abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121200558
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Custom roms. "admin" acress. Ik wil vooral voor de custom roms. Dus nog tips? Liefst 4.2
:? :{

pi_121201293
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
pi_121203818
Interessant maar ik zou het niet durven, veels te bang dat ik alles verkloot.
pi_121204539
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 19:07 schreef robertapeldoorn het volgende:
Deze rom geprobeert te installeren (gewoon om te proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2013506).

Maar hij blijft toch aardig lang laden. Hoop dat dit altijd zo is bij eerste keer?
Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Phone het volgende:

[..]

Wat heeft dat voor zin rooten etc. ?
Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
pi_121207345
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Als-tie na een kwartier nog niet is opgestart zou ik 'm toch even rebooten. Heb je verder wel alle stappen gevolgd? Full wipe? boot.img geflasht?

[..]

Het grote nadeel aan toestellen van bijv. HTC en Samsung zijn de achterlijke skins en tweaks die ze in de software gooien. HTC Sense kost meer batterij dan stock Android en doet niet wat je wil (Wifi altijd aan? Nope, gaat gewoon uit tussen 0:00 en 07:00. Multitasken? Dacht het niet, Sense heeft alle resources nodig. Notificatie ledje? Handig, maar na 10x knipperen is het wel genoeg en moet je zelf maar zien te raden of je nieuwe berichten hebt), kortom: het is kut, het is bagger.

Daarom: rooten -> stock Android erop zetten en genieten van Android zoals Google het bedoeld heeft. Snel, vloeiend, mooi en makkelijk.
Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
pi_121207494
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
pi_121207904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:27 schreef robertapeldoorn het volgende:
Krijg sowieso t idee dat hele google ondersteuning dr uit geropt is. Kan geen google accounts ofzo toevoegen. Snap er nog geen drol van.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=629375&page=2
quote:
I have the correct Gapps zip folder
download this Gapps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on your device. boot into recovery mode and select "Flash from SD card". Then you'll see "gapps-mdpi-tiny-20101020-signed.zip" and Select it. Install and reboot and you should be good and see all your Google apps.
--- ҉ ---
pi_121208010
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:37 schreef Wells.p het volgende:
ps file to your computer and copy and paste onto the root (paste on the device root not in any folder) on you
Oh! Top! Probeer nu sowieso even andere rom (die ik er beter uit vind zien).

vind wel erg uitvogelen. Wat is nu het verschil tussen een kenel, rom, enzovoort.
Maar met tutorails volgen kom ik dr wel tot nu toe.
pi_121208502
Zijn er nog meer mensen die sinds de jellybean update een probleem hebben met de home button en unlock ring in het lockscreen? Soms reageert mijn home button niet, als ik het toestel dan ff in stand-by zet en meteen weer wakker maak dan doet ie het weer gewoon. En soms weigert de loskrijg naar boven te gaan waardoor ik hem niet kan inlokken.. ook dit is simpel op te lossen door de aan/uit knop ff in te drukken en dan doet ie het gewoon.. maar wel irritant.

Verder vind ik dat HTC wannabe itunes programma helemaal kut.. kan ik hem nu niet meer als harddisk op mijn computer zien?
pi_121209451
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
pi_121210016
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:18 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik spam wel veel. Maar god. Wat een gezeur. Op dit moment goede rom en alles. Maar Whatsapp heeft dr nu geen zin meer in.
Wat flauw, van whatsapp
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:59:25 #43
4734 MacBright
virtual travels
pi_121211377
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Wells.p het volgende:

Wat slecht van HTC, door het verhaal hier boven laad de batterij niet meer op. Dus ik bel HTC om te vragen wat het kost om een batterij te vervangen. Krijg ik als antwoord: omdat er water schade is geweest repareren we hem niet meer want dat valt niet onder de garantie waar op ik zeg ik wil gewoon weten wat het kost om te vervangen waarop hij zegt misschien kan je naar de verzekering :s WTF ik wil hem gewoon laten vervangen en er voor betalen......
Wil ik eigenlijk ook wel weten.
Ik schuif mijn toestellen altijd door. Nieuwe batterij, en ze kunnen nog een hele tijd mee.
Maar hoe dat straks bij de One X moet?
virtual anything is possible
pi_121217039
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121221217
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 01:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb die Quadrand Standard benchmark gedaan, kom uit op 1322 :')

HTC Desire Z jwz
WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
pi_121222339
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 10:02 schreef Phone het volgende:

[..]

WTF waar gaat dit over :?

de jeugd van tegenwoordig :')
Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121222615
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 11:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gast huil niet zo. Je klinkt heel erg gefrustreerd, doe er iets aan.
alweer: waar heb je het over :?
  zondag 6 januari 2013 @ 14:16:00 #48
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121227770
Goed, ik vind m'n HOX dus kut. Echter, ik heb een lease constructie, maar die telefoon is kadoek gegaan. Via de verzekering geld gekregen en bij CoolBlue een nieuwe besteld. Waar moet ik nou zijn voor garantie?

Klacht is een belachelijk hoog batterij verbruik. Zat vanmorgen een half uurtje te internetten op wifi, koste me 15% batterij....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 16:19:44 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121230123
Half uurtje internetten voor 15% en dan klagen?
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_121230297
Tja mijn back-up Nokia doet 2 weken met de accu en is binnen 5 seconden opgestart.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_121230468
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
Ga dan maar weer snel terug naar een Nokia zonder touchscreen, dan kan je weer een paar dagen met je batterij. Dat je voor de rest dan ook niks kan behalve sms'en en bellen, tjah, dat is dan maar zo - je hoeft dan in ieder geval niet elke dag een stopcontact te zoeken.
Ik snap dat gejengel van mensen sowieso niet
Boefuckinghoe dat je elke dag je telefoon moet opladen. Als je gaat slapen steek je hem in en als je wakker wordt haal je hem uit het stopcontact.
Als ie gedurende de dag al leeg is, snap ik dat het klachtwaardig is, maar bijna altijd overleeft zo'n telefoon gewoon een hele dag en hoef je 'm alleen maar elke nacht op te laden. No big deal lijkt me.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 6 januari 2013 @ 17:15:51 #52
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231158
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
pi_121231372
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja precies, wie kan een telefoon van 400+ euro betalen maar dan niet even ergens een stopcontact vinden...
Als die inderdaad midden op de dag al leeg is, is het wel vervelend ja, maar de mensen die daarover klagen luisteren muziek via Spotify via 3G en hebben 50 minuten per uur hun scherm aan voor Whatsapp - no shit dat die dan snel leeg is. Op een Nokia doe je ook niks, je kan er niks mee behalve het pure concept van een telefoon + sms, geen wonder dat die dan 2 weken meegaat en binnen een paar seconden is opgestart. Als ik data op mijn One X uitzet en hem puur als telefoon zou gebruiken kon ik er makkelijk een week mee, geen Whatsapp/muziek/internet/games/mail/kalender met online sync/etc...
Feit is wel dat de technologie van batterijen behoorlijk stagneert. Telefoons gaan alleen maar meer en meer mogelijkheden krijgen en waarschijnlijk ook helderdere en scherpere schermen.

Maar het klopt zeker wat je zegt. Ik werk als telefoonverkoper en krijg regelmatig (veelal oudere) mensen die met hun telefoon terugkomen en vloeken en tieren dat hun telefoon maar anderhalve dag meegaat. Ja goh, groter scherm, internet, kleurenscherm, achtergrondprocessen. Als ik een batterij van een Nokia 3310 in een smartphone zou stoppen zou de telefoon al na een uur leeg zijn. Maar zo ver nadenken is te veel gevraagd voor dat volk.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_121231780
Ja de accu-techniek gaat niet zo snel als de andere innovaties.
pi_121231907
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef robertapeldoorn het volgende:

[..]

Jij weet er meer van. Het is me gelukt om Android te installeren. Maar in die bovengenoemde ROM zit geen Google Play store... Hmm, hoe is dat op te lossen?
A; gelukt ondertussen? Je moet naar Instellingen > Over de telefoon > Software updates ("alle updates" aanvinken) en dan kan je het Google Apps (vaak afgekort tot gapps) package donwloaden waar de standaard Google apps als playstore en gmail inzitten. Mocht je meer hulp nodig hebben, dan vraag je t maar ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 17:32:09 #56
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121231916
Eigenlijk valt de accu-innovatie wel mee, mijn oude, 11,9 millimeter-dikke HTC Desire met 3,7" scherm ging een dag mee en nu heb ik een dunnere, 8,9mm One X met 4,7" scherm die ook een dag mee gaat.
Het scherm en de helderheid daarvan is de helft van je verbruik, appgebruik niet erg veranderd, dus eigenlijk is het nog wel indrukwekkend.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:33:39 #57
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121231990
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:19 schreef MacorgaZ het volgende:
15% lijkt me toch niet echt normaal. 26 minuten om precies te zijn trouwens
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 17:36:21 #58
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_121232118
Via WiFi of 3G? Via WiFi is het misschien wat hoog, maar alsnog is het procentenwerk.
Als je een goede accu wil moet je wachten op de Chinese telefoons met 3000mAh, maar alsnog kom je er dan niet 2 dagen mee door, dan heb je juist dat je midden op de dag een lege accu hebt omdat je hem de vorige dag niet hebt opgeladen.
pi_121232514
WiFi, GPS en een hoge schermhelderheid vreten echt stroom hoor, echt absurd veel.
pi_121232939
Kon stroom ook maar in de vorm van Wifi komen. ;(

Dat zou geweldig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')