PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
NEIN!!!!!quote:
Shiiiit ik mis die zwoele stemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
NEIN!!!!!
Volgende week ofzo weer. Misschien vanavond maar denk het niet.
Mijn bazige Friesche aksentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit ik mis die zwoele stem
Hangt er helemaal vanaf in wat voor formatie je hem gebruikt en welke spelers er om hem heen staan.quote:
Want? Voor 70k had ik wel wat meer verwacht, vind hem echt niet uitblinken ofzo hoor qua stats..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden zo'n onzinpost gezien
NIF, in 41212.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf in wat voor formatie je hem gebruikt en welke spelers er om hem heen staan.
En welke versie gebruik je? Zijn SIF?
Heb jij er 70k voor betaald? Paar weken geleden heb ik heb voor 50k gekocht. Is echt de koning in mijn 352-systeem, en dat geldt ook voor een aantal andere gamers hier. 10x beter dan bv Nani.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Want? Voor 70k had ik wel wat meer verwacht, vind hem echt niet uitblinken ofzo hoor qua stats..
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij er 70k voor betaald? Paar weken geleden heb ik heb voor 50k gekocht. Is echt de koning in mijn 352-systeem, en dat geldt ook voor een aantal andere spelers hier. 10x beter dan bv Nani.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.
Het is niet dat ik tussendoor geen vrouwelijk contact heb gehad.quote:
Ik wilde ooit eens met Steefie skypen maar hij durfde niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit ik mis die zwoele stem
quote:
Ik kan de partychat wel opnemen voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is niet dat ik tussendoor geen vrouwelijk contact heb gehad.![]()
[..]
Ik wilde ooit eens met Steefie skypen maar hij durfde niet.
BAM JONGEH! KUT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rijst wordt onderuit gehaald.
Ja doehoeeen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan de partychat wel opnemen voor je
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.
nvmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
LOLOLOLOL, ik heb een Vidic kunnen kopen voor 82k
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?quote:
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.quote:
Dit sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overbodenquote:
nee, betreffende usert zei dat hij NIF Bale in 4-1-2-1-2 voor 70k had gekocht...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.Wat heb ik gemist?
[..]
Dit sowieso niet.Zal wel om zijn SIF gaan, dat ie daarom veel duurder is.
Laagste BIN zit op 129k. 40k winst dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overboden
Zeker mooi!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overboden
Dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, betreffende usert zei dat hij NIF Bale in 4-1-2-1-2 voor 70k had gekocht...
quote:Al onze tijden hebben hier te komen, maar nu is er, verdwenen seizoenen niet bang voor de maaier evenmin de wind, de zon of de regen (Wij kunnen zijn zoals ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier) Baby neem mijn hand (Wees niet bang voor de maaier) We zullen in staat om te vliegen (Wees niet bang voor de maaier) Baby Ik ben je man
La, la la, la la La, la la, la la
Valentine is hier gedaan, maar nu zijn ze weg Romeo en Julia zijn samen in de eeuwigheid (Romeo en Julia)
40.000 mannen en vrouwen elke dag (Net als Romeo en Julia) 40.000 mannen en vrouwen iedere dag (Redefine geluk) Nog eens 40.000 komen elke dag (Wij kunnen zijn zoals ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier) Baby neem mijn hand (Wees niet bang voor de maaier) We zullen in staat om te vliegen (Wees niet bang voor de maaier) Baby Ik ben je man
La, la la, la la La, la la, la la
Liefde van twee is een hier, maar nu zijn ze verdwenen
Kwam de laatste nacht van verdriet En het was duidelijk dat ze kon niet verder dan de deur open was en de wind verscheen De kaarsen blies en toen verdween de gordijnen vloog en toen hij verscheen (Zeggende: "Wees niet bang")
Kom op baby (En ze was niet bang) En zij rende naar hem toe (Toen begonnen ze te vliegen) Ze keken naar achteren en nam afscheid (Ze was geworden als ze zijn) Ze had zijn hand genomen (Ze was geworden als ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier)
Don't fear the reaper?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef Zhano het volgende:
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier)
ooh.. op PS3 is die echt zo duurquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
Met kerst Robben uit een pack en nu Zlatan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?
Nou, kijk: PrideOfTheSouth heeft een Bale voor 50k gekocht, en Alovenac een 41212 voor 70kquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.Wat heb ik gemist?
[..]
Dit sowieso niet.Zal wel om zijn SIF gaan, dat ie daarom veel duurder is.
Ben nu bij m'n ma, door wat omstandigheden kan ik er een tijdje niet heen.. maar nee, nu geen vis.quote:
die Ramirez in FUTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu met Southampton H2H.
Leuk team met o.a. Lallana, Ramirez,Mayuka met 4* skills.
Foto gemaakt met je Samsung D500?quote:
haha nee met me iPhone maar zitten krassen op me camera.quote:
mazzelpik, beste wat ik ooit heb gehad is Hulkquote:
Er zijn helemaal geen Jumbo packs.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha nee met me iPhone maar zitten krassen op me camera.
hier is Robben.
[ afbeelding ]
Ik bedoel, de 70k van 41212 was gisteren de goedkoopste op de markt in zijn formatie.. Heb ook naar andere formaties gezocht, met in gedachten de prijs van de formatiekaart.. Maar kwam niet goedkoper uit.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Jumbo packs.
OMFG Elton in hetzelfde pack
#sommigemensenhebbenteveelgeluk
Lezen blijft lastig..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
Met kerst Robben uit een pack en nu Zlatan
Dit is van jaren geleden, want niemand gebruikt msn meer!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier is Robben.
[ afbeelding ]
deze was ook met Kerst.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn helemaal geen Jumbo packs.
OMFG Elton in hetzelfde pack
#sommigemensenhebbenteveelgeluk
hahahahah lag me egt kapotquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TR
Het was trouwens een troll maar dat heb ik er niet bij gezegd.
quote:
ja, heb ik soms ook last van, vooral als ook anderen op internet zitten op ons netwerk gr gr x TBakkertquote:
Yaya Toure is eigenlijk niet meer bijzonder heb die al 3x gehad nu.quote:
Ja en gisteren was dat dus niet het geval.. Goedkoopste 41212 op de markt gepakt, ook nog andere formaties gekeken met jouw voorbeeld. Maar alles kwam rond de 70k uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[..]
Nou, kijk: PrideOfTheSouth heeft een Bale voor 50k gekocht, en Alovenac een 41212 voor 70k
Terwijl een 41212 kaartje + 50k ongeveer 54k is.
Heb jij Gareth gepakt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja en gisteren was dat dus niet het geval.. Goedkoopste 41212 op de markt gepakt, ook nog andere formaties gekeken met jouw voorbeeld. Maar alles kwam rond de 70k uit.
Hij is dan ook gewoon 67k waard op de ps3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja en gisteren was dat dus niet het geval.. Goedkoopste 41212 op de markt gepakt, ook nog andere formaties gekeken met jouw voorbeeld. Maar alles kwam rond de 70k uit.
ja, dit heb ik ook al genoemd, maar dat werd weggewuifdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij is dan ook gewoon 67k waard op de ps3
Geef maar aan mij, dan haal ik Ronaldo uit een pack.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
heb nog 6.725 fifa points bewaren voor TOTY of door gaan met openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef je er zoveel geld aan uit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
jij hebt dikke mazzel met packs, dus wachten tot TOTYquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
Nu een paar nog, tot 6k ongv. en dan maandag verderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
ik had wat coins verkocht voor psn cards.quote:
Die coins waren dan meer waard dan het aantal packs dat je er nu van kan kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had wat coins verkocht voor psn cards.
had dus nog 100 euro op me account staan.
nou je moest eens weten hoeveel packs ik al heb geopend in eerdere FIFA's en alleen maar shit heb gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jij hebt dikke mazzel met packs, dus wachten tot TOTY
Ik schrok al. Ik dacht: Lindgren. lult elk kutje nat met zijn gladde praatjes.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is niet dat ik tussendoor geen vrouwelijk contact heb gehad.![]()
[..]
Ik wilde ooit eens met Steefie skypen maar hij durfde niet.
ligt er aan wat ik er uit krijg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Die coins waren dan meer waard dan het aantal packs dat je er nu van kan kopen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligt er aan wat ik er uit krijg.
aangezien ik nu al Ibra er uit heb kom ik al aardig op weg om er meer uit te halen.
Bedoel van die coins had je meer packs kunnen openen dan van het geld bedragquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
aangezien ik nu al Ibra er uit heb kom ik al aardig op weg om er meer uit te halen.
Nog meer pakjes openen nadat je Zlatan uit een pakje haalt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja oke.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bedoel van die coins had je meer packs kunnen openen dan van het geld bedrag
Zoveel geld uitgeven aan packs dan ben je echt een knuppel. Ga van dat geld naar de hoeren, een voetbalwedstrijd of concertquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Djeetje het volgende:
Ja, dat is dan ook het enige. Met mijn praatjes kom ik nog een heel eind op een avond, maar omdat ik aidslelijk ben bellen ze nooit terug.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik schrok al. Ik dacht: Lindgren. lult elk kutje nat met zijn gladde praatjes.
Welke pakjes open jij? 400c of 750c? Ik open al 2 dagen non-stop verschillende, maar heb er ook nog niets bijzonders uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak door dit TOTW weer wat meer winst met bronzes. Vannacht had ik een Songo'o 4-3-3 voor 750 en die is voor 4.2k verkocht. Met bronze packs heb ik nog steeds niet echt veel geluk, ik wacht nog altijd op een speler boven de 5k.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook het enige. Met mijn praatjes kom ik nog een heel eind op een avond, maar omdat ik aidslelijk ben bellen ze nooit terug.
Als je had gelezen dan wist je dat ik coins heb verkocht voor PSN cards.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel geld uitgeven aan packs dan ben je echt een knuppel. Ga van dat geld naar de hoeren, een voetbalwedstrijd of concert
Bijna altijd 400c maar gisteravond op de console opende ik ook een reeks 750c packs. De duurste spelers tot nu toe zijn No Byung Jun (4.2k) Forbes 4-3-3 (2.9k) Ricketts en nog een paar van 1-2k. Het is dus nog steeds wachten op een speler boven de 5k.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welke pakjes open jij? 400c of 750c? Ik open al 2 dagen non-stop verschillende, maar heb er ook nog niets bijzonders uit.
Je had die coins toch ook kunnen verkopen voor doekoe? Ik heb nog nooit een euro extra in UT gestoken ga er veel liever iets anders voor doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan wist je dat ik coins heb verkocht voor PSN cards.
Als ik bij de hoeren kon betalen met PSN cards had ik dat zeker gedaan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je had gelezen dan wist je dat ik coins heb verkocht voor PSN cards.
Ik had gister toen ik in bed lag dat tyfuslied in mijn hoofd, toen kon ik niet slapen.quote:
En Elton in het pakjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier is Robben.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier is Robben.
[ afbeelding ]
Als je maar lang genoeg zoekt glippen er wel een paar voor 150 doorheen maar meestal gaat het bieden door tot ±600quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Voor hoeveel gaat een 3-5-2 op de Xbox? ik zit mobiel en heb geen PC binnen handbereik om het te checken, en de markt afzoeken duurt ook zo lang.
Gewoon dat kaartje in de gleuf en gaan met die banaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens oneerlijk, ik open achterlijk veel pakjes maar krijg nooit iets
quote:een zilveren IF in een bronze pakje
Dan moest ik hem eerst weer op me mobiel zetten voordat ik mensen jaloers kon maken via Whatsapp.quote:
Ja discardvalue, trut. Nooit iets van waarde.quote:
Volgens mij worden de slechte spelers echt hard voor getrokken met packs.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het trouwens oneerlijk, ik open achterlijk veel pakjes maar krijg nooit iets
Ik heb dit jaar 2x Gomez en 1x Ramires gehad en een zilveren IF in een bronze pakje die niet veel waard is
Voor de rest alles onder de 5K waarde
In een bronze pakje.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja discardvalue, trut. Nooit iets van waarde.
Lekker belangrijk, ik heb liever een Benzia ofzo.quote:
Klopt, ik heb tot nu toe 2x Neymar gehad, 1x Iniesta, 1x Xavi, RvP, Reina, Buffon...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij worden de slechte spelers echt hard voor getrokken met packs.
Ja echtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij worden de slechte spelers echt hard voor getrokken met packs.
Ik alleen Mascheranoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot nu toe 2x Neymar gehad, 1x Iniesta, 1x Xavi, RvP, Reina, Buffon...
Oh Reina heb ik ook weleens in een pack gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot nu toe 2x Neymar gehad, 1x Iniesta, 1x Xavi, RvP, Reina, Buffon...
Ik heb van de grote 5 (Benzia, Opara, Wellington Silva, Trundle en Osborne) alleen Benzia gehad na zoveel packsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik heb liever een Benzia ofzo.
Lijkt me wel. Ik heb in al mijn packs 400k en seasonticketpacks nog nooit een duurdere speler dan Mascherano gehad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja echtzo houden ze die mensen geinteresseerd in het spel
Ik vond hem vorig jaar erg fijn, maar dit jaar heb ik hem ipv Pato in mijn 4222 gezet en het hele team functioneerde niet meer. Ik zette Pato terug en het liep plots weer (Jovetic andere spits).quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij waren de vorige eigenaars niet zo goedCavani is echt een eindbaas
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft zichzelf opgelicht voor 500 coins
Ik verkocht iemand 200k ofzo, liet hij mij zn 352 ST Callejon kopen, twv 7kquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren 100k aan iemand verkocht die maar 4.50 ipv 12 euro had gestort, dus gaf hem maar 40k.. vandaag de rest binnen gekregen en een tweede kaart van hem gekocht voor 59.5k BIN.
Stel nou dat hij dit leest en dat er morgen 2 mannetjes van de politie voor je deur staan, o grutjes wat spannend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef DutchSL het volgende:
Gisteren 100k aan iemand verkocht die maar 4.50 ipv 12 euro had gestort, dus gaf hem maar 40k.. vandaag de rest binnen gekregen en een tweede kaart van hem gekocht voor 59.5k BIN.
Ja zo stom he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik verkocht iemand 200k ofzo, liet hij mij zn 352 ST Callejon kopen, twv 7k
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Stel nou dat hij dit leest en dat er morgen 2 mannetjes van de politie voor je deur staan, o grutjes wat spannend.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik verkocht iemand 200k ofzo, liet hij mij zn 352 ST Callejon kopen, twv 7k
weet je dat nog joh?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik weet nog dat ik een tijd geleden heerlijk kon handelen in Van der Vaart.
Alles kopen voor of onder 5k en voor 5.5k verkopen en 41212 voor ongeveer 6-7k geloof ik.
Nu is hij geen drol meer waard.
Trendsetterquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef vandermar het volgende:
Ik kocht hem voor 250K en is nu 100K duurder
Zo had ik ook een paar spelers. Kieran Richardson toen hij wat duurder was, Defoe, Djourou etc.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Alles kopen voor of onder 5k en voor 5.5k verkopen en 41212 voor ongeveer 6-7k geloof ik.
Vorig jaar had je spelers die 12k waard waren in het begin die rond deze tijd bijna discard value waren, zoals Etherington en Abidalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kopiërenquote:
Als de dag van gisteren man, serieusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Daar zit ik wel over te prakkedenken 150K profitzquote:
Op de Xbox 425kquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Reemi het volgende:
Kilootje Higuains erbij? Mag het ietsje meer zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:19 schreef Reemi het volgende:
Ik had ook 4x FabregasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En 3x Benzema.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kilootje Higuains erbij? Mag het ietsje meer zijn?
Hij is gewoon fucking goed, beetje beukenquote:
Ik mis de Fifa 10- tijd waar ik in het begin niks snapte van FUT en met Chamakh en Suarez iedereen verkrachtte en dat ik aan het einde van Fifa 10 achter de 59e minuut-methode kwam en nog wat leuke koopjes binnen haalde, terwijl mijn vrienden van niks wistenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Beter maken ze volgend jaar FUT weer leuk. Ik mis die goede oude FIFA 12-tijd.
Zerg Rushquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking goed, beetje beuken
quote:
Welk nummer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef BDIL het volgende:
[..]Ook in die montage na een wedstrijd als je POTM bent
Agbonlahor - Mayukaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
Lukaku dan ook maar verkopen, moet een ander koppel in de spits nu
Ik was begin FIFA 12 een fucking mongool, snapte er echt nog geen zak van.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik mis de Fifa 10- tijd waar ik in het begin niks snapte van FUT en met Chamakh en Suarez iedereen verkrachtte en dat ik aan het einde van Fifa 10 achter de 59e minuut-methode kwam en nog wat leuke koopjes binnen haalde, terwijl mijn vrienden van niks wisten.
Wat heb ik er toen van genoten, zeg.
ZIjn niet zelfde clubquote:
FIFA 11 > alles, wat had ik toen veel goede deals (en ook best wel veel geluk in packs) Vorig jaar heb ik nog best veel goede spelers in gold packs gehad terwijl ik niet eens veel opende.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:24 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik mis de Fifa 10- tijd waar ik in het begin niks snapte van FUT en met Chamakh en Suarez iedereen verkrachtte en dat ik aan het einde van Fifa 10 achter de 59e minuut-methode kwam en nog wat leuke koopjes binnen haalde, terwijl mijn vrienden van niks wisten.
Wat heb ik er toen van genoten, zeg.
In fifa 12 begon ik FUT pas te snappen en kreeg ik er plezier in.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was begin FIFA 12 een fucking mongool, snapte er echt nog geen zak van.
quote:Error 500:
Sorry, this server is unavailable at the moment. Please try and reload the page in 30 seconds.
Désolé, nous rencontrons actuellement des problèmes techniques.
Wir haben momentan technische Probleme und bitten um Entschuldigung.
We are currently experiencing higher than normal load. We are working to resolve this quickly.
Nous travaillons à les résoudre aussi rapidement que possible.
Wir versuchen diese so schnell wie möglich zu lösen.
You can still enjoy EA SPORTS news, blogs, video, game tips and more at the following franchise destinations:
Vous pouvez tout de même profiter des nouvelles du monde de EA SPORTS Football, blogs, vidéos, conseils de jeu et plus encore aux destinations suivantes:
Sie können jedoch weiterhin die EA SPORTS [EA SPORTS FOOTBALL WORLD] Nachrichten, Blogseiten, Videos, Spielanleitungen und vieles mehr unter der folgenden Lizenzadresse abrufen:
Tijd voor een nieuwe fut website.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zitten er debielen op Futhead zeg.
Mayuka - die-neger-van-utregt straksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
ZIjn niet zelfde club
Maar ik doe goedkoper
Die grijs werd gedraaid op de radioquote:
quote:
Met een beetje geluk krijgt Debuchy nog een UP naar z'n IF stats ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa
Cabaye
Debuchy.
Leuke rechterkant met triple links.
Die is al sinds het begin vrij duur, ik had hem in 1 van mijn allereerste silver packsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ooit eens gekocht, nu laagste bin 3k.
Die filmpjes van hem zijn ook niet meer wat het geweest is. Kon er 'vroeger' nog wel om lachen, maar dit soort aids.quote:
Dat zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijgt Debuchy nog een UP naar z'n IF stats ook.
BDIL, hij kreeg een ban volgens mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:57 schreef Luukiee09 het volgende:
Iemand wel is die chinese accounts met veel msp gebruikt?
zelfdequote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was begin FIFA 12 een fucking mongool, snapte er echt nog geen zak van.
Dia accounts worden altijd geband, console niet toch?quote:
ajax uitshirt 4.5K Echt debielquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is al sinds het begin vrij duur, ik had hem in 1 van mijn allereerste silver packsDe Celtic kits zijn nog steeds meer dan 6k
En dan doet hij alsof het RvP om de 'Money' gingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem zijn ook niet meer wat het geweest is. Kon er 'vroeger' nog wel om lachen, maar dit soort aids.
quote:
Hebben we nu dus geen kudt aanquote:Bayern Munich have secured the services of Jan Kirchhoff from Mainz on a free transfer at the end of the 2012-13 season.
Die CB heeft dan 3 versies in FUT.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe bevestigde* transfers
*volgens goal.com
Ik 2 in de laatste 100-150quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Lindgren. het volgende:
Sick. Drie bronze packs achter elkaar squad fitness.
Zit niet in FUT, nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Matuzalem naar Genoa, maar zit niet in Chuzzz
Nee dat is SWAG man, je snapt het niet!quote:
Ja, achteruitgang imo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/ nieuwe layout?
die navigatiebalk
Verzonnen verhalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Vierde pack op rij Squad fitness, wat is dezen.
post jij daar ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen
Dit is KLB niet
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
Vierde pack op rij Squad fitness, wat is dezen.
Ook niet op futhead?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Matuzalem naar Genoa, maar zit niet in Chuzzz
Het was geen garp. Als ik verzonnen verhalen wil posten kijk ik even in je PoHi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verzonnen verhalen
Dit is KLB niet
Uiteraard, dat maakt mijn dag goed.quote:
Dat plaatje is van futhead.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Nu nog een dure speler.
[..]
Ook niet op futhead?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Uiteraard, dat maakt mijn dag goed.
Ja want ik post heel veel verhalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het was geen garp. Als ik verzonnen verhalen wil posten kijk ik even in je PoHi.
Haha ja die ene keer dat je neefje moest voetballen en blauw wit dat zijn echt sukkels xDquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik post heel veel verhalen
Hij is 0 weight dus hij kan wel in packs komen. Geen idee wanneer de transfers uitkomen maar die kwamen vorig jaar voor de UPs. Ik weet niet meer wanneer de nieuwe bronzes kwamen vorig jaar trouwens.quote:
Uhm, die puush maakte ik van futhead?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Nu nog een dure speler.
[..]
Ook niet op futhead?
Frisia.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha ja die ene keer dat je neefje moest voetballen en blauw wit dat zijn echt sukkels xD
Nee, NA spelers kunnen volgens mij niet in packs komen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 0 weight dus hij kan wel in packs komen. Geen idee wanneer de transfers uitkomen maar die kwamen vorig jaar voor de UPs. Ik weet niet meer wanneer de nieuwe bronzes kwamen vorig jaar trouwens.
Nee, die is voorzitter. Leen van Frisia toch.quote:
Volgens mij wel omdat ze een kaart hebben (maar dat weet ik niet zeker) Vorig jaar stond Felipe Melo niet op futhead maar toch kwam hij in het spel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, NA spelers kunnen volgens mij niet in packs komen.Alleen 0-weights die wel een positie hebben.
Leen Bakkerquote:
Die juist wel, zij hebben posities toegewezen gekregen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:13 schreef Ajacied7 het volgende:
In dat geval zouden Rekik, Ake en Piazon ook nooit in het spel kunnen komen.
Laat even zien waar het op uit komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat vast niet richting 600K
[..]
Leen Bakker
Door Futhead jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die juist wel, zij hebben posities toegewezen gekregen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die is voorzitter. Leen van Frisia toch.
Oke.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso van dat seizoen ja!!!!!!!!!! Alles kwam transfervrij binnen, het is begonnen met Lazovic en dat soort aankopen aan het begin van de eeuw
Als mensen dan toch proberen grappig te zijn moeten ze wel de ins en outs weten.
Kssstquote:
Tijdperk Bosz en Gullit. Dat heeft Feyenoord genaaid. "We halen goede spelers want dan worden we kampioen en halen we de champions league en worden we rijk" Wat een business planquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso van dat seizoen ja!!!!!!!!!! Alles kwam transfervrij binnen, het is begonnen met Lazovic en dat soort aankopen aan het begin van de eeuw
Als mensen dan toch proberen grappig te zijn moeten ze wel de ins en outs weten.
JA JONGEquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
Thorb ik staak effe xbox kom later wel online
Jij houd je ook bezig met alle bullshit welke maar een beetje relevant isquote:
Gelukkig nieuwjaar nog he ouwe pikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij houd je ook bezig met alle bullshit welke maar een beetje relevant is
insgelijksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar nog he ouwe pik
Lekker 20 spelers halen voor een miljoen per stukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijdperk Bosz en Gullit. Dat heeft Feyenoord genaaid. "We halen goede spelers want dan worden we kampioen en halen we de champions league en worden we rijk" Wat een business plan
Jezus wat triest.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Er kwam nog 1K bij en gelijk op expired
Ik heb hem in mijn teamquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:24 schreef BDIL het volgende:
McClean is naar Ipswich voor rest van seizoenDie stijgt sws
Ik heb gisteren Grabban en Lines gekocht voor mijn bronzen team.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem in mijn teamMaar Jenas is ook nog niet duurder geworden sinds hij in de Championship speelt.
Wat voor bronze team, die met Benzia en Trundle?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Grabban en Lines gekocht voor mijn bronzen team.Lines zijn eerste balcontact was een vrije trap van een meter of 30 die erin vloog.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar lees de comments van die mensen op futhead
met die ben ik het wel eensquote:Gary Gardner has scored 1 goal in 20 professional games, has 79 shooting, Powell is younger, scored 15 goals, including a screamer at Wembley and a drive outside the box for Man Utd.... 57 shooting. WHERE DO EA GET THESE PEOPLE
Alleen omdat hij voor ManU speeltquote:
Klinkt als PSV de laatste jarenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijdperk Bosz en Gullit. Dat heeft Feyenoord genaaid. "We halen goede spelers want dan worden we kampioen en halen we de champions league en worden we rijk" Wat een business plan
Ik heb Powell bijna nooit zien spelen maar bij zijn debuut voor Man Utd scoorde hij meteen met een schot van 20 meter. 57 shooting is dan wel weinig omdat hij voor Crewe een aantal mooie goals scoorde (en die goal waardoor hij zijn SIF kreeg met 84 shooting)quote:
United volgde hem al wat langer(vanaf zijn 16e ofzo). Heb al wel vaker wedstrijden gezien, maar heeft een beetje een speelstijl tussen die van Cleverley, Scholes en Rooney in...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Powell bijna nooit zien spelen maar bij zijn debuut voor Man Utd scoorde hij meteen met een schot van 20 meter. 57 shooting is dan wel weinig omdat hij voor Crewe een aantal mooie goals scoorde (en die goal waardoor hij zijn SIF kreeg met 84 shooting)
Overigens heeft Gardner voor Aston Villa 2 wel goals gemaakt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat voor bronze team, die met Benzia en Trundle?Ja, Lines is wel echt goed. Beter dan Coke in ieder geval.
Mensen op het EA forum klagen nu zelfs al als je Osborne/Pearce als CBs hebtquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mildenhall maakte 2 gigantische blunders waaronder deze: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/147422078
[..]
Mensen op het EA forum klagen nu zelfs al als je Osborne/Pearce als CBs hebtIk heb Pearce vervangen voor Smith en die scoort veel voor een CB (17 wedstrijden, 8 goals) Ik heb nu Lee op goal want Mildenhall maakte 2 gigantische blunders waaronder deze: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/147422078
[..]
Mensen op het EA forum klagen nu zelfs al als je Osborne/Pearce als CBs hebtIk heb Pearce vervangen voor Smith en die scoort veel voor een CB (17 wedstrijden, 8 goals) Ik heb nu Lee op goal want Mildenhall maakte 2 gigantische blunders waaronder deze: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/147422078
[..]
Mensen op het EA forum klagen over alles. 3 atb is eigenlijk 5 atb, maar in het geval van 3-5-2 is het dus eigenlijk 7 atb door je CDM's.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En 4-2-3-1 is eigenlijk 9 atb want de 4 verdedigers, 2 CDMs, 2 CAMs en de CF verdedigen allemaal mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen op het EA forum klagen over alles. 3 atb is eigenlijk 5 atb, maar in het geval van 3-5-2 is het dus eigenlijk 7 atb door je CDM's.
Heb jij ook met Sirigu dat heel veel schoten via hem de goal in gaan. Ik weet dus niet of andere keepers die bal sowieso niet zouden hebben, of dat het wel blundertjes zijn. Zo vaak gaan ze via hem de goal inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen op het EA forum klagen over alles. 3 atb is eigenlijk 5 atb, maar in het geval van 3-5-2 is het dus eigenlijk 7 atb door je CDM's.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En 4-2-3-1 is eigenlijk 9 atb want de 4 verdedigers, 2 CDMs, 2 CAMs en de CF verdedigen allemaal mee.
Totaal geen last van, doet het geweldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij ook met Sirigu dat heel veel schoten via hem de goal in gaan. Ik weet dus niet of andere keepers die bal sowieso niet zouden hebben, of dat het wel blundertjes zijn. Zo vaak gaan ze via hem de goal in
Ik gebruik Sirigu momenteel niet...heb IF Marchetti. Had bij Sirigu nooit problemen, alleen liet hij af en toe wat ballen los die hij gewoon moest klemmen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb jij ook met Sirigu dat heel veel schoten via hem de goal in gaan. Ik weet dus niet of andere keepers die bal sowieso niet zouden hebben, of dat het wel blundertjes zijn. Zo vaak gaan ze via hem de goal in
kan niet volgens mij...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:44 schreef RanTheMan het volgende:
hoi.. ff vraagje.. probeer met 5 man een toernooitje te maken.. maar we willen niet spelen in de volgorde van de kalender. Hoe zet je dat uit??
Het is ook in de korte hoek, vanuit een hoek waarin de bal er nooit in zou mogen. Lloris is wel een leuke als hij wat goedkoper wordtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gebruik Sirigu momenteel niet...heb IF Marchetti. Had bij Sirigu nooit problemen, alleen liet hij af en toe wat ballen los die hij gewoon moest klemmen.
Ik scoor zelf ook vaak van afstand terwijl de keeper er nog vol aan zit..schoten zijn gewoon zwaar OP in FUT en puur door de power vliegen ze binnen en lijkt het op een blunder.
50% ongeveerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat is volgens jullie de kans dat Bale een upgrade gaat krijgen?, als ze de tendens van vorig jaar hanteren dan komt tie er wel maar ja, ik wil graag die SIF proberen, haha, hij is alleen zo duur![]()
Kans op een upgrade is wel 70% en als ze dat doen dan qua stats gelijk aan zijn SIF. Ik wacht ook nog even met kopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:55 schreef Maver24 het volgende:
Wat is volgens jullie de kans dat Bale een upgrade gaat krijgen?, als ze de tendens van vorig jaar hanteren dan komt tie er wel maar ja, ik wil graag die SIF proberen, haha, hij is alleen zo duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |