Oh mr sexy to the rescue!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rustig maar, jullie zijn niet de enige vrouwen die erin trappen
Ja, ja... make that the cat wise.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:34 schreef eefje801 het volgende:
Dat was toch al wel duidelijk? Dat dat niet zijn eigen tekst was? Wat ik eruit opmaakte is dat hij die vraag nogal suf vond en daarom ook niet iets serieus heeft ingevuld.
Die vraag ís ook suf
Het lukte niet..quote:
Hoeveel mannen ben je nu aan het daten?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het lukte niet..Ik blijf maar zure mannen zien, een toyboy en een vage hopman die net smst hoe leuk hij het vond om me te ontmoeten en dat hij wat overdonderd was door het voorstel voor een tweede date en hoopt dat hij wel een beetje enthousiast overkwam
Eentje, de scout.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:56 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ben je nu aan het daten?
It's all about the foto's man.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf net dus echt even af.
Na een paar dagen wil ik nu alweer een nieuwe tekst op RP omdat ik mijn huidige tekst niet meer leuk genoeg vind.
Jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:44 schreef Perzephone het volgende:
Kom op zeg, jullie zijn hier zeker de knappe originele superbreinen?
Wat leuk! Welke site heb je gebruikt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef Core2 het volgende:
Internetdaten is me wel goed bevallen. Eerste keer ingeschreven op een site, eerste date en het klikte meteen. Heb inmiddels meerdere dates met haar gehad en het wordt serieus :-) . Dit binnen een periode van iets meer dan een maand. Blij dat ik de keus gemaakt heb om het te doen.
Knuzquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:31 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke site heb je gebruikt?
Ha, dikke kans dat de scout en ik gezamenlijke kennissen hebben, ik ken een paar mensen in dat wereldje.quote:
leuk! gefeliciteerd! mij beviel Knuz niet zo qua aanbod, qua functionaliteiten wel een prima sitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:26 schreef Core2 het volgende:
Internetdaten is me wel goed bevallen. Eerste keer ingeschreven op een site, eerste date en het klikte meteen. Heb inmiddels meerdere dates met haar gehad en het wordt serieus :-) . Dit binnen een periode van iets meer dan een maand. Blij dat ik de keus gemaakt heb om het te doen.
o, Italiaanse toyboy doet aan jatwerk!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is een gejat stukje tekst. Ik heb het eerder voorbij zien komen op een andere site.
Op RP is dat wel de eerste indruk vaak ja. Maar een leuke profieltekst kan nooit kwaad, voor als iemand nieuwsgierig is geworden door je foto('s) en op je profiel heeft gekliktquote:
Oja, Knuz is er ook nog. Daar heb ik ook ooit eens 2 scharrels opgedaan, was ik alweer vergetenquote:
Ik had dat juist met de vrouwenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:19 schreef YogaLove het volgende:
Ja klopt, doe ik zelf ook hoor, maar t viel wel op.
Ik ben op RP eigenlijk nog geen 1x iemand tegengekomen waar t mee klikte of waar een date mee zou kunnen komen. Denk dat dat niet de juiste site is voor me.
Heb er een beetje een wanhopige-mannen-die-snel-een-vrouw-nodig-hebben-voor-nageslacht gevoel bij (ik kan t mis hebben natuurlijk en wil ook niemand hier beledigen). En laat ik daar nou net géén zin in hebben.
Hoezo? hebben jullie beide nog tijd om van alles in huis/boodschappen te doen, daarna gezellig drankje te doen en als het bevalt kan het eten er zo achteraan. Zo niet, dan hebben jullie nog beiden een avond gezellig los van elkaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:49 schreef Linguine het volgende:
Rustig hier!
Date van morgen wilde aan het eind van de middag afspreken voor een drankje trouwens, vind het zelf een beetje een gekke tijd maar goed haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |