quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal ze even op de keukenweegschaal leggen
Kan nooit veel zijn bij jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zal ze even op de keukenweegschaal leggen
TS wil weten hoeveel tieten wegenquote:
Ja want ik heb AAquote:
Dat zou nog eens interessant wezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 topic over het gewicht van piemels.
Hoe wilde je een stijve piemel gaan wegen? Slap is een beetje oneerlijk ivm bloed en vleeslullenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:35 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 topic over het gewicht van piemels.
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe wilde je een stijve piemel gaan wegen? Slap is een beetje oneerlijk ivm bloed en vleeslullen
Daar zat nog een halve liter melk in?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef Oognip het volgende:
Ik ken iemand die een borstverkleining heeft laten doen en van cup H/I naar D is gegaan, wat er af is gehaald was 0.8 kg per borst
Mijn arme piemelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaien
Wil jij dat voor mij komen doen? :$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Afsnijden, op de weegschaal leggen, gewicht op Fok plaatsen en er weer aan vast naaien
Ik doe er niet aan mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zou nog eens interessant wezen
Nee je hebt ook gespierde tieten en slappe boobiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap niet waarom dit een rare vraag zou zijn. Een cup is toch een cup? (=vaste inhoud). Dus ik zou verwachten dat dat gewoon een bepaald gewicht is.
Ja, maar wáárom zou je dit willen weten?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik snap niet waarom dit een rare vraag zou zijn. Een cup is toch een cup? (=vaste inhoud). Dus ik zou verwachten dat dat gewoon een bepaald gewicht is.
Nee, zelfs dat niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Daar zat nog een halve liter melk in?
Je mag het wel gokken als je 'm even vast houdt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Helaas. Jij zou vast een record aantal kilo's hebben
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag het wel gokken als je 'm even vast houdt.
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef Salah-al-Din het volgende:
Ik ben op zoek naar een tabel hoeveel kg tieten wegen als functie van cupmaat. Dus:
A: 200 gr
B: 1 kg
C: 3 kg
D: 4 kg
E: 6 kg
F: 9 kg
Vanaf welke gewicht krijg je een hernia?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.
Waar heb je die getallen vandaan gehaald?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb het even ingevuld. het zijn richtlijnen, maar zo ongeveer wegen tieten dit.
Nee, de cup is ook gerelateerd aan de omvang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:41 schreef Salah-al-Din het volgende:
gewoon googlenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waar heb je die getallen vandaan gehaald?
het maakt niet uit HOE vaak je het ze uitlegt, het wil er gewoon niet in he? ze willen er maar niet aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, de cup is ook gerelateerd aan de omvang.
Iemans die 80c draagt kan bijv. ook een 75d passen.
Is dat per tiet of per paar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:44 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Jongetjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
het maakt niet uit HOE vaak je het ze uitlegt, het wil er gewoon niet in he? ze willen er maar niet aan
Geef nou eens antwoord:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!
Is het gewicht per stuk of per twee?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:42 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, maar wáárom zou je dit willen weten?!
Per paar neem ik aan.quote:
per paar. dus het gewicht van een gevulde bh.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:49 schreef Salah-al-Din het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan!
Is het gewicht per stuk of per twee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |