Geen idee...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:26 schreef bellelena het volgende:
Zegt je eigen geboorte gewicht/lengte en die van je partner eigenlijk nog iets over dat van je kindje?
Jammer de bammer, dat ga je niet meer redden ben ik bang. Jij gaat gewoon een dikbil baren, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Ticootje het volgende:
Dus eigenlijk moet ik gewoon nu gaan roken om de groei wat af te remmen.
Bultbuik!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jammer de bammer, dat ga je niet meer redden ben ik bang. Jij gaat gewoon een dikbil baren, hoe dan ook.
Whahahahaha!!!quote:
+1quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:45 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen.
Soms zijn de adviezen uit dit topic zo gek nog nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:48 schreef Logician het volgende:
Terug van de veiling, en zooooo blij dat ik als gast ben gaan kijken anders had ik nu heel erg tegen de komende uren op zitten te hikken
True, was mezelf anders echt voorbij gelopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:49 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Soms zijn de adviezen uit dit topic zo gek nog niet.
Hoe is het nu?
Ik was 49cm en 3400gram bij 43 weken precies. Mijn lief was 50cm en 3600gram bij 40+4. Onze moeders rookten beide nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef mignonne het volgende:
wierd! Anyroads
[..]
Geen idee...het is ook van zoveel dingen afhankelijk, gewicht.
ik woog 4100 bij geboorte (bij 41+3), mijn lief woog 2600 bij 40+4 ofzo. zn moeder zegt altijd dat ie 3,5 kg woog bij 39 weken maar dit stond in zijn geboortepapieren van zn vk dus daar ga k maar van uit![]()
Maar... mn schoonmoeder rookte de hele zwangerschap dus nouja, vertekend beeld enzo.
Mijn dames wogen 3760 bij 41 weken en 4270 bij 39 weken.
Ja, had ik ook verwacht, maar omdat ik na zoeken echt geen nieuw deel kon vinden het dus maar even gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef mignonne het volgende:
heuh? ik zou zweren dat k een nieuw deel had geopend?![]()
is het de Mazda geworden ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:30 schreef As1981 het volgende:
Zo drukke dag vandaag. Met peuter naar dora in het theater geweest in amsterdam. Bij terugkomst even op bed gelegen was gebroken. Nu bleef hij bij opa en oma slapen. Hebben wij onze nieuwe auto besteld. Volgende week wordt hij afgeleverd. En ik krijg er een Prenatal cadeaukaart van 500 euro bij. Das altijd leuk.
Nu met mijn man de berging opruimen om plek te maken voor baby spullen.
Zijn jullie reuzen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef klumsy het volgende:
Ik was 57 cm en 4300 gramen dan was ik de kleinste van ons 3en, m'n broertjes waren 58 en 60 cm bij de geboorte
mooi ding , lekker snel geleverd voor nieuwe auto zeg!quote:
Staat op voorraad, actie model in de juiste kleur. Niet dat we zo veel haast hadden maar toch fijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef Joene het volgende:
[..]
mooi ding , lekker snel geleverd voor nieuwe auto zeg!
je had ook 500 korting kunnen lullen natuurlijk , maar dit is psychologisch voordeel dus beter?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef As1981 het volgende:
[..]
Staat op voorraad, actie model in de juiste kleur. Niet dat we zo veel haast hadden maar toch fijn.
Zeker omdat ik nu voor 500 euro kan shoppen
Voor een dame ben je dan toch best lang? Modellenlengte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef klumsy het volgende:
Hahaha nee niet eens, ik ben nu 1,74 en m'n broertjes rond de 1,90 ofzo
We hadden er al 1200 euro afgeluld dus dit was een mooi extraatje. Actie was eigenlijk tot 31-12 volgens de verkoper. Maar dan doet een zwangere buik toch ietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:52 schreef Joene het volgende:
[..]
je had ook 500 korting kunnen lullen natuurlijk , maar dit is psychologisch voordeel dus beter?
auto verkopersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:56 schreef As1981 het volgende:
[..]
We hadden er al 1200 euro afgeluld dus dit was een mooi extraatje. Actie was eigenlijk tot 31-12 volgens de verkoper. Maar dan doet een zwangere buik toch iets
Wow! Ik wist niet eens dat dat kon zo langquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef klumsy het volgende:
Ik was 57 cm en 4300 gramen dan was ik de kleinste van ons 3en, m'n broertjes waren 58 en 60 cm bij de geboorte
Ik moest hard lachen om je reactiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:01 schreef __Isis__ het volgende:
Ik werk bij een bank en mijn vent is autoverkoper
Jullie nageslacht gaat werken voor verzekeringsmaatschappijen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:01 schreef __Isis__ het volgende:
Ik werk bij een bank en mijn vent is autoverkoper
Kan je.morgen wel je brievenbus in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:10 schreef Suikertante het volgende:
Haha jullie hebben tenminste vast inkomen! Wij zijn allebei grafisch vormgeven en cancelden vandaag ons weekendje Berlijn door meer uitgaven en minder inkomsten dan verwacht.. Jottum.. Maar ik kon wel uitslapen en in mijn pyjama aan de werkdag beginnen vandaag
Goed kunnen lullen is in beide vakken in elk geval een mustquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dank, mijn man is ex autoverkoper. Nu werkt hij bij de bank. Nog steeds een gladjakker dus.
Haha zoiets vrees ik...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jullie nageslacht gaat werken voor verzekeringsmaatschappijen?
Yes, we can!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed kunnen lullen is in beide vakken in elk geval een must
Vooral lang!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Sam1993 het volgende:
Dat kan zeker hoor zo groot mijn broertje was zogenaamd een reuzebaby die was 67 cm en 4 kilo ongeveer bij de geboorte met 42.3 weken
Wel wat sneller aan de lijn hangen he. Ga het nou niet aankijken ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Logician het volgende:
/Egopost
Weer enorm pijnlijke krampen aan rechter nierkutzooi
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Logician het volgende:
/Egopost
Weer enorm pijnlijke krampen aan rechter nierkutzooi
Dan weet ik hoe hij heetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:24 schreef Sam1993 het volgende:
Dat kan zeker hoor zo groot mijn broertje was zogenaamd een reuzebaby die was 67 cm en 4 kilo ongeveer bij de geboorte met 42.3 weken
Spen zit tot 24u in veiling dus kan niet zomaar weg hier. Maar bel wel om advies als het over 2u niet minder is.. wabt doet echt fucking pijn, eveb zo boos op mijn lichaam.. ben serieus niet langer dan 2u uit huis geweest vandaag dus daar zou het toch niet aan mogen liggen..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wel wat sneller aan de lijn hangen he. Ga het nou niet aankijken ofzo.
Doe je ook aan het 'olifanten' dat ik omschreef? Het heeft bij mij zoveel geholpen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Spen zit tot 24u in veiling dus kan niet zomaar weg hier. Maar bel wel om advies als het over 2u niet minder is.. wabt doet echt fucking pijn, eveb zo boos op mijn lichaam.. ben serieus niet langer dan 2u uit huis geweest vandaag dus daar zou het toch niet aan mogen liggen..
Ik dacht een jaar terug ofzo ook een nieuwsbericht te hebben gelezen over een baby van 9 kilo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan weet ik hoe hij heet
Grootste ter wereld
Volgens het Guinness Book of Records is Adelistan (foto), zoon van Krystal Games, de langste baby ter wereld met ruim 26 inches of bijna 67 cm (en 6,8 kg zwaar).
Omdat je kinderen thuis zijn? Zijn die niet oud genoeg om even thuis te zijn? Niemand in je buurt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Spen zit tot 24u in veiling dus kan niet zomaar weg hier. Maar bel wel om advies als het over 2u niet minder is.. wabt doet echt fucking pijn, eveb zo boos op mijn lichaam.. ben serieus niet langer dan 2u uit huis geweest vandaag dus daar zou het toch niet aan mogen liggen..
Qua gewicht was er inderdaad één van een heleboel meer kilo dan een 'uitgang' aankan. Qua lengte is deze baby Adelistan de langste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik dacht een jaar terug ofzo ook een nieuwsbericht te hebben gelezen over een baby van 9 kilo.
Google aanslingert.
lig nu op linkerzij met kusseb en kruik als ik te veel beweeg wordt ik gekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Doe je ook aan het 'olifanten' dat ik omschreef? Het heeft bij mij zoveel geholpen!
(handen op de salontafel en schommelen)
en niemand met auto berreikbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat je kinderen thuis zijn? Zijn die niet oud genoeg om even thuis te zijn? Niemand in je buurt?
En je woont in?quote:
Je woont niet zo om de hoek.quote:
Ga echt 'olifanten' to the limit. En bel anders wie-dan-ook voor een lift. Die nierpijnen zijn hell, en die hoef je niet alleen te doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
lig nu op linkerzij met kusseb en kruik als ik te veel beweeg wordt ik gekals het me straks lukt ga ik dat wel weer proberen maar voor nindoet ademen zelfs pijn
Het is dat het voor mij te ver is. Niet hemelsbreed, maar vanaf Leeuwarden is het een wereldreis via kutwegen........quote:
Meisje, ik baal echt dat ik nu niks voor je kan betekenen, ook al ken je me niet. Maar ga alsjeblieft proberen of het 'olifanten'helpt. Zoniet, bel desnoods een ambu. Zwanger zijn mag ongemakkelijk zijn, zelfs heel ongemakkelijk, maar nooit ondraagbaar.quote:
Ik bedoelde dat ik t vandaag t op de bus gegooid heb!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef Suikertante het volgende:
Ja slim hè Sonnetje, wel bergen kleertjes kopen! (En: jeeeee!morgen!)
Logi, niet te lang laten doorkrampen hè..
Nah, 112 niet, maar toch wel de dokterswacht en met spoed enzo. Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:45 schreef Suikertante het volgende:
Oja 112. Ook een optie. Het is toch ook giftig en ongezond? Het doet niet voor niks helse pijn. Hopelijk ben je succesvol aant olifanten!
Als je een auto nodig hebt, je hebt m'n nummer he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:28 schreef Logician het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |