Zoiets kochten ze kant en klaar in voor de keuken van mijn zus' bijbaantje. Alleen dan met rondjes. Zodat ieder broodje gezond oid mooie stukjes ei had enzoquote:
Veel gemakkelijker, maar ja, even emigreren naar Japan is wat lastig. Eens een buitenlander, altijd een buitenlanderquote:
En terecht, zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker, maar ja, even emigreren naar Japan is wat lastig. Eens een buitenlander, altijd een buitenlander
Alleen bij de groothandel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:13 schreef Tegan het volgende:
Hoezo? Die dingen bestaan dus ook in Nederland.
Dat konijntje hebben ze bij de Bijenkorfquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ze in Nederland nog niet gezien. Die figuren zoals deze zie je wel in toko's:
http://justbento.com/hand(...)n-japanese-egg-molds
Maar de eigeelshaper (dus het ei zelf blijft eivormig) hebben we gevonden in Tokio. Als de douane in Nederland ons had aangehouden had ik heel hard gelachen
da's heel normaal hoor. Of dacht je dat van die sandwichfabrieken de hele dag eitjes staan te pellen en dan 3 kwart van het ei weggooien?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zoiets kochten ze kant en klaar in voor de keuken van mijn zus' bijbaantje. Alleen dan met rondjes. Zodat ieder broodje gezond oid mooie stukjes ei had enzo.
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
da's heel normaal hoor. Of dacht je dat van die sandwichfabrieken de hele dag eitjes staan te pellen en dan 3 kwart van het ei weggooien?
jij werkt in een sandwichfabriek?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoor.
Wat jij allemaal meemaakt he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gebruiken gewoon hele gepelde eieren hoor.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Is het hier wel gezellig? Op metro wachten tussen bejaarden duurt lang
Enorrrrrrrrrrrrrrrrrrmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:32 schreef nectarientje het volgende:
Is het hier wel gezellig? Op metro wachten tussen bejaarden duurt lang
Mijn langverloren halfzusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorrrrrrrrrrrrrrrrrrm.
Wie ben jij eigenlijk?.
hello Kitty zal er ondertussen ook liggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat konijntje hebben ze bij de Bijenkorf
Trientje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef nectarientje het volgende:
Necta! Kom af en toe binnen waaien bij verveling..Zoals nu
niets mis mee natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:35 schreef nectarientje het volgende:
Necta! Kom af en toe binnen waaien bij verveling..Zoals nu
2 konijntjes voor een euro, een konijn, een beer en een vis... niet echt een topdealquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:36 schreef nectarientje het volgende:
Oh en die konijntjes hebben ze ook bij de blokker. Twee voor een euro, konijn, auto, beer en vis.
quote:
Die vrije dag!quote:
Minstens net zo onbereikbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee natuurlijk.
Helemaal niet als je echt de zus van MissMSX zou zijn.
Gisteren hequote:
Jij bent NU misschien onbereikbaarquote:
Owh ja, een man kan altijd dromen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent NU misschien onbereikbaar.
Nectarientjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef nectarientje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik moet zo wel even iets van werkgedrag vertonen hoor..
"dromen"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, een man kan altijd dromen natuurlijk
Streber!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef nectarientje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Nat-. Droog-. Dag-. Keuze genoegquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:40 schreef nectarientje het volgende:
Ja zeg, ik heb de woensdag gekozen. Verheugde me zo op de thee
Ik heb ze met het sinterklaasspel gewonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat konijntje hebben ze bij de Bijenkorf
Trientje!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:38 schreef nectarientje het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ik heb al een tijd niks gehoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef nectarientje het volgende:
Zijn er nog spannende roddels eigenlijk?
Dan zou ik toch eens langs de dokter gaan!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd niks gehoord.
Oh gelukkig, er is niet ineens niveau hierquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens langs de dokter gaan!![]()
Never change a winning team.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh gelukkig, er is niet ineens niveau hier
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens langs de dokter gaan!![]()
Niveau is voor op het werkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ben ik duidelijk ook nog zoekendequote:
Het is ook niet waar hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ben ik duidelijk ook nog zoekende
Ja, zo leeg als op de top van de Mnt Everest bedoel jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit alleen vandaag, het is topniveau hier dus
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik zit alleen vandaag, het is topniveau hier dus
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo leeg als op de top van de Mnt Everest bedoel je.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zo leeg als op de top van de Mnt Everest bedoel je.
Nou ja, bergen heb jequote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Vergelijk je mij nu met een koude berg?
quote:
Fuck, ik weet waarom...quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck, ik weet waarom...
what the fuck is wrong with me?.
Ja, Q is niet meer good for you.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef nectarientje het volgende:
Zijn er nog spannende roddels eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, Q is niet meer good for you.
MissB en ik gaan trouwen, maar Barbusse is mijn minaar.
Ripley heeft een award gewonnen in Cannes.
Godtje wilde de aarde verwoesten, maar vond dat de Maya's dna te veel eer krijgen dus heeft het nog ff uitgesteld.
vergeten, verdrongen, potato, patatoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
"Ja sorry, mijn telefoon had verjkeerd gesynct en ik was het glad vergeten dat we zouden trouwen!"
Sta je daar bij t altaar in je mooie jurk
...en MissB zou in rokkostuum gaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
"Ja sorry, mijn telefoon had verjkeerd gesynct en ik was het glad vergeten dat we zouden trouwen!"
Sta je daar bij t altaar in je mooie jurk
Ik zie hem wel in een jurk hoorquote:
Alsof ik in pak gaquote:
Kleding bij jou is toch overratedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik in pak gaHe's not gonna outshine me at the wedding, hell no
Honeym, I outshine everyone.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof ik in pak gaHe's not gonna outshine me at the wedding, hell no
Maar niet in mijn jurkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honeym, I outshine everyone.
I sparkle.
de watte?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef Ang3l het volgende:
En ik sta kei heul helemaal solo bovenaan de WIDM puntenlijst.
Eenzame klasse dames en heren, eenzame klasse.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kleding bij jou is toch overrated.
Sorry, het is vrijdag he?quote:
Wie is de molquote:
Ben je dan geil en flauw?quote:
Echt, wie de neuk cares? Waarom lult heel zwakzinnig nederland daar opeens over?quote:
Ik heb het nog nooit gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, wie de neuk cares? Waarom lult heel zwakzinnig nederland daar opeens over?
Hoi, mag ik lid worden van die club? Al heb ik ook nog nooit Boer zoekt vrouw gezienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezienVolgens mij ben ik de zwakzinnige. Net zoals Boer Zoekt Vrouw, zie ik alleen flarden van.
Omdat het 1 van de populairste programma's van de NL tv is.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, wie de neuk cares? Waarom lult heel zwakzinnig nederland daar opeens over?
Daar kijk ik ook amper naarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het 1 van de populairste programma's van de NL tv is.
En omdat ik het persoonlijk een leuk spel vind en een stuk interessanter dan de Voice of wat voor talentenmeukshow dan ook. Dit vergt tenminste nog denkwerk!
Ah oke.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:03 schreef Ang3l het volgende:
mdat het 1 van de populairste programma's van de NL tv is.
En omdat ik het persoonlijk een leuk spel vind en een stuk interessanter dan de Voice of wat voor talentenmeukshow dan
Dat dan weer niet. Ik ben geen deelnemer. Koffiedik speculeren en de gelukkigste gokker is de winnaar doe ik niet aan mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Maar bij WIDM speel ik altijd mee. Clues zoeken, complottheorietjes maken, stemmen etc
Geef 'm maar aan mij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook amper naar
Waarom heb ik nog tv?
Staat in Vleuten, hij knispert wel als hij een tijdje aanstaat dus ik zou hem niet naast de gordijnen zetten.quote:
Dat is ook waar ik een TV voor wil. En om vanaf de bank te kunnen computeren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik kijk ook geen "TV" dwz wat er wordt uitgezonden, op wat uitzonderingen en wat achtergrondbehang na.
Gedownloade films en series via de TV, dat dan weer wel.
mwah, dat vind ik niet zo lekker werken, voor tekst is de resolutie te laag op een TV. gamen en video gaat prima.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik een TV voor wil. En om vanaf de bank te kunnen computeren.
Vind ik echt een enorm verschilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Het zal wel, ik vind het allemaal 'erg he van raf en sylvie" niveau, dat soort nederlandse kutmeuk.
En waag het eens om niveau hier mee naar toe te brengen hè!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
geef toe, kan niet echt meepraten over dat mol gedoe, maar het zijn hier echt precies dezelfde mensen die het er de hele tijd over hebben.quote:
Nou kijk HW, een pixel is een soort puntje dat zus en zus en zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:13 schreef HeatWave het volgende:
ja, dat ga je mij uitleggen?.
Ik heb mijn TV aan de PC hangen voor games en video, maar dingen als FOK! en FB zijn gewoon niet echt lekker werkbaar.
Natuurlijk werkt het wel opzich.
Ik heb nu een Bang & Olufsen bakbeest, die draait naar je toe als je hem aanzetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, dat vind ik niet zo lekker werken, voor tekst is de resolutie te laag op een TV. gamen en video gaat prima.
heb nu een 40 inch Samsung "over"Wel met een vlek in het beeld
.
Nou, volgens mij zit er wel een verschil in WIDM publiek en Rafael&Sylvie publiek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geef toe, kan niet echt meepraten over dat mol gedoe, maar het zijn hier echt precies dezelfde mensen die het er de hele tijd over hebben.
Maar leef je uit hoor.
Dit is wel een LCD verder. Maar ooit met een verkeerd middel schoongemaakt. het is niet zo heel erg, je ziet het voornamelijk met voetbal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een Bang & Olufsen bakbeest, die draait naar je toe als je hem aanzetMaar daar zit ook een vlek in het beeld.
Op marktplaats of in V&A zetten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is wel een LCD verder. Maar ooit met een verkeerd middel schoongemaakt. het is niet zo heel erg, je ziet het voornamelijk met voetbal.
Maar was het nu zat, andere gekocht. geen idee wat ik met deze moet verder.
Sja, er zit een vlek in, dat verkoop je niet. Ik kan wel zeggen dat het niet zo heel erg is, maar dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op marktplaats of in V&A zetten?
Die B&O is gewoon oud en op denk ik, heb hem ook weer van iemand anders gekregen. Misschien dat ik hem zo op de slaapkamer zet als ik over ben. Wil in de woonkamer een LED-tv, maar ben nog niet helemaal uit over de maat.
Desnoods gratis op te halen, dan ben je er in ieder geval vanaf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er zit een vlek in, dat verkoop je niet. Ik kan wel zeggen dat het niet zo heel erg is, maar dat is persoonlijk.
Oh well, vind er wel een oplossing voor.
Dat gun ik niet zomaar iedereenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Desnoods gratis op te halen, dan ben je er in ieder geval vanaf.
Ach doe je er een tientje af. Wie kijkt er nou voetbal?!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, er zit een vlek in, dat verkoop je niet. Ik kan wel zeggen dat het niet zo heel erg is, maar dat is persoonlijk.
50% van nederland, min jouquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach doe je er een tientje af. Wie kijkt er nou voetbal?!
Je kan alles verkopen, alleen zal het de prijs nogal drukken jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O is het zoiets als WIDM dan?quote:
ja, en dan vind ik het weer zonde, onder het mom "misschien komt het ooit nog van pas"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan alles verkopen, alleen zal het de prijs nogal drukken ja
Nee, dit is daadwerkelijk spannendquote:
En daarom kan je eigenlijk beter dat ding toch gewoon van de hand doenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, en dan vind ik het weer zonde, onder het mom "misschien komt het ooit nog van pas"
gelukkig barst ik niet al van dat soort zaken.
Oh, ik ruim wel regelmatig op hoor, dan gaan er vuilniszakken de deur uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarom kan je eigenlijk beter dat ding toch gewoon van de hand doen.\
*kijkt naar rommelhok dat vol ligt met oude computermeuk die 'misschien nog ooit van pas ging komen'... *
20 man achter een bal aan? Neuh, vind ik niet echt. En qua denkwerk daagt het me al helemala niet uitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit is daadwerkelijk spannend.
Achter aan bal aan, echt zo'n huiswijven opmerkingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
20 man achter een bal aan? Neuh, vind ik niet echt. En qua denkwerk daagt het me al helemala niet uit
Achter een bal aan rennen, en dan ben je er, en dan trap je hem weer wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achter aan bal aan, echt zo'n huiswijven opmerking.
Ze spelen de bal naar elkaar toe.....
Ach, alles beter dan voorkauwde, gescripte "spanning" waarvan ze van te voren weten hoe het afloopt, vind ik dan he?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter een bal aan rennen, en dan ben je er, en dan trap je hem weer weg
Ik moet mn berging eens opruimen, die ligt nog vol met oude ISA kaarten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daarom kan je eigenlijk beter dat ding toch gewoon van de hand doen.\
*kijkt naar rommelhok dat vol ligt met oude computermeuk die 'misschien nog ooit van pas ging komen'... *
Moet je ervoor hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet mn berging eens opruimen, die ligt nog vol met oude ISA kaarten.![]()
En iemand nog een 32 Gig iPad 2 kopen?
Voetbal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oei, die heb ik volgens mij niet meer. Maar wat er voor de rest allemaal voor compleet obsolete crap ligt....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet mn berging eens opruimen, die ligt nog vol met oude ISA kaarten.![]()
Ik zal het even voorleggenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan 200 zal ik er wel niet voor krijgen ben ik bang.
Nut, nut, het is natuurlijk allebei gewoon vermaak, niets meer, niets minder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Voetbal.Ik zag er vroeger ook het nut niet van in maar dat is aardig bijgetrokken.
Jij laat alles jatten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het even voorleggen'De jongen van de iPhone 3GS.'
Ik bied ¤1, symbolisch bedrag.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Meer dan 200 zal ik er wel niet voor krijgen ben ik bang.
Goed voor je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik zit M&M's op te eten die ik voor m'n zus had bewaard.
Je krijg er een hele goede case bij.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het even voorleggen'De jongen van de iPhone 3GS.'
De iPad Mini is heel erg geweldig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt dat ding net een jaarIs dat niet heel zonde of is de iPad mini zo
![]()
![]()
?
Alsof ik tv kijk. Behalve voetbal. Maar het is nu toch winterstop.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef HeatWave het volgende:
200 moet makkelijk kunnen hoor.
Ruilen voor een TV?.
Jammerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof ik tv kijk. Behalve voetbal. Maar het is nu toch winterstop.
3.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer.
Ach, ik heb al een 3 en een mini.
Ach, tegen de tijd dat er een nieuwe is kijk ik de PR van Apple weer lief aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef Q. het volgende:
En hij heeft inmiddels al twee opvolgers met een beter scherm, dan gaat het snel met de prijs.
ja, die gaat ook nooit meer mee. gebruik hem wel om UPC Horizon icm mijn vaders account met Sport1 naar de AppleTV te streamen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
3.Als ik wil gewichtheffen ga ik wel naar de sportschool.
Ja echt he, m'n moeder heeft nu een 4 en als ik even ergens mee moet helpen en dat ding oppak vliegt ie zowat door de lucht, zo licht is hij vergeleken met mijn 3quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
3.Als ik wil gewichtheffen ga ik wel naar de sportschool.
Ja mooi he, was laatst een weekendje weg en toen kon ik daar via de Horizon App naar de zenders van thuis kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die gaat ook nooit meer mee. gebruik hem wel om UPC Horizon icm mijn vaders account met Sport1 naar de AppleTV te streamen.
En je kon de krant bellen dat het eindelijk eens goed werktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Ja mooi he, was laatst een weekendje weg en toen kon ik daar via de Hori
Inderdaad, gisteren wilde ik iets opnemen via die app, maar die tv-gids laadde voor geen meter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je kon de krant bellen dat het eindelijk eens goed werkt
Moet je dequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he, m'n moeder heeft nu een 4 en als ik even ergens mee moet helpen en dat ding oppak vliegt ie zowat door de lucht, zo licht is hij vergeleken met mijn 3
Ik weet net zo veel van voetbal als jij van de mol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En kon je de krant niet bellen omdat dat ook niet werktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, gisteren wilde ik iets opnemen via die app, maar die tv-gids laadde voor geen meter.
Ja die is echt belachelijk lichtquote:
De 3 en de 4 schelen toch helemaal niets in gewicht? Zijn dezelfde dingen met alleen een andere CPU en connector.quote:
Waarom las ik "mijn hele poes is bont en blauw"?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:04 schreef missbehavin het volgende:
Godver, mijn hele pols is bont en blauw
Check.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 3 en de 4 schelen toch helemaal niets in gewicht? Zijn dezelfde dingen met alleen een andere CPU en connector.
iPad.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die is echt belachelijk licht
Nee, het weekend moet nog beginnen hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom las ik "mijn hele poes is bont en blauw"?![]()
quote:
De 3 is volgens mij wel iets dikker en zwaarder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De 3 en de 4 schelen toch helemaal niets in gewicht? Zijn dezelfde dingen met alleen een andere CPU en connector.
Misschien nog van het vorige weekend.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, het weekend moet nog beginnen he
Tha Dark Side calls!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik ben ook al overgehaald naar het duister
I bruise easily en lang, dus het had gekund...quote:
Your peach bruises like a peach.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I bruise easily en lang, dus het had gekund...
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Your peach bruises like a peach.
Zulke grote jaszakken heb ik nu ook weer niet maar hij is wel veul draagbaarder dan die grote.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
De mini zit nu idd gewoon in mijn jaszak, geen tas meer mee zeulen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Your peach bruises like a peach.
Mijn lief, het verwende nest, heeft er net een toffe leren case voor gehad van zijn ouders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zulke grote jaszakken heb ik nu ook weer niet maar hij is wel veul draagbaarder dan die grote.
Moet er nog wel eens een fatsoenlijke case voor hebben, heb nu alleen SmartCover, is het toch niet helemaal.
Kumbayaaaaaquote:
Wat een verwend kreng.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lief, het verwende nest, heeft er net een toffe leren case voor gehad van zijn ouders.
Ik vond het erger dat ie zichzelf wel heeft verwend met een mini maar voor mij niks had met kerstquote:
Dat is dan weer logisch. Kreeg je geen goeie beurt dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat ie zichzelf wel heeft verwend met een mini maar voor mij niks had met kerst
Begint met d en eindigt op umpen!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat ie zichzelf wel heeft verwend met een mini maar voor mij niks had met kerst
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is dan weer logisch. Kreeg je geen goeie beurt dan?
Nah, hij is verder best leuk enzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begint met d en eindigt op umpen!.
Ja, word je nog aan het werk gezet ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sinds wanneer is dat een cadeautje?
"best leuk"quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, hij is verder best leuk enzo.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"best leuk"
Ik geef het nog een week of 2.
Een straf dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sinds wanneer is dat een cadeautje?
HW, kom naar beneden en sla je slag!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"best leuk"
Ik heb nooit seks met jou gehad he, ik zou het niet wetenquote:
En je gaat er van zweten enzo. Gedoe allemaal.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, word je nog aan het werk gezet ook.
Je vergeet het woordje 'nog'.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks met jou gehad he, ik zou het niet weten
quote:
Als je het zo streng zegt..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En waag het eens om niveau hier mee naar toe te brengen hè!
tuurlijk wel schatjequote:
Maar is ie nog wel groot genoeg om fijn mee te kunnen lezen e.d.?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef HeatWave het volgende:
De mini zit nu idd gewoon in mijn jaszak, geen tas meer mee zeulen.
dan maak jij weer kans op 'werk'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"best leuk"
quote:
FEEEEED MEEEE!quote:
Ja, hij is 7.9 inch, dus niet eens zoveel kleiner qua scherm, zit geen dikke rand meer omheen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar is ie nog wel groot genoeg om fijn mee te kunnen lezen e.d.?
Het leek me zo nutteloos. maak ej een iPad omdat dat groter is, ga je daarna een iPad mini maken
En ga je die dan ook halenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij is 7.9 inch, dus niet eens zoveel kleiner qua scherm, zit geen dikke rand meer omheen.
Het leest prima, is veel lichter dus houdt hem stukken langer vast, gamen gaat ook beter omdat je handen beter "uitkomen" zeg maar.
Tis alleen jammer dat ze uitmelken, want eigenlijk hoort ie retina te hebben en de nieuwe CPU, maar die komt vast snel.
Appleholicsquote:
Mwah, ligt eraan of ik weer wat kan verpatsenquote:
For now is ie heel erg prima.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, hij is 7.9 inch, dus niet eens zoveel kleiner qua scherm, zit geen dikke rand meer omheen.
Het leest prima, is veel lichter dus houdt hem stukken langer vast, gamen gaat ook beter omdat je handen beter "uitkomen" zeg maar.
Tis alleen jammer dat ze uitmelken, want eigenlijk hoort ie retina te hebben en de nieuwe CPU, maar die komt vast snel.
ja, eens hoor, maar als je van een retina naar de mini schakelt is het wel ff schrikkenquote:
Scheelt dat ik toch al geen retina gewend was. Dit is gewoon een kleine en compacte iPad 2, wat ik ook al had. Prima dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, eens hoor, maar als je van een retina naar de mini schakelt is het wel ff schrikken.
Die in China ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij investeert in ieder geval wel in de economie.
Hij niet, z'n bedrijf met al die kerstpakkettenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij investeert in ieder geval wel in de economie.
Dure meukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:00 schreef Q. het volgende:
Koopt Hollandsche Waar!![]()
Als hij nou eens tomaten kocht....
En weinig rente.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van paniekerig op je geld zitten krijg je crisis.
Nederlandse tomaten? Je bedoelt die waterballonnen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:00 schreef Q. het volgende:
Koopt Hollandsche Waar!![]()
Als hij nou eens tomaten kocht....
Dat is goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nederlandse tomaten? Je bedoelt die waterballonnen?
Laat z'n schildklier het dan toch eindelijk afweten? Ang3l met een dikke toet, dat ik dat nog mag meemaken!quote:
Volgend jaar komt Jerry Springer langs om Ang3l uit zn huis te zagen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat z'n schildklier het dan toch eindelijk afweten? Ang3l met een dikke toet, dat ik dat nog mag meemaken!
Van mij is ook weinig meer over. Vrijdagmiddag moet verboden worden. Doe echt geen hol behalve beetje internetten.quote:
Dat doe ik gewoon aan mn bureau. Kan ik tussen de middag lekker naar buiten zonder aan voer te moeten denken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef HeatWave het volgende:
Er mot ook gevroten worden tijdens zo'n werkdag natuurlijk.
Het was tijd voor shoarmaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon aan mn bureau. Kan ik tussen de middag lekker naar buiten zonder aan voer te moeten denken.
Lekker lang geluncht bij Loetje! Naar buiten en eten FTW!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon aan mn bureau. Kan ik tussen de middag lekker naar buiten zonder aan voer te moeten denken.
Met heel veel knoflooksaus.quote:
The only way to goquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Met heel veel knoflooksaus.Laten je collega's tenminste met rust 's middags.
Krijg er honger van maar heb vanavond nog een borrel dus dat doen we maar niet.quote:
verstandig, hoe moet je anders die chimi's hosselenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Krijg er honger van maar heb vanavond nog een borrel dus dat doen we maar niet.
Fat chancequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat z'n schildklier het dan toch eindelijk afweten? Ang3l met een dikke toet, dat ik dat nog mag meemaken!
Ik ook weer, een half jaar geleden. Wil nog niet echt lukken met de abs though...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fat chance
Gister wel begonnen met rennen, tegen de aftakelende conditie
Tegen mijn bierconsumptie valt niet op te sporten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fat chance
Gister wel begonnen met rennen, tegen de aftakelende conditie
Ik dacht dat jij tegenwoordig van de wijn was?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen mijn bierconsumptie valt niet op te sporten.Ik probeer het toch.
Dat smaakt toch echt heel anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegenwoordig van de wijn was?
Daar was ie toch ook weer vanaf gestapt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Smaak was niet het puntquote:
Blijkbaar ja. Waait ook met alle winden mee he.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar was ie toch ook weer vanaf gestapt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Allebei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, kan prima allebei, al drink ik in de kroeg nooit wijn, das meestal niet te zuipenquote:
Ja, daarom. Daar krijg je alleen maar koppijn van. Tenzij je de wijn van 8 euro per glas neemt maar dat is weer slecht voor de lijn van mn portemonnee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, kan prima allebei, al drink ik in de kroeg nooit wijn, das meestal niet te zuipen
Dat hebben ze meestal ook niet, keuze, ze hebben rood en witquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Daar krijg je alleen maar koppijn van. Tenzij je de wijn van 8 euro per glas neemt maar dat is weer slecht voor de lijn van mn portemonnee.
En rood is hetzelfde als wit, maar dan met kleurstofje?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hebben ze meestal ook niet, keuze, ze hebben rood en wit.
Drupje cassis erinquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En rood is hetzelfde als wit, maar dan met kleurstofje?
Er zal vast een markt voor zijnquote:
mensen drinken ook vrijwillig Fernandezquote:
Ach ik ren 1x in de week, ik train hiphop 1x in de week, dans jazz/modern 1x in de week, ik heb seks. O ja en ik sjouw boodschappeen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen mijn bierconsumptie valt niet op te sporten.Ik probeer het toch.
Wat zeggen ze ook al weer, vroeg alles in de bloei betekent een slechte zomer?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik zag net toen ik de tuin inliep iets van krokussen opkomen en nu kijk ik naar buiten en zie ik een boom in bloei staan
Allemaal blablaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zeggen ze ook al weer, vroeg alles in de bloei betekent een slechte zomer?
ja maar hoe maken "we" dan nieuwe homo's?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Vrouw'n me tiet'n kunde beter neerskiet'n
gaf het sowieso nog maar 5-10% kans, maar blijft klote idd.quote:
* missbehavin streept Golden Showers van het lijstjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ga ik dus echt geen water geven he.
Nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Vrouw'n me tiet'n kunde beter neerskiet'n
Stonden die erop dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin Streept Golden Showers van het lijstje
Het lijstje is niet voor iedereen hetzelfdequote:
Sterkte, het is ook een klote tijd qua banen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:48 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
gaf het sowieso nog maar 5-10% kans, maar blijft klote idd.![]()
De reeds vertrokken collega's op Linkedin volgen is ook niet erg motiverend, moet ik zeggen.
Kom ik daar even goed wegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het lijstje is niet voor iedereen hetzelfde
Ik vind die van de euroshopper ook lekkerder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin streept Golden Showers van het lijstje
Je weet niet wat er op jouw lijstje zou staan..quote:
Ik heb een redelijk beeld gekregen hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet niet wat er op jouw lijstje zou staan..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die van de euroshopper ook lekkerder.
O wacht.
SHOWER!
Met wat van Euroshopper kan ik je blij maken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die van de euroshopper ook lekkerder.
O wacht.
SHOWER!
Die nep red bull.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Met wat van Euroshopper kan ik je blij maken?
Mooi, meer geld over voor schoenenquote:
Die drinkt die zooi ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
En anders gewoon je vent zodat ik hem kan verslaan met Carcassonne en daarna kan troosten
Hoezo, je hebt toch al schoenen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die drinkt die zooi ook![]()
Anders versla ik jullie allebei en ga dan schoenen shoppen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, dan proef ik mezelf op zijn lippen vantevoren, en naderhandquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Barelyquote:
Sssht, ga je mond spoelen jijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch al schoenen?.
Geeft niks hoor poepescheetje! Komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef missbehavin het volgende:
Hij kan nu ook wel wat troost gebruiken Ang3l, hij zit gefrustreerd naast me omdat zijn it-gedoe niet werkt
Golden shower gok ik nuquote:
Ieeuw, smerig juist. Ik drink de cassis energy drink van Lidl, en als hij dan naar die euroshopper bagger smaaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, dan proef ik mezelf op zijn lippen vantevoren, en naderhand
Zoutzuur, dat zal je leren.quote:
Nou nou, niet zo zuur he popjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zoutzuur, dat zal je leren.
En Ang3l, sommige dingen bewaar ik alleen voor mijn echtgenoot he..
Heb het laten lezen en het deed hem goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft niks hoor poepescheetje! Komt allemaal goed.
Anders kom je maar even mijn floppy upgraden naar een hard drive
Werkt altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |