PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
NEIN!!!!!quote:
Shiiiit ik mis die zwoele stemquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
NEIN!!!!!
Volgende week ofzo weer. Misschien vanavond maar denk het niet.
Mijn bazige Friesche aksentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit ik mis die zwoele stem
Hangt er helemaal vanaf in wat voor formatie je hem gebruikt en welke spelers er om hem heen staan.quote:
Want? Voor 70k had ik wel wat meer verwacht, vind hem echt niet uitblinken ofzo hoor qua stats..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelden zo'n onzinpost gezien
NIF, in 41212.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf in wat voor formatie je hem gebruikt en welke spelers er om hem heen staan.
En welke versie gebruik je? Zijn SIF?
Heb jij er 70k voor betaald? Paar weken geleden heb ik heb voor 50k gekocht. Is echt de koning in mijn 352-systeem, en dat geldt ook voor een aantal andere gamers hier. 10x beter dan bv Nani.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Want? Voor 70k had ik wel wat meer verwacht, vind hem echt niet uitblinken ofzo hoor qua stats..
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij er 70k voor betaald? Paar weken geleden heb ik heb voor 50k gekocht. Is echt de koning in mijn 352-systeem, en dat geldt ook voor een aantal andere spelers hier. 10x beter dan bv Nani.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.
Het is niet dat ik tussendoor geen vrouwelijk contact heb gehad.quote:
Ik wilde ooit eens met Steefie skypen maar hij durfde niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shiiiit ik mis die zwoele stem
quote:
Ik kan de partychat wel opnemen voor jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is niet dat ik tussendoor geen vrouwelijk contact heb gehad.![]()
[..]
Ik wilde ooit eens met Steefie skypen maar hij durfde niet.
BAM JONGEH! KUT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:11 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rijst wordt onderuit gehaald.
Ja doehoeeen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan de partychat wel opnemen voor je
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:52 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, 41212.. Was de goedkoopste gisteren op de markt.
nvmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
LOLOLOLOL, ik heb een Vidic kunnen kopen voor 82k
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?quote:
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.quote:
Dit sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overbodenquote:
nee, betreffende usert zei dat hij NIF Bale in 4-1-2-1-2 voor 70k had gekocht...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.Wat heb ik gemist?
[..]
Dit sowieso niet.Zal wel om zijn SIF gaan, dat ie daarom veel duurder is.
Laagste BIN zit op 129k. 40k winst dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overboden
Zeker mooi!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ps3, heb er maar gewoon een wanhoopsbod op gedaan en werd maar niet overboden
Dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, betreffende usert zei dat hij NIF Bale in 4-1-2-1-2 voor 70k had gekocht...
quote:Al onze tijden hebben hier te komen, maar nu is er, verdwenen seizoenen niet bang voor de maaier evenmin de wind, de zon of de regen (Wij kunnen zijn zoals ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier) Baby neem mijn hand (Wees niet bang voor de maaier) We zullen in staat om te vliegen (Wees niet bang voor de maaier) Baby Ik ben je man
La, la la, la la La, la la, la la
Valentine is hier gedaan, maar nu zijn ze weg Romeo en Julia zijn samen in de eeuwigheid (Romeo en Julia)
40.000 mannen en vrouwen elke dag (Net als Romeo en Julia) 40.000 mannen en vrouwen iedere dag (Redefine geluk) Nog eens 40.000 komen elke dag (Wij kunnen zijn zoals ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier) Baby neem mijn hand (Wees niet bang voor de maaier) We zullen in staat om te vliegen (Wees niet bang voor de maaier) Baby Ik ben je man
La, la la, la la La, la la, la la
Liefde van twee is een hier, maar nu zijn ze verdwenen
Kwam de laatste nacht van verdriet En het was duidelijk dat ze kon niet verder dan de deur open was en de wind verscheen De kaarsen blies en toen verdween de gordijnen vloog en toen hij verscheen (Zeggende: "Wees niet bang")
Kom op baby (En ze was niet bang) En zij rende naar hem toe (Toen begonnen ze te vliegen) Ze keken naar achteren en nam afscheid (Ze was geworden als ze zijn) Ze had zijn hand genomen (Ze was geworden als ze zijn)
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier)
Don't fear the reaper?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef Zhano het volgende:
Kom op baby (Wees niet bang voor de maaier)
ooh.. op PS3 is die echt zo duurquote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
Met kerst Robben uit een pack en nu Zlatan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
deze smiley toch omdat Bale in 4-1-2-1-2 helemaal niet functioneert?
Nou, kijk: PrideOfTheSouth heeft een Bale voor 50k gekocht, en Alovenac een 41212 voor 70kquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om helemaal terug te lezen.Wat heb ik gemist?
[..]
Dit sowieso niet.Zal wel om zijn SIF gaan, dat ie daarom veel duurder is.
Ben nu bij m'n ma, door wat omstandigheden kan ik er een tijdje niet heen.. maar nee, nu geen vis.quote:
die Ramirez in FUTquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik speel nu met Southampton H2H.
Leuk team met o.a. Lallana, Ramirez,Mayuka met 4* skills.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |