quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal ze even op de keukenweegschaal leggen
Kan nooit veel zijn bij jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal ze even op de keukenweegschaal leggen
TS wil weten hoeveel tieten wegenquote:
Ja want ik heb AAquote:
Dat zou nog eens interessant wezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 topic over het gewicht van piemels.
Hoe wilde je een stijve piemel gaan wegen? Slap is een beetje oneerlijk ivm bloed en vleeslullenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 topic over het gewicht van piemels.
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe wilde je een stijve piemel gaan wegen? Slap is een beetje oneerlijk ivm bloed en vleeslullen
Daar zat nog een halve liter melk in?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
Ik ken iemand die een borstverkleining heeft laten doen en van cup H/I naar D is gegaan, wat er af is gehaald was 0.8 kg per borst
Mijn arme piemelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaien
Wil jij dat voor mij komen doen? :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaien
Ik doe er niet aan mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens interessant wezen
Nee je hebt ook gespierde tieten en slappe boobiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap niet waarom dit een rare vraag zou zijn. Een cup is toch een cup? (=vaste inhoud). Dus ik zou verwachten dat dat gewoon een bepaald gewicht is.
Ja, maar wáárom zou je dit willen weten?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap niet waarom dit een rare vraag zou zijn. Een cup is toch een cup? (=vaste inhoud). Dus ik zou verwachten dat dat gewoon een bepaald gewicht is.
Nee, zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar zat nog een halve liter melk in?
Je mag het wel gokken als je 'm even vast houdt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helaas. Jij zou vast een record aantal kilo's hebben
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag het wel gokken als je 'm even vast houdt.
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik ben op zoek naar een tabel hoeveel kg tieten wegen als functie van cupmaat. Dus:
A: 200 gr
B: 1 kg
C: 3 kg
D: 4 kg
E: 6 kg
F: 9 kg
Vanaf welke gewicht krijg je een hernia?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.
Waar heb je die getallen vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.
Nee, de cup is ook gerelateerd aan de omvang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
gewoon googlenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waar heb je die getallen vandaan gehaald?
het maakt niet uit HOE vaak je het ze uitlegt, het wil er gewoon niet in he? ze willen er maar niet aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, de cup is ook gerelateerd aan de omvang.
Iemans die 80c draagt kan bijv. ook een 75d passen.
Is dat per tiet of per paar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jongetjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
het maakt niet uit HOE vaak je het ze uitlegt, het wil er gewoon niet in he? ze willen er maar niet aan
Geef nou eens antwoord:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!
Is het gewicht per stuk of per twee?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, maar wáárom zou je dit willen weten?!
Per paar neem ik aan.quote:
per paar. dus het gewicht van een gevulde bh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!
Is het gewicht per stuk of per twee?
Wat dan? Wil je er halalvlees van maken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik ben op zoek naar een tabel hoeveel kg tieten wegen als functie van cupmaat. Dus:
A: ....kg
B: ....kg
C: ....kg
D: ....kg
E: ....kg
F: ....kg
Het is geen vaste inhoud sulle!!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Nee, klopt niet, Cupmaten worden groter al naar gelang de omtrek breder gaat worden, een 70 D is kleiner dan een 90 D.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Vraag me wel af hoe die verhoudingen precies werken eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, klopt niet, Cupmaten worden groter al naar gelang de omtrek breder gaat worden, een 70 D is kleiner dan een 90 D.
Zo ver gaat mijn kennis weer niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe die verhoudingen precies werken eigenlijk.
Je meet net onder de borsten de omtrek, dat cijfer staat dan achter de cupmaat. Van 70 tot 95 gaat dat geloof ik. Maar als je bijvoorbeeld 83 cm meet, dan pak je dus 85.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag me wel af hoe die verhoudingen precies werken eigenlijk.
Ik heb deze week wel tijd om dit voor eens en altijd vast te leggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Salah-al-Din het volgende:
Van al die dozen die het hier zo goed weten heeft nog niemand een tabel gepost
Allemaal leuk als 70A kleiner is dan 100A maar dan krijgt de tabel gewoon meer kolommen. Post nu eens een tabel met gewicht! (of volume voor mijn part). Horizontaal zet je dan 70, 80, 90, 100,.... en verticaal zet je A, B, C, D, E,...
Omdat die dozen weten dat je er geen absolute getallen aan kan hangen klaphark.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:24 schreef Salah-al-Din het volgende:
Van al die dozen die het hier zo goed weten heeft nog niemand een tabel gepost
Allemaal leuk als 70A kleiner is dan 100A maar dan krijgt de tabel gewoon meer kolommen. Post nu eens een tabel met gewicht! (of volume voor mijn part). Horizontaal zet je dan 70, 80, 90, 100,.... en verticaal zet je A, B, C, D, E,...
Begin maar met je eigen moobsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb deze week wel tijd om dit voor eens en altijd vast te leggen.
Als alle vrouwelijke users nu even langs komen dan meten we de borsten even op en dan wegen we ze.
Ik gebruik alleen geen weegschaal, ik vertrouw die dingen niet.
Ik til ze zelf gewoon een stukje op, dat werkt gewoon het beste.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:10 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Interessant vraagstuk. Ik hoop dat die tabel nog gemaakt kan worden.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:59 schreef MsMessy het volgende:
http://www.wikihow.com/Weigh-Your-Breasts
De verhouding cupmaat borstomtrek vraag ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:20 schreef Fera het volgende:
maat. Van 70 tot 95 gaat dat geloof ik. Maar als je bijvoorbeeld 83 cm meet, dan pak je dus 85.
Raar dat je dat als vrouw die al zoveel jaren BH's draagt niet weet eigenlijk.quote:
Verschil tussen boven en onderwijdte van 12.5 cm is een A oplopend met 2.5 cm per extra cupmaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef MsMessy het volgende:
http://www.hunkemoller.nl/bh-maat-bepalen
Hé ik heb dat achtelijke kutsysteem ook niet bedacht en dan is het ook nog eens in elk land anders zowat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschil tussen boven en onderwijdte van 12.5 cm is een A oplopend met 2.5 cm per extra cupmaat.
Maar dan zou je zeggen dat een borst met cupmaat B even groot is bij iemand met een onderwijdte van 70 als iemand met een onderwijdte van 90
Namelijk ''15cm'' (omtrek technisch) Je zou zelfs zeggen dat die van iemand met een lagere ''onderwijdte'' dan grotere borsten heeft zelfs.
Of ik zie iets over het hoofd hier hoor, dat kan ook.![]()
Hoewel als je de onderwijdte met 5 cm verkleint je bh dan sowieso dichter op je geplakt zit... Dan krijgen je borsten logischer wijs ook minder ruimte...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hé ik heb dat achtelijke kutsysteem ook niet bedacht en dan is het ook nog eens in elk land anders zowat.
Sorry hoor, ik had goede bedoelingen hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De verhouding cupmaat borstomtrek vraag ik.
Ik weet wel dat dat getal voor de omtrek net onder de borsten geldt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had goede bedoelingen hoor.
quote:
Waarom zou ik?quote:
Wij weten in ieder geval dat er verschil tussen zit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar dat je dat als vrouw die al zoveel jaren BH's draagt niet weet eigenlijk.
En dan zijn er vrouwen die wat over mannen zitten te klagen met gebrek aan kennis over BH's
Als de omtrek groter wordt, dan wordt de ook de breedte van de borst groter. Dus die 12,5 cm diepte-verschil blijft wel hetzelfde, maar van 70 naar 90 cm omtrek wordt ook de breedte van de borst groter. Dus het volume van de borst ook. Ondanks dat de cupmaat B blijft (qua diepte) wordt het volume dus groter bij een grotere omvang, omdat de borst ook breder wordt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschil tussen boven en onderwijdte van 12.5 cm is een A oplopend met 2.5 cm per extra cupmaat.
Maar dan zou je zeggen dat een borst met cupmaat B even groot is bij iemand met een onderwijdte van 70 als iemand met een onderwijdte van 90
Namelijk ''15cm'' (omtrek technisch) Je zou zelfs zeggen dat die van iemand met een lagere ''onderwijdte'' dan grotere borsten heeft zelfs.
Of ik zie iets over het hoofd hier hoor, dat kan ook.![]()
Die gewichten lijken me nog best hoog.. de kleinste borsten wegen al bijna een halve kilo samenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:53 schreef papernote het volgende:
Borsten bestaan uit vetweefsel en bindweefsel. Echter de verhouding tussen deze twee kan verschillen. Twee vrouwen met exact dezelfde cupmaat kunnen dus borsten hebben van verschillend gewicht. Vetweefsel weegt ongeveer 0,9 gram per milliliter.
Op wikipedia kun je trouwens een grote tabel vinden met cupmaten en bijbehorende gewichten: http://en.wikipedia.org/w(...)me_and_breast_weight
[ afbeelding ]
De kleinste maat uit die tabel, de 32A, is in Europese maten een 70B.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die gewichten lijken me nog best hoog.. de kleinste borsten wegen al bijna een halve kilo samen
Ik wilde het niet perse weten maar toch bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:12 schreef MsMessy het volgende:
Als iemand het wil weten die van mij wegen zo'n anderhalve kilo per stuk(ongeveer 85H, beetje afhankelijk van het merk BH)
Tis geen 12.5 diepte verschil, maar omtrek verschilquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:34 schreef papernote het volgende:
Dus die 12,5 cm diepte-verschil blijft wel hetzelfde, maar van 70 naar 90 cm omtrek wordt ook de breedte van de borst groter. Dus het volume van de borst ook. Ondanks dat de cupmaat B blijft (qua diepte) wordt het volume dus groter bij een grotere omvang, omdat de borst ook breder wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |