Aldus een Springsteen fan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff die oude artiesten met nieuwe albums....gewoon nÃet doen
Jij doet uiteraard ook alleen maagdenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pfff die oude artiesten met nieuwe albums....gewoon níet doen
Ja, al het nieuwe werk van Springsteen vind ik ook niks. En zo heb ik dat met de meeste oudelullen. En dit klinkt best aardig hoor, maar als ik iets leuks van Bowie wil draaien luister ik wel zijn oude werk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:13 schreef On het volgende:
[..]
Aldus een Springsteen fan.
Nummer van Bowie klonk goed, nog altijd erg beinvloed door Duitsland/Berlijn. Kan niet wachten.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:23 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Jij doet uiteraard ook alleen maagden
quote:
Het meeste van wat jij noemt en Nosaj Thing. Van Toro Y Moi heb ik al wat gehoord, maar die gaat de verkeerde kant op.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:53 schreef Z het volgende:
• Yo La Tengo
• Tocotronic
• Sun Kil Moon & The Album Leaf
• Deerhunter
• Cloud Nothings
• Phoenix
• Parquet Courts
• Superchunk
• Danny Brown
• Azelia Banks
• Earl Sweatshirt
Ik wel. Is vorig jaar al aangekondigd en in december werd al officieel bevestigd dat ze aan het opnemen zijn met James Murphy (eindbaas van onder andere LCD Soundsystem). Ze hadden toen rond de 35 nummers al geschreven.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef CoJackso het volgende:
Arcade Fire zie ik niet zo snel gebeuren dit jaar.
Vandaag aangeschaft, leuk begin van muziekjaar 2013.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kijk ik mee naar uit!
En verder nog:
Villagers - {Awayland}
Bettie Serveert - Oh, Mayhem!
Ja, is al uit. Eerste luisterbeurt klonk zeer aardig, al is het nauwelijks meer vergelijkbaar met 'vroeger' in de Palomine-periode. Plaatje is wel voorbij voor je het weet, net iets meer dan een half uur.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:07 schreef ranja het volgende:
Oh, is die van Bettie er al? Zal ik voor de zekerheid toch ook maar weer kopen...
Tja, eigenlijk is het al een poosje zo dat ik de albums meer koop uit gewoonte dan dat ik er echt naar uitkijk. In de jaarlijstjes komen ze ook zelden hoger dan plaats 20. En dat terwijl ze live nog prima zijn. Maar misschien spelen ze dan net genoeg oude nummersquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:11 schreef methodmich het volgende:
Ja, is al uit. Eerste luisterbeurt klonk zeer aardig, al is het nauwelijks meer vergelijkbaar met 'vroeger' in de Palomine-periode. Plaatje is wel voorbij voor je het weet, net iets meer dan een half uur.
Daar lijkt het wel op. Wordt hier en daar genoemd, interviews ontkennen niets en hij was genomineerd voor 'Sound of 2013'quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:20 schreef DeensZweet het volgende:
Weet iemand toevallig of King Krule een album maakt dit jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |