Ik ook... ben met NSMBU een beetje door de eerste 6 werelden heen gerushed en al een paar dagen niet aangeraakt nu. Moet nu verder met de luchtwereldquote:
Ja die heb ik ook, kut is dat inderdaad, had ik dat geweten had ik gewoon 8 gekocht toenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ben echt benieuwd naar Mario party 10.
Mario party 9 op de Wii hebben ze echt verneukt door dat je niet los op een bord loopt, maar iedereen bij elkaar in een wagentje zit.
Ik had wel ergens gelezen dat ze dat nu weer aangepast hebben.
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:quote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Zit er over te twijfelen eentje aan te schaffen, maar om hem nu voor alleen mario-u al te kopen
is iets teveel van het goede.
Maar als er nu veel classics te downloaden zijn, komt die er miss toch eerder
http://www.nintendolife.com/wiiu-eshop/gamesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Mm toch nog maar even wachten tot na de E3 dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:
Puddle
Nano Assault
Might Switch Force
Trine 2
Little Inferno
Chasing Aurora
Wat betreft Virtual Console: via het Wii-menu heb je toegang tot de Wii Virtual Console. Wii U heeft er zelf nog geen.
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef DJ_ het volgende:
en het dat hele wii emulatie gebeuren om je virtual console te gebruiken vind ik ook belachelijk
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.
De Virtual Console spellen zijn in een emulator verpakt die op Wii-code draait en de Wii U heeft een speciale mode daarvoor. Het verpakken in een nieuw Wii U jasje is dus eigenlijk onnodige moeite.
dit dus, en daarbij is de classic controller van de wii maar onhandig met dat hele koppel gebeuren aan je wiimote.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Baby yoshi's zijn ook zo leukvooral omdat ze op dat muziekje meezingen
Oh jaa, zo leuk idd! Want ik vind ze niet altijd even handig tbh, maar door dat meezingen neem ik die schattige beeb dan toch maar mee!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen idd
En jawel:quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En jawel:
http://www.gamesradar.com(...)t-gamepad-only-play/
Ik kreeg het goede nieuws net per Whatsapp en nu log ik speciaal in op FOK! om een dansje te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En jawel:
http://www.gamesradar.com(...)t-gamepad-only-play/
Kan je die zo inbouwenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is waar ik op zat te wachten:
[ afbeelding ]
4000 mAh tegenover de 1500 van de originele accu
Niet in de normale winkel denk ik zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je in NL eigenlijk wel Nyko-accessoires kopen?
Die vervangt zo de originele accu ja. Kwestie van openschroeven (mini-schroevendraaiertje wordt meegeleverd als het goed is) en vervangen.quote:
Je vindt de multiplayer maar niks?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef matthijst het volgende:
Heb CODII singpleplayer uitgespeeld, meesterlijke spel!
Iemand nog interesse, PM me ff?
35 incl. verzenden.
Nee, maar hou sowieso niet van MP FPS-en, dus ik ben geen goede graadmeterquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:41 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je vindt de multiplayer maar niks?
Ja ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef matthijst het volgende:
Heb CODII singpleplayer uitgespeeld, meesterlijke spel!
Iemand nog interesse, PM me ff?
35 incl. verzenden.
Wii Fit U weet ik nog niet, twijfel wel want heb toch al zo'n balanceboard van Wii Fit maar ook natuurlijk een sportschoolabbo dus doe er niet heel veel mee. Soms wel ff grappig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu Mario en Nintendoland, mijn volgende aankopen gaan Lego City Undercover worden en Wii Fit U
Hoi, ja BO2 idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja ikke!
Black Ops 2 neem ik aan he?
Zeer nice, en het goede nieuws van virutal console op de wii-pad erbijquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vervangt zo de originele accu ja. Kwestie van openschroeven (mini-schroevendraaiertje wordt meegeleverd als het goed is) en vervangen.
Nintendo's eigen accu is verrassend klein, veel loze ruimte:
[ afbeelding ]
Nyko's accu speelt handig in op die lege ruimte en maakte dus een grotere accu met meer capaciteit
Mario & Friends-figurine.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Ik heb zojuist even al mn spellen gecheckt op ongebruikte sterren codes, had er nog een hoop niet gebruikt. Welja, allemaal geregistreerd nu. Stuk of 15. Mn totaal komt uit boven de 7000 nu, welke me de optie geeft om 1 van de 2 leuke items te kopen. Een Wii SNES controller, voor dat retro gevoel of het Mario&Friends figurine. Een lastige keus voor mij.
Wat raden jullie aan?
Een Wii SNES controllerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Ik heb zojuist even al mn spellen gecheckt op ongebruikte sterren codes, had er nog een hoop niet gebruikt. Welja, allemaal geregistreerd nu. Stuk of 15. Mn totaal komt uit boven de 7000 nu, welke me de optie geeft om 1 van de 2 leuke items te kopen. Een Wii SNES controller, voor dat retro gevoel of het Mario&Friends figurine. Een lastige keus voor mij.
Wat raden jullie aan?
SNES-controller, ben zelf aan het sparen voor dat ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Wat raden jullie aan?
als je denkt dat je de snes controller gaat gebruiken dan zeker die, zo niet dan de figurine!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Wat raden jullie aan?
Aww? D: Ik heb 'm nog steeds niet.. Wel besteld bij een UK site, maar ja, het is hier bestellen voor wat, 60 euro? Terwijl ik 'm daarvandaan heb voor ¤40.. Dus goeeed. Ik wacht wel. Gister alle prijzen gehaald in NintendoLand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:01 schreef overcast666 het volgende:
Morgen krijg ik Ninja Gaiden 3: Razor's Edge binnen!
Eindelijk weer op een Nintendo console
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die discussie heb ik vaker gehad met mensenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef Herr.Flick het volgende:
Dan heb je hem ook nog niet uitgespeeld!
Als je op menu klikt en dan op sterrenmunten klikt zie je waar je iets nog mist.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij hebben gister NSMBU uitgespeeldNu nog de overige muntjes vinden! In 2 werelden hebben we nog paar ontbrekende muntjes, en in alle landen waar we wel alle muntjes hebben kregen we geen melding dat hij complete is dus waarschijnlijk nog een geheime uitgang ergens vinden!
Klopt, maar zo'n hokje kan helemaal vol zijn maar dan mis je nog een geheim level ergen want ik krijg geen melding dat ik alle sterren in die wereld hebquote:Op zondag 13 januari 2013 14:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je op menu klikt en dan op sterrenmunten klikt zie je waar je iets nog mist.
Ergens in het start-menu gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe sla je met Mario tussendoor op ?
Ik kan het serieus niet vinden, had eindelijk dat kut spookhuislevel uitgespeeld.
Kan alleen als je Bowser verslagen hebt, anders is het enkel opslaan na de kastelen. Wel kun je het spel onderbreken zodat je op dat punt kunt verder gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb alle opties in dat startmenu doorzocht, maar kon niks vinden hoor.
Dat stond toch ook overal? Je hebt toch wel die console unboxings en reviews gecheckt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit vandaag tegen, vond het al zo'n gekke lege plek, maar dat is dus voor NFC. Duh.
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stond toch ook overal? Je hebt toch wel die console unboxings en reviews gecheckt?
Arme Iwata...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.
Ik had het ook niet gezien en dacht dat het iets van een touchpad wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.
zijn anders zat mensen die een auto kopen en niet weten wat voor opties er op zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kunnen jullie iets hebben en dan de helft niet weten wat het kan en hoe het werkt?
Je weet bij je auto toch ook hoe en wat?
Zo koop ik Nintendo-games om Mario te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn anders zat mensen die een auto kopen en niet weten wat voor opties er op zitten.
ze kopen een auto om mee te rijden en die vinden ze toevallig mooi, verder kijken ze niet.
Fixed*quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo koop ik Nintendo-games om Mario & Zelda te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.
Hoop niet dat ze dat gaan doen. Dan ben je een paar honderd euro kwijt voor het hele spelquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo koop ik Nintendo-games om Mario te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.
Maar die pokemon als echte figurines is wel vet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat gaan doen. Dan ben je een paar honderd euro kwijt voor het hele spel
Eerder 700 met generatie 6 erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die pokemon als echte figurines is wel vet!
Koop je ze alle 500 (?)
Neequote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kunnen jullie iets hebben en dan de helft niet weten wat het kan en hoe het werkt?
Je weet bij je auto toch ook hoe en wat?
Ik schat jou toch wel zo in Shar!quote:
Okay van een auto misschien wel, maar heb sinds 2 dagen weer een nieuwe telefoon en daar zal genoeg zooi op zitten wat ik niet weet qua functies, puur omdat telefoons mij niet zoveel boeien omdat ik toch te vaak moet wisselenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik schat jou toch wel zo in Shar!
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay van een auto misschien wel, maar heb sinds 2 dagen weer een nieuwe telefoon en daar zal genoeg zooi op zitten wat ik niet weet qua functies, puur omdat telefoons mij niet zoveel boeien omdat ik toch te vaak moet wisselen
Ik wissel om het half jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!
Die lijkt me echt zo tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel zo'n beetje klaar zijn met alles vinden in mario, geen idee nog welke game hierna. Ik wil eigenlijk wachten tot lego undercover
Verzet ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!
Maar is jou wat bekend over wat je kunt bouwen? Kan ik gewoon los een auto of heli bouwen of heb je alleen die wagens die rond rijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mij ookmaar duurt nog even voordat hij er is
Geen idee, we zullen het zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is jou wat bekend over wat je kunt bouwen? Kan ik gewoon los een auto of heli bouwen of heb je alleen die wagens die rond rijden.
laten we gaan wijzen naar AQ en hem uitlachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het zien
Ohnee wait, JIJ HEBT GEEN WII U!
Ik zal het zien
Niet uitlachen, dat is stomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
laten we gaan wijzen naar AQ en hem uitlachen.
Oh wacht, ik heb er ook geen
Is ook logischquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Pheno het volgende:
Precies. Ik heb nog geduld. Wachten op een leuke bundel (met leuke prijs). Toch genoeg te gamen deze maanden
30ste toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Mwah, was eerst bang dat het pas zomer werd. Heb nog wel het een en ander te spelen tot die komt. En volgende maand Rayman Legends maar kopen denk ik.
Ik lees trouwens 17/18 maart ergens voor Lego City
de muziek als je baby yoshi hebtquote:Op zondag 20 januari 2013 04:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Neem een Yoshi mee, dan is de muziek awesome
'WiiU has no gamez!'quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef So_Surreal het volgende:
Leuke lijst met upcoming Wii U releases
http://www.ign.com/games/upcoming/wii-u
quote:Nintendo kondigt vandaag een nieuwe wereldwijde aflevering van Nintendo Direct aan. In deze ‘Wii U Direct – Nintendo-spellen’ zal Nintendo-directeur Satoru Iwata een blik op toekomstige Wii U-software en -diensten van Nintendo presenteren. De presentatie zal op 23 januari om 15:00 op de Nintendo Direct-site worden uitgezonden.
Die kwam toch sowieso niet? Omdat hun haat hebben op de slakke CPU van de WiiU ?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef Klonk het volgende:
Metro last light zou ik een vraagteken achter zetten. Uitgever zit in de problemen.
Oh morgen pas. Ik was al hypedquote:
vind het jammer dat de gamepad in dat spel weinig functies toevoegd, wapens kiezen ofzo had me wel relaxt gelekenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
Net Assassins creed 3 uitgespeeld... Heel het spel met de pro controller gespeeld. Tik net de 20 uur aan... Met maar één oplaadbeurt en dat was voordat ik ermee speelde.
Hulde voor nintendo!
Morgen "nintendogames" direct.. Denk gewoon release data. Geen nieuwe schokkende aankondigingen
Ik vind het irritand dat je perse met 2 schermen moet spelen. Ik wil met gamepad scherm uit spelen, maar dat kan weer niet. Hopelijk in een update veranderd hetquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
vind het jammer dat de gamepad in dat spel weinig functies toevoegd, wapens kiezen ofzo had me wel relaxt geleken
dan pak je de pro controllerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik vind het irritand dat je perse met 2 schermen moet spelen. Ik wil met gamepad scherm uit spelen, maar dat kan weer niet. Hopelijk in een update veranderd het
Alleen gaat het scherm weer aan als je een knopje indrukt of beweegt. Dat zouden ze wel moeten veranderen, dathet scherm uit kan blijven.quote:Op woensdag 23 januari 2013 06:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan pak je de pro controller
als Nintendo een console met een tweede controller uitbrengt en dat als verkoopargument gebruikt dan wil ik ook dat ik er wat mee kan doen
enne, volgens mij kun je het beeldscherm van de gamepad ook uitzetten
Ik had hem voor 277 incl. Nsmu.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Met BTW vrije dagen bij Mediamarkt kun je een Premium Pack al voor 280 euro ophalen.
normaal zijn games en gameshardware uitgesloten van die acties toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Met BTW vrije dagen bij Mediamarkt kun je een Premium Pack al voor 280 euro ophalen.
quote:Uitgezonderd van de BTW actie zijn:
Muziek, film en games:
CD/DVD/Blu-ray-Discs
Console Games & PC games
Console Hardware
Console accessoires
Software
herkoopbare software? Zo van: je hebt het al, maar toch nog een keer kopen?quote:
Voor 1 euro en 1.50. Valt mee. Sny vraagt meer voor psp software.quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
herkoopbare software? Zo van: je hebt het al, maar toch nog een keer kopen?
Ah mooi, dan weet ik iig welke afspraken ik kan maken voor juniquote:Op woensdag 23 januari 2013 15:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
3d mario, mario kart, ssb tijdens de E3, hype hype! Aldus iwata
Beter plakken ze er een Monster Hunter sticker op!quote:
niet doen, ff die paar tientjes extra uitgeven en je hebt een completer pakketquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:41 schreef KingLysandus het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben een externe harde schijf aan hun Wii U hangen?
Zit er aan te denken om een 8GB-versie te kopen.
Op veel andere sites lees ik juist dat dat niet uitmaakt. Dat je een beetje opgelicht wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet doen, ff die paar tientjes extra uitgeven en je hebt een completer pakket
je krijgt bij het premiumpack ook twee handige stands voor de gamepad, waarvan eentje om op te laden en belangrijker, hij is zwart en je krijgt meer geheugen, en als die updates van een paar gig blijven komen heb je die wel nodigquote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Op veel andere sites lees ik juist dat dat niet uitmaakt. Dat je een beetje opgelicht wordt.
Volgens die mensen kun je er gewoon zelf geheugen aan hangen.
Je krijgt nintendoland erbij. die kost los gem iddeld 60 euro. dus als je in principe de basic koopt + 60 euro ben je duurder uit omdat minder geheugen en die assesoires. ( n iet dat ik die gebruik ofzo, maar toch.) Ik zou de premium nemen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 17:44 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Op veel andere sites lees ik juist dat dat niet uitmaakt. Dat je een beetje opgelicht wordt.
Volgens die mensen kun je er gewoon zelf geheugen aan hangen.
zeker wetenquote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef KingLysandus het volgende:
Is Nintendoland nog leuk dan? Lijkt me juist niet veel aan.
Ja. Hartstikke. is dé game die laat zien ( zeker op dit stadium) wat hij allemaal kan doen. Is ook een party game dus leuk met vrienden erbij, maar in je uppie kan je het ook doen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:05 schreef KingLysandus het volgende:
Is Nintendoland nog leuk dan? Lijkt me juist niet veel aan.
Niet als de meeste Wii u-bezitters hem waarschijnlijk al hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2013 18:13 schreef Klonk het volgende:
En als het toch niets is kun je de game weer verkopen
Gamemania oosterhout had die nog.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon die Premium-pack kopen, of anders nog ergens de ZombiU-pack mocht iemand die nog op voorraad hebben.
Aanrader.quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef KingLysandus het volgende:
Reviews voor ZombieU lopen nogal uiteen.
Is de extra Wii U-controller nog iets?quote:Op woensdag 23 januari 2013 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aanrader.
http://games.fok.nl/review/575099/1/1/100/zombiu.html
Hmm toch een reden om misschien toch een Wii U te gaan halen... Zou alleen niet weten waar ik die kwijt moet naast de rest van de consolesquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:41 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik gok dat Nintendo geen spellen op andere consoles gaat uitbrengen
Ligt gewoon heel erg aan wat voor spellen je leuk vind. Ik vind het rustig aan doen heerlijk, maar dat constante schrikken/spanning hoeft echt niet van mij. Bij de eerste paar minuten knalde mijn hart al bijna mijn borstkas uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:52 schreef KingLysandus het volgende:
Reviews voor ZombieU lopen nogal uiteen.
Het is een Kamiya spel, director van resident evil 2, devil may cry, viewtiful joe, okami en bayonetta. Moet dus wel een goed spel worden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:39 schreef nomar83 het volgende:
Vind 'The Wonderful 101' ook steeds interessanter worden en ik verheug me ook best op Lego City.
Nee, die wil ik echt heel graag. Maar heb inclusief Wii spellen echt nog superveel te spelen dus zou hem eigenlijk niet moeten kopen. Al gaat het toch gewoon gebeuren, ik ken mezelf.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:20 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die reikhalzend uitkijkt naar Lego City Undercover
Die Viewtiful-Joe-touch herkende ik al wel een beetje in die trailer ja. Dat was ook echt een bazenspel.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is een Kamiya spel, director van resident evil 2, devil may cry, viewtiful joe, okami en bayonetta. Moet dus wel een goed spel worden.
En in de trailers ziet het er ook gewoon heel erg goed uit.
Lego City lijkt me ook wel aardig, maar ik vraag me af hoe lang dat leuk blijft.
Ja, vind de GC mooier. Wel benieuwd hoe het er in beweging uit ziet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Supercool, Wind Waker in HD. Een van m'n topfavoriete Zelda's. Heerlijk fris en levendig sfeertje.
Alleen lijkt die typische cartoonstijl wel wat verloren te gaan. Er komt te veel dieptewerking in door de nieuwe belichting.
Tja, dat waren alle games ook van die tijd.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:55 schreef Aether het volgende:
Wii U Virtual Console is 50Hz @ NeoGAF:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=509664
Dit dusquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Inderdaad, ik zie het probleem niet
Het probleem is dat veel Virtual Console-spellen NTSC-versies zijn die op 60 Hz horen te draaien maar zonder conversie worden aangeboden. Daardoor draaien ze langzamer dan zou moeten. De Mega Man games lijden bijvoorbeeld aan dit euvel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dat verandert wel als je het verschil ziet. En ik snap het niet, de Virtual Console-games op de 3DS (NES-games bedoel ik dan) zijn wel de 60Hz versies. Super Mario Bros. speelt echt een stuk beter op oorspronkelijke snelheid (en de muziek klinkt ook beter).quote:Op donderdag 24 januari 2013 00:33 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Je hebt sowieso Wii-controllers nodig voor sommige spellen op de Wii U zelf.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:39 schreef KingLysandus het volgende:
Om oude Wii-games te kunnen spelen heb je naast de sensorbar zeker ook de Wii-controllers nodig?
Zoals???quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:32 schreef nomar83 het volgende:
Je hebt sowieso Wii-controllers nodig voor sommige spellen op de Wii U zelf.
Multiplayergames.quote:
Dan heb je volgens mij geen Wiimote nodig.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:52 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ben meer type single player.
ik zou het spel new super mario bros U graag voor 37.50 incl. willen overnemenquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:28 schreef matthijst het volgende:
New Super Mario Bros uitgespeeld.
Meesterlijk spel, maar echt niet het geduld om al die munten te verzamelen
Iemand 'm overnemen voor 37,50 incl. verzenden --> PM.
OK, pm gestuurdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik zou het spel new super mario bros U graag voor 37.50 incl. willen overnemen
De officiële verklaring die ik had gelezen was omdat Nintendo de games wil bieden die men zich herinnert. Dus krijgt Europa de PAL-versies die destijds om technische redenen 50Hz waren, omdat onze tv's destijds enkel 50Hz aankonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat dat 50/60 hz gedoe zich nog altijd voortsleept zeg.
Heeft dit nog een werkelijk technische reden, of heeft het met rechten te maken (ze willen per se de oude pal rom hier vrijgeven) ?
Zou denken dat het een rechtenkwestie is.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat dat 50/60 hz gedoe zich nog altijd voortsleept zeg.
Heeft dit nog een werkelijk technische reden, of heeft het met rechten te maken (ze willen per se de oude pal rom hier vrijgeven) ?
Goed bezig! Wat heb je er bij genomen??quote:Op zondag 27 januari 2013 16:45 schreef KingLysandus het volgende:
Heb ook een Wii u gekocht. Zat in de winkel te twijfelen tussen de normale premium voor 326 of de ZombiU voor 365. Heb de goedkopere maar genomen.
Alleen nog maar Mario U. Moet ook nog wat oudere games kopen. Zelda en Galaxy 2.quote:Op maandag 28 januari 2013 06:24 schreef Cid het volgende:
[..]
Goed bezig! Wat heb je er bij genomen??
Skyward Swordquote:
Lopen jouw twee schermen exact gelijk?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm daar heb ik geen last van hoor.
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:35 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Lopen jouw twee schermen exact gelijk?
Same here!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:28 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm daar heb ik geen last van hoor.
Je hebt mij niet eens toegevoegd op Wii U als vriendjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nog iets wat we gemeen hebben, als dit geen teken is
Ooh echt nietquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens toegevoegd op Wii U als vriendje
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh echt niet?
In dat geval mijn nederige excuses.
Ik heb wel een keer die hele lijst toegevoegd, maar volgens mij had jij de WiiU later gekocht waardoor je nog niet in die lijst stond, denk ik
quote:You Can't Use Your Wii Virtual Console Saves With the Wii U Virtual Console
Last week, Nintendo confirmed that the Wii U would be getting its very own Virtual Console service, allowing owners to play retro classics from yesteryear.
If you're a longstanding Wii owner who likes to play NES, SNES and Mega Drive games, you may be wondering to yourself if all those hours of effort you put into The Legend of Zelda: A Link to the Past are going to be coming along for the ride when you re-purchase the game on your Wii U. Sadly (and depressingly true to form) that isn't going to be the case - Wii Virtual Console saves won't be compatible with Wii U Virtual Console titles.
Dat vind ik niet zo gek.quote:
Nee, zijn voor het systeem aparte spellen.quote:
als je er ff over nadenkt valt het best mee, stel dat je een gekke bui hebt gehad en 30/40 games hebt gekocht, dan kost je dat dus maximaal een euro of 50 om al die games weer te kopen. games die allemaal zijn aangepast voor het gebruik op de Wii U en van wat ik hoor en lees ook zijn aangepast voor gebruik op de gamepad.quote:
Je kunt die ouwe Wii dingen toch ook via dat Wii menu spelen op je wiiU?quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je er ff over nadenkt valt het best mee, stel dat je een gekke bui hebt gehad en 30/40 games hebt gekocht, dan kost je dat dus maximaal een euro of 50 om al die games weer te kopen. games die allemaal zijn aangepast voor het gebruik op de Wii U en van wat ik hoor en lees ook zijn aangepast voor gebruik op de gamepad.
ik bedoel er staat nergens dat Nintendo geen geld aan je mag verdienen en je bent het ook niet verplicht om te doen, gewoon je ouwe Wii laten staan en het kost je helemaal niets.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 07:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je er ff over nadenkt valt het best mee, stel dat je een gekke bui hebt gehad en 30/40 games hebt gekocht, dan kost je dat dus maximaal een euro of 50 om al die games weer te kopen. games die allemaal zijn aangepast voor het gebruik op de Wii U en van wat ik hoor en lees ook zijn aangepast voor gebruik op de gamepad.
ik bedoel er staat nergens dat Nintendo geen geld aan je mag verdienen en je bent het ook niet verplicht om te doen, gewoon je ouwe Wii laten staan en het kost je helemaal niets.
En Skyward Sword geef je nog wel een kans?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:04 schreef KingLysandus het volgende:
Heb toch maar Motionplus aangeschaft en gelijk Red Steel 2 gekocht.
Yep.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef nomar83 het volgende:
[..]
En Skyward Sword geef je nog wel een kans?
Gewoon weer 60 dollar.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:49 schreef Sharana_LV het volgende:
http://mynintendonews.com(...)&utm_medium=facebook
Alsof amazon nu al weet wat die gaat kosten,quote:
Geen probleem, ik betaal het er graag voor. Samen met Ocarina is het mijn favoriete Zeldaquote:
De Amerikanen denken hier anders overquote:Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo gaat de populaire Tingle een veel grotere rol krijgen.
Dat artikel is zoals je zegt uit september. en aangezien ze geen beelden konden laten zien en het nog wel langer duurt om het te maken gok ik in 2015. volgens mij was het ook bevestigd dat het een gerucht was.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.vg247.com/2012(...)tails-leaked-report/
het is een gerucht en was zelfs al bevestigd dat het een nep bericht was. sowieso een oud bericht uit september.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zouden dus voor de Skyward Sword stijl gaan.
Ik had liever de meer realistische benadering gezien zoals uit de E3 demo.
Dit dus, kon de art stijl uit SS goed begrijpen wegens de limieten van de wii hardware.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zouden dus voor de Skyward Sword stijl gaan.
Ik had liever de meer realistische benadering gezien zoals uit de E3 demo.
ZombiU dan op eShop, 70 D:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:55 schreef Jesse_ het volgende:
60 euro en dan niet eens een doosje met schijfje
Had ik ook, omdat ik op m'n Ninja Gaiden 3 zat te wachten en klaar ben met NintendoLand, wetende dat er een spel onderweg is ga ik dan geen nieuwe kopen om tijd te doden (dat, en het is weer een spel voor de volle mep), dus dan maar even rustig aan doen. Overigens gebruik ik de internetbrowser wel vaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Al 3 weken ofzo niet gespeeld
Al moet je dan niet meteen denken van miskoop en weet ik veel wat. Mijn Wii stond ook soms een maand stof te happen om daarna weer overuren te draaien. Ik zie het ook puur als een upgrade van de Wii om nieuwe Wii-spellen te spelen. Net als dat je een pc om de 5 jaar ofzo vernieuwt zeg maar.
Misschien zondag maar weer eens, maar ik heb ook een zware FM verslaving die aandacht vereist.
Hier ook omdat wij NSMBU uitgespeeld hebben en de volgende game wordt Lego dus dat duurt nog wel ffquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Al 3 weken ofzo niet gespeeld
Al moet je dan niet meteen denken van miskoop en weet ik veel wat. Mijn Wii stond ook soms een maand stof te happen om daarna weer overuren te draaien. Ik zie het ook puur als een upgrade van de Wii om nieuwe Wii-spellen te spelen. Net als dat je een pc om de 5 jaar ofzo vernieuwt zeg maar.
Misschien zondag maar weer eens, maar ik heb ook een zware FM verslaving die aandacht vereist.
Ik heb Mass Effect uitgespeeld en bij Mario Bowser verslagen en hier en daar al wat muntjes extra gehaald enzo, maar nog niet echt de motivatie om verder daar mee te gaan nadat ik door een drukke periode ff gestopt ben.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier ook omdat wij NSMBU uitgespeeld hebben en de volgende game wordt Lego dus dat duurt nog wel ff
Nintendo zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef HyperViper het volgende:
Wat is Nintendo achterlijk bezig met dit apparaat. Godsamme zeg. Dit wordt de Dreamcast all over again. Mark my words. Dit en de 3ds betekenen het einde van Nintendo op de hardware markt. Het is over, done. Ik vind het een leuk apparaat en heb er al 800+ euro in zitten. Maar ik geloof er niet meer in.
Misschien moet je begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo zal altijd blijven bestaan.
Nintendo zal altijd hardware blijven maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je begrijpend lezen.
Misschien volgende keer iets zorgvuldiger lezen voor je blaat. Nintendo's einde is in zicht op hardware gebied. Ze slaan de plank op alle fronten mis en zullen hier dit jaar en volgend jaar ongenadig hard voor afgestraft worden. Dat kan ik je verzekeren. Deze spelcomputer is op alle gebieden aan het falen; marketing, aanbod, playerbase. Het is een totale mislukking en de ellende stapelt zich maar op. Ik spreek winkeliers die hetzelfde erkennen, niemand ziet het meer zitten. En dat zeg ik als early adopter. Nee hier heb ik geen goed woord meer voor over. En dit zeg ik niet omdat ik dit wil of omdat ik Nintendo haat, Nintendo is geweldig. Maar nostalgische gevoelens van 20-30igers zoals wij gaat hun niet redden. De gezinnen laten deze machine massaal liggen en de gemiddelde gamer gunt het apparaat ook geen blik waardig. En geef ze eens ongelijk. Ze doen NIETS om dit apparaat gewild te maken. NIETS. Ze kijken apathisch toe hoe de naam Nintendo zijn fundering verliest. En als er straks geen vertrouwen meer over is zakken de aandelen in. Ze hebben nog een paar maandjes om met Zelda en Mario over de vloer te komen, en mijn god dat moet goed zijn. Want anders is het écht afgelopen. Finished. Zelfs hun exclusives verliezen ze.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nintendo zal altijd hardware blijven maken.
Zo dan?
Dit hoord ik vorig jaar ook met de 3DS. En daarvoor met Wii, ds, cube..... Ga maar door.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien volgende keer iets zorgvuldiger lezen voor je blaat. Nintendo's einde is in zicht op hardware gebied. Ze slaan de plank op alle fronten mis en zullen hier dit jaar en volgend jaar ongenadig hard voor afgestraft worden. Dat kan ik je verzekeren. Deze spelcomputer is op alle gebieden aan het falen; marketing, aanbod, playerbase. Het is een totale mislukking en de ellende stapelt zich maar op. Ik spreek winkeliers die hetzelfde erkennen, niemand ziet het meer zitten. En dat zeg ik als early adopter. Nee hier heb ik geen goed woord meer voor over. En dit zeg ik niet omdat ik dit wil of omdat ik Nintendo haat, Nintendo is geweldig. Maar nostalgische gevoelens van 20-30igers zoals wij gaat hun niet redden. De gezinnen laten deze machine massaal liggen en de gemiddelde gamer gunt het apparaat ook geen blik waardig. En geef ze eens ongelijk. Ze doen NIETS om dit apparaat gewild te maken. NIETS. Ze kijken apathisch toe hoe de naam Nintendo zijn fundering verliest. En als er straks geen vertrouwen meer over is zakken de aandelen in. Ze hebben nog een paar maandjes om met Zelda en Mario over de vloer te komen, en mijn god dat moet goed zijn. Want anders is het écht afgelopen. Finished. Zelfs hun exclusives verliezen ze.
Wat een onzin man, er staat een prima onderbouwing. De marketing sucks, het aanbod is om te huilen en de playbase ook. Tevens is dit totaal anders dan de Wii die gewoon succesvol was. De DS en Cube dito. Je lult uit je nek. Geef mij één reden waarom ik ongelijk heb? Wat klopt er niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:24 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dit hoord ik vorig jaar ook met de 3DS. En daarvoor met Wii, ds, cube..... Ga maar door.
Kan je iets meer onderbouwen in plaats van puur te ranten?
Is niet totaal anders: dit alles wordt keer op keer weer gemeldt, gebrek aan games, teveel op casuals gericht, weinig support enz. Enz.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat een onzin man, er staat een prima onderbouwing. De marketing sucks, het aanbod is om te huilen en de playbase ook. Tevens is dit totaal anders dan de Wii die gewoon succesvol was. De DS en Cube dito. Je lult uit je nek. Geef mij één reden waarom ik ongelijk heb? Wat klopt er niet?
Niemand klaagt over dat het op casuals gericht is of over de support. Lees mijn hele bericht nog maar eens want je hebt het totaal niet begrepen, anders kwam je niet met deze totale onzin. De klachten zijn volledig legitiem. Nintendo doet NIETS om de Nintendo liefhebbers te gemoed te komen. Ja ze zijn bezig met Zelda en met een nieuwe 3d Mario. HALLO het is nú tijd om over de vloer te komen met goede shit. Want één rayman in februari (as if) en een lego spelletje is NIET genoeg. Wat hebben ze gamers nou te bieden tot volgend jaar? Vrijwel niéts boeiends. En third party developers steken hun middelvinger nu ook op naar dit platform.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is niet totaal anders: dit alles wordt keer op keer weer gemeldt, gebrek aan games, teveel op casuals gericht, weinig support enz. Enz.
Misschien, doel je op die ene waar over pokemon geluld wordt en tussen neus en lippen door verteld wordt dat er een Mario en een Zelda aankomt? Oh én een remake van het gedrocht the wind waker. Nou sorry hoor maar too little too fucking late. Maar hey, misschien zit ik fout en verrassen ze mij nog. Maar ik geloof er dus niét meer in. Totaal niet. Maar vertel jij het mij maar, wat doen ze WEL dan? Want ik laat mij graag overtuigen, ik heb er immers meer dan 800 euro in gestoken.quote:Maar goed, als ik al 1 ding moet aangeven waar je geen gelijk in hebt: Nintendo doet er WEL iets aan. Of heb je de recente Nintendo Direct gemist?
Okequote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:03 schreef HyperViper het volgende:
Wat is Nintendo achterlijk bezig met dit apparaat. Godsamme zeg. Dit wordt de Dreamcast all over again. Mark my words. Dit en de 3ds betekenen het einde van Nintendo op de hardware markt. Het is over, done. Ik vind het een leuk apparaat en heb er al 800+ euro in zitten. Maar ik geloof er niet meer in.
Als je niets inhoudelijks te melden hebt hou dan je snufferd dicht zwakzinnig kind. Als je het niet kan verkroppen dat er ook negatieve dingen gezegd wordt over het apparaatje waar jij al je centjes van het werken bij de lokale supermarkt voor opgespaard hebt adviseer ik je gewoon te stoppen met deze wereld. Dit is teveel voor jou.quote:
Jij typt anders veel en er zit ook weinig zinnigs tussen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je niets inhoudelijks te melden hebt hou dan je snufferd dicht zwakzinnig kind. Als je het niet kan verkroppen dat er ook negatieve dingen gezegd wordt over het apparaatje waar jij al je centjes van het werken bij de lokale supermarkt voor opgespaard hebt adviseer ik je gewoon te stoppen met deze wereld. Dit is teveel voor jou.
Dat komt dan waarschijnlijk door die zwakzinnigheid waar ik het net over had, dan zie je dat niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij typt anders veel meer en er zit ook weinig zinnigs tussen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Maar zet lekker je Wii U op marktplaats dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Wij gamen wel lekker verder.
Heel labiel om de confrontatie aan te gaan en vervolgens te gaan janken als er iets teruggezegd wordt. Pleeg dan gewoon gelijk zelfmoord, labiele nerd dat je bent.quote:En heel stoer verder om gelijk over iemand te gaan lopen zeiken over zwakzinnig zijn en in de supermarkt werken!
Doe eens ff normaal ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk door die zwakzinnigheid waar ik het net over had.
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
[..]
Heel labiel om de confrontatie aan te gaan en vervolgens te gaan janken als er iets teruggezegd wordt. Pleeg dan gewoon gelijk zelfmoord, labiele nerd dat je bent.
Wat is jouw probleem, echtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Veel plezier met je topic. Zwakzinnig menselijk afval dat je bent.
Speel nou niet de onschuld. Dit was jouw reactie op mijn discussie:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, echtLekker makkelijk om vanachter je computer mensen beetje uit te maken voor zwakzinnig.
Laat iedereen lekker genieten van de console die hij/zij leuk vind, of t nou nintendo of wat anders is. En een discussie aangaan is ook prima, maar om gelijk met dit soort scheldzooi aan te komen slaat gewoon echt helemaal nergens op.
Dus hou je domme waffel gewoon dicht en geniet van dat apparaatje van je. Ik neem je niet serieus, zal dat ook niet gaan doen. En ja ik vind je zwakzinnig, dat etaleer je nu wederom.quote:oke![]()
Dat jij het nodig vind om gelijk zo tekeer te gaan zegt al genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Speel nou niet de onschuld. Dit was jouw reactie op mijn discussie:
[..]
Dus hou je domme waffel gewoon dicht en geniet van dat apparaatje van je. Ik neem je niet serieus, zal dat ook niet gaan doen. En ja ik vind je zwakzinnig, dat etaleer je nu wederom.
Je zult je maar zo druk maken, volgens mij ben je zelf de zolderkamernerd uit de supermarktquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:31 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Speel nou niet de onschuld. Dit was jouw reactie op mijn discussie:
[..]
Dus hou je domme waffel gewoon dicht en geniet van dat apparaatje van je. Ik neem je niet serieus, zal dat ook niet gaan doen. En ja ik vind je zwakzinnig, dat etaleer je nu wederom.
Ja 8 spellen precies, en zo'n controller met nunchuck en The Last Story van de wii, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sjezus zeg
Hoe de fuck heb je trouwens 800e aan een Wii U uitgegeven. Heb je 8 spellen ofzo gekocht?
Verder kan Lego City ook een enorme verkoopboost geven. Als dat goed uitgevoerd wordt wil ieder kind het. En pa en ma mogen de Wii U's aanslepen
Er schort een heleboel aan om het de beste spelcomputer ooit te noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:47 schreef HyperViper het volgende:
En ja ik rant misschien een beetje. maar fuck heey, dit lijkt toch nergens op jongens? Zelfs jullie twee fervent Nintendolovers moeten toegeven dat dit er nu gewoon niét goed uitziet voor de Wii u. Ondanks dat het een prachtig apparaat is, werkelijk waar. Ik vind het ook de beste spelcomputer die ik tot nu toe gehad heb, daarom baal ik van hoe Nintendo dit aanpakt nu.
Nja. Dat is maar mijn mening natuurlijk. Ik vind die controller bijvoorbeeld echt geweldig. Als ik nu de 360 controller in mijn hand heb dan voelt het gewoon kaal en shit vergeleken met die badass tablet controller van de U. Tevens voelt het als het beste van beide werelden, games als black ops, darksiders én zoals New Super Mario Bros. U. Voor mij is het iig de beste console tot nu toe, nu nog een library om het compleet te maken. Daarom hoop ik dat Nintendo snel met een dikke line-up komt. Een trailertje van de nieuwe Zelda zou mij al heel tevreden maken. Of GTA 5 op de wii u. Dan zou ik pas echt blij worden. Maar dat gaat toch niet gebeuren..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er schort een heleboel aan om het de beste spelcomputer ooit te noemen.
Die controller bevalt me niet, ik wil 1 scherm en niet 2 dus ook dingen als smartglass hoef ik niet word vaak toch voor dinge gebruikt die net zo goed achter het startmenu kunnen zitten. Ik denk wel dat de WiiU het redelijk gaat doen maar geen heel groot succes wordt maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja. Dat is maar mijn mening natuurlijk. Ik vind die controller bijvoorbeeld echt geweldig. Als ik nu de 360 controller in mijn hand heb dan voelt het gewoon kaal en shit vergeleken met die badass tablet controller van de U. Tevens voelt het als het beste van beide werelden, games als black ops, darksiders én zoals New Super Mario Bros. U. Voor mij is het iig de beste console tot nu toe, nu nog een library om het compleet te maken. Daarom hoop ik dat Nintendo snel met een dikke line-up komt. Een trailertje van de nieuwe Zelda zou mij al heel tevreden maken. Of GTA 5 op de wii u. Dan zou ik pas echt blij worden. Maar dat gaat toch niet gebeuren..
Ik kan echt niet wachten op Lego Undercoverquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:02 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sjezus zeg
Hoe de fuck heb je trouwens 800e aan een Wii U uitgegeven. Heb je 8 spellen ofzo gekocht?
Verder kan Lego City ook een enorme verkoopboost geven. Als dat goed uitgevoerd wordt wil ieder kind het. En pa en ma mogen de Wii U's aanslepen
En, zoals eerder genoemd hier, als Nintendo handig is komen ze ook nog met Pokemon zoals dat Skylanders. Dat is een koe met gigantische uiers.
Ik denk dat de verkoop van de Wii U zeker gaat stijgen als Zelda en Mario uitkomen. Ik ken al redelijk wat mensen die zeggen nu de Wii U niet te kopen omdat ze wachten op zelda of mario en er nu nog wat te weinig games uit zijn. Van mij mogen er ook wel wat meer games uitkomen, vooral omdat de games allemaal 55 euro zijn en ik dus echt alleen de games koop die ik de moeite waard vind. Ik vind het trouwens wel gaaf dat ze Wind Waker weer uit de kast trekken maar dat is omdat ik die op de GC nooit heb gespeeld dus voor mij is het een compleet nieuwe game.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja 8 spellen precies, en zo'n controller met nunchuck en The Last Story van de wii, die heb ik gemist.Straks die lego game er ook bij, uiteraard. Dat is mijn lichtpuntje.
En ik heb veel hoop voor die nieuwe Zelda game, als die geruchten van een aantal posts terug kloppen wordt dat pas echt de bom. Jammer genoeg hou ik niet van de 3d mario's. Dus hopelijk persen ze ook nog een 2d mario eruit zoals de vorige. Die was echt de beste Mario sinds Super Mario World. IMO
Ik vind de controller ook tof, vooral als je hem ook echt gebruik in een game, veel lol mee gehad bij Die Ghost Mansion met Luigi, dan is die controller zo tof. Jammer dat hij bij Mario niet gebruikt wordt als je met zijn 2en speelt maar ik hoop dat het met Lego Undercover wel goedgemaakt wordtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nja. Dat is maar mijn mening natuurlijk. Ik vind die controller bijvoorbeeld echt geweldig. Als ik nu de 360 controller in mijn hand heb dan voelt het gewoon kaal en shit vergeleken met die badass tablet controller van de U. Tevens voelt het als het beste van beide werelden, games als black ops, darksiders én zoals New Super Mario Bros. U. Voor mij is het iig de beste console tot nu toe, nu nog een library om het compleet te maken. Daarom hoop ik dat Nintendo snel met een dikke line-up komt. Een trailertje van de nieuwe Zelda zou mij al heel tevreden maken. Of GTA 5 op de wii u. Dan zou ik pas echt blij worden. Maar dat gaat toch niet gebeuren..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die controller bevalt me niet, ik wil 1 scherm en niet 2 dus ook dingen als smartglass hoef ik niet word vaak toch voor dinge gebruikt die net zo goed achter het startmenu kunnen zitten. Ik denk wel dat de WiiU het redelijk gaat doen maar geen heel groot succes wordt maar dat hoeft ook niet.
En Shar is een YouTube ster Dude!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True. Waarschijnlijk gooien ze er dan ook een boxset tegen aan met bijv de nieuwe 3d mario of mario kart. Dan zal het hard gaan.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat de verkoop van de Wii U zeker gaat stijgen als Zelda en Mario uitkomen. Ik ken al redelijk wat mensen die zeggen nu de Wii U niet te kopen omdat ze wachten op zelda of mario en er nu nog wat te weinig games uit zijn. Van mij mogen er ook wel wat meer games uitkomen, vooral omdat de games allemaal 55 euro zijn en ik dus echt alleen de games koop die ik de moeite waard vind. Ik vind het trouwens wel gaaf dat ze Wind Waker weer uit de kast trekken maar dat is omdat ik die op de GC nooit heb gespeeld dus voor mij is het een compleet nieuwe game.True that. Die controller is geweldig. Je hebt ook echt wat vast en het voegt een hele dimensie toe aan het spelen van zo'n spel die er goed gebruikt van maakt. Echt top.quote:[..]
Ik vind de controller ook tof, vooral als je hem ook echt gebruik in een game, veel lol mee gehad bij Die Ghost Mansion met Luigi, dan is die controller zo tof. Jammer dat hij bij Mario niet gebruikt wordt als je met zijn 2en speelt maar ik hoop dat het met Lego Undercover wel goedgemaakt wordt![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vind de controller ook tof, vooral als je hem ook echt gebruik in een game, veel lol mee gehad bij Die Ghost Mansion met Luigi, dan is die controller zo tof. Jammer dat hij bij Mario niet gebruikt wordt als je met zijn 2en speelt maar ik hoop dat het met Lego Undercover wel goedgemaakt wordt
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VuilakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Oke ik let op mijn gedrag. Beruchte royyyyyy.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
HyperViper, discussie is prima en ook jouw mening mag je verkondigen maar je gedraagt je wel anders kun je opbokken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: