Ik zag het op Facebook jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
yooo man
we zijn gisteren begonnen met de assassins creed marathon
en we zijn tot de conclusie gekomen om deel 1 nooit meer te spelen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, we weten het. Je bent oud.
besturing is knudde en het is gewoon heel onduidelijk allemaal wat je moet doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het op Facebook ja![]()
Haha, hoezo? Zo'n kut deel?
51 staat hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
Overgang is geloof ik vanaf je 40e? gemiddeld?
Goedemiddagquote:
ACquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
yooo man
we zijn gisteren begonnen met de assassins creed marathon
en we zijn tot de conclusie gekomen om deel 1 nooit meer te spelen
Ah oke, succesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
besturing is knudde en het is gewoon heel onduidelijk allemaal wat je moet doen
en nog meer dingen wat gewoon niet fijn speelde
maar ik ben weer weg mijn beurt komt er aan
Stond jij net een stukje voor me bij de kassa?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver. Kutkinderen. Sta je in de rij bij de kassa, krijg je gewoon een schop van zo'n etter.
Zeg ik er iets van en krijg ik nog grote bek van moeders ook.
Gewoon in der bek tuffen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver. Kutkinderen. Sta je in de rij bij de kassa, krijg je gewoon een schop van zo'n etter.
Zeg ik er iets van en krijg ik nog grote bek van moeders ook.
Oooooooooooow dan heb ik nog ffquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
51 staat hier
[..]
Goedemiddag
Dacht zelf ook al 50 jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier
http://mens-en-gezondheid(...)is-het-al-zover.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]Love, succes, health.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kon je gewoon lekker de hele dag met je zwaard rondlopen.quote:
Goede films die niet werden uitgemolken tot deel 1872764826quote:
Ik zie het probleem niet!quote:
Klopt. Waren helemaal niet zo'n slechte tijden als men vaak doet vermoeden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, kon je gewoon lekker de hele dag met je zwaard rondlopen.
Nu kijken ze me dan heel raar aan.
En dat ook ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede films die niet werden uitgemolken tot deel 1872764826
Zo duur zijn mannen niet hoor.quote:
Precies, nou ja, er waren wat ziektes enzo, en de meesten werden niet echt oud.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt. Waren helemaal niet zo'n slechte tijden als men vaak doet vermoeden.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo duur zijn mannen niet hoor.
Jij bent al te koop voor een maaltijd bij thuisbezorgd.nl
Veel van de huidige maatschappij heeft haar wortels in de middeleeuwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, nou ja, er waren wat ziektes enzo, en de meesten werden niet echt oud.
Maar verder top.
Hebben jullie nou geneukt of is het allemaal maar een dolletje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo duur zijn mannen niet hoor.
Jij bent al te koop voor een maaltijd bij thuisbezorgd.nl
Que?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef xFriendx het volgende:
Hallo weer u allen op de most wanted list.
Ik heb toch liever een goed verhaal dan mooie effects en een bout verhaal.... Avatar....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat ook ja.
Films van nu zijn geweldig door de special effects en doordat bijna iedereen een mega scherm thuis heeft staan.
Vroeger moest er toch wat meer verhaal in zitten.
Jij ook hallo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een begroeting naar mensen die gewild zijn.
de selectvrachtmeneer belde me uit mn nest.. En toen moest ik me aankleden en naar beneden.. Niks goeds aan dusquote:
I don't care.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als ze brak is zal er weinig goeds aan die middag zijn
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever een goed verhaal dan mooie effects en een bout verhaal.... Avatar....
Ha-ha!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de selectvrachtmeneer belde me uit mn nest.. En toen moest ik me aankleden en naar beneden.. Niks goeds aan dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |