Ik ook... ben met NSMBU een beetje door de eerste 6 werelden heen gerushed en al een paar dagen niet aangeraakt nu. Moet nu verder met de luchtwereldquote:
Ja die heb ik ook, kut is dat inderdaad, had ik dat geweten had ik gewoon 8 gekocht toenquote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef So_Surreal het volgende:
Ben echt benieuwd naar Mario party 10.
Mario party 9 op de Wii hebben ze echt verneukt door dat je niet los op een bord loopt, maar iedereen bij elkaar in een wagentje zit.
Ik had wel ergens gelezen dat ze dat nu weer aangepast hebben.
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:quote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Zit er over te twijfelen eentje aan te schaffen, maar om hem nu voor alleen mario-u al te kopen
is iets teveel van het goede.
Maar als er nu veel classics te downloaden zijn, komt die er miss toch eerder
http://www.nintendolife.com/wiiu-eshop/gamesquote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef DJ_ het volgende:
Weet iemand ergens een lijst te vinden met alle games uit de E-shop die je op de wii-u kan downloaden ?
Mm toch nog maar even wachten tot na de E3 dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijn er niet heel veel nog. Uit mijn hoofd:
Puddle
Nano Assault
Might Switch Force
Trine 2
Little Inferno
Chasing Aurora
Wat betreft Virtual Console: via het Wii-menu heb je toegang tot de Wii Virtual Console. Wii U heeft er zelf nog geen.
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:17 schreef DJ_ het volgende:
en het dat hele wii emulatie gebeuren om je virtual console te gebruiken vind ik ook belachelijk
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'Waarom het wiel opnieuw uitvinden' zal Nintendo waarschijnlijk gedacht hebben.
De Virtual Console spellen zijn in een emulator verpakt die op Wii-code draait en de Wii U heeft een speciale mode daarvoor. Het verpakken in een nieuw Wii U jasje is dus eigenlijk onnodige moeite.
dit dus, en daarbij is de classic controller van de wii maar onhandig met dat hele koppel gebeuren aan je wiimote.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 12:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Baby yoshi's zijn ook zo leukvooral omdat ze op dat muziekje meezingen
Oh jaa, zo leuk idd! Want ik vind ze niet altijd even handig tbh, maar door dat meezingen neem ik die schattige beeb dan toch maar mee!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Alleen om die reden is het al leuk om zo'n beest heel de wereld mee door te slepen idd
En jawel:quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou ze graag op de Gamepad spelen. Dus ik hoop dat Nintendo daar iets op vindt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En jawel:
http://www.gamesradar.com(...)t-gamepad-only-play/
Ik kreeg het goede nieuws net per Whatsapp en nu log ik speciaal in op FOK! om een dansje te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En jawel:
http://www.gamesradar.com(...)t-gamepad-only-play/
Kan je die zo inbouwenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
En dit is waar ik op zat te wachten:
[ afbeelding ]
4000 mAh tegenover de 1500 van de originele accu
Niet in de normale winkel denk ik zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je in NL eigenlijk wel Nyko-accessoires kopen?
Die vervangt zo de originele accu ja. Kwestie van openschroeven (mini-schroevendraaiertje wordt meegeleverd als het goed is) en vervangen.quote:
Je vindt de multiplayer maar niks?quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef matthijst het volgende:
Heb CODII singpleplayer uitgespeeld, meesterlijke spel!
Iemand nog interesse, PM me ff?
35 incl. verzenden.
Nee, maar hou sowieso niet van MP FPS-en, dus ik ben geen goede graadmeterquote:Op donderdag 10 januari 2013 08:41 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je vindt de multiplayer maar niks?
Ja ikke!quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:50 schreef matthijst het volgende:
Heb CODII singpleplayer uitgespeeld, meesterlijke spel!
Iemand nog interesse, PM me ff?
35 incl. verzenden.
Wii Fit U weet ik nog niet, twijfel wel want heb toch al zo'n balanceboard van Wii Fit maar ook natuurlijk een sportschoolabbo dus doe er niet heel veel mee. Soms wel ff grappig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu Mario en Nintendoland, mijn volgende aankopen gaan Lego City Undercover worden en Wii Fit U
Hoi, ja BO2 idd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja ikke!
Black Ops 2 neem ik aan he?
Zeer nice, en het goede nieuws van virutal console op de wii-pad erbijquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die vervangt zo de originele accu ja. Kwestie van openschroeven (mini-schroevendraaiertje wordt meegeleverd als het goed is) en vervangen.
Nintendo's eigen accu is verrassend klein, veel loze ruimte:
[ afbeelding ]
Nyko's accu speelt handig in op die lege ruimte en maakte dus een grotere accu met meer capaciteit
Mario & Friends-figurine.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Ik heb zojuist even al mn spellen gecheckt op ongebruikte sterren codes, had er nog een hoop niet gebruikt. Welja, allemaal geregistreerd nu. Stuk of 15. Mn totaal komt uit boven de 7000 nu, welke me de optie geeft om 1 van de 2 leuke items te kopen. Een Wii SNES controller, voor dat retro gevoel of het Mario&Friends figurine. Een lastige keus voor mij.
Wat raden jullie aan?
Een Wii SNES controllerquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Ik heb zojuist even al mn spellen gecheckt op ongebruikte sterren codes, had er nog een hoop niet gebruikt. Welja, allemaal geregistreerd nu. Stuk of 15. Mn totaal komt uit boven de 7000 nu, welke me de optie geeft om 1 van de 2 leuke items te kopen. Een Wii SNES controller, voor dat retro gevoel of het Mario&Friends figurine. Een lastige keus voor mij.
Wat raden jullie aan?
SNES-controller, ben zelf aan het sparen voor dat ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Wat raden jullie aan?
als je denkt dat je de snes controller gaat gebruiken dan zeker die, zo niet dan de figurine!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:45 schreef MhZero het volgende:
Wat raden jullie aan?
Aww? D: Ik heb 'm nog steeds niet.. Wel besteld bij een UK site, maar ja, het is hier bestellen voor wat, 60 euro? Terwijl ik 'm daarvandaan heb voor ¤40.. Dus goeeed. Ik wacht wel. Gister alle prijzen gehaald in NintendoLand.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:01 schreef overcast666 het volgende:
Morgen krijg ik Ninja Gaiden 3: Razor's Edge binnen!
Eindelijk weer op een Nintendo console
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die discussie heb ik vaker gehad met mensenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:47 schreef Herr.Flick het volgende:
Dan heb je hem ook nog niet uitgespeeld!
Als je op menu klikt en dan op sterrenmunten klikt zie je waar je iets nog mist.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Wij hebben gister NSMBU uitgespeeldNu nog de overige muntjes vinden! In 2 werelden hebben we nog paar ontbrekende muntjes, en in alle landen waar we wel alle muntjes hebben kregen we geen melding dat hij complete is dus waarschijnlijk nog een geheime uitgang ergens vinden!
Klopt, maar zo'n hokje kan helemaal vol zijn maar dan mis je nog een geheim level ergen want ik krijg geen melding dat ik alle sterren in die wereld hebquote:Op zondag 13 januari 2013 14:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als je op menu klikt en dan op sterrenmunten klikt zie je waar je iets nog mist.
Ergens in het start-menu gewoon.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:15 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe sla je met Mario tussendoor op ?
Ik kan het serieus niet vinden, had eindelijk dat kut spookhuislevel uitgespeeld.
Kan alleen als je Bowser verslagen hebt, anders is het enkel opslaan na de kastelen. Wel kun je het spel onderbreken zodat je op dat punt kunt verder gaan.quote:Op zondag 13 januari 2013 21:16 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb alle opties in dat startmenu doorzocht, maar kon niks vinden hoor.
Dat stond toch ook overal? Je hebt toch wel die console unboxings en reviews gecheckt?quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit vandaag tegen, vond het al zo'n gekke lege plek, maar dat is dus voor NFC. Duh.
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stond toch ook overal? Je hebt toch wel die console unboxings en reviews gecheckt?
Arme Iwata...quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.
Ik had het ook niet gezien en dacht dat het iets van een touchpad wasquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, dat is zonde van de bandbreedte en mijn tijd.
zijn anders zat mensen die een auto kopen en niet weten wat voor opties er op zitten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kunnen jullie iets hebben en dan de helft niet weten wat het kan en hoe het werkt?
Je weet bij je auto toch ook hoe en wat?
Zo koop ik Nintendo-games om Mario te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn anders zat mensen die een auto kopen en niet weten wat voor opties er op zitten.
ze kopen een auto om mee te rijden en die vinden ze toevallig mooi, verder kijken ze niet.
Fixed*quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo koop ik Nintendo-games om Mario & Zelda te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.
Hoop niet dat ze dat gaan doen. Dan ben je een paar honderd euro kwijt voor het hele spelquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo koop ik Nintendo-games om Mario te spelen. Dat dit dan weer mogelijk is, is extra leuk. Kan leuk worden voor een Pokémon á la Skylanders.
Maar die pokemon als echte figurines is wel vet!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat gaan doen. Dan ben je een paar honderd euro kwijt voor het hele spel
Eerder 700 met generatie 6 erbij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar die pokemon als echte figurines is wel vet!
Koop je ze alle 500 (?)
Neequote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef AQuila360 het volgende:
Hoe kunnen jullie iets hebben en dan de helft niet weten wat het kan en hoe het werkt?
Je weet bij je auto toch ook hoe en wat?
Ik schat jou toch wel zo in Shar!quote:
Okay van een auto misschien wel, maar heb sinds 2 dagen weer een nieuwe telefoon en daar zal genoeg zooi op zitten wat ik niet weet qua functies, puur omdat telefoons mij niet zoveel boeien omdat ik toch te vaak moet wisselenquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik schat jou toch wel zo in Shar!
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!quote:Op donderdag 17 januari 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay van een auto misschien wel, maar heb sinds 2 dagen weer een nieuwe telefoon en daar zal genoeg zooi op zitten wat ik niet weet qua functies, puur omdat telefoons mij niet zoveel boeien omdat ik toch te vaak moet wisselen
Ik wissel om het half jaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!
Die lijkt me echt zo tof!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat wij dit weekend wel zo'n beetje klaar zijn met alles vinden in mario, geen idee nog welke game hierna. Ik wil eigenlijk wachten tot lego undercover
Verzet ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe er langer mee en verzet je tegen die cyclus van wisselen om de 1 of 2 jaar!
Maar is jou wat bekend over wat je kunt bouwen? Kan ik gewoon los een auto of heli bouwen of heb je alleen die wagens die rond rijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mij ookmaar duurt nog even voordat hij er is
Geen idee, we zullen het zienquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar is jou wat bekend over wat je kunt bouwen? Kan ik gewoon los een auto of heli bouwen of heb je alleen die wagens die rond rijden.
laten we gaan wijzen naar AQ en hem uitlachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, we zullen het zien
Ohnee wait, JIJ HEBT GEEN WII U!
Ik zal het zien
Niet uitlachen, dat is stomquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
laten we gaan wijzen naar AQ en hem uitlachen.
Oh wacht, ik heb er ook geen
Is ook logischquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Pheno het volgende:
Precies. Ik heb nog geduld. Wachten op een leuke bundel (met leuke prijs). Toch genoeg te gamen deze maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |