oja.. dan snap ik het welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Werken, bezig voor school, allerlei andere dingen
En tussendoor ook nog hier reageren...quote:
leuk spelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik vaak met mama gespeeld
ja . tja weer wat anders..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
Freek moet uitleggen hoe dat joch een kind kan adopteren.
Geniet ervan, ik doe het even zonderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Over jagermeister gesproken, die heb ik er ook maar even bijgepakt
Dat heb je he, in Limburg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef minthy het volgende:
Ik pieker er niet over om de afstanden die gereden moeten worden op de fiets te doen hier
heel verstandig. slaap lekkerquote:
ja, want dan gaan ze dit doen .. /dagboek e.dquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zei zo naar bed. Niet nu.
Ik moet ophouden met mijn gedachten hier neer te kwakken.
hihihi je zei kwakken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zei zo naar bed. Niet nu.
Ik moet ophouden met mijn gedachten hier neer te kwakken.
Oh, had je daar een receptie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijnis er niet dus ik verveel me te pletter. Wil weer naar huis
Nog steeds geen bericht. Geen bericht is goed berichtquote:
die van toto bij ekstra weekend is ook een mooie plaatquote:
die is bij SC...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijnis er niet dus ik verveel me te pletter. Wil weer naar huis
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
die van toto bij ekstra weekend is ook een mooie plaat
Mjah, meer wat drinken. Receptie is zo officieel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, had je daar een receptie?
Mooi balen... WhatsApp haar even
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren als ik jou was, hij gaat door tot aan grootouders en oudtantes
Dus SC werkt én de vriendin van Trademarkie én het meiske waar Pino een oogje heeft af? Respect!quote:
tis ee nbink!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus SC werkt én de vriendin van Trademarkie én het meiske waar Pino een oogje heeft af? Respect!
3 vragen:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haar oma is single, als 3rdRock tenminste een ras echte GILF hunter is
Vast. Ik vrees voor zijn antwoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haar oma is single, als 3rdRock tenminste een ras echte GILF hunter is
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is datquote:
op basis van je postgedrag de afgelopen avond mag ik je welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als hij met mij wilde trouwen is zijn standaard zeer laag.
ook al?quote:
Je houdt ervan jezelf naar beneden te halen? Niet doen, niet nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als hij met mij wilde trouwen is zijn standaard zeer laag.
best cool. ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets alleen met mijn vader heb gedaan...oh ja, friet eten bij de friettent toen mn moeder zwanger in het ziekenhuis lag....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is dat
Tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is dat
Druk joch is het, ik benijd hem niet op het moment...quote:
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardagquote:
goed cadeauquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardag
Ja, maar dat geeft niet, de update komt vanzelfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij als je niet bij SC bent mis je wat.
Aardig van je! En zo kan je zelf ook mooi heen, slim bedachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardag
ja, m'n vriendinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij als je niet bij SC bent mis je wat.
die moet je aaien als je verslaafd bent! Ben je er zo van af.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
best cool. ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets alleen met mijn vader heb gedaan...oh ja, friet eten bij de friettent toen mn moeder zwanger in het ziekenhuis lag....
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was is die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo ziequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig van je! En zo kan je zelf ook mooi heen, slim bedacht
Geen idee, ik mag nooit zo ver van huisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo zie
tja, mijn pa is niet zo'n ondernemend type.....hoewel hij tegenwoordig wel met mijn broertje naar Vitesse (quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag nooit zo ver van huis
1: nee, houdt helemaal niet filmsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
3 vragen:
1. houdt ze van horrofilms
2. kan ze appeltaarten bakken?
3. is ze rijk?
ziggodome is een goeie zaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was is die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo zie
2 uit 3 is primaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1: nee, houdt helemaal niet films
2: ja, als ik `t goed heb wel
3: ja
ze heeft net een TomTom gekocht, dus ik neem aan van niet he?quote:
Daarmee rij ik rondjes hier in het dorpquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze heeft net een TomTom gekocht, dus ik neem aan van niet he?
Oja, met de DomDom?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarmee rij ik rondjes hier in het dorp
take your chancequote:
Yup. Naar de kruising en weer terug naar huis. Het is een dagelijks feestje.quote:
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...quote:
vertel dat dan ff aan de betere damesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij kun je beter krijgen Rock.
Niet praten, gewoon appeltaart etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...
jup: hardcore Maastrichtse (de oma, m`n vriendin niet gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...
om ze kamer schoon te houden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
een huisgenoot is nu aan stofzuigen, serieus. Wrm?
Eten idd, en dan niet zo doen als in American Piequote:
mmm...dat is toch wel een klein minpuntje...ik heb zelf ook een zachte g, meer het Nijmeegse, maar Maastrichts versta ik niet...en ik woon in Leeuwarden...dat is ook niet handig...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup: hardcore Maastrichtse (de oma, m`n vriendin niet gelukkig)
en terecht. wat een figuurquote:
Jakkes, inderdaad. Daar gebruikt hij maar een appelkoek voorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eten idd, en dan niet zo doen als in American Pie
Je ziet teveel beren op de weg...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...dat is toch wel een klein minpuntje...ik heb zelf ook een zachte g, meer het Nijmeegse, maar Maastrichts versta ik niet...en ik woon in Leeuwarden...dat is ook niet handig...
ja je moet als je niet Limburger bent denk ik wel je best doen om het te verstaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...dat is toch wel een klein minpuntje...ik heb zelf ook een zachte g, meer het Nijmeegse, maar Maastrichts versta ik niet...en ik woon in Leeuwarden...dat is ook niet handig...
SPOILER: Vrijdag de 13 04-01-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
www.stubru.bequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) op StuBru, en op 3FM? Lightning Bolt voor de 3e keer vandaag. WAAROM KAN IK DAN STUBRU NIET ONTVANGEN OP FM
oe, die remix is vet! ooit draaide giel em 2 dagen op rij in zn ochtendshow en werd ik er 2x mee wakker! hele dag hyperactief!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
The Prodigy - Voodoo People (Pendulum Remix) op StuBru, en op 3FM? Lightning Bolt voor de 3e keer vandaag. WAAROM KAN IK DAN STUBRU NIET ONTVANGEN OP FM
nee, sorry...ik pas. maar dank voor het aanbodquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja je moet als je niet Limburger bent denk ik wel je best doen om het te verstaan
je woont niet in Belgiëquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, sorry...ik pas. maar dank voor het aanbod
ja, dit was briljant geweest!quote:
Ik luister ook via internetquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister ook via internetMaar als ik dan via FM luister moet ik eerst naar België toe
you're a 90s bitch?quote:
Toen was ik wel een bitch. Gelukkig ben ik aardig bijgetrokkenquote:
Jij was kaal. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen was ik wel een bitch. Gelukkig ben ik aardig bijgetrokken
quote:
Ik geloof er geen haar van.quote:
Jaquote:
Heus! Ik was ook niet heel bitchy naar anderen (hád ik dat maar gedaan), maar meer naar mezelf en m'n naaste omgevingquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben met mijn chichlit naar bed
toedels
weltrusten en slaap allen lekker!
slaap lekker! houd je mn plekje warm?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ben met mijn chichlit naar bed
toedels
weltrusten en slaap allen lekker!
quote:
hihihihihih hei zij sjit!quote:
je past er niet bij in hoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker! houd je mn plekje warm?
twitter:rtvoost twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:51:09Tubantia: Enschede verdiende 7 miljoen aan Glazen Huis - http://t.co/Q7MOygSn reageer retweet
ik slaap wel weer op de bankquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je past er niet bij in hoor...
17quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
Zit een joch van 16 nu seksuele voorlichting te geven aan een nog jonger kind?!
hey Freek is 17quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
17. en jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
ik ben gebracht door de ooievaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
was het in mijn tijd simpeler. Je werd gewoon gevonden tussen de bloemkolen.
trusten! voor de 3e keer...quote:
Ik door een beer en een panter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
ik ben grootgebracht door wolven in het bos
Batspartij tussen m'n ouders veroorzaakte mij. Ik kan er niets mooiers van maken met ooievaars, boerenkool of oprichtingenquote:
Oh ik dacht door De Mart.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:55 schreef Evertjan het volgende:
ik ben grootgebracht door wolven in het bos
ik ben eigenlijk het product van 2 maagden...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Batspartij tussen m'n ouders veroorzaakte mij. Ik kan er niets mooiers van maken met ooievaars, boerenkool of oprichtingen
hallo Jezusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk het product van 2 maagden...
Zelfs ouders hebben seksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk het product van 2 maagden...
Tot zo.quote:
quote:
tis wel echt waarquote:
correctemundoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, in dezelfde periode jarig ook zeker?
ook correctemundo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef Evertjan het volgende:
kreeg vandaag al een mail van mijn werk of ik voor 1 feb alvast mijn zomervakantie wou doorgevenirritant lijkt me dat. gelukkig geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
kreeg vandaag al een mail van mijn werk of ik voor 1 feb alvast mijn zomervakantie wou doorgevenHier ook, altijd lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ik nu al weet wat mijn situatie in de zomer gaat zijn
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
ergste is dan nog dat je het vakantierooster dan in juli krijgt net 1 week voor de schoolvakanties ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier ook, altijd lachen...![]()
Alsof ik nu al weet wat mijn situatie in de zomer gaat zijn
Dat is bij ons gelukkig al een maand of 2-3 van tevoren bekend. Wel vaak gedoe met mensen die schoolgaande kinderen of een partner in de bouw hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ergste is dan nog dat je het vakantierooster dan in juli krijgt net 1 week voor de schoolvakanties ofzo
Bouwvakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet m'n zomervakantie voor 2013 en 2014 al. En ik ga nu lekker slapen.
zelf geen moeite mee neem altijd buiten de bouwvak en schoolvakantie mijn vakantie op stukken goedkoper qua vakantiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is bij ons gelukkig al een maand of 2-3 van tevoren bekend. Wel vaak gedoe met mensen die schoolgaande kinderen of een partner in de bouw hebben
Dat doe ikzelf ook, meestal 3 weken na de bouwvak, net voordat het schooljaar weer begint. Daar heb ik me afgelopen jaar lelijk in vergist, overigens...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zelf geen moeite mee neem altijd buiten de bouwvak en schoolvakantie mijn vakantie op stukken goedkoper qua vakantie
qua weer reken ik nergens meer op in dit land of bedoel je dat niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat doe ikzelf ook, meestal 3 weken na de bouwvak, net voordat het schooljaar weer begint. Daar heb ik me afgelopen jaar lelijk in vergist, overigens...
Nee, ik had me een week verrekend. Moest alsnog naar school in m'n laatste vakantieweekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
qua weer reken ik nergens meer op in dit land of bedoel je dat niet?
Like a bossquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik neem gewoon heel juli en augustus vrij.
En één week in oktober en twee in december en één in februari en één in meiquote:
u scholiert/studeert natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En één week in oktober en twee in december en één in februari en één in mei
ik heb er al 1 getweet... Schanse Schans van Ms Montreal..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:19 schreef Evertjan het volgende:
kom op rock doe je best BN'ers met schans in de naam doe je best !
Nee man, ik ben even druk met andere dingen bezigquote:
die gast had moeten stoppen met dat 1e album van Maroon5quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
50cent, eminem en Adam Levine...ow god...
daar ben ik met terugwerkende kracht ook niet echt kapot van. dat 2e album van Eminem, met Stan vind ik wel goed. daarna ben ik hem een beetje uit het oog verloren. en in Da Club van 50 heeft wel een vette beat, maar verder boeit die me ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die gast had moeten stoppen met dat 1e album van Maroon5
No.quote:
yes?quote:
Si?quote:
JAWOHL!!!quote:
Je Griekse chick?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om eens wat festivals af te gaan dit jaarNu nog iemand vinden die mee wil
Zij baalt wel dat daar zo weinig concerten/festivals zijnquote:
gewoon importeren die tjik!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zij baalt wel dat daar zo weinig concerten/festivals zijnIk zij al, afspreken met Sziget?
はい !!quote:
met Tzatziki graagquote:
haha, ja, toen Rob zei dat ie em herkende herkende ik em ook!quote:
Søde Disposition The Temper Trap fra i Axwell remix på StuBruquote:
Was Japansquote:
daar kan best Tzatziki bij!quote:
Dit ook, iets met 'wie koed bie heroos'quote:
Bowie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit ook, iets met 'wie koed bie heroos'
Yep.quote:
kreeg vandaag al een mail van mijn werk of ik voor 1 feb alvast mijn zomervakantie wou doorgevendat is best laat: wij moesten het voor 1 december inleverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarentegen kregen we vandaag pas te zien hoe laat we maandag moeten werken(terwijl de CAO 3 maanden vooruit plannen voorschrijft...)
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Dit jaar sowieso Pinkpop, Rock Werchter en Szigetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
Tijd om eens wat festivals af te gaan dit jaarNu nog iemand vinden die mee wil
heb je Veenstra nog gezien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier wel wennen denk ik.
Sambal bij??quote:
en terecht! alle niet-getrouwde vrouwen mag je kapotnaaien!quote:
Kleine samenvatting in het Nederlands?quote:
succes straks!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:50 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier wel wennen denk ik.
Wat gaat hij doen?quote:
Haai Pienquote:
popquizzen!quote:
hobbit is trouwens ook al in redelijke kwali online te vinden..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haai Pien
----
Waauw wauw wauw: Lincoln.
Daniel Day Lewis, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon Levitt.. STEVEN SPIELBERG
Wat een geweldige prachtige film. Wat fenomenaal gemaakt weer door Spielberg.
Godsamme. Wauw.
Helaas niet.quote:
Neh. lelijke blurblokjes en haperende framerate.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hobbit is trouwens ook al in redelijke kwali online te vinden..
heb jij trouwens nog een pathe pas?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neh. lelijke blurblokjes en haperende framerate.
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog een pathe pas?
a oke er is sinds kort in Amersfoort Pathe en zat te denken of het iets is voor mij. Gebruik jij hem vaak?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja.
Maar Lincoln is inmiddels al uitgesteld tot ergens diep in Februari. Mijn reet.
Jazeker. Ik ga maandag naar Silent Hillquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke er is sinds kort in Amersfoort Pathe en zat te denken of het iets is voor mij. Gebruik jij hem vaak?
ik heb een jaar lang zo'n pas gehad en 120films bezocht. als je vrije tijd hebt en meer dan 3 films per maand bezoekt/wil gaan bezoeken kan het uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke er is sinds kort in Amersfoort Pathe en zat te denken of het iets is voor mij. Gebruik jij hem vaak?
-rquote:
Ik ook, ik heb 'm nog eens gemeet die FOK!kerquote:
naakt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb 'm nog eens gemeet die FOK!ker
Nee, dronken en kotsend.quote:
ik ben voor Floortje!quote:
Dat is toch geen band?quote:
of Hatebreedquote:
nee, idd! die band heet Focusquote:
Er is wel een franse groep die zo heet trouwens zie ik.quote:
ja, maar dat weet Stenders vast niet...iig niet zonder google..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is wel een franse groep die zo heet trouwens zie ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |