oja.. dan snap ik het welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Werken, bezig voor school, allerlei andere dingen
En tussendoor ook nog hier reageren...quote:
leuk spelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
heb ik vaak met mama gespeeld
ja . tja weer wat anders..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef Qunix het volgende:
Freek moet uitleggen hoe dat joch een kind kan adopteren.
Geniet ervan, ik doe het even zonderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Over jagermeister gesproken, die heb ik er ook maar even bijgepakt
Dat heb je he, in Limburg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef minthy het volgende:
Ik pieker er niet over om de afstanden die gereden moeten worden op de fiets te doen hier
heel verstandig. slaap lekkerquote:
ja, want dan gaan ze dit doen .. /dagboek e.dquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zei zo naar bed. Niet nu.
Ik moet ophouden met mijn gedachten hier neer te kwakken.
hihihi je zei kwakken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
ik zei zo naar bed. Niet nu.
Ik moet ophouden met mijn gedachten hier neer te kwakken.
Oh, had je daar een receptie?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijnis er niet dus ik verveel me te pletter. Wil weer naar huis
Nog steeds geen bericht. Geen bericht is goed berichtquote:
die van toto bij ekstra weekend is ook een mooie plaatquote:
die is bij SC...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijnis er niet dus ik verveel me te pletter. Wil weer naar huis
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef miieejj het volgende:
[..]
die van toto bij ekstra weekend is ook een mooie plaat
Mjah, meer wat drinken. Receptie is zo officieel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, had je daar een receptie?
Mooi balen... WhatsApp haar even
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou niet meer reageren als ik jou was, hij gaat door tot aan grootouders en oudtantes
Dus SC werkt én de vriendin van Trademarkie én het meiske waar Pino een oogje heeft af? Respect!quote:
tis ee nbink!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus SC werkt én de vriendin van Trademarkie én het meiske waar Pino een oogje heeft af? Respect!
3 vragen:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haar oma is single, als 3rdRock tenminste een ras echte GILF hunter is
Vast. Ik vrees voor zijn antwoordquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]! haar oma is single, als 3rdRock tenminste een ras echte GILF hunter is
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is datquote:
op basis van je postgedrag de afgelopen avond mag ik je welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als hij met mij wilde trouwen is zijn standaard zeer laag.
ook al?quote:
Je houdt ervan jezelf naar beneden te halen? Niet doen, niet nodigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
als hij met mij wilde trouwen is zijn standaard zeer laag.
best cool. ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets alleen met mijn vader heb gedaan...oh ja, friet eten bij de friettent toen mn moeder zwanger in het ziekenhuis lag....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is dat
Tof!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dat is wel een goede plaat idd. Ik ga er dit jaar naar ze toe in de Ziggo dome met mijn vader hoe cool is dat
Druk joch is het, ik benijd hem niet op het moment...quote:
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardagquote:
goed cadeauquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardag
Ja, maar dat geeft niet, de update komt vanzelfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij als je niet bij SC bent mis je wat.
Aardig van je! En zo kan je zelf ook mooi heen, slim bedachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja mijn vader is Toto fan en wou al een hele poos er naar toe en ik hoorde vorige week eigenlijk pas dat ze dit jaar optreden in het ziggo dome. Heb ik 2 kaartjes gekocht voor zijn verjaardag
ja, m'n vriendinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
volgens mij als je niet bij SC bent mis je wat.
die moet je aaien als je verslaafd bent! Ben je er zo van af.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
best cool. ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets alleen met mijn vader heb gedaan...oh ja, friet eten bij de friettent toen mn moeder zwanger in het ziekenhuis lag....
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was is die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo ziequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Aardig van je! En zo kan je zelf ook mooi heen, slim bedacht
Geen idee, ik mag nooit zo ver van huisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo zie
tja, mijn pa is niet zo'n ondernemend type.....hoewel hij tegenwoordig wel met mijn broertje naar Vitesse (quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik mag nooit zo ver van huis
1: nee, houdt helemaal niet filmsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
3 vragen:
1. houdt ze van horrofilms
2. kan ze appeltaarten bakken?
3. is ze rijk?
ziggodome is een goeie zaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vond ik zelf ook wel kan ik gelijk checken of het was is die Ziggo dome. Is groter als Ahoy maar kleiner als het Gelredome als ik zo zie
2 uit 3 is primaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1: nee, houdt helemaal niet films
2: ja, als ik `t goed heb wel
3: ja
ze heeft net een TomTom gekocht, dus ik neem aan van niet he?quote:
Daarmee rij ik rondjes hier in het dorpquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze heeft net een TomTom gekocht, dus ik neem aan van niet he?
Oja, met de DomDom?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarmee rij ik rondjes hier in het dorp
take your chancequote:
Yup. Naar de kruising en weer terug naar huis. Het is een dagelijks feestje.quote:
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...quote:
vertel dat dan ff aan de betere damesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij kun je beter krijgen Rock.
Niet praten, gewoon appeltaart etenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...
jup: hardcore Maastrichtse (de oma, m`n vriendin niet gelukkigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ze btw Limburgs? dat versta ik nl niet zo goed...
om ze kamer schoon te houden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
een huisgenoot is nu aan stofzuigen, serieus. Wrm?
Eten idd, en dan niet zo doen als in American Piequote:
mmm...dat is toch wel een klein minpuntje...ik heb zelf ook een zachte g, meer het Nijmeegse, maar Maastrichts versta ik niet...en ik woon in Leeuwarden...dat is ook niet handig...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jup: hardcore Maastrichtse (de oma, m`n vriendin niet gelukkig)
en terecht. wat een figuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |