quote:
Ik zet alles dan maar op tape, de camera-manquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeehhhh
Ik heb het koud en ik moet naar buiten om te wandelen met de hond
Ciao
Sterktequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
Bleeeeehhhh
Ik heb het koud en ik moet naar buiten om te wandelen met de hond
Ciao
Wanneer was het ook alweer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom krijg ik nooit een stripster voor mijn verjaardag?
Need new friends
Dat bedacht ik me net na posten jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet of huppel dit zo'n leuke opmerking vindt
Van je vrienden moet je het maar hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net na posten ja![]()
Sorry huppeltje
Oktoberquote:
Dream big my dear!quote:
Wil jij ook een stripster?quote:
Tip: Facebook!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar welke datum niet meer, al heb ik wel een idee.
Jouw verjaardag is dichterbij!!quote:
Ik welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht ik al aan, maar niet iedereen heeft dat erop staan.
En dat rijmt.
Zal ik J. even voorzien van wat hints?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja mijn dromen nog dichterderbij
Dat papiertje ga je heus wel kwijtrakenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch schrijf ik het op want ik vergeet altijd naar dat verjaardagending te kijken.
Google Agendaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik J. even voorzien van wat hints?
[..]
Dat papiertje ga je heus wel kwijtraken
quote:
Nee heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij hebt je contacten in je foon toch gelinkt met FB? Dan staat mijn verjaardag daar ook bij hoor
Hij weet het wel hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik J. even voorzien van wat hints?
[..]
Dat papiertje ga je heus wel kwijtraken
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij weet het wel hoormaar een stripster? Nah denk het niet hoor
Jij moest toch ook laatst eentje regelen? Is dat nog gelukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel duur ja. 200 euro ben je zo kwijt
Als je met 10 man bent is het 20 euro de man, dat valt dan ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel duur ja. 200 euro ben je zo kwijt
En niet eens voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest toch ook laatst eentje regelen? Is dat nog gelukt?
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je met 10 man bent is het 20 euro de man, dat valt dan ook wel weer mee.
Zoveel mensen komen er niet eens op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je met 10 man bent is het 20 euro de man, dat valt dan ook wel weer mee.
Ik heb er 1 op het oog ja. Dus waarschijnlijk gaat die het worden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij moest toch ook laatst eentje regelen? Is dat nog gelukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |