EH NO.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, alleen denk ik ook dat mensen vaak hun mening baseren op een of een paar mooie of lelijke fotos die ze van iemand kunnen vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nu is Carice van Houten niet echt een goed voorbeeld, want daar vind ik sowieso niet zoveel aan, maar ok.
Oh, las verkeerd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Germano het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mensen zo'n tandvleeslach hebben?
[ afbeelding ]
Genen, net als een kinopdevoorgrondlach zeg maar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:19 schreef Germano het volgende:
Hoe kan het trouwens dat mensen zo'n tandvleeslach hebben?
[ afbeelding ]
Vies.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waar heb je het over met je nee?
"Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor."quote:
Jij vind echt alle vrouwen vies die geen tattoos hebben en zwaarder zijn dan 60kg of niet?quote:
dat zei je niet. Je zei dat je niks hoorde van mensen die hadden meegedaan waaaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Ze eindigden in 2010 als derde in het Britse talentenjachtprogramma X-Factor."
Dat bedoel ik dus.De winnaars hoor je vaak niks meer van.
Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij vind echt alle vrouwen vies die geen tattoos hebben en zwaarder zijn dan 60kg of niet?
Behalve je vriendin dan.
Ik denk noem het maar even want wist niet dat ze tattoo hadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weeg minder dan 60kg, dus wat bedoel je?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei je niet. Je zei dat je niks hoorde van mensen die hadden meegedaan waaa
Je maakt me in de war
Dat kent men in Zweden niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk noem het maar even want wist niet dat ze tattoo had
tokkie
Zo'n trampstamp?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?
maar waarom flirt je dan altijd met mij als 2 noten gelijk heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een tattoo en weegt minder dan 60kg, dus wat bedoel je?
Tøkkie danquote:
dolfijn of vlinder? enkel of heup?quote:
Wat las je?quote:
Tegendeel is bewezenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Genen, net als een kinopdevoorgrondlach zeg maar.
.
Die geef ik geen gelijk, ik ging alleen in op het laatste deel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar waarom flirt je dan altijd met mij als 2 noten gelijk heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |