ik reageerde op iemand anders' postquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK WIL GEEN TV! Ik heb drie laptops....GEKOCHT door mijn vader voor MIJ. ik kijk hierop gewoon films/series etc
Ja maar hoe zit dat nou, wie doet er nou 7 jaar over een studie? Of is het dat je bijvoorbeeld meerdere studies bij elkaar optelt of geldt voor iedere studie die 10 jaar weer opnieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
schulden maken je leven kapot! ik hoor er genoeg verhalen over! die 10 jaar diplomatermijn moet je niet letterlijk nemen! het is eigenlijk 7 jaar.
Sans, voor 100 euro fix ik het. Gegarandeerd, en je betaalt pas achterafquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK WIL GEEN TV! Ik heb drie laptops....GEKOCHT door mijn vader voor MIJ. ik kijk hierop gewoon films/series etc
Als je zo'n groot probleem hebt met terugbetalen had je in eerste instantie gewoon niet moeten lenen. Op 17 jarige leeftijd kan je echt wel zelf de voorwaarden op internet vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:52 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zo eng! en wat nou als er een keertje geen geld opstaat? dan volgt er een aanmanning....bovendien weten jullie blijkbaar niet dat je leven stilstaat tot zo'n schuld is betaald! Je mag niet meer op vakantie, je mag geen huis kopen, je mag geen tv hebben etc
sans niet. haar broer moet alles voorkauwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je zo'n groot probleem hebt met terugbetalen had je in eerste instantie gewoon niet moeten lenen. Op 17 jarige leeftijd kan je echt wel zelf de voorwaarden op internet vinden.
JA! Alles tellen ze bij elkaar op! Ik doe uiteindelijk over de uni 6 jaar (denk het niet aangezien ik meer bezig ben met DUO)....dus maar 2 jaar meer....alleen met 4 jaar hbo erbij = het 10 jaar. Ik heb het HBO niet afgemaakt....ben uiteindelijk met mijn propedeuse naar de uni gegaan....STOM! Had ik het wel afgemaakt dan had ik dit probleem nu niet....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:14 schreef Zucht93 het volgende:
[..]
Ja maar hoe zit dat nou, wie doet er nou 7 jaar over een studie? Of is het dat je bijvoorbeeld meerdere studies bij elkaar optelt of geldt voor iedere studie die 10 jaar weer opnieuw.
Ik snap niks van deze zinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
sans niet. haar broer moet alles voorkauwen
IK HEB NIET GELEEND! Ik studeer toch gewoon binnen 10 jaar af! hoezo willen ze dan geld terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je zo'n groot probleem hebt met terugbetalen had je in eerste instantie gewoon niet moeten lenen. Op 17 jarige leeftijd kan je echt wel zelf de voorwaarden op internet vinden.
Omdat dat de voorwaarden zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK HEB NIET GELEEND! Ik studeer toch gewoon binnen 10 jaar af! hoezo willen ze dan geld terug?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
JA! Alles tellen ze bij elkaar op! Ik doe uiteindelijk over de uni 6 jaar (denk het niet aangezien ik meer bezig ben met DUO)....dus maar 2 jaar meer....alleen met 4 jaar hbo erbij = het 10 jaar. Ik heb het HBO niet afgemaakt....ben uiteindelijk met mijn propedeuse naar de uni gegaan....STOM! Had ik het wel afgemaakt dan had ik dit probleem nu niet....
En je hebt blijkbaar wel geleend een periode als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
en wat nou als ik dan blijf leven stommerd? dan ben ik nog lelijk geworden ook en dus helemaal verloren. nu heb ik nog twee kansen: mijn ouders regelen alles (heeft mijn moeder me net al beloofd, maar ik vind die hele duo zo eng dus ik heb liever dat mijn ouders die monsters niet leren kennen) OF een rijke man die alles in 1 keer overmaakt of gewoon via een rechtszaak eist dat alles een gift wordt....immers:
4 jaar HBO (niet afgemaakt)
5de jaar WO Bachelor (nog bezig)
dit jaar 2012-2013 dus voor DUO negen jaar....vorig jaar 1 oktober 2011 eindigde mijn recht op stufi....
dus
1 oktober 2004: stufi + ov....
1 oktober 2008: lening + ov
1 oktober 2011: GEEN RECHT MEER.....en als ik de duo site lees betekent dit dat ik vanaf januari 2012 in de aanloopfase ben beland....IK STUDEER NOG! Dit jaar dus de tweede jaar en volgend jaar januari 2014 begint de aflosfase.....maar dan zit de tien jaar er nog niet op....dan zit ik nog op 9,5.....DUO = ENG!
klopt toch ? (havo)17+9(4 jaar hbo + 5 jaar wo )=26 ? als ts nu 26,5 is dan klopt het toch want zolang studeert zequote:
mijn broer is lief en leuk! 5 jaar bedrijfskunde gedaan....in 1 keer 600 euro overgemaakt aan duo..vertrokken naar egypte....daar een restaurant geopend....zijn eigen productiebedrijf voor muziek geopend....vorig jaar jurylid van de arabische idol....IK BEN JALOERS! mijn leven is dankzij duo een puinhoop!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
sans niet. haar broer moet alles voorkauwen
NEE! gewoon 0 euro lening.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En je hebt blijkbaar wel geleend een periode als ik het goed begrijp.
Bovendien is gewoon stufi ontvangen ook een soort van lening. Het wordt een gift als je je studie binnen 10 jaar haalt.
Nee! ik was 15 in mei op het havo....op het hbo werd ik pas 16 in mei....tel daar 9 jaar bij op dan wordt ik dus over een paar maanden pas 25.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:28 schreef superdrufus het volgende:
[..]
klopt toch ? (havo)17+9(4 jaar hbo + 5 jaar wo )=26 ? als ts nu 26,5 is dan klopt het toch want zolang studeert ze
Waarom zeg je dan net dat je wel geleend hebt? (zie quote hiervoor).quote:
ik heb het ook over gewoon stufi ontvangen....er staat voorlopige lening.....kijk ik had het allemaal niet zo erg gevonden als ze echt 10 jaar bedoelen....maar het lijkt er toch echt op dat het niet klopt. ze trekken na 9,5 jaar al geld af...volgend jaar januari 2014 start voor mij de aflosfase....maar dan is mijn diplomatermijn nog niet voorbij....klopt niets van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan net dat je wel geleend hebt? (zie quote hiervoor).
En zoals ik al zei is gewoon stufi ontvangen ook een lening.
reageer eens op pmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik heb het ook over gewoon stufi ontvangen....er staat voorlopige lening.....kijk ik had het allemaal niet zo erg gevonden als ze echt 10 jaar bedoelen....maar het lijkt er toch echt op dat het niet klopt. ze trekken na 9,5 jaar al geld af...volgend jaar januari 2014 start voor mij de aflosfase....maar dan is mijn diplomatermijn nog niet voorbij....klopt niets van.
sorry werkt niet, want die van mij is prive! stuur me jou link eens...dan voeg ik je toe of stuur ik je een bericht.quote:
Heb je een klas overgeslagen ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee! ik was 15 in mei op het havo....op het hbo werd ik pas 16 in mei....tel daar 9 jaar bij op dan wordt ik dus over een paar maanden pas 25.
Dm dan gewoonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
sorry werkt niet, want die van mij is prive! stuur me jou link eens...dan voeg ik je toe of stuur ik je een bericht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |