Ja, da moek niequote:
Zenuw die trilt ofzo? Super irritantquote:
Ja, stomp eropquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dat... twee dagen is dan wel vervelend inderdaad!
quote:
Niks mis meequote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Personen en Familierecht.
Dat wordt weer minimaal een 9,5
Wijfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een blogje schrijven terwijl ik "haar naam was sarah" op canvas check. Multitasking, ik kan het
Dan nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een combinatie van interesse en makkelijk opgeschreven stof![]()
quote:
Dus hij kust haar dood ipv levend?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
De prins kan heel goed zoenen en smelt sneeuwwitjes hart.
Ik twijfel al een tijdjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik een wijntje ga nemen, al kan ik niet uitslapen
Ik dus ookquote:
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het kan enzulks kom je bij mij, niet goed?
quote:
Lieffie hè?quote:
*jaloers isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga Kally morgen zien
Stiekeme jullie jaloers maak post
je haar staat in de fik?quote:
Mijn laptop is weer eens kaduuk, reden: ik keek een originele dvd en hij liep vast en nu doet hij noppes meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat gaan jullie doen dan sexynessjes?
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn laptop is weer eens kaduuk, reden: ik keek een originele dvd en hij liep vast en nu doet hij noppes meer
Dus Zwab gaat kijken voor mequote:
Jij mag hem ook maken, maar anderhalf rijden is zo langquote:
Liefffffquote:
Sushi leren makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefffff
En waarom zie je hem en bella volgende maand ook dan?
* PatriQue89 wil heus niet veel weten
Ikweetzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mag hem ook maken, maar anderhalf rijden is zo lang
Sushiquote:
Ja, maar in 1 x goed leren lijkt me beter dan zelf wat aanklotenquote:
In december kregen we allemaal een mailtje dat we het de vrijdag voor de kerstvakantie konden ophalen, ik vijf minuten erna dat het niet voor mij was. En dan 2 januari lezen dat er pakketten over zijn en dat ze te koop zijn. Treurigheid ten top.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik kreeg vandaag het nieuwe Sonja Bakker boek van de lidl toegestuurdNieuwjaarspresentje.. En ze verkopen dat sinds deze week.. dus ja.. lekker goedkoop.
uhuh maar 10 euro in de verkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik kreeg vandaag het nieuwe Sonja Bakker boek van de lidl toegestuurdNieuwjaarspresentje.. En ze verkopen dat sinds deze week.. dus ja.. lekker goedkoop.
Nee het mij en Bella leren, en R49 The Whoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het al aardig (nou ja, de mensen eten het en blijven leven), dus als het een worskshop betreft, nee dank je
Ik heb me ooit nog ingeschreven voor een 'advanced' hier in de buurt. Ik was de enige. De leraar was een kok in een restaurant, was wel tof.
Ik wil nog ooit in tokio een workshopje doen, maar vorig jaar toen we er waren zat het vol. Moet ik nog goed gaan plannen ook nog, mocht ik ooit weer gaan
*verslaafd is aan alles Japan. behalve hara kiri.
ja kom lekker luisteren, ik ga binnenkort ook draaienquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december kregen we allemaal een mailtje dat we het de vrijdag voor de kerstvakantie konden ophalen, ik vijf minuten erna dat het niet voor mij was. En dan 2 januari lezen dat er pakketten over zijn en dat ze te koop zijn. Treurigheid ten top.
ga ik vast doen, moet ik eerst even en vlc downloaden en zulcks. Op mijn werk gaat het sowieso niet, alles wordt geblokt wat streamed. Zelfs youtube. En dan krijg je een mail van de directie met een kerstgroetlink naar, je raadt het al, youtube. ken je eigen policyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
ja kom lekker luisteren, ik ga binnenkort ook draaien
Oh, ze heeft best lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt
Maar staan wel lekkere dingen in volgens mama... eens kijken binnen kort
Ik draai sowieso 's avonds, ik kan niet eens op Fok!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga ik vast doen, moet ik eerst even en vlc downloaden en zulcks. Op mijn werk gaat het sowieso niet, alles wordt geblokt wat streamed. Zelfs youtube. En dan krijg je een mail van de directie met een kerstgroetlink naar, je raadt het al, youtube. ken je eigen policy
Ja, zo zat ik ookquote:
Maak van de nood een deugd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil als wij samenwonen een lekkere hollandse student met blond haar en een 6 pack een kamer van ons laten huren van 6 m2 voor 300 eu.
WEG PRIVACY!
Ik ben die studentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil als wij samenwonen een lekkere hollandse student met blond haar en een 6 pack een kamer van ons laten huren van 6 m2 voor 300 eu.
WEG PRIVACY!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zei: Ik huur wel een hoer...
Was niet goed
Lulligquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was niet goed
wrm niequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn belangrijkste zenders doen het niet
Omdat omaquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig is Claudia de Breij op Humor TV met een show die ik pas 234 keer heb gezien
Aha!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar dat ligt meer aan het ziggo kastje denk ik.
Bij René doet ie het wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aha!
Zijn er niet gewoon problemen daarzo?
Ene hoer die je huur betaald of een hoer die je betaald. Euhhhhhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was niet goed
Zelfde principe, andere portomoniksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ene hoer die je huur betaald of een hoer die je betaald. Euhhhhh
En we hebben hetzelfde 'kaartje'. Ik denk dat het aan de sterkte van het signaal icm. de centrale van de wijk.quote:
Niceeequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Kally het volgende:
Burenruzie, deuren gaan kapor, ik hou ervan
Dat denk ik ook elke dag, maar dat zijn gewoon antillianen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Kally het volgende:
Burenruzie, deuren gaan kapor, ik hou ervan
Koop hier, hier nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke dag, maar dat zijn gewoon antillianen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook elke dag, maar dat zijn gewoon antillianen.
Maar is dat probleem dan niet opeens?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
En we hebben hetzelfde 'kaartje'. Ik denk dat het aan de sterkte van het signaal icm. de centrale van de wijk.
Was vaker begreep ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar is dat probleem dan niet opeens?
Tolllllquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zou het best aan de kabel kunnen liggen.
Benny, always dropping the knowledge.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
NEEEHEEEEE, WIJ HEBBEN EEN NIEUWE KABELquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koop flat geen antilianenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, always dropping the knowledge.
Wel ruzie bij de burenquote:
how clumsy, always dropping thingsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, always dropping the knowledge.
Stampen, schreeuwen, deuren gooien, meubels verschuivenquote:
Zooooquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Stampen, schreeuwen, deuren gooien, meubels verschuiven
Ze praten nu, ik hoor ze bijna letterlijkquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze praten nu, ik hoor ze bijna letterlijk
WTF!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
Op TLC nu... Die mensen hebben 82 katten en willen nu een kind
Welja, de katten voeden wel opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
Beter dan andersomquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:03 schreef Kally het volgende:
Ah Zwab zegt geef ze teddyberen pantoffels cadeau
traangas werkt primaquote:
Met liefde, sorry maar flashbacksquote:
Geen idee wie het is, maar als mijn idee klopt, nee dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Aanbellen, schoppen in kruis en de mond snoeren
Ik las flashbangsquote:
ookquote:
Rammstein - Ich tu dir weh!quote:
Tetrisquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:05 schreef Lutte het volgende:
H vindt de kwaliteit van de film die ik gedownload heb niet goed genoeg. Op advies van Benny krijgt ie nu als voorproefje een extra wazig gemaakte printscreen.
quote:
Wat, live is dat helemaal fantastisch om te zienquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, live is dat helemaal fantastisch om te zien
Beste concert ooit geweest. Wees gerust, Counting Crows staat tweede , dus soms ben ik best rustig
Counting Crows had ik niet van je verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beste concert ooit geweest. Wees gerust, Counting Crows staat tweede , dus soms ben ik best rustig
lach me niet uit. Die kat was gewoon te cute!quote:
Agreed, dat is live zo tofquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond U2 te gepolijst om op 2 te zetten. Wel mooi om ze eens bezig te zien, maar ik had net zo goed de DVD kunnen kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Counting Crows had ik niet van je verwacht
Ik lach je heul niet uit, ik herken mezelf erinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
lach me niet uit. Die kat was gewoon te cute!
Skihut moet opbokken, circus en kermismuziek ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:16 schreef Pheno het volgende:
Mijn muzieksmaak (of gebrek eraan) vliegt van links naar rechts. Alleen skihutcrap wil echt niet. Ik kan tegenwoordig zelfs wat hedendaagse R&B waarderen. Niet al te veel, en zeker niet van iedere 'artiest', maar het is al meer dan drie jaar geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet zegt dat het jongensschoenen zijn![]()
Die drie veeg ik op een hoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Skihut moet opbokken, circus en kermismuziek ook
Verder kan ik een hoop waarderen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:17 schreef Lutte het volgende:
Ach, volgens het internet is Justin Bieber ook een meisje, niet alles gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet zegt dat het jongensschoenen zijnOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb ongeveer dezelfde en andere kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet zegt dat het jongensschoenen zijn
Is dat niet zo danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgens het internet is Justin Bieber ook een meisje, niet alles geloven
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, volgens het internet is Justin Bieber ook een meisje, niet alles geloven
Ja prima toch, ff inlopen en je wilt nooit meer andersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde en andere kleur
Nee, gewoon neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Internet zegt dat het jongensschoenen zijnYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Linkquote:
Ik ga stukquote:
Ik denk Pheno = Statlerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:30 schreef Pheno het volgende:
Ik zoek een plaatje, maar google wilde even niet
Ik verkleed me ook zo als ik vrijdagavond ervoor ga zittenquote:
Oh, moet ik even checken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef iBenny het volgende:
Pheno, Pheno... was mijn antwoord goed? Die ene van de grote kerstprijsvraag, die over je favoriete actrice
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verkleed me ook zo als ik vrijdagavond ervoor ga zitten
Ik moest lachen. maar om iemand anders nog harder. Die had Sandra. Spontaan bonuspunten, allesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:31 schreef iBenny het volgende:
Pheno, Pheno... was mijn antwoord goed? Die ene van de grote kerstprijsvraag, die over je favoriete actrice
Sandraquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest lachen. maar om iemand anders nog harder. Die had Sandra. Spontaan bonuspunten, alles
Mijn vrouw keek me raar aan toen ik hardop moest lachen daaromquote:
http://games.fok.nl/special/531894/1/1/50/7-sexy-personages.htmlquote:
Ah. Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/special/531894/1/1/50/7-sexy-personages.html
Volgens mij loopt er in GAm een topic met de onofficiële goede antwoorden. We zijn morgen nog bezig om alles na te kijken met het handje. De tool is zo dat we meerder goede antwoorden (bv 11 en elf) neer kunnen zetten, maar soms heb je mensen die nog net wat anders antwoorden, bv 'het antwoord is 11'. Kost dus even wat tijd om alles na te lopen en alsnog goed te rekenen.
Snelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Lutte het volgende:
Hoe snel verzendt Large als iets op voorraad is?
Maar een paar dagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:46 schreef Lutte het volgende:
Hoe snel verzendt Large als iets op voorraad is?
Ja het wordt m al niet, er zit geen muntgeldvak in. Ik dacht eindelijk HET cadeautje te hebben gevonden waarmeequote:
Ow. Ik heb ook een portdinges zonder muntgeldvakjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja het wordt m al niet, er zit geen muntgeldvak in. Ik dacht eindelijk HET cadeautje te hebben gevonden waarmee
Ja maar het is voor dikkie en die kan niet zonder denk k zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik heb ook een portdinges zonder muntgeldvakje
Ah, de baby gaat voorquote:
Nah, volgens mij maakte ze zich er ook niet heel veel zorgen over. Kattenkots en -poep zat op de muren uitgesmeerdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan kan je na 2 week al op vakantie van het geld wat je bespaard!
ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, volgens mij maakte ze zich er ook niet heel veel zorgen over. Kattenkots en -poep zat op de muren uitgesmeerd
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, volgens mij maakte ze zich er ook niet heel veel zorgen over. Kattenkots en -poep zat op de muren uitgesmeerd
ja, ik met 4 katten verschoon iedere dag de bakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
oh my... ik ga soms al over mn nek bijna als die draken een scheetje laten,.
laat staan schijt van 81 katten![]()
![]()
Truste, popjewoppiemoppie liefquote:
Hihiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Truste, popjewoppiemoppie lief
Je cadeau is gewoon goed, muntenvak of niet
rommelbuikkiequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi
Ja het is toch een vent, wedden dat ie het niet merkt
Dat bedoel ik, ik hoor net, knip even met je vingers en klaarquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi
Ja het is toch een vent, wedden dat ie het niet merkt
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ik hoor net, knip even met je vingers en klaar
Nuff said?
Trusten!quote:
Mannenquote:
Je kunt beter dildo's houdenquote:
Zeuren niet, en gaan niet meteen daarna slapenquote:
batterijen zijn wel prijzigquote:
Opladen!quote:
Ohhhh jaquote:
Ik ook, zo'n lelijke spaarlampquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde langs en dacht dat het een lamp was
whehehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:38 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-12
faaal
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
3D Printer filament
Dat is toch maar de 'inkt' van een 3D-printerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welke kleur?
[ afbeelding ]
3D Printer filament
Bij de 3d printers die met kunststof printen kan je er gekleurd kunststof in doen en dan print hij in die kleur. De 3D gipsprinters werken ook met kleureninkt in het gips soms. Maar dat is dit nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is toch maar de 'inkt' van een 3D-printer?
Aaaahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij de 3d printers die met kunststof printen kan je er gekleurd kunststof in doen en dan print hij in die kleur. De 3D gipsprinters werken ook met kleureninkt in het gips soms. Maar dat is dit niet
Stofzuigen zo en naar Zwabquote:
Haha, hophop!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Stofzuigen zo en naar Zwab
Compleet loesoe
Ik was wel heel los met de stofzuigerquote:
Jaquote:
Ah ik roep net elders dat ik hoopte dat je wakker wasquote:
The evil eye of Morrrrrdorrrrrquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Dat weet ik, ik zie alles.
[ afbeelding ]
Het is meer per ongeluk een lachfilm dan iets anders inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:33 schreef Lutte het volgende:
Sint was echt nog niet bijna engAl was er iemand die toch een paar keer goed schrok...
Nu eten, klaarmaken en dan een avondje met de vrienden van
quote:
Die is ookquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhhhh... Ik dacht even een wijntje drinken..moet straks liefje halen hihi.
Heldquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Even door een straat gereden waar schoonouders niet willen rijden... Makkkkiiieee
Hup juichen jij, smatjequote:Op zondag 6 januari 2013 10:25 schreef Renesite het volgende:
Ligt er aan wanneer je er rijdt. Overdag is het boemdruk. Savonds niks te doen
Nouquote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef Lutte het volgende:
Balen Kal, of ja 'balen' whaha. En pat heeft er al weer zin in
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kun jij met je teen je neus aanraken? Zonder handen?
Nee, ik ken zwaartekracht en ik kenmijn zwakke puntenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je hebt het geprobeerd? Ja hè ja ja?
quote:Op maandag 7 januari 2013 07:53 schreef Lutte het volgende:
WAT IS DIT VOOR OCHTEND?!
Bouhlarouz gaat ook scheiden, Jaap de Witte uit 3JS, wat is dit?
nou nou, verschrikkelijk nieuws zegquote:Op maandag 7 januari 2013 07:53 schreef Lutte het volgende:
WAT IS DIT VOOR OCHTEND?!
Bouhlarouz gaat ook scheiden, Jaap de Witte uit 3JS, wat is dit?
Één kind is een accesoire, twee kinderen een gezin, drie kinderen een paasei?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt me ook teveel allemaal. Kim Lian wel zwanger.
Eens accessoire voor de kinderenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Één kind is een accesoire, twee kinderen een gezin, drie kinderen een paasei?
Er zijn veel rare hitlijsten ja. Maar dit is geen hit.quote:
Er hebben wel gekkere dingen op 1 gestaan (Schnappi, Crazy frog, ed.). Ik geef het een kans.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zijn veel rare hitlijsten ja. Maar dit is geen hit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |