Ik moest een beetje in mijn mond kotsen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Doe ik ook eens in de maand.. Verven op de muur
Dit is een langstaande afspraak.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je hem -dan- niet aan het schreeuwen en gillen krijgt weet ik het niet meer
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wil nog niet zo oud zijn.
Laat mij even lekker artistiek zijn zo af en toequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moest een beetje in mijn mond kotsen.
zoietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Rough and wild inc. teethmarks and nails deep in the flesh?![]()
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DW en Huppelkind hebben een afspraak hoor
Uhuhquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>
ja. 2. Geloof ik. Maar ik noem geen namen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nog een bron waar ik bij kan informeren hier op FOK!?
Niet alleen passen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dattie daar prinsessenjurken gaat passen???>
Oh god heeft de Primark weer uitverkoop?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bikinibroekjes kopen voor 1 euroMe like
Wel met van die strikjes aan de zijkant he!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
Bikinibroekjes kopen voor 1 euroMe like
Geen ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh god heeft de Primark weer uitverkoop?
Morgen ga ik durum etenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel met van die strikjes aan de zijkant he!
hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u canquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Morgen ga ik durum eten
So random xD
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098292%2058012%2037%200235%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095741%2088031%2092%200176%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096097%2031019%2092%200164%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
Ik durf het bijna niet te vragen maarre, waar laat je dan de rest van je billen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/G62%2098292%2058012%2037%200235%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2095741%2088031%2092%200176%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01%2096097%2031019%2092%200164%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
je hebt een typefout gemaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel wat voor ONZ
Die heb ik van zhe webs geplukt, niet gemaakt!quote:
In dat broekje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maarre, waar laat je dan de rest van je billen?
nee nee nee.. In mijn goede f&squote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik van zhe webs geplukt, niet gemaakt!
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hi every1 im new!!!!!!! *holds up spork* my name is katy but u can
call me t3h PeNgU1N oF d00m!!!!!!!! lol...as u can see im very random!!!!
thats why i came here, 2 meet random ppl like me ^_^... im 13 years old
(im mature 4 my age tho!!) i like 2 watch invader zimmy girlfreind
(im bi if u dont like it dealit) its our favorite tv show!!! bcuz its
SOOOO random!!!! shes random 2 of course but i want 2 meet more random
ppl =) like they say the more the merrier!!!! lol...neways i hope 2 make
alot of freinds here so give me lots of commentses!!!!
DOOOOOMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! <--- me bein random again ^_^ hehe...toodles!!!!!
love and waffles,
* ~t3h PeNgU1N oF d00m~*
Oh noesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee nee nee.. In mijn goede f&s
jaquote:
Koester de typo maarquote:
Wat heb je gedaan? Door een glazen deur geschopt? Voor een auto gesprongen?quote:
je bent te lui om m te fixen he?quote:
Tegen de deurpost aangelopen...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Door een glazen deur geschopt? Voor een auto gesprongen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap hem niet, want vandaag ben ik extrablond :$ maar ik geef je graag een aai over je bol :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste en laatste nerdgrapje van vandaag:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...AUWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...dat is niet slimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik zo doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent te lui om m te fixen he?![]()
En H. is een klootzak. Mij niet eens vragen of ik langskom voor een beurt.
[..]
Tegen de deurpost aangelopen...Pijnlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heel leuk, maar klopt niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste en laatste nerdgrapje van vandaag:
[ afbeelding ]
vragen of ik langskom voor een beurt?quote:
Lek. Blijf maar thuis dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vragen of ik langskom voor een beurt?
mn vibo draait overurenquote:
Leuk tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |