hmm tempting...quote:
sorry....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
hmm tempting...
Zou ik mee mogen doen als ik iets vind?
0307 voor geen verzendkosten!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:04 schreef pessie het volgende:
Hai! Zijn er buiten 1304 nog hippe kortingscodes voor h en m?
Wij hebben in eerste instantie gewoon simpel van zeeman en hema. Vooral onderbroekjes heb je veel van nodig als je met zindelijkheidstraining bezig gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Vraagje: Wij willen op korte termijn overstappen van rompers naar hemdjes en onderbroeken. Waar hebben ze fijne? In eerste instantie met luier eronder...
nooit van gehoord. Ik zal eens kijken.quote:
Ja ik zag net leuke op HM staan! maar ik zweer echt bij de appies@ dankzij jullie! ze blijven goed zitten, en zijn heerlijk warm! ze heeft nu maat M aan ik ga nog L bestellen <3quote:
waar bestel je die aapies?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik zag net leuke op HM staan! maar ik zweer echt bij de appies@ dankzij jullie! ze blijven goed zitten, en zijn heerlijk warm! ze heeft nu maat M aan ik ga nog L bestellen <3
thanx! Eens kijken of ik zijn voeten op kan meten en dan bestellen. Die laarsjes zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef bitterend het volgende:
http://baby-schoenen.nl/winkel/
Elke cent waard!
We hebben deze voor onze dame http://baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/133
Wij hebben ze voornamelijk van de zeeman en wibra. Vind vooral de hempjes vaak breed vallen en deze zijn wat smaller. Maar onze peuter pas de kleinste maat nog steeds terwijl de andere kleding wel groter moet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:40 schreef Fannetje het volgende:
Vraagje: Wij willen op korte termijn overstappen van rompers naar hemdjes en onderbroeken. Waar hebben ze fijne? In eerste instantie met luier eronder...
Ja, kan ik me wel wat bij voorstellen. Arm jochie van mequote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
waar bestel je die aapies?
die spaanse sloffen vind ik eigenlijk een beetje meisjesachtig
Evie past die onderbroekjes en hemdjes in 86/92 nog steeds, en hemdjes heeft ze in 98/104 ook wel aan, maar die broekjes zijn echt way te grootquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:54 schreef Fannetje het volgende:
Bedankt voor de tips! Bij de AH hadden ze alleen 86/92 (dat leek me te klein) en 98/104 (dat leek me te groot) dus heb ik bij de zeeman wat basics in 92 gescoord. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
Oh echt? Ik vond de hemdjes er echt heel klein uitzien. Onderbroekjes zullen wel gaan inderdaad, zeker straks zonder luier.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Evie past die onderbroekjes en hemdjes in 86/92 nog steeds, en hemdjes heeft ze in 98/104 ook wel aan, maar die broekjes zijn echt way te groot
Vorig jaar vielen ze niet heel klein, eerder wat ruim. Maar, ik heb een ventje met smalle pootjes, dus wie weet lag het daaraan. Tienus moet effe doorgroeien, kan hij ze dit jaar aan. Ik heb ze maar in drie kleurenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:19 schreef laziness het volgende:
Iemand anders die ook deze schoenen van H&M heeft besteld toevallig?
Hoe vallen ze? Ze lijken me niet groter dan zijn huidige maat 23 terwijl ik dus maat 24 besteld heb.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/K86%2004165%2075206%2077%200683%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zou gewoon gaan meten in een schoenwinkel. Maar zo lang ze nog niet loopt wordt het op zich afgeraden volgens mij?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef bitterend het volgende:
lazi die zijn echt gaaf!
ik zit te denken om warme bardossa's te kopen! mijn dreumes kan staan zonder zich aan meubelen vast te houden, ze komt ook zelfstandig op haar loop fiets..vind het leuk om als het droog is ermee naar buiten te gaan
Volgens mij zijn dr voetjes nu 13cm...zou dat maat 20 zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |