet alles gelezen![]()
Maar gewoon niet studeren krijg je ook geen studieschuld.
Dat kan ik niet controleren. Consequenties dat als je op het randje zit je brieven van DUO krijgt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
welke consequenties? je hebt toch tien jaar? 6 + 4 = 10 dus ik ben binnen de diplomatermijn klaar....welke consequenties? dat ze me zomaar in de aanloopfase en aflosfase stoppen?
????quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij hebt zelf bij de registratie voor dit forum aangegeven dat jij een man bent. Dat je gelogen hebt staat vast, de vraag is alleen wanneer je hebt gelogen, tijdens je registratie (je had daar ook niets kunnen invullen) of vandaag? Het maakt jouw toch al ongeloofwaardige verhalen die jij in deze draad plaatst nog minder geloofwaardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeeh ze sturen me nooit brieven....zelfs niet dat ik mijn ov moest stopzetten ook niet dat ik geen recht meer had....niets....ze doen gewoon alles automatisch....dus ik moet zelf inloggen op duo.nl en enge dingen lezen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet controleren. Consequenties dat als je op het randje zit je brieven van DUO krijgt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie geeft een neuk om je getroll?je foto is super!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dm je fb profiel danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! ik heb goederen en materieel! voor materieel moet je de werkgroepen goed kennen.
Duh, ze komt gewoon als een klein kind over.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:
[..]
klopt toch ? (havo)17+9(4 jaar hbo + 5 jaar wo )=26 ? als ts nu 26,5 is dan klopt het toch want zolang studeert ze
das kleingeld, laatst zag ik een arme zwerver bedelen, gaf de stakker 15 K, kon ie wat leuks mee doen, arme mensenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef GlowMouse het volgende:
Trouw gewoon een rijke man, wat is nou 13 duizend euro?
Dit dus. Moet makkelijk lukken met je nieuwe borsten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef GlowMouse het volgende:
Trouw gewoon een rijke man, wat is nou 13 duizend euro?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |