hmm tempting...quote:
sorry....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
hmm tempting...
Zou ik mee mogen doen als ik iets vind?
0307 voor geen verzendkosten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:04 schreef pessie het volgende:
Hai! Zijn er buiten 1304 nog hippe kortingscodes voor h en m?
Wij hebben in eerste instantie gewoon simpel van zeeman en hema. Vooral onderbroekjes heb je veel van nodig als je met zindelijkheidstraining bezig gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Vraagje: Wij willen op korte termijn overstappen van rompers naar hemdjes en onderbroeken. Waar hebben ze fijne? In eerste instantie met luier eronder...
nooit van gehoord. Ik zal eens kijken.quote:
Ja ik zag net leuke op HM staan! maar ik zweer echt bij de appies@ dankzij jullie! ze blijven goed zitten, en zijn heerlijk warm! ze heeft nu maat M aan ik ga nog L bestellen <3quote:
waar bestel je die aapies?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik zag net leuke op HM staan! maar ik zweer echt bij de appies@ dankzij jullie! ze blijven goed zitten, en zijn heerlijk warm! ze heeft nu maat M aan ik ga nog L bestellen <3
thanx! Eens kijken of ik zijn voeten op kan meten en dan bestellen. Die laarsjes zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef bitterend het volgende:
http://baby-schoenen.nl/winkel/
Elke cent waard!
We hebben deze voor onze dame http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/133
Wij hebben ze voornamelijk van de zeeman en wibra. Vind vooral de hempjes vaak breed vallen en deze zijn wat smaller. Maar onze peuter pas de kleinste maat nog steeds terwijl de andere kleding wel groter moet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Vraagje: Wij willen op korte termijn overstappen van rompers naar hemdjes en onderbroeken. Waar hebben ze fijne? In eerste instantie met luier eronder...
Ja, kan ik me wel wat bij voorstellen. Arm jochie van mequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
waar bestel je die aapies?
die spaanse sloffen vind ik eigenlijk een beetje meisjesachtig
Evie past die onderbroekjes en hemdjes in 86/92 nog steeds, en hemdjes heeft ze in 98/104 ook wel aan, maar die broekjes zijn echt way te grootquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:54 schreef Fannetje het volgende:
Bedankt voor de tips! Bij de AH hadden ze alleen 86/92 (dat leek me te klein) en 98/104 (dat leek me te groot) dus heb ik bij de zeeman wat basics in 92 gescoord. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Oh echt? Ik vond de hemdjes er echt heel klein uitzien. Onderbroekjes zullen wel gaan inderdaad, zeker straks zonder luier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie past die onderbroekjes en hemdjes in 86/92 nog steeds, en hemdjes heeft ze in 98/104 ook wel aan, maar die broekjes zijn echt way te groot
Vorig jaar vielen ze niet heel klein, eerder wat ruim. Maar, ik heb een ventje met smalle pootjes, dus wie weet lag het daaraan. Tienus moet effe doorgroeien, kan hij ze dit jaar aan. Ik heb ze maar in drie kleurenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef laziness het volgende:
Iemand anders die ook deze schoenen van H&M heeft besteld toevallig?
Hoe vallen ze? Ze lijken me niet groter dan zijn huidige maat 23 terwijl ik dus maat 24 besteld heb.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K86%2004165%2075206%2077%200683%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zou gewoon gaan meten in een schoenwinkel. Maar zo lang ze nog niet loopt wordt het op zich afgeraden volgens mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef bitterend het volgende:
lazi die zijn echt gaaf!
ik zit te denken om warme bardossa's te kopen! mijn dreumes kan staan zonder zich aan meubelen vast te houden, ze komt ook zelfstandig op haar loop fiets..vind het leuk om als het droog is ermee naar buiten te gaan
Volgens mij zijn dr voetjes nu 13cm...zou dat maat 20 zijn?
De politie en brandweer auto? Ik ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:21 schreef mrien het volgende:
Ik wacht tot ik bij Lindex die nieuwe shirts kan bestellen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef laziness het volgende:
[..]
De politie en brandweer auto? Ik ook
Brandweerauto?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Don't worry, die heb ik al in mijn vizier. Komt vast wel weer in v&aquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:55 schreef Suikertante het volgende:
Maat 86 kan ik echt niet voor mezelf verantwoorden.![]()
Brandweerauto's wel, want die vindt mijn vriend tof
Hoe groot zijn de voeten van jouw meisje dan? Ik heb net een poging gedaan om M's voeten op te meten maar ik kom op 10 cm uit. Dus dat zou dan maat XS zijn.... lijkt me een beetje klein voor een kind van ongeveer 1 jaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik zag net leuke op HM staan! maar ik zweer echt bij de appies@ dankzij jullie! ze blijven goed zitten, en zijn heerlijk warm! ze heeft nu maat M aan ik ga nog L bestellen <3
Volgens de site is het per model verschillend.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hoe groot zijn de voeten van jouw meisje dan? Ik heb net een poging gedaan om M's voeten op te meten maar ik kom op 10 cm uit. Dus dat zou dan maat XS zijn.... lijkt me een beetje klein voor een kind van ongeveer 1 jaar
ja, daar zat ik ook al aan te denken. Thanx!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:30 schreef Kleurdoos het volgende:
denk dat je voor Midas beter een M kan nemen
Yup!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:34 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is de ontkenningsfasequote:Op maandag 7 januari 2013 09:20 schreef Marrije het volgende:
Ik ben net zo ver dat ik een keer kan overslaan.
Denk ik
AS?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop dat er morgen een extra meet is van de AS
Owhquote:Op maandag 7 januari 2013 11:19 schreef laziness het volgende:
De door mij opgerichte anonieme shopaholics
Echt?! Super!!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:12 schreef laziness het volgende:
Kuddos voor Moonkids Marrije. Ze hebben er toch nog een 86 van gemaakt. Wat een service
Ik denk dat het tijd wordt voor jullie maandelijkse meetingquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef Cathmar het volgende:
Morgenochtend 8.00 begint de DPAM sale.
Yay!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef Cathmar het volgende:
Keshet, ik ben even kwijt of het nou een meisjesvariant moet zijn... maar ik doe die van mij weg. Het is die met de stippen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Yay!
Ik ga azen op een tweede buntingbag!
Verder niks. Ik ben afgekickt en nu mag ik niet meer in het clubje.
Sgoed. Ik had 'em nog net niet bij V&A gezet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:01 schreef Keshet het volgende:
Ik zoek er 1 voor een jochie maar de jouwe reserveer ik even voor Inca.![]()
Ik sein haar even in!
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Keshet het volgende:
De mijne is bij deze gereserveerd voor jou Lijn.
Bij Lex heb je toch ongeveer de helft van de spullen die je gekocht had weg gedaan omdat het niet leuk kleurde bij hem?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Kleurdoos het volgende:
Jammer dat ik me nog zo in moet houden
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:51 schreef Cathmar het volgende:
WAAR staan die dingen momenteel op de Dpam site? Ik heb bij alle babydingen gekeken en zoekfunctie gebruikt maar die vierkante zakken kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:03 schreef Keshet het volgende:
[..]
Yay!
Ik ga azen op een tweede buntingbag!
Verder niks. Ik ben afgekickt en nu mag ik niet meer in het clubje.
http://www.dpam.com/baby-(...)baby-buntings-c.htmlquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
WAAR staan die dingen momenteel op de Dpam site? Ik heb bij alle babydingen gekeken en zoekfunctie gebruikt maar die vierkante zakken kan ik niet vinden
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:08 schreef bellelena het volgende:
[..]
http://www.dpam.com/baby-(...)baby-buntings-c.html
Hier: http://www.dpam.com/baby-(...)baby-buntings-c.htmlquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
WAAR staan die dingen momenteel op de Dpam site? Ik heb bij alle babydingen gekeken en zoekfunctie gebruikt maar die vierkante zakken kan ik niet vinden
Skatje!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Keshet het volgende:
Ik ben stom dat ik dit ga vertellen maar: Als je als zoekwoord 'nid' opgeeft op de DPAM site komen alle buntingbags tevoorschijn.
Welke neem jij? Ik twijfel tussen die bruine met printje (nu maar 15 euro) en de grijze met 'puntmuts'. Die is helaas niet voor de helftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:42 schreef Keshet het volgende:
Ik ben stom dat ik dit ga vertellen maar: Als je als zoekwoord 'nid' opgeeft op de DPAM site komen alle buntingbags tevoorschijn.
Mineola: Ik wil een 2e voor als degene die ik nu heb in de was zit. Ik vind de huidige prijzen te hoog maar als ik er 1 met leuke korting kan kopen dan wil ik het overwegen!
Jouw jommetje moet een minstens zo grote kast als je dame natuurlijk. Gelijke behandeling!quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:08 schreef laziness het volgende:
Nieuw baby spul bij Lindex. Lieve kleurtjes en zacht volgens mij.
Deze is![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik nu al een slechte moeder... ik heb me nl voorgenomen om het dit x iets bescheidener aan te pakkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:12 schreef laziness het volgende:
[..]
Jouw jommetje moet een minstens zo grote kast als je dame natuurlijk. Gelijke behandeling!
Bij Saar (die smal/slank is) vallen de 4FF-kleertjes die ik heb gekocht klein, ik bestel standaard een maat te groot voor haar. Maar ik heb ook wel andere meningen gehoord. Wat zou je willen bestellen Tally?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:25 schreef Tally het volgende:
Dat 4funkyflavours hoe valt dat? Precies op maat?
Zeer kleinquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:25 schreef Tally het volgende:
Die koeka's vind ik echt stukken mooier, zal ook wat duurder zijn. Maar telkens als ik zo'n koeka voorbij zie wandelen denk ik ooooh lekker warm & zacht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen het Marrije!
Ik twijfel trouwens een beetje, zouden jullie voor een gevoerde bunting bag gaan wanneer je kindje in mei wordt geboren?
Sowieso heb ik de Koeka-slaapzak nog in mijn hoofd, die is eigenlijk ook nog wat mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is de DPAM-versie:
[ afbeelding ]
Klein.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:25 schreef Tally het volgende:
Ik heb een onwijs leuk rokje gezien. En ben er eigenlijk een beetje verliefd op. Nu ben ik aan het zoeken voor iets er op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij Saar (die smal/slank is) vallen de 4FF-kleertjes die ik heb gekocht klein, ik bestel standaard een maat te groot voor haar. Maar ik heb ook wel andere meningen gehoord. Wat zou je willen bestellen Tally?
Aaah okay dan kan ik het beter laterquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klein.
Maar bij mijn dochter vallen de jumpsuits precies op maat.
Terwijl ze gemiddeld is kwa lengte en gewicht.
dan zou ik dus wel voor een maat groter gaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een onwijs leuk rokje gezien. En ben er eigenlijk een beetje verliefd op. Nu ben ik aan het zoeken voor iets er op.
[ afbeelding ]
Ik vind 25 euro voor een rokje eigenlijk een beetje veel (Marktplaats) en vind dat ik er iets op moet kunnen vinden omdat het ook niet een echte gangbare kleur is (vind ik dan).
Zoë is geen propje maar heeft wel een buikje.
doe je beide, neem ik er wel 1 van je overquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen het Marrije!
Ik twijfel trouwens een beetje, zouden jullie voor een gevoerde bunting bag gaan wanneer je kindje in mei wordt geboren?
Sowieso heb ik de Koeka-slaapzak nog in mijn hoofd, die is eigenlijk ook nog wat mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de box, op de bank, in de autostoel, maxicosi, wandelwagen. Of waar je wiltquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:28 schreef Tally het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar wanneer gebruik je zo'n bunting bag?
Ik ook, ik denk ook gewoon dat ik voor de Koeka ga. Misschien scoor ik 'm nog wel voordelig op MP, en anders vraag ik 'm wel als kraamkado van mijn schoonouders ofzo :-).quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die koeka's vind ik echt stukken mooier, zal ook wat duurder zijn. Maar telkens als ik zo'n koeka voorbij zie wandelen denk ik ooooh lekker warm & zacht.
Ook een ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
doe je beide, neem ik er wel 1 van je overhaha
ik vind de Koeka mooier!
Ja had ik gekeken. Maar daar zit weinig bij in de maat die Zoë heeftquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
Heb je al in de sale bij www.4funkyflavours.eu gekeken Tally?
welkom bij de ASquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:44 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Nu ga ik toch veel twijfelenDie hormonen ook
Nou ja in mijn omgeving ben ik nu niet bepaald een anonieme koopverslaafde hoorquote:
En toch ben je welkomquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja in mijn omgeving ben ik nu niet bepaald een anonieme koopverslaafde hoor
Er word geregeld bezorgd bij buren. Mijn ouders zien vaak kleding of speelgoed die nieuw is.
En de kast puilt uit!
Ik had een bak gekocht om alle kleding in te doen die te klein zijn voor Zoë en mijn moeder heeft dat nu gesorteerd in maatjes zodat ik het straks makkelijker mee kan nemen voor de baby.
En zelfs die zei: Die baby heeft nu al genoeg hoor
ik heb deze:quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen het Marrije!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:51 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Thanks TM voor de link naar die van koeka. Die is veel mooier! gaat oma maar eens lief aankijken..
Ligt eraan wat je besteld, maar mijn ervaring met bijvoorbeeld de jassen is dat het heel groot valt. Saar wordt begin maart 2 en heeft nu nog de maat 12MND aan van het paddestoelenjasje! :-) Ook met wat pyjamaatjes vond ik dat, net als de jurkjes. Kort samengevat vallen de kleertjes die ik er besteld heb allemaal groot.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:39 schreef moi80 het volgende:
Kan iemand me zeggen hoe dpam valt? Groot/klein?
* Keshet doet een "I told you so" dansje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef twentemeisje het volgende:
Shit dan had ik toch voor 6M moeten gaan...
Moet jongen maken voor als dit ooit in V&A komt....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:54 schreef Keshet het volgende:
Kan ik me ergens aanmelden voor die AS-club?
De buit van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
IkDPAM sale!
Ja, echt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Oooooh Keshet,die buntingbag *kwijlll* die is geweldig! (ik zou m ook zo v een meisje gebruiken.die roze v dpam vind ik niks)
En dat eerste pakje op foto v TM is hier al vaker voorbij gekomen.Keshet had jij die ook niet? Superleuk ding
Hier in NL weet je het maar nooit... Mr nee dat zou ik ook niet gedaan hebben hoor.t is vooral heerlijk v de eerste maanden denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, echt welMaat voor een junibaby is het vast niet nuttig hè...
Ik ben half april uitgerekend en wilde er ook graag één. Nu is mijn collega vorig jaar bevallen en ik heb zomaar die van haar gekregenquote:Op woensdag 9 januari 2013 09:24 schreef twentemeisje het volgende:
We kunnen het Marrije!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, doe maar!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier in NL weet je het maar nooit... Mr nee dat zou ik ook niet gedaan hebben hoor.t is vooral heerlijk v de eerste maanden denk ik.
Moet..oktober baby knutselen! Ik lijk na een jaar toch echt weer een cyclus incl eisprong te hebben!
Ik had dat pakje ooit besteld voor mijn novemberbaby (die een oktoberbaby werd, maar dat terzijde), maar ik heb m weer teruggestuurd wegens 'geen idee wat ik ermee moest'. De pijpjes leken kort/driekwart te vallen en met alleen een romper eronder leek het me te koud. Kortom, niet aan mij besteed, haha!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ja, echt welMaat voor een junibaby is het vast niet nuttig hè...
Ja, doe es knutselen met E!!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:56 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hier in NL weet je het maar nooit... Mr nee dat zou ik ook niet gedaan hebben hoor.t is vooral heerlijk v de eerste maanden denk ik.
Moet..oktober baby knutselen! Ik lijk na een jaar toch echt weer een cyclus incl eisprong te hebben!
Dat is om je tegen te houden om het te kopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat raar, als ik iets zie bij dpam wat bijv 8,36 is en ik klik het aan is het ineens 10 euro?
Dat ligt volgens mij aan de maat, de kleinste maat is de prijs die ze noemen, en dan is het hoe groter hoe duurder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:09 schreef Gerberaatje het volgende:
Hehe! Nou ja vind het gewoon typisch? Met een paar laarzen zou het zelfs dik 7 euro schelenraar...
En graag gedaan, fijn dat ie past!
Ahh wat een plaatje! Bevalt de mobiel ook?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef becky27 het volgende:
Die zak van koeka is echt heel fijn. [ afbeelding ]
Isabel en dr bedbuddy
En ze gaat niet buiten spelen denk je straks als ze kruipt en loopt? En op het kdv gaan ze ook nooit naar buiten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:21 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik wil deze voor Fsye:
[ afbeelding ]
Maar ze draagt nooit jassen
Oe, ik ben de vorige x vergeten om deze mee te bestellen:quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef laziness het volgende:
Nee nog niet maar het is nog geen morgen middag. Ik bestel zelf sowieso. Wie mee wilt doen weet mijn pm box te vinden
Doen !!! Luuk heeft hem nu aan en het is zo'n leuk pak....quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oe, ik ben de vorige x vergeten om deze mee te bestellen:
[ afbeelding ]
Zal ik in de herkansing gaan?
Nou vooruut dan maar! Laziness je hebt PM!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:50 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Doen !!! Luuk heeft hem nu aan en het is zo'n leuk pak....
It doesquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef Fannetje het volgende:
Ik zou 'm zelfs bijna bestellen in het geval van 'wellicht ooit' TM, zegt dat genoeg?
Laziness, ik ga je even een PM sturen
Als je kan wachten tot maat 86 mag je hem tzt van mij overnemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Oe, ik ben de vorige x vergeten om deze mee te bestellen:
[ afbeelding ]
Zal ik in de herkansing gaan?
Ik had nog een foto gemaakt.... Maar niet meer nodig dus :pquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:55 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Nou vooruut dan maar! Laziness je hebt PM!
Ik heb het gemist denk ik...kijk nu op de site en idd super leuk! <3 ik ga ook wat bestellenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:58 schreef Kyara het volgende:
Oh en mijn Moonkids bestelling is binnen. Wat een leuk spul
Let je wel op de 10 euro verzendkosten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik heb het gemist denk ik...kijk nu op de site en idd super leuk! <3 ik ga ook wat bestellen
op mijn mega bestelling viel het ook niet opquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:10 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ach lindex is 7 euro's en daar bestel ik ook in mijn uppie genoeg
Die heb ik ook! Geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef bitterend het volgende:
Lief KJ!!
Ja lazi die is mooi!!
Ik ga deze bestellen http://www.moonkids.com/sparkbyxa-4040
onder anderen
Maar tot maat 80 en 74 en 80 al out of stock dus slechts nog voor de ini mini's en die passen daar ook echt zo lekker in, lekker warmquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef Kyara het volgende:
Die is ook leuk Laziness, maar ik heb bijna geen baby jommetje meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:13 schreef laziness het volgende:
Als ik een baby jommetje had zou ik hem hier in stoppen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nietus ik heb een dubbel jurkje ergens op een foto gezienquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Voor de meisjes (1 x hoor, koop niks dubbel)
Winterbabiesquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik wil dus ook een winterbaby. Leuk hoor die zomerbaby's, maar ik heb nooit van die knuffelige pakken voor zo'n mini nodig.gehad.
Jammer dat je er voor moet bevallen
Bijna niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef laziness het volgende:
[..]
Nietus ik heb een dubbel jurkje ergens op een foto gezien
Zomerbaby's zijn ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef Kyara het volgende:
[..]
Winterbabies
Bevallen?Meid, die ooievaar komt gewoon bij je aan de deur hoor
Ik kan alleen maar winterbabies maken geloof ik....quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Zomerbaby's zijn ookhoor, maar daar heb ik er al 2 van
![]()
Die ooievaar klinkt goed! en die brengt ook een zak geld mee?
Heb je al besteld ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:20 schreef bitterend het volgende:
Moonkids valt dus op maat?
Groot gelijk Kyara...of je kan dubble maar dan in verschillende kleuren
Die zijn toch pas een half jaar in de winter? Dat kan makkelijk in zo'n pak.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zomerbaby's vond ik ook geweldig hoor. Met die zomerpakjes aan![]()
Maar voor de afwisseling(niet dat die er ooit komt hoor
)
Als jij nou de zwangerschap doet neem ik de bevalling wel voor mijn rekening!quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en ik wil dus ook een winterbaby. Leuk hoor die zomerbaby's, maar ik heb nooit van die knuffelige pakken voor zo'n mini nodig.gehad.
Jammer dat je er voor moet bevallen
Weet je hoe Floris met een half jaar wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef laziness het volgende:
[..]
Die zijn toch pas een half jaar in de winter? Dat kan makkelijk in zo'n pak.
Volgende maand doe ik mee, ok ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef laziness het volgende:
Nee nog niet maar het is nog geen morgen middag. Ik bestel zelf sowieso. Wie mee wilt doen weet mijn pm box te vinden
Nou als Lindex nou stopt met leuke dingen produceren hoef ik tenminste volgende maand niet te bestellen en hou ik geld over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Volgende maand doe ik mee, ok ?
Anders is het de hele maand februari ook cup a soup![]()
De baby's valt vrij groot.quote:
Die heb ik in het oranje-blauw! Voor ons jommetjequote:Op donderdag 10 januari 2013 22:15 schreef bitterend het volgende:
Lief KJ!!
Ja lazi die is mooi!!
Ik ga deze bestellen http://www.moonkids.com/sparkbyxa-4040
onder anderen
Ja dieee!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:37 schreef Poppejans het volgende:
Oh ik zie donkergroen op mn telefoon,die vooraan met de verticale knoopjes,die vind ik t leukst!
Ik ook,ik ook! Maar nergens meer te koopquote:
http://www.sokshop.nl/sho(...)t-56-t-m-74-p-7.htmlquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar GMK heeft nu nog maar 4 kleuren maillots LaziIk hoopte een beetje op onlinesuggesties...
Superleuk idd, die groene! Maar oh my, wat een prijzen, zelfs in de sale... Helaas hebben ook bij de staatsloterij niet gewonnenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik ook,ik ook! Maar nergens meer te koopis oude collectie
Maak me geeeeek!quote:
Met veel korting is Kidsvase nog wel te doen vind ik.Dat pakje is v wol,en die grofgebreide pakken zijn het geld wel waard denk ik,het is goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Superleuk idd, die groene! Maar oh my, wat een prijzen, zelfs in de sale... Helaas hebben ook bij de staatsloterij niet gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |