Inderdaad, dat heb ik ook een beetje. Maar dat had ik ook met mijn Nokia 3300 destijds, halverwege dacht ik nog van waar ben ik aan begonnen? Die ledjes waren zo superklein en mijn soldeerbout had nog kleiner gekund naar mijn gevoel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Heel interessant! Tuurlijk, die grotere X+ accu past, want zelfde casco.
Maar hoe verder hij komt, hoe meer je denkt: Nah... laat maar (dat krijg je nooit meer goed).
Ze zouden een accu-upgrade-servicebeurt kunnen aanbieden voor een redelijk bedrag.
Daar zou ik hem wel een weekje voor kunnen missen.
http://www.androidauthority.com/htc-one-x-plus-official-119307/quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Titel veranderen naar HTX one X(+)quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geen x+ topic dus ik vraag het hier wel even. Ondersteunt de one x+ straks ook 4g netwerk van KPN?
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je danquote:
Ik denk en hoop eerste kwartaal.quote:
Nope. Wel vergelijkbaar maar niet alleen voor Amerikanen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Is dat niet de HTC J / HTC Butterfly / HTC DNA ?
Ik wacht wel gewoon af hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Lelijk ding als je de eerste renders mag geloven. Ze hebben de Home en Multitask knop omgewisseld, hoe achterlijk ben je dan. Lekker uniek, lekker gek doen.
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/quote:
Ik kan nu ook verlengen. Heb nu een HOX maar ik ben heel ongeduldig. Maar als ik zo kijk naar smartphones van nu vind ik dat er niet echt iets interessants tussen zit wat mijn HOX kan vervangen behalve de HOX+. Sinds die geen 4g ondersteunt in Nederland wacht ik wel op de M7. Ben al sinds de Desire echt tevreden met HTC Sense. Tussendoor verschillende smartphones gehad maar HTC blijft the bomb voor mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
http://www.gottabemobile.(...)-date-rumor-roundup/
Interessante geruchten
Geen 5"
Full HD
2gb RAM
Android 4.2
Sense 5.0
Ik kan nu al verlengen kwam ik laatst achter, maar ik wacht even mijn vast contract af. Met een vast contract kan ik met een gerust hart een dure telefoon met een goed abonnement pakken (50% korting jwz).
Zonder vast contract wordt het waarschijnlijk een gewone HOX.
Lees eens goed wat je schrijft?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Titel veranderen naar HTX one X(+)
HTC*quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lees eens goed wat je schrijft?
Serieus?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Ik heb die melding inderdaad ook wel eens gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 18:32 schreef Bienelientjee het volgende:
kan flitser niet gebruiken vanwege het koude weer
Wait........what?![]()
![]()
Mondjesmaat verbeteringen doorvoeren is de ruggegraat van de industrie, als ze de perfecte telefoon nu zouden uitbrengen kunnen ze snel inpakken.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:41 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vraag me af he. Wanneer komt er eigenlijk een keer een telefoon op de markt die op alle gebieden perfect is? Er is altijd bij elke telefoon 1 of 2 dingen waardoor je hem eigenlijk niet zou kopen.
HTC one x is een snelle telefoon en mooi, maar wordt wel snel heet en batterij gebruik is sinds 4.1 slechter geworden. Google nexus 4 is een van de snelste telefonen, cheap ass, maar heeft een glas achterkant en de camera is niet zo geweldig.
Ik weet ff niet meer precies maar de galaxy SIII had ook nog wat![]()
Ik zoek na deze telefoon echt de perfecte telefoon, maar die lijkt er toch nooit te komen
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur dingquote:Op zondag 20 januari 2013 21:16 schreef FL_Freak het volgende:
Telefoon was in het water gevallen. Alles doet het nog behalve oortjes ingang
ongelukjes gebeuren hoor, kom eens van je zolderkamer afquote:Op zondag 20 januari 2013 21:21 schreef Phone het volgende:
[..]
Geen medelijden, dan moet je maar voorzichtiger zijn met zo'n duur ding
Blijft per maand doorgaan. Ik was vandaag langs een Hi winkel geweest. Als mijn abo vandaag was afgelopen had ik maar 80 euro moeten betalen om mijn HOX over te nemen. Abo loopt pas over een jaar af.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
heb al weer wat leuke aanbiedingen gevonden voor een abonnement i.c.m. een One X+, met name Vodafone
morgen Hi maar eens bellen wat er gebeurd als m'n hudige abonnement afloopt, of hij dan per maand nog doorgaat of dat ik gelijk zonder netwerk etc. zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |