aan de andere kant.. Eindelijk mn pakketje binnenquote:
Hehehehequote:
Goed puntquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de andere kant.. Eindelijk mn pakketje binnen
heb het 24 december besteld. Dus heul lang.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Goed punt. Hoe lang heb je moeten wachten?
Ik moest denken aan need for speedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een begroeting naar mensen die gewild zijn.
Waarom aankleden?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de selectvrachtmeneer belde me uit mn nest.. En toen moest ik me aankleden en naar beneden.. Niks goeds aan dus
omdat ik niet in mn blote kut naar de portiekdeur loop.quote:
Kerst & oud en nieuw héquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb het 24 december besteld. Dus heul lang.
Hehe ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest denken aan need for speed
Badjasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik niet in mn blote kut naar de portiekdeur loop.
Ze negeren je allemaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hebben jullie nou geneukt of is het allemaal maar een dolletje?
Ik heb het allemaal niet zo meegekregen namelijk.
ja, en langskomen als ik bij het hansworstje ben, of net als gisteren gewoon niet aanbellen maar een briefje in de bus gooien, de stinkerdsquote:
net zo goed een joggingbroek en vest aanschieten..quote:
Lijersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en langskomen als ik bij het hansworstje ben, of net als gisteren gewoon niet aanbellen maar een briefje in de bus gooien, de stinkerds
Ook wel eens gedaan ja. Stond net onder de douche toen vrouwtje pakket kwam bezorgen. Even badjas om en hopen dat die riem van stof niet los glijd. Maar goed, in het ergste geval ziet ze je in vol ornaat, er zijn ergere dingen.quote:
Kan ook. Net wat het dichtste bij ligtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
net zo goed een joggingbroek en vest aanschieten..
ze kunnen toch gewoon weten dat ik de dag na zijn verjaardag daar rondhang?quote:
Inderdaad, moeten ze maar nadenkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kunnen toch gewoon weten dat ik de dag na zijn verjaardag daar rondhang?
allebei even ver, maar ik ken mijn geluk en alleen mijn overburen hebben het geluk om me vaak in mn blote reet rond te zien lopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ook. Net wat het dichtste bij ligt
ach joh, de lift pakken was al te moeilijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, moeten ze maar nadenken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
allebei even ver, maar ik ken mijn geluk en alleen mijn overburen hebben het geluk om me vaak in mn blote reet rond te zien lopen
Hij is ook alweer een hele tijd online op xfirequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry Gamenerd
Ik ga straks even gamen denk ik
Need For Speed heb ik al lang niet meer gespeeld, eigenlijk wel zin inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry Gamenerd
Ik ga straks even gamen denk ik
Luie flikkersquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach joh, de lift pakken was al te moeilijk.
Ik dacht dat jij een cool wijf wasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik niet in mn blote kut naar de portiekdeur loop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |