Ja, da moek niequote:
Zenuw die trilt ofzo? Super irritantquote:
Ja, stomp eropquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dat... twee dagen is dan wel vervelend inderdaad!
quote:
Niks mis meequote:
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Personen en Familierecht.
Dat wordt weer minimaal een 9,5
Wijfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens een blogje schrijven terwijl ik "haar naam was sarah" op canvas check. Multitasking, ik kan het
Dan nogquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is gewoon een combinatie van interesse en makkelijk opgeschreven stof![]()
quote:
Dus hij kust haar dood ipv levend?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef PatriQue89 het volgende:
De prins kan heel goed zoenen en smelt sneeuwwitjes hart.
Ik twijfel al een tijdjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik een wijntje ga nemen, al kan ik niet uitslapen
Ik dus ookquote:
quote:
Jawelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het kan enzulks kom je bij mij, niet goed?
quote:
Lieffie hè?quote:
*jaloers isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ga Kally morgen zien
Stiekeme jullie jaloers maak post
je haar staat in de fik?quote:
Mijn laptop is weer eens kaduuk, reden: ik keek een originele dvd en hij liep vast en nu doet hij noppes meerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat gaan jullie doen dan sexynessjes?
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn laptop is weer eens kaduuk, reden: ik keek een originele dvd en hij liep vast en nu doet hij noppes meer
Dus Zwab gaat kijken voor mequote:
Jij mag hem ook maken, maar anderhalf rijden is zo langquote:
Liefffffquote:
Sushi leren makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefffff
En waarom zie je hem en bella volgende maand ook dan?
* PatriQue89 wil heus niet veel weten
Ikweetzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij mag hem ook maken, maar anderhalf rijden is zo lang
Sushiquote:
Ja, maar in 1 x goed leren lijkt me beter dan zelf wat aanklotenquote:
In december kregen we allemaal een mailtje dat we het de vrijdag voor de kerstvakantie konden ophalen, ik vijf minuten erna dat het niet voor mij was. En dan 2 januari lezen dat er pakketten over zijn en dat ze te koop zijn. Treurigheid ten top.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik kreeg vandaag het nieuwe Sonja Bakker boek van de lidl toegestuurdNieuwjaarspresentje.. En ze verkopen dat sinds deze week.. dus ja.. lekker goedkoop.
uhuh maar 10 euro in de verkoopquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik kreeg vandaag het nieuwe Sonja Bakker boek van de lidl toegestuurdNieuwjaarspresentje.. En ze verkopen dat sinds deze week.. dus ja.. lekker goedkoop.
Nee het mij en Bella leren, en R49 The Whoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef Pheno het volgende:
Ik kan het al aardig (nou ja, de mensen eten het en blijven leven), dus als het een worskshop betreft, nee dank je
Ik heb me ooit nog ingeschreven voor een 'advanced' hier in de buurt. Ik was de enige. De leraar was een kok in een restaurant, was wel tof.
Ik wil nog ooit in tokio een workshopje doen, maar vorig jaar toen we er waren zat het vol. Moet ik nog goed gaan plannen ook nog, mocht ik ooit weer gaan
*verslaafd is aan alles Japan. behalve hara kiri.
ja kom lekker luisteren, ik ga binnenkort ook draaienquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december kregen we allemaal een mailtje dat we het de vrijdag voor de kerstvakantie konden ophalen, ik vijf minuten erna dat het niet voor mij was. En dan 2 januari lezen dat er pakketten over zijn en dat ze te koop zijn. Treurigheid ten top.
ga ik vast doen, moet ik eerst even en vlc downloaden en zulcks. Op mijn werk gaat het sowieso niet, alles wordt geblokt wat streamed. Zelfs youtube. En dan krijg je een mail van de directie met een kerstgroetlink naar, je raadt het al, youtube. ken je eigen policyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
ja kom lekker luisteren, ik ga binnenkort ook draaien
Oh, ze heeft best lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt
Maar staan wel lekkere dingen in volgens mama... eens kijken binnen kort
Ik draai sowieso 's avonds, ik kan niet eens op Fok!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
ga ik vast doen, moet ik eerst even en vlc downloaden en zulcks. Op mijn werk gaat het sowieso niet, alles wordt geblokt wat streamed. Zelfs youtube. En dan krijg je een mail van de directie met een kerstgroetlink naar, je raadt het al, youtube. ken je eigen policy
Ja, zo zat ik ookquote:
Maak van de nood een deugd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil als wij samenwonen een lekkere hollandse student met blond haar en een 6 pack een kamer van ons laten huren van 6 m2 voor 300 eu.
WEG PRIVACY!
Ik ben die studentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene wil als wij samenwonen een lekkere hollandse student met blond haar en een 6 pack een kamer van ons laten huren van 6 m2 voor 300 eu.
WEG PRIVACY!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zei: Ik huur wel een hoer...
Was niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |