Ik hou je wel op de hoogtequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dan teveel teruglezen om jullie geroddel bij te houden
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Jij mag niet bij mij komen kijken
Natuurlijk gaat ie neukenquote:
Toch maar een kleinere strapon kopen dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb weer last van mijn rug, dus ik ga eruit. En ik kan of steeds niet fatsoenlijk lopen
Weet je gelijk waarom ik je 50 tinten grijs opmerking zo waardeloos vondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je dit al vervelend vind kan je weinig hebben
Natuurlijk mag jij wel bij mij komen kijkenquote:
Nee joh, met die grote kun je misschien de zaken weer recht duwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch maar een kleinere strapon kopen dan?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk mag jij wel bij mij komen kijken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nee joh, met die grote kun je misschien de zaken weer recht duwen
Da's niet duurquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eeen weekend-meet
Paar keer gehad en dat was echt
Leukste was met z'n allen in een huisje
Veel zuipen en karaoken en in de speeltuin spelen
We waren 30 euro de man kwijt geloof ik
Geef maar een gilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet of ik kan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat ie neuken
[..]
Toch maar een kleinere strapon kopen dan?
Ja katjeskelder ofzoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's niet duur.
Moeten we in het voorjaar doen.
Orgiequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja katjeskelder ofzo
En we hadden allemaal zelf drank meegenomen, en dan 50 euro ingelegd voor het hele weekend voor eten enzo.
Was een groep van 12 geloof ik
En we hadden alle bedden tegen elkaar gedaan, en dat was lachen natuurlijk1 Groot bed
Moet te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja katjeskelder ofzo
En we hadden allemaal zelf drank meegenomen, en dan 50 euro ingelegd voor het hele weekend voor eten enzo.
Was een groep van 12 geloof ik
Is het ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik vind het serieus een goed plan
Mee eensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar ik vind het serieus een goed plan
Komen jullie ook de 17de?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:04 schreef ErwinRommel het volgende:
ff aan Lotusss vragen straks of zij er wat in ziet, een FOK! Orgie meet
Alleen het was geboekt op mijn naamquote:
WHAHAHAHquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen het was geboekt op mijn naam
Je mocht niet roken in het huisjeEn dat gebeurde gewoon wel
Dus ik had een klacht gehad van Hoogenboom vakantieparken, we hadden teveel last veroorzaaktEn wat dingen niet opgeruimd. Terwijl we zelfs nog gestofzuigd hadden enzo
Dus ik mocht een jaar niet boeken bij HoogenboomStond op de zwarte lijst
Daarom hoopt ie dat ik niet mee gaquote:
Lekker handigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen het was geboekt op mijn naam
Je mocht niet roken in het huisjeEn dat gebeurde gewoon wel
Dus ik had een klacht gehad van Hoogenboom vakantieparken, we hadden teveel last veroorzaaktEn wat dingen niet opgeruimd. Terwijl we zelfs nog gestofzuigd hadden enzo
Dus ik mocht een jaar niet boeken bij HoogenboomStond op de zwarte lijst
Meet bij mij. Iets met drankquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom hoopt ie dat ik niet mee ga
Die orgie's zijn toch meestal overratedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom hoopt ie dat ik niet mee ga
Ja en we hadden 1 shotglaasje gebroken, die ik moest betalenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAH
Dat zuigt wel eigenlijk
Ik hoop er nog steeds 1 mee te maken!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die orgie's zijn toch meestal overrated
Will doquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij komen
Stuur Lotusss maar een wa
Hup, regel er dan eenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds 1 mee te maken!
Elke keer de belofte van een orgie maar het nakomen ho maar
Wat doe je de 17de?quote:
Spijbelen is hipquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op tijd naar bed, want vrijdags vroeg school
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik je 50 tinten grijs opmerking zo waardeloos vond
Geen problemen mee hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Nadeel van een orgie is dat met veel drank je weiner niet meer omhoog wilt en dan staar je daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |