Ik zag het op Facebook jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
yooo man
we zijn gisteren begonnen met de assassins creed marathon
en we zijn tot de conclusie gekomen om deel 1 nooit meer te spelen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, we weten het. Je bent oud.
besturing is knudde en het is gewoon heel onduidelijk allemaal wat je moet doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het op Facebook ja![]()
Haha, hoezo? Zo'n kut deel?
51 staat hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Overgang is geloof ik vanaf je 40e? gemiddeld?
Goedemiddagquote:
ACquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
yooo man
we zijn gisteren begonnen met de assassins creed marathon
en we zijn tot de conclusie gekomen om deel 1 nooit meer te spelen
Ah oke, succesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
besturing is knudde en het is gewoon heel onduidelijk allemaal wat je moet doen
en nog meer dingen wat gewoon niet fijn speelde
maar ik ben weer weg mijn beurt komt er aan
Stond jij net een stukje voor me bij de kassa?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver. Kutkinderen. Sta je in de rij bij de kassa, krijg je gewoon een schop van zo'n etter.
Zeg ik er iets van en krijg ik nog grote bek van moeders ook.
Gewoon in der bek tuffen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver. Kutkinderen. Sta je in de rij bij de kassa, krijg je gewoon een schop van zo'n etter.
Zeg ik er iets van en krijg ik nog grote bek van moeders ook.
Oooooooooooow dan heb ik nog ffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
51 staat hier
[..]
Goedemiddag
Dacht zelf ook al 50 jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier
http://mens-en-gezondheid(...)is-het-al-zover.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]Love, succes, health.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |